Oprava a údržba vozu Škoda Felicia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.10.02  14:43

    « Re: Studený motor

    to kdo - Ty máš dieslovou Feldu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.10.02  14:42

    « Re: Studený motor

    pomohlo by zalití lukoprenem, nebo nějaký akrylátový tmel
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  11:19

    « Re: Studený motor

    To cidlo je na horni casti saciho potrubi, vedle skrtici klapky za krytem na potrubi. Vedou do nej ctyri draty a je umisteny smerem nahoru. Ma dve vady - je sice utesneny po obvodu, ale kolem privodu je zcela netesny, kontakty nejsou povrchove upraveny, takze rychla koroze. Po tom, co jsem jej vycistil, se cukani zatim neobjevilo, tak doufam , ze to bude OK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  09:18

    « Re: Jak vyměnit žárovku osvětlení SPZ?

    Jak to vypáčit ? No jak si psal, šroubovákem opatrně, ale to ti patrně nebude nic platné. Občas se to ulomí, ale třeba budeš mít napodruhé štěstí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.10.02  09:14

    « Re: Kontrola sviečok

    Svíčky není třeba kontrolovat. V servise každých 15 000 km přečtou diagnostiku a pokud by byla nějaká drobná závada na svíčkách, tak by je měli zkontrolovat. A pokud odejde některá svíčka, tak se jednoduše vymění.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.10.02  08:54

    « Jak vyměnit žárovku osvětlení SPZ?

    Skoro se stydím to sem psát, ale rád si nechám poradit...

    Potřeboval jsem vyměnit žárovku osvětlení SPZ. Mrknu do chytré knihy a tam psali: "Opatrně malým šroubovákem vypáčíme sklíčko osvětlení SPZ..." Tak jsem to opatrně ulomil... Teda ty rozpěrné plastové háčky. Nová svítilnička SPZ - cca 200 Kč. :-(


    Teď vyplivla žárovka v druhém osvětlení SPZ. Jak to mám vypáčit aniž bych to ulomil?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.10.02  08:50

    « Re: Papá olej

    Mám stejný motor, najeto 140 tis. (koupil jsem v 80 tis. a ihned přestavěl na LPG). Používám minerální olej Mogul ForteGX Pro (15W40, API SJ). Měním po 15 tis. km a mezi výměnami dolévám tak 1 l.

    Myslím, že Škoda udává spotřebu oleje 0,8 l/10 000 km. Takže je to v normě. Rozhodně olej kontroluji měrkou minimálně jedenkrát za měsíc (denně najedu 120 km) -- když se rozsvítí kotrolka, je dle mého soudu pozdě...
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.10.02  09:42

    « Kontrola sviečok

    Chcel by som vedieť v akom intervale( po koľkých km) treba kontrolovať sviečky u feldy 1.3 MPI(rok 99)a či je vôbec potrebné ich kontrolovať.Výmena sa údajne podľa servisnej knižky vykonáva až po 60 tisíc km. Ďakujem. Števo
  • 00 Reagovat !

    foto

    02.10.02  09:20

    « zabezpečenie auta

    Chcem si dať namontovať do Felicie zabezpeč.zariadenie. Rad by som poznal Vaše názory, je nejaký rozdiel medzi CONSTRUCT a DEFFEND-LOCK?
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 02.10.02  00:00

    « Re: Studený motor

    Ja len doplním, že mňa Felicia MPI zlostila s tým rozbehom už odnova. Takže vylučujem akúkoľvek oxidáciu. Výrobná "vlastnosť". A auto ani nikde dlho nestálo, lebo bolo priamo na objednávku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.09.02  08:21

    « Re: Studený motor

    A kde prosím u MPI to čidlo najdu ??
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.09.02  09:59

    « El. Stahovani oken

    Zdravim vsechny, chci se zeptat jestli nekdo nedodelaval el. stahovani oken do Fel. (Jablotron/HT Centr)? O jak pracnou zalezitost se jedna (nejake rady a finty). Jestli nekdo mate navod (PDF) muzete mi ho prosim poslat romcovo@seznam.cz
    Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.09.02  10:55

    « Papá olej

    Zdar všem.
    Mám dotaz ohledně spotřeby oleje v motoru. Mám 1.3BMM50 a najeto 119tkm. Nikdy před tím, se mi nestalo, abych musel mezi kontrolami dolívat olej, ale teď mi v 115tkm začala svítít kontrolka a tak jsem se kouknul, a nebylo nic ani na rysce. Ale co mě udivilo nejvíc, že se tam vlezlo po horní rysku při dolití skoro 3 litry oleje. Má s tím někdo zkušenosti? Z výfuku dým neleze ani to nesmrdí.
    Dík VLK
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  10:02

    « Re: Studený motor

    Kolega v práci má MPi 50kW a řešil stejný problém (po nastartování se nemůže skoro rozjet), zatím neúspěšně. V servise mu řekli, že tohle je u Felicií normální (spotřební vůz) a jedná se o častou závadu řídící jednotky. Navíc se mu po vyndání baterky jednotka přepla do nouzového řežimu a v tom zůstala už trvale, i když se po x startech má zase přepnout zpět. Zřejmě to bude řešit přečipováním a doufá, že jiná řídící jednotka bude OK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.09.02  08:10

    « Re: Studený motor

    Tak jsem se podival na ten konektor cidla nasavaneho vzduchu - uplne zelenomodry. Dela mi to obcas pri studenem motoru take, ale hlavne v lete. Konektor jsem vycistil, vysledek zatim nevim. Diky za radu, zdravim vsechny. Jarda
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.09.02  15:21

    « Re: Studený motor

    Projdi si konektory nejlépe všechny a vyčisti je a prostříkej nějakým přípravkem na kontakty, potom odpoj na 5 min akumulátor, aby se restartovala řídící jednotka a po několika kilometrch uvidíš jestli to pomohlo. Já jsem měl to samé a byl to konetor čidla teploty nasávaného vzduchu (v horní části sacího potrubí). Mimochodem ve značkových servisech na nic také nepřišli, VAG jim nic neukázal a přitom konektor se uvnitř zelenal jak byl zaoxydovanej. Jinak zavinil jsem si to sám, protože jsem si chtěl umýt motor a šel jsem na to s Vapkou. Takže od té doby motor neumývám. Napiš jestli to pomohlo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.09.02  12:07

    « STK - k příspěvku 624

    Tak jsem byl na STK a tam mi řekli, že mám vůli v zavěšení ramen, což podle mně bude právě to vibrování při 110 km/h, jenomže jak to, že na to v autorizovaném servizu nepřišli ???
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 22.09.02  00:00

    « Re: Studený motor

    Presne to isté robila aj moja Felicia 1,3/50 MPI. A to hneď odnova. Tak som to reklamoval, ale servis sa k tomu postavil, ako že je všetko v poriadku a žiadnu závadu neobjavili. Pritom krátko po štarte (tak do 1 km) auto pri rozbehu, kedy boli otáčky tak do 2000 jednoducho nepridávalo ale iba stagnovalo. Keď som v počiatku (keď bolo auto nové) dal plný plyn, tak to asi dva krát strelilo do výfuku. Potom som si už radšej dával pozor. Takže to považujem jednoznačne za chybu. Ak sa s plynom manipulovalo len opatrne, tak to aspoň trochu zrýchľovalo. Po celé 4 roky sa to chovalo rovnako. Takže som si na to zvykol. A robilo to nie len pri mrazoch, ale niekedy aj v lete. Akurát motor musel byť studený.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.09.02  12:04

    « Re: ceny?

    Před rokem jsem dělal repasi předních brzd - nové kotouče, destičky a těsnění + kompletní vyčištění a natření. Cena celkem byla kolem 1288 (oba kotouče 752, destičky 450 a těsnění 86). Koupil jsem to, co měli a brzdí to normálně.
    Tlumiče mě čekají možná taky, ale na Monroe jsem slyšel tolik špatných zkušeností, že je nevezmu. Buď HP, nebo Sachs.
    Standa
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.09.02  11:57

    « Re: Vibrace ve volantu při jízdě

    Mě na vibrace při 100 - 110 pomohlo vyvážení kol + geometrie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.09.02  08:57

    « Re: Vibrace ve volantu při jízdě

    Taky mi to zacalo delat asi pred pul rokem v 1.3 50 kW, kterou jsem koupil novou v 02/99, tzn. mam ji 3 1/2 roku. Nechal jsem vyvazit kola a pomohlo to jen velmi malo. Behem pomalejsi jizdy navic porad slysim jakesi periodicke huceni, coz s tim urcite souvisi. Za mesic to davam k jednomu soukromnikovi na prohlidku, tak uvidim...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.09.02  11:14

    « Vibrace ve volantu a auta při jízdě Fel 1.9D

    Mně v rozmezí 90 - 120 km/h také vibruje volant, ale také celé auto a v servisu nepřišli, čím to je, neboť mám prý vše v pořádku. Dali za vinu vstřikovacímu čerpadlu, ale to je dle mého názoru blbost. Co si o tom myslíte ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.09.02  06:59

    « Re: Vibrace ve volantu při jízdě

    Asi s tím budu muset stejně do servisu... :-( I tak díky za rady.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.09.02  16:25

    « Re: Vibrace ve volantu při jízdě

    odporucam ti skontrolovat tlmice
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.09.02  07:57

    « Re: Vibrace ve volantu při jízdě

    Hanku v jakým stavu jsou gumy, nejsou naploškovaný ? mohlo by to být spůsobeno i tlumičema nebo geometrií. A když to cuká při zatáčení mohly by to být i klouby poloos nebo i vytlučené klouby a silntbloky v ramenech.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.02  07:41

    « Vibrace ve volantu při jízdě

    Když jedu kolem 100-110 km/h jsou ve volantu cítit vibrace. Nechal jsem vyvážit přední kola, ale vibrace zůstaly... Někdy je to trochu cítit i při nižších rychlostech a zdá se mi, jakoby při zatáčení volant mírně cukal.


    Čím to může být? Poraďte. Díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.09.02  07:39

    « Re: Zadní stěrač a vandalové :-(

    Hanku stalo se nám několikrát na služebních Favoritech, že odešel motorek jen tak, taky z ničeho nic, zjistil jsem, že je špatný těsnění kolem hřídelky a ta zarezněe a pak se motorek spálí případně strhají plastové kolečka v převodovce. Je to tím, že se ten stěrač málo přes léto používán a tak prostě přiroste. Stačí občas prostříknou hřídelku např. WD 40
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.02  02:26

    « Re: ceny?

    Koukam do svych zaznamu a vymena prednich a zadnich tlumicu na Feldu Combi diesel mne stala ve znackovem servisu Skoda 5383 Kc. Na kombika jsou ale jinaci tlumice vzadu a na diesel zase silnejsi tlumice vpredu. Ale cena si nebude o moc vyssi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.09.02  01:50

    « Re: ceny?

    Monroe Sensavrak
    teda alspoň co mi říkal taxikář co mě vozil domů tak dva roky tomu nazad tak mu v záruce sca. po 20 - 30 tis. po Prahe už stačily odejít dvoje a měl dohady se servisem ohledně reklamace typu náš test a váš test tlumičů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.09.02  00:00

    « Re: ceny?

    Destičky: Fri.tech . - dost dobrý a cena 360 nemá chybu. Kotouče: Obyč. budou stát snad do 500 (originální těžko říct). Lepší kotouče kolem 2.000. Tlumiče: obyč. něco přes 1.000, lepší je třeba Monroe Sensatrac - cca 1500-2000. Pokud bys chtěl něco sportovnějšího tak jedno z provedení HPs. P.S. Jedny plně funkční kotouče (po prvních destičkách) bych měl za symbolickou cenu (dával jsem ty lepší).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.09.02  07:34

    « Re: ovládání světel z místa řidiče, problém

    Topol: Tak to je pak darda, vymena je vice jak za 1000 Kc. Doporucuji vymenit pred technickou. Anebo sehnat funkcni z nejakeho stareho odepsaneho Favoritu...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  15:21

    « Re: ovládání světel z místa řidiče, problém

    Vlami, díky za odpověď, ale z hydrokonektoru mi kapalina vytekla úplně. Budu to muset časem vyměnit za nové.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.09.02  15:19

    « ceny?

    Ahoj všem, nevíte kolik stojí přední tlumiče, přední brzdové kotouče a destičky? Jaké doporučujete? Díky za odpovědi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.09.02  15:29

    « Re: Studený motor

    Závada se neprojeví, to jen stříkačka nedává tolik paliva jako dával karbec. Je hlídaná lambda sondou kvůli exhalacím. Všimni si, co se valí z výfuku fava a kolik točí otáček a co proti tomu felda. Jde jen o zvyk, ale jinak je to v pořádku. V zimě to bude startovat normálně.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.09.02  08:29

    « Studený motor

    Mám Fel MPI 50 kW a u práce parkuju v celkem prudkém kopci. Když večer auto nastartuju, na jedničku vyjedu a kopnu tam dvojku, tak se to jakoby zadusí a jede to jen taktak, až po chvíli se to chytne. S ohřátým motorem je to v pohodě. Je to normální ? S firemní fel se mi něco podobného stalo taky, ale se starým favoritem s karbecem jsem byl úplně v pohodě, v létě v zimě se mi nestalo, že by chcípnul. Obávám se aby se neprojevila nějaká závada až budou nižší teploty v zimě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.02  17:19

    « Re: ovládání světel z místa řidiče, problém

    Topol: V konferenci na Panore k tomu problemu s hydrokonektory psal TOM tohle:

    Cudlik je tam pouze zamackly, vytahnes ho klestema. Muze se stat, ze
    bude bublina vzduchu v ovladani, to se da po sundani kolecka a vycvaknuti
    plastoveho krytu odsroubovat a vytahnout pod palubku, na nem je take
    kolicek. Pred plnenim otoc knoflik uplne doleva (svetla dole) a nacpi tam co
    se tam vejde, musi to byt plne.

    A taky Hank psal:
    Autorem postupu je Lu: Zjisti nejdříve, zda máš uniklou kapalinu z regulačního mechanismu. Pokud ano, musíš celou regulaci vyměnit. Regul. mech. je ve světlometu zasunutý na
    bajonetu (pootočíš a vysuneš ven). Když to budeš mít venku, toč regulátorem a koukej, jestli z mech. u světla vyjíždí čep. Jestliže ano a světla se přesto nepohybují, je potřeba ten čep nečím prodloužit (o pár mm). Takhle jsem to měl já, vyhodili mě z technické a v servisu mi řekli "jedině vyměnit", což mi nedalo a kuchnul jsem to. Na čepy jsem navlékl takové trubičky a vše bylo OK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.02  17:15

    « Re: Zadní stěrač a vandalové :-(

    Hank: To nas Buh tresta, ze mame auto :-) Chci jen rict, ze zlodeji a vandalove nam zvysuji naklady a adrenalin v krvi. Bohuzel bez nahrady...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.02  14:20

    « Re: ovládání světel z místa řidiče, problém

    Tohle se řešilo už několikrát v konferenci "Felicia" na Pandoře. Zkus se tam podívat do historie, někomu tuším pomohlo doplnit do systému kapalinu, ale přesněji už si nepamatuju.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.02  09:58

    « Re: ovládání světel z místa řidiče, problém

    Taky se mně to pokazilo před TK. Ještě, že tam mám známé, kteří mně řekli, ať se na to vy***u. :-) Zkrátka to seřídili a už na to nesahám.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.09.02  09:56

    « Re: Zadní stěrač a vandalové :-(

    Díky všem za reakce. Tak nakonec to byl spálený motorek... Je možné, že se nějak zablokoval a já když zadní stěrač zkusil zapnout, tak se spálil motorek.


    Navíc jsem byl na Slovensku a začalo pršet. Docela jsem se vyděsil, když nejely ani přední stěrače! Naštěstí to byla jen pojistka...


    U nás jsem pak zajel do servisu a nový motorek zadního stěrače stojí 1500 Kč! Naštěstí má žena zaměstnaneckou slevu, takže 1200 Kč...


    Když si představím, že nebýt toho vandala, tak mám 1200 Kč navíc...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.02  09:56

    « Re: ovládání světel z místa řidiče, problém

    Díky za tu cenu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.02  09:49

    « Re: ovládání světel z místa řidiče, problém

    Na favorita stojí ovládání cca 1150,- na Feldu bude o nějakou korunu dražší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.09.02  09:16

    « Re: ovládání světel z místa řidiče, problém

    A kolik to stojí vyměnit?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.09.02  16:38

    « Re: ovládání světel z místa řidiče, problém

    Topol: To je problem. Opravit se to neda. Vymenit = drahe. Ale na TP na to dbaji a byva to duvodem odmitnuti... :-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.09.02  14:22

    « ovládání světel z místa řidiče, problém

    Levý světlomet mi nelze ovládat z místa řidiče, pravý funguje, co s tím? Stalo se Vám to také? Příručku Jak na to doma mám, ale před tím, než se na to podívám, tak bych chtěl slyšet Vaše názory. Díky za odpověď.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.09.02  10:16

    « Re: Zadní stěrač a vandalové :-(

    Spíše bych usoudil na strhané rozvody z plastových koleček v motorku. Stane se to i občas při zamrzlém stěrači. Ramínkem lze potom volně hýbat sem a tam a při zapnutí zadního stěrače motorek bzučí, ale ramínko se nehýbá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.09.02  09:48

    « Re: Je to možné???

    Docela tomu věřím. Mám 2 zkušenosti se značkovými servisy. Ještě v době, když jsem měl Favorita (tak 3 roky dozadu) jsem na jedné pravidelné prohlídce mimo jiné oznámil prokluzování spojky při řazení (Hlaváček OC). Po převzetí auta zpět mi bylo jen tam mezi řečí oznámeno, že na tu spojku se nestihly podívat a že se mám objednat na jindy. Samozřejmě, že hned následující týden při jedné delší cestě jsem zůstal videt uprostřed kopce s čoudící kapotou. Následoval odtah.
    A nedávno jsem při další pravidelné kontrole oznámil, že mi v nízkých otáčkách cuká motor. Po servisu mi opět bylo řečeno, že je vše v pořádku, a že i měřily kabely (Hlaváček, Litovel). Po 2 tisících jsem to nevydržel, koupil druhé svíčky a vše ustalo.
    Myslím si, že s člověkem, který tomu nerozumí, docela dost vydrbávají a zásadně si na takových prohlídkách účtují: vizuální kontrola motoru a jiných, dolití kapalin (zvláště pak u ostřikovačů) apod.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.02  15:11

    « Re: Zadní stěrač a vandalové :-(

    Jo ještě je možné, že to otočil i s motorkem a urval se při tom přívod proudu. Takže ještě tapecírunk a ten igelit na zadních dveřích. Pokud ne, tak fakt už ten servis.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.02  15:04

    « Re: Zadní stěrač a vandalové :-(

    Vandalovi bylo smutno, tak se obveselil. To víš, když na takové auto nemá. Zkus nejprve demontovat celé raménko a uvidíš. Pokud se hřídelka bude hýbat, je to dobré. Pokud není moc orvané drážkování, zkus opětnou montáž. Jinak výměna mororku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.09.02  11:11

    « Re: Zadní stěrač a vandalové :-(

    to Hank: Jen tak z legrace Ti ho zničit. Možná bude ohlodaná hřídel, na které se otáčí. Lidi jsou *...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.09.02  07:37

    « Zadní stěrač a vandalové :-(

    Někdo mně přes noc brutálně otočil o 360° zadní stěrač (celé raménko) okolo osy motorku. Zkrátka, raménko jako takové je neporušeno, ale zadní stěrač nereaguje, když ho zapnu. Co se s tím stalo? Co budu muset vyměnit? Je zničený elektromoterek stěrače? Na kolik přijde oprava?


    Vůbec nechápu, čeho tím ten "člověk" chtěl dosáhnout...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.08.02  12:12

    « Re: Zatekanie do Felicie + chladici kapalina

    Hmm, to mate dobre, kdyby mi to teklo pouze dopredu, tak bych si to sklo taky nechal vymenit (prestoze jsem uz pod gumu nalil resistin). Jenomze mi tece dopredu i dozadu, dozadu vim, ze pres zadni dvere, voda proste stece po te tesnici gume dolu a v nejnizsim miste dovnitr. Ohybat dvere se mi moc nechce, tak uz dva roky jezdim bez kobercu :{
    Co se tyka chladici kapaliny, jedna se o dalsi konstrukcni vadu Felicii, voda strika primo na sroubeni vicka, a proto se dostava ven. Staci si koupit takovy delsi plastovy krouzek pod to vicko, stoji asi 50Kc, maji to a znaji to v kazdem servisu (BTW vyrobni cena tak 1Kc). Bye.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.08.02  13:09

    « Re: Alarm na Feldě

    Mně to u nový feldy začalo po roce dělat také, takže raději vypínám vnitřní čidla a je mi divný, že by se najednou změnila sama o sobě citlivost vnitřních čidel a pak je otázkou, čím ji nastavit. Nebo prostě počkám, až pojedu do servisu a nechám to zkontrolovat, jen tak kvůli alarmu se mi tam nechce nechávat prachy...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.08.02  10:21

    « Re: Alarm na Feldě

    chacha, s tou masařkou to je dobrý ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.08.02  09:16

    « reflexní panel

    Scháním reflexní panel nad lištu 5-tých dveří.Kde a za kolik se dá koupit?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.08.02  08:45

    « Re: Chladiaca kvapalina

    Ano, je nunte vymenit vicko, ktere neudrzi tlak v chladici soustave.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.08.02  19:44

    « Re: Chladiaca kvapalina

    To same delalo mne ,bylo praskle vicko na na dobu,melo malou trhlinku v mosazi.Neudrzi to tlak ,a proto to vre richleji.Koukni se poradne nato vicko.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.08.02  15:05

    « Chladiaca kvapalina

    Má niekto nejaké skúsenosti s tým, že počas jazdy chladiaca kvapalina vyvrela cez zátku na nádobke. Podotýkam že termostat je nový ( cca 8 mesiacov po výmene ) a ručička teplomera nebola v červenom poli ale len asi na cca 100 st. C . A ďalej čo s chladiacou kvapalinou, treba ju vymenit alebo stačí len doliat ( ide o G12 ).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.08.02  14:43

    « Re: Alarm na Feldě

    Zkus vyhnat tu masarku z auta :-). Jinak draty by mely byt rozpojene (alespon u meho Jablotronu urcite). A asi je lepsi vytahnout konektor cidel (i s kabelem) na krabici alarmu, nez strihat draty u cidel. Jinak vetsinou alarmy maji moznost nastavovat citlivost cidel - to bude asi ten hlavni problem - mas nastavenou moc velkou citlivost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.08.02  12:14

    « Re: Zatekanie do Felicie

    Mali ste pravdu, v servisu ten istý postup, vymenili gumu na prednom skle, cena 760 korun.
    Pokusim sa verit, že to už nebude zatékat.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.08.02  15:15

    « TO: PR

    Dík za informaci, výfuk jsem si již svařil, zatím drží. Kde je přesně prosím Tě ta burza ??
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.08.02  13:11

    « Dálka a zámky na feldu ?

    Dá se někde sehnat chybějící dálka na feldu? Mám originál škodováckou a jedna se ztratila. Neznáte nějakou firmu, která se tímto zabývá, případně dá se to sehnat přes škodovácký servis ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.08.02  07:03

    « Re: Zatekanie do Felicie

    Díky za prispevok.V pondelok idem do servisu. Tam mi taky říkají, že to zrejme bude netesné okno. Uvidím,pak se ozvu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.02  16:04

    « Re: Zatekanie do Felicie

    Taky jsem měl podobný problém.
    Molitany pod palubovkou po dešti byly nasáklý vodou. Zkoumal jsem kde co a nevěřil v servisu, že to dělá tesnící guma u předního skla.
    Nakonec jsem se nechal v dalším servisu přesvědčit a gumu vyměnil. Od té doby (1 rok) nic. Cena cca 800Kč.
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.02  09:50

    « Zatekanie do Felicie

    Zistil som, že mi zateká do auta.V prednej časti pod palubovkou po oboch stranách sú molitanové obklady, ktoré boli nasiaknuté vodou. Pátral som kade môže voda vnikať do auta, a zistil som po odložení čalúnenia a plastových krytov stlpikov, že to je asi od strechy cez spoje, ktoré sú zvonku utesnené gumovou lištou, ktorá prechádza cez predný stlpik okrajom strechy (uchytáva sa na nu strešný nosič). Táto gumová lišta bola od výroby zle nasadená, (neni založená pod plech strechy). Má niekto skúsenosti s touto chybou a opravou?
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.08.02  15:18

    « Alarm na Feldě

    Koupil jsem ojetou feldu a zlobí alarm. Po zamknutí dálkou se aktivije alarm, ale za chvíli začne vřískat. Když dálkou deaktivuju čidla pohybu ve voze, tak to nedělá. Jak se dají ty čidla vyzkoušet ? Postupně odpojit a nechat dráty volné, nebo je spojit ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.08.02  08:06

    « Re: Škubání motoru a BMM

    Taky jsem měl tento problém. Přestalo až po výměně zapalovacích kabelů. Měnil jsem je 5x, potom jsem tam nechal dát místo Tesly kabely BOSCH. A už je to bez problemu. Jen na okraj, v servisu měli plnou popelnici zapalovacích kabelů od Tesly.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.02  10:32

    « Re: Škubání motoru a BMM

    Weligu u našeho Favorita 135 BMM 40 kW to dělal podovně u studeného motoru. Napřed říkali v servise, že je to klapka, tak jsem to tam nechal, druhý den to studený prozkoušeli a řekli, že to asi dělá Hallův snímač otáček, tak ho proměřili a nic, pak zase řekli, že to bude klapka, proměřili to a zase nic. Pak to navíc začalo studený střílet do vzduchováho filtru až se propálil a tak vyměnili snímač otáček a byl klid. Ale jen tak pro dokreslení, ten propálený filtr tam nechali :o)) Tak jsem ho hned po příjezdu ze servisu vyměnil. Prý to nebylo v zakázce uvedeno. GRRRR :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.02  10:15

    « Re: Škubání motoru a BMM

    Tak nějak takhle podobně se to chová. Kabely mám originál včera koupené a před montáží pojednom proměřené, všechny OK. Svíčky nové Bosch FR8DC (je to 135 40kW), zkoušel jsem i FR7DC a taky Brisk ... žádný rozdí, škube pořád stejně. Zkusil jsem to s odpojenou lambdou, čidlem teploty i snímačem klapky, ventily jsou v sobotu předpisově seřízený a pořád na to nemůžu přijít. Zkusím ještě projít komplet kabeláž a uzemnění. A pak asi budu muset za někým, kdo mi to projde stroboskopem, jesti je to jeden válec, nebo všechny a jestli už není pryč ECU (kdo ví jak vypadá uvnitř ;-)
    Díky WD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.02  09:37

    « Re: Škubání motoru a BMM

    Na našem to dělalo taky, ze začátku to jen cukalo. Pak v nízkých otáčkách a při přidání plynu to začlo cukat a nejelo to, až snad po 1-4 vteřinach se to rozjelo za plynem. To samé občas při podřazení místo aby auto vyrazilo tak začlo cukat a nejelo, opět po par vteřinách se to rozjelo. V servisu vyměnili svíčky za předepsané a vždy to problém do další výměny svíček vyřešilo. Ty kabely máš předepsaný typ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.08.02  13:11

    « Re: Škubání motoru a BMM

    Hlavne napis ako si dopadol.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.08.02  11:07

    « Re: Škubání motoru a BMM

    Díky všem za inspiraci, mezitím jsem si ještě půjčil nové zapalovací trafo, jede to teda líp, ale škube pořád. Proto si myslím že to bude opravdu v zapalovacích kabelech (i v těch nových :-() Dneska se na ně zaměřím. Vstřikování už jsem rozebral a vyčistil komplet, včetně klapky, ventilu, regulátoru i ten potenciometr jsem rozebral a nic (kupodivu jsem ani ničemu neuškodil ;-))) WD PS.: Z toho vstřiku tam teče benzín vlastně pořád, takže takhle krátký zaškubnutí musí dělat něco ve VN části zapalování, svíčky už tam byly troje nový, třeba pomůžou třetí kabely (bravo Tesla Blatná) ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.08.02  21:15

    « Re: Škubání motoru a BMM

    neskusal si vycistit skrtiacu klapku??? podobny priznak som pozoroval na vw golf trojkovej rady, a tam vycistenie skrtiacej klapky pomohlo. viem, ze su to konstrukcne ine motory, ale mozno by to stalo za pokus.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.08.02  17:33

    « převodovka - problém:o(

    Zdravím všechny,
    potřebuji nejaký tip. V patek jsem vyrazil na dofču a po 60 km jizdy /Fel 50kW/2001 2mesice po zaruce a rocni prohlidce :o( / se mi pri prerazovani, konkretne pousteni spojky ozve takove dute kovove puknuti. Je i citit v pedalu spojky. Rano to bylo zase OK do tech 50ti kilometru, pak to zaclo znovu zastavka na 10 min. a zase OK. Asi to nebudu moc v servisu predvest :o( oni to zase jen "preparkujou" a ja budu nekolikrat bez kaary .... achjo. Nemuze to byt nejaka malickost??
    Dik ROMan
    PS: neznate nekoho spolehliveho z okoli Plzne?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.08.02  16:27

    « Re: Škubání motoru a BMM

    A este som zabudol, tiez mi to robilo len na volnobehu a nizkych otackach (aj pri pridani plynu), hlavne ked bol motor studeny, vtedy je asi nachylnejsi na "bohatost" iskry. Vo vysokych otackach to nerobilo, resp. asi to nebolo pozorovatelne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.08.02  16:24

    « Re: Škubání motoru a BMM

    Mne to robilo okolo 50kkm a kamarat mi poradil vymenit svieckove kable. Vymenil som ich a robilo to dalej. Tiez som meral vsetko mozne, az som sa s merakom dostal opät uz k novym svieckovym kablom a ejhle, 3 kable boli prerusene. Tak som zbehol do prvej predajne, kupil nove kable (tusim Tesla) a od vtedy pokoj.... Neviem ci to pomoze, ale skusil by som ich premerat. Maju (sa mi zda) odpor okolo 5 kilo. A cim dlhsi tym väcsi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.08.02  07:52

    « jaká cena?

    Byla mi nabídnuta felda combi 96, 50 kW BMM, 152 t.km (servisní knížka,prohlídky po 15 000 km) za 90 000 Kč. Je cena OK? Přišel jse o svoji Octavii TDi/81 kW (GRRR!!!) a potřebuji nutně něčím jezdit za málo peněz .... :-((((((
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.08.02  22:34

    « Re: Hodnej synáček

    Olej nemá cenu měnit před 30 000 Km to jsou jinak vyhozené peníze ale spíše doporučuji 50 000 Km! To je tak asi současné optimum.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.08.02  21:33

    « Re: Škubání motoru a BMM

    Bud to bude vadna lamda sonda ale toby asi zas tak neskubalo skus ji odpojit, i bezni auto jede normalne,nebo spis bych to videl ve vadnem snimaci polohy vzduchove klapky v karburatoru tam jak odpojis kabel tak to auto skutecne blbne.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.08.02  13:57

    « Škubání motoru a BMM

    Nemáte někdo zkušenosti s poruchami BMM ;-) Mám Fe 1.3 BMM 96, cca 80Tkm, a poslední dobou pozoruju nepříjemné cukání motoru při nižžších otáčkách a volnoběhu. Prošel jsem co se dalo, vyměnil kabely, svíčky, palec, víčko rozdělovače, snímač otáček, palivový filtr. Prohlíd, vyčistil a proměřil vstřikovací ventil, regulátor tlaku, poťák na klapce a nemůžu se toho zbavit, chová se to pořád stejně, nepravidelně poměrně často vynechává, v servisu mi vyčetli ECU a nic ...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…