Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
hmm, když mě nějak nejdou ty koncernové benzínové motory pod nos, se mi zdá že sou zbytečně komplikované, s velkou slávou objevovali koncem 90tých let stříkačky multipoint, něco co třeba v escortech běhalo už na od 91.roku.
VW jedině ropáka, tam nemám sebemenších námitek ale to se asi shodnem všichni.
Poznámka: mám teď rozdělanýho Golfa II 1,8 GTi a to je fakt nářez, všude na motoru sou nálitky Made in Brazil....nic na to nepasuje..... -
« zámky u dveří
Zdravím všechny. Potřebuji radu pro tchána :-! . Má felicii r.v. 2000. Dveře se odemýkají na dálkové ovládaní. Neodemýkají se mu zadní dveře za spolujezdcem. Jdou pouze ručně. Odemýkalo to v pohodě 4 roky, ale teď to stávkuje. Je poškozen motorek? Něco promazat? :?: Někdy se odemknou. Je to tak jednou za deset odemknutí.
:x Poraďte. Dík. -
PavelK_ 27.05.05 07:36
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Smudla: O.K., kašlem na slovíčkaření, ale Mitsi zmínil elektronicky řízený karburátor, to byl taky obchodní název škodovky (LSe?) a to byl opravdu vrchol nespolehlivosti, proti tomu mi přijde to jednobodový vstřikování (do karburátoru >:D ) přece jen lepší a bez zásadních problému a hlavně už měl vlastní diagnostiku. Nakonec naposledy jsme se s téměř stejným systémem mohli setkat u nového auta u Golfu III Variant 1.8 v r. 98(motor AAM 55 kW nebo ABS 66kW) a ty patřili k nespolehlivějším motorům vůbec. -
"-- skrytý --" 26.05.05 21:35
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
To smudla: Potvrzuji, ovšem elektronicky řízený karburátor je snad to neprůserovější a nejnespolehlivější zařízení, které kdy bylo pro přípravu směsi vymyšleno. A zlobilo dokonce i u japonských vozů! Jenže ty přešly velmi rychle na vícebodové elektronické vstřikování, na rozdíl od Evropanů, kde to trvalo mnohem déle a ještě s debilním mezistupněm zvaným "monopoint".
Pokud jde o Francii, tak tam byly katalyzátory uzákoněny až někdy od r. 1996, takže asi proto... -
« táhne mi řízení
Ahoj koupil sem si ojetou feldu, táhla mi doleva, dal sem ju do servisu aby mi udelali geometrii a feldu prohlídli, táhne mi to furt, prej na nic nepřišli, nevíte čím to může být? eště sem si tak myslel že sou špatně vyvážený kola je to možný? Táhne to doleva, ale jenom občas, není to pokaždé stejný..... -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
swe - m?žem se tu hádat o terminologii, obchodní název toho pa-systému ve favoritech je opravdu takový jak uvádíš, ale - v reálu se jedná o elektronicky ovládaný karburátor, o tom se asi handrkovat nebudem....
?ídící jednotka ti dává bohatost, míchá syti? atd. Lambda tam logicky taky je práv? kv?li uvedenému a to co ti bzu?í v nádrži je palivové ?erpadlo... :-!
N?kdy se zamysli nad tím, jak to celé funguje a uvidíš k ?emu že to má opravdu blíž.
MPI se do felicií dávalo tuším až 96 nahoru, prvnírok výroby jen za tu?ný p?íplatek ale nejsem si jistý.Ob?as natrefím na Feldu - v podstat? jen z Francie - která je krmena benzínem stejn? jako p?elomové Favority, u nás tehdy neprodejné auto kdv?li legislativ?, hm záhada.
Nechápu n?které tahy škodovky, z Rakouska mi zase jezdí Fáva 93 se syti?em, táhlo se nachází vedle ovládání sklonu sv?tel. Vždycky jsem si myslel že to m?ly jen ty opravdu první.
Stejn? je zajímavé sledovat jaké r?zné varianty se prodávaly aniž o tom n?kde najdete zmínku - favority s výškov? stavitelnýma pásama a centrálem ( model 93 ), Felicie 95 se zna?kovým p?edeh?íváním motoru - zástr?ka nad LP mlhovkou, topná spirála v hlav? a na všem zná?ky škoda... -
PavelK_ 24.05.05 17:12
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Pane smudlo, copak mi to asi bzučí v nádrži, k čemu mám lamdu, třícestný kat a nacopak mám na podběhu řídící jednotku? A na co je ten servomotorek na škrtící klapce? A z čeho pak si asi načítám diagnostiku? Že by jednobodové vstřikovaní Bosch Monomotronic?! Podle Vás asi atrapy. Děkuji pane smudlo za "věcné" přípomínky, ale já vím co mám nejen na sacím potrubí. A kdybych měl vaše znalosti, tak bych si to alespoň přečetl v techničáku, i tam to je a neblbnul bych lidem hlavu. -
"-- skrytý --" 24.05.05 14:24
« Bez nadpisu
Swe má pravdu, od modelu 94 je všechno výhradně vstřikování, nejprv BMM, pak až někdy MPI. Felicie s karburátorem byly jen na export kamsi kdovíkam (Turecko???), u nás nebylo možné ji legálně přihlásit (což ovšem nevylučuje, že jich tu pár jezdí, že....). Byla dokonce i jedna taková aféra, s Favority/Formany s karbecem, co se nestihly prodat mlhavě tuším do 1.7.93, a dostalo je tehdejší MV - s tím že se musí do určitého data či nájezdu vyřadit. Jenže je někdo pak nadělil do bazaru, přihlášené jakousi kličkou - leč po nějaké době se na to přišlo, a těm novopečeným majitelům od toho sebrali papíry, páč to bylo přihlášený podvodem. Dobrá aférka tehdy, lidi si tehdy museli sehnat papíry z vraků, a udělat to jako přestavby.... Podrobnosti si nepamatuju, ale pointa byla asi tak nějak. -
"-- skrytý --" 19.05.05 21:39
« Spotřeba felicie 1,6
Potřeboval bych poradit,kolik je spotřeba felicie 1,6 ve městě,mě to docela žere(11-12L).v servisu proběhla výměna víčka rozdělovače,palce,kabelů svíček,vzduchového filtru,palivového filtru,čidla teploty a nic se nezměnilo.kontrola na diagnostice neukazuje nic.jede normálně.už prostě nevím.díky za radu. -
"-- skrytý --" 08.05.05 20:24
« Re: Re:
Felice karburátor snad ani neměly, ty z r.v. 2000 určitě ne.
Felicie 1.3 r.v. 96 má vstřikování, felicie 1.6 r.v. 98 taktéž, myslím, že obojí už bylo MPI.
Každopádně r.v. 2000 už byla Felicie s novou tváří a pokud někdo do Felicie nenamontoval nějaký starší motor, tak by tam karburátor neměl být.
Pokud si dobře vzpomínám, tak karburátor měly napolsedy Forman/Favorit, ale i ty už se tuším ke konci dělaly se vstřikováním.
---
Mitsi, ten Váš komentář byl zbytečně kousavý - málokdo tady autům rozumí jako vy, my ostatní se sem chodíme něco dozvědět.
I z odpovědi, kterou nepochopím ze 100 procent se obvykle něco dozvím, třeba klíčová slova, která mám dál hledat ... -
"-- skrytý --" 07.05.05 13:07
« Re:
Milá paní (či slečno),
z Vaší otázky je na první pohled patrné, že věci nerozumíte. Zajímalo by mne tedy, proč se na to vůbec ptáte, resp. jaký to má pro Vás význam.
PS: Daný vůz má s největší pravděpodobností (ale záleží na motoru) elektronické jednobodové kontinuální vstřikování. V případě motoru 1,6 MPI jde, jak už samo označení napovídá (MPI - "Multi Point Injection"), o elektronické vícebodové parametrické vstřikování. V obou případech se samozřejmě jedná o NEPŘÍMÉ vstřikování. Předpokládám, že Vám to stejně mnoho neřeklo... -
« Re: Re: Re: Dotaz, zvuky od nápravy.
Většinou to jsou silentbloky v předních ramenech.Časem ta guma ztrácí elasticitu.Přední silentblok ( a ten to většinou není ) je horizontálně průchozí, zadní trpí víc - je průchozí vertikálně a většinou právě tady je zdroj toho bouchání.
Další možností jsou volné misky nahoře na tlumiči, malá pravděpodobnost je kolový nebo rejdový čep. -
« Re: Zatékání střešním okénkem
Ahoj,.....
tak tohle jsem resil na sve felde taky .... nezavidim ... jde o to ze mas dve moznosti
1) vymenit gumu co je nasazena na kovovem ramu stresniho okna (jestli ma teda narok ale to vyzkousis v mycce sam)
2) shnilo tesneni mezi kastli a ramem str. okna
v tomto pripade
- sloupky v int. pryc
- strop ven
- rozsroubovat ram str. okna (ja zkurvil aspon 3 sroubovaky, to byly snad titanovy srouby)
- sundat ram, je tvoren ze dvou casti horni a dolni kazda se vynadava jinam dovnitr/ven
- oskarabat shnilou izolaci nalepit novou + silikon
- a vse zpet
hodne stesti .... :o))))
ROMan -
"-- skrytý --" 02.04.05 18:35
« Re: Re: tuhe riadenie
Mě to dělá taky. Zajímalo by mě, co konkrétně vyčistili a promazali. Jestli táhlo a kloub řazení, tak to mám udělané, ale řazení se nezlepšilo. Viděl bych to spíš na synchrony, otázka je, jestli to stojí za to opravovat. Asi nejlepší rada je od Mitsiho, řadit nadvakrát. -
« Zatékání střešním okénkem
Dobrý den, mám felicii rok výroby 97 a začalo mi zatékat střešním okénkem v přední části v rohu a to na obou stranách. Při zavírání okénka jsem si všiml, že po dotažení uzavíracího šroubu se přední část mírně nadzvedne. Jde to nějak seřídit, nebo se musí vyměnit těsnění a je případně jiná možnost jak se zbavit tohoto problému mimo zalepení okna??? :-( Předem díky za odpovědi. -
« Re: tuhe riadenie
To mi dělalo taky, každý mi říkal něco jiného, v servisu ŠKODA mi říkali, že je to něco s převodovkou a že to bude drahý, dal jsem to do místního noname servisu - ten hned řekl, že je to jenom zaprasené - vyčistil, promazal a řadilo to líp než nové, paráda! -
"-- skrytý --" 03.03.05 19:41
« Re: Re: Dotaz, zvuky od nápravy.
dělá mi to taky,mám najeto 51 tkm ,vyměnil jsem už tlumiče, ale né misky,myslel jsem,že to bude ono,kámoš mi říkal,že to dělaj čepy, na technické jsem prošel bez ztráty kytičky a to jsem mu říkal,že vozím děti a jestli je vše ok...tak nevím...chm... -
« Re: nákup ojeté feldy - poradte.
Doporučujem kupit čo najmladšiu feliciu. Najlepšie ešte so zárukou na prehrdzavenie. T.j. od r.v. 1999.
Pokiaľ bude mat vyplnenenu s. knizku, hrdzave dvere by mal aut. servis vymenit bezplatne a mas na nasledujucich niekolko rokov pokoj. Starsiu feliciu tak od roku 1997.
Čo sa týka závad su to podľa mojich zkúseností prkotiny, ale s pribudajucimi rokmi čoraz častejšie. -
« Re: Bílá vs ostatni barvy
Díky za rady,
k těm 5.dveřím: dle mých info to vypadá, že tyto dveře existují v nejméně 3 variantách. první hnili. prý od r.v.1997 jsou novější, které (prý) nehnili tolik. ale asi mají jinou vadu, proto hnijí dál, ale ne u lišty ale pod gumou okna, viz příspěvek a zkušenosti škodováckých originál servisů. A pak třetí typ, který nehnije vůbec, což jsou asi jen dveře vyrobené ne v pondělí ani v pátek, ne 19.3. (svátek Josefa), ne 20.3. (den kocoviny po Josefu), atd. Ne To samozřejmě myslím v legraci. Prostě asi někdo má štěstí a někdo ne. Prý do těch dveří v jedné verzi dávali i jakousi výplň (pěnu?), která sice nehnila ale zase vytékala za horka ven ze dveří... Pro mne to má ten závěr, že to chce ty dveře trochu důkladněji prohlídnout.
Ještě jednou díky, i za rady které ještě přijdou. -
« Bílá vs ostatni barvy
Rady od Montyho jsou v poradku.Jen ver,ze bila nehnije jako prvni.Jen je to na ni videt nejdriv.Otazka je,jestli to nebude vyhoda pro toho,co si to bude udrzovat sam.Bile auto je obecne levnejsi (moc lidi ho nechce).A je hojne prodavano firmam jako sluzebni.Sam jsem bile taky mival,uz bych teda nemusel.Vetsinu aut bila zbytecne degraduje.Pokud nema spoustu doplnku v barve,nebo naopak v kontrastni cerne.Mozna bych se vyhnul metalize,je narocnejsi a zamaskovani ruznych skrabancu,zalestovani atd.Na co se zamerit u feldy?Krome uz uvedeneho.Na lemy zadnich blatniku,na podbehy prednich blatniku a predni rohy karoserie.Na vuli razeni a vuli pantu dveri,to bude taky o necem vypovidat. -
« stan 1
to je tezke,ja mel kdysi felinu 96 a nikdy se mi ani nezacaly objevovat na 5 dverich nejake rezave pupinky,chce to trochu pece,a to nestala kazdy den v garazi,jezdila kazdy den a za rok tak cca. 70000 km.ale zase strejda mel 2000 a za 2 koky mu zacaly hnit 5 dvere zevnitr u okna pod tesnici gumou,kup nejakou kolem 80000 km a vem si sebou nejakeho automechosa,podivej se hlavne jak je opotrebovany volant,radici paka a taky pedaly,ale nemuzes si byt nikdy jisty!koukni taky do motoru a hlavne na spodek!Nekupuj bilou ta hnije jako prvni,a nejlepsi je cervena !!tak at dobre poridis -
« nákup ojeté feldy - poradte.
Ahoj felďáci,
Moji rodičové se rozhodli koupit si konečně novější auto. Chtěl bych poradit s výběrem. Vzhledem k tomu že s feldou nejezdím, ale vzhledem k tomu že mají málo peněz, budu vděčný za radu. Já mám představu o feldě do 100tis., od roku výroby 1997, najeto tak kolem 100tisíc (do cca 130tisíc). Nemáte nějaký rozumný tip? Rodiče jsou v důchodu a po čem opravdu netoužím jsou výčitky co že jsem jim to dohodil za *.
od jakého roku už dělali úpravu na 5.dveřích aby tolik nerezli? slyšel jsem, že už od r. 1997, ještě před faceliftem v r.1998, ale taky že i u feldy z r. 2000 se najdou kusy s pěkně prorezlými 5.dveřmi. Tak nevím. A na co si jinak dát pozor? Jak poznat přetočený tachometr?
Díky za každou radu nebo tip. -
« Dotaz
Ahoj, mám takový menší problémek a nevím co s tím. Mám Feldu 1,9D Combi a občas čistě náhodně se mi stává, že při zatáčení pokud je na silnici nějaká nerovnost a auto se zhoupne, tak se mi od přední nápravy ozve takový tlumený bouchnutí. Je to takový těžko popsatelný zvuk. Nevíte někdo co by to mohlo být? Díky moc. -
« Zatekanie
Zateka mi do Feldy, viac ci menej, ale vzdy je mokry molitan pod palubnou doskou. Neviem ci je to gumovym tesnenim, to sa mi vsak nezda je to rok 2000 a so sklom nebolo hybane. Skor sa chcem spytat tych co uz mali tuto cast rozobratu, ci su za palubnou doskou alebo pod plastom za stieracmi dajake odvodnovacie - montazne otvory, ktore by mohli byt zanesene - upchate. Dakujem za odpovede, vela zdaru prajem s tymito skodovkami. -
"-- skrytý --" 04.01.05 09:36
« Re: tuhe razeni
Zkušenosti mám bohaté, ale nikoli na Škodovce. Převoďák 65W jsem nikdy neviděl, nejřidší, co znám, je 75W. Ale i v této viskozitě mohou být mezi oleji rozdíly (jak sám píšeš). Takže Ti neporadím, snad jen to, aby sis vzpoměl, jak tě učili řadit v autoškole - na dvě doby!
PS: Někdy se dá použít kapalina do automatu, ale i tam je obvyklá viskozita 75W, takže opět nic... -
« tuhe razeni
Kdyz v zime radim z 1 na dvojku na neprohrate prevodovce, tak to jde hur. Musim totiz prerazovat pomalu,jinac to jde pres zuby a synchron se mne jeste menit nechce. Skousel sem tam davat polosyntetiku 75W o d VATu,ale zbytecne sem vyhodil asi 250za litr, protoze doporuceny olej, tj.j paramo mineral 75W je kupodivu ridsi a tak sem ho musel dat zpatky.Ale...pry sou i prevodove oleje 65W, znamy ho ma sice v trosku jinacim aute,ale pry i v zime muze radit "jednim prstem"...nema nekdo s temahle vecma skusenosti? -
« Felicia na náhradní díly
Rozprodávám Škoda Felicia na náhradní díly. Auto je těžce havarované na předek, od dveří dozadu je vše v pořádku. Je to nový model. Např. páté dveře absolutně bez koroze, AL kola 14", všechna skla ... Pokud někdo něco potřebuje, stačí napsat mail na : m6564xp@seznam.cz Ceny spíš symbolické :-) -
« Re: Podběhy 2.
Předpokládám, že za těch 700 to byly 4 ks (firma Rezaw - PL). Není problém to namontovat svépomocí, ale když to má být dokonalé tak si s tím člověk musí trochu pohrát. Já jsem je montoval na 3 auta dopředu a 1 dozadu. Nehorší variantou je připevnit je šroubama do lemů. Vypadá to hrozně a bude to v místě otvorů reznout. Já jsem je vpředu vkládal dovnitř lemu a mezi lem a plast jsem dal na několika místech gumový profil. Tohle řešení mí výhodu v tom, že podběhy nejsou rušivě vidět zvenku - t.j. je to obdobně jako aut co je mají origoš. Přišrouboval jsem je jen v místě zástěrky a vpředu k zadní části hrany nárazníku a ze strany od podběhu se to nasune za plech nebo dá pod šroub co drží plech. Se zadními je víc práce. Ty jsem pouze přiložil k lemu zvenku a podmázl tmelem. Na dvou místech jsem je přišrouboval k podběhu ve spodní části, kde je volný plech a dál k nárazníku u zátěrky. Každopádně i tady když to nemá vypadat rušivě je třeba si s tím trochu pohrát. Určitě by šly vložit i dovnitř, ale bylo by s tím mnohem více práce. Jinak pokud nechceš aby se ti dostávala voda nad vložku tak je třeba vyřešit odtok vody z drenáže od víčka nádrže. Já jsem nasadil hadici na vývod z drenáže a svedl ji kolem podběhu dolu k zástěrce. -
"-- skrytý --" 22.09.04 23:00
« Podběhy 2.
Přikláním se k předchozímu požadavku.Sehnal jsem plastové a údajně se vlepují, ale nevím jaké lepidlo použít a taky čeho se vyvarovat.Přední mi jsou jasné, tam to je jak uchytit, horší to je se zadními.Mám feldu se starší maskou, prý je v tom rozdíl.Prosím poraďte! -
« Re: Re: Alarm Meta
Zjistil jsem, že italskou firmu META tady zastupuje C. A. System s. r. o.
Za Vokovickou vozovnou 19/362, 161 00 Praha 6. Byli docela ochotní, ale mě se povedlo alarm nějak zprovoznit svépomocí, asi jak jsem hejbal konektory- nakonec se to spravilo samo ;-) -
"-- skrytý --" 06.09.04 12:20
« Alarm+DO
Nazdar pánové, potřeboval bych poradit. Mám ve Feldě alarm s DO, ale mám jen jeden ovladač a nemám k němu kód. V servise mi řekli, že je tam zařízení firmy Meta a ať se zkusím spojit s nimi. Nemá na ně někdo kontakt, případně nějaký jiný nápad jak dodělat druhý ovladač ? Díky :shock: -
« Re: Zpátečka
Další typická závada škůdky. Obyčejně odejde snímač zpátečky na převodovce - upadne shnilej kontakt. Oprava je jednoduchá - koupit snímač (cca 200 Kč) - pozor, existují nejméně tři typy - vymněnit a skontrolovat výšku oleje v převodovce, případně dolít - část oleje vyteče. Snímač je pod převodovkou zepředu - je tam takový kousek plechu, který ho má chránit, ale ... -
« Re: Re: Re: Volnoběh
Čauko
mne sa tento problém z voľnobehom objavuje vždy po najazdení 20tis km. Mám Feldu upravenú na LPG plyn ktorý je mestneší, vždy keď začnú kolísať otáčky tak musím vyčisťiť, odmastiť, šktiacu klapku (technický benzín + zubná kefka + suchá handra)
Kefku som zobral aby som sa lepšie dostal k spodnej strane klapky, keď je otvorená. Po vyčistení je najlepšie dať urobiť základné nastavenie elektroniky vozidla a zase chodí ako drak.
Čauko -
« Re: Vodni pumpa
Čauko
doma v garáži s otcom sme vymenili upchávkové tesnenie na Felícii 1.3 MPi. šlo to celkom dobre ale dávaj si pozor či máš v telese vodnej pompy dierku v ktorej je umiestnený pružný kolík na zaistenie ložiska vodnej pumpy. Ak ložisko nezaistíš budeš musieť rozoberať pumpu ešte raz. Odvtedy mám pokoj s vodnou pumpou a dávam poriadne zabra´t môjmu tátošovi. -
« Radiaca páka
Čauko
Skús si, pred zakúpením lôžka radiacej páky, ľahnúť pod auto a pozri sa na skrutkové spoje radiacej páky s tiahľami k prevodovke. Trochu tieto spoje utiahni, nastav menšiu vôľu a poriadne spoje premaž vazelínou. Tiež som majiteľom Felície z r.v. 97 a mám nabehaných 140000t a zatiaľ som lôžko nemenil. Spodné skrutkové spojenia sú veľmi málo až nedostatočne kryté. -
« Re: centrál
Tak jsem vyměnil servo v PP dveřích a dal tam HTCENTR. Nejvíc práce dá rozdělat držák serva od držáku zámku :-( . Staré BRANO jsem rozebral a rozhýbal. Ale ještě mi to nefunguje, ale už jsem neměl sílu ani čas po tom pátrat dál... :shock: Mám tam alarm M100. Nemá od něj někdo prosím manuál??? :roll: -
« Re: nefunkční klakson
Před časem se mi to také stalo. Nejprve jsem myslel, že je v pr... klakson. Pak jsem měřením zjistil, že do něho nejde proud. Tak jsem skontroloval pojistku, ale ta byla O. K. Nakonec jsem zjistil, že v izolaci kablíku ke klaksonu byla trhlina v místě jeho přechodu přes díru v karoserii, kterou se pravděpodobně dovnitř dostala slaná voda a ta totálně rozežrala měd. Musel jsem skrátit a nadpojit kablík a vše bylo O. K. Je tam ovšem velice zlý přístup ... -
« Centrál
Tak se mi v sobotu ráno zablokoval centrál v pravých předních dveřích a dveře pak nešly zamknout, ani čudlíkem ani klíčem, musel jsem rozebral tapicírunk a vyjmout táhlo od serva centrálu a pro jistotu i rozpojit pětikolíkový konektor. Dá se někde koupit nový servo a vaměnit ho? Dík za info. Mirek -
"-- skrytý --" 17.07.04 19:27
« Re: nefunkční klakson
Je to 17. pojistka zleva, je společná s ventilátorem chladiče. Pokud je v pořádku, zkus na konektory přímo u klaksonu připojit zkoušečku nebo voltmetr a někdo ať ti zatroubí, poznáš jestli jde do něj proud. Pokud ano, je vadný klakson, jinak je to někde v instalaci, nebo je vadný lukas. -
« nefunkční klakson
Chtel jsem se zeptat, zde nekdo nevite, kde by mohl by problem s nefunkcnim klaksonem na felicii. Asi pred rokem jsem resil problem s digitalnimi hodinami pred ridicem, uplne odesly, a dostal jsem radu, ze bych mel vymenit nejakou pojistku, takze me napadlo, jestli to nebude neco podobneho, pokud ano, jakou pojistku mam vymenit, pokud nekdo tusite? Resp. doufam, ze problem neni nekde jinde, napr. nekde neco pretrzeneho ci praskleho.
Diky za rady!
Hiroshi Sagae -
modus ponens 09.07.04 19:31
« Re: podsviceni a spojka
ad 1)
To sa stalo keydsi aj mne. Bol som s tym v servise (bal som sa, ze si tie plasty pokrivim a to by ma potom vkuse rozculovalo) a pozeral sa na elektrikara, ako to robi. Napchal tam dva-tri srobovaciky a nejakych 10-15 minut sa s tym babral. Nebolo to len o tom, ze vyklopil kryt, vymenil ziarovku a nasadil. Cena bola cca 250 Skk. Ak si vsak technicky zdatnejsi a s podobnymi skusenostami, skoda aj tych dvoch stovak... ;-) -
« podsviceni a spojka
Ahoj,
rad bych se Vas zeptal na nekolik veci. (Fel,50KW, r.v. 2001, cca 30tis.)
1) Prestalo fachat podsviceni regulace teploty vzduchu pro ventilaci. Japasetorozebere? Docela to tam drzi. Je to takovy cerny panel s kulatymi ovl. prvky nad popelnikem.
2) pri rozjezdu pri nizkych otackach neco zadrnci vpredu od motoru. Projizdel sem to s kamaradem a prisli jsme na to, ze to dela jen pri rozjezdu. Pri stejnych otackach na neutral to nedela a take se neco podobneho ozve kdyz hodne rychle vyslapnu spojku. Nesetkal jste se s tim nekdo?
3) uplne nahodne (teplo/zima) se mi stava ze se mi jakoby pomalu vraci brzdovy pedal. Cotoye? Costim?
Diky vsem za odpovedi R.
Před polovinou roku 1997 se upustilo od jednobodu a začalo se používat pouze vícebodové vstřikování Siemens Simos 6;6,1;atd.(používaného dodnes,samozřejmě v jiných motorech-to potvrzuje jeho velmi nadčasovou kvalitu a moderní koncepci).Tyto motory byly používány až do konce výrobního programu Felicie ;-)