Oprava a údržba vozu Škoda Felicia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.04  22:51

    « Re: Drobne problemy

    Jezdil jsem s Feldou 3 roky a vždycky na jaře jsem nechal motor umít ve Škodováckém servise. Upozornil jsm je na to, že je tam palubní počítač a vždycky sundali čidlo u vstříku na 4. válci a zakryli ho. Ppak to přede mnou umyli tlakem nějakou emulzí, opláchli a vyfoukali tlakovým vzduchem. Auto naskočilo vždy na poprvé a nikdy žádnej problém. Motor jako novej :-)
    To proměřování PP - mě proměřoval asi o 0.2 na 100km. Dá se to doladit pomocí manuálu a tlačítka zezedu PP. Po několika pokusech jsem to dostal na rozdíl asi kolem půl deci (0.05) na 100km. Pak už jsem se na to vykašlal, stačila mi taková přesnost.
    To vrzání - nevím, mě nikdy v interiéru nic nevrzalo, ale od začátku jsem měl rozpěru mezi předníma tlumičema, tak se to asi tak nekroutilo... Spíš jediné, co mi vadilo bylo drnčení zámků ve dveřích při hlasitější muzice, tak jsem je vyndal a zaslepil díry a byl pokoj...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.06.04  15:43

    « Drobne problemy

    Zdravim,
    se zajmem jsem si precetl vsechny prispevky v tomhle foru od roku 2001. Nasel jsem tu odpovedi na par problemu, se kterymi jsem se na sve Felde setkal.
    Nicmene mi tu zbyly ctyri, na ktere jsem odpoved nenasel. Poradi nekdo?
    1. Myti motoru:
    Obecne se myti motoru nedoporucuje ... kdyz von je ale po tech 50ti tisicich fakt jako prase. :*) Jaky je vas nazor?
    2. Presnost palubniho pocitace:
    Po dlouhodobem sledovani prumerne spotreby, kterou mi ukazuje PP, a ktera mi vychazi vypoctem pri tankovani, mam pocit, ze spotreba na PP je stabilne o 0,3 az 0,5l nizsi. Je to normalni nebo je to proste vlastnost PP vychazejici z nepresneho mereni delky vstriku paliva?
    3. Vrzani pri zatazene rucni brzde:
    Kdyz zatahnu rucni brzdu, pak se pri pohybu auta (nasednuti, vysednuti, silnejsi zabouchnuti dveri) od zadnich kol ozyva vrzani. Koukali na to ve znackovym servisu i znamej automechanik, ale na nic neprisli. Vite nekdo, v cem je problem?
    4. Vrzani volantu/palubni desky:
    A posledni vec, ktera ma ale posledni dobou fakt irituje, je vrzani, ktere se za jizdy ozyva nekde v oblasti palubni desky. Nepodarilo se mi zjistit, jestli to vychazi primo od volantu nebo zevnitr palubky, nekdy mam pocit, ze to slysim spis od pedalu. Slyset to byva spis v lete nez v zime, a spis za sucheho pocasi nez za vlhka. Zkousel jsem ruzne "tahat" za volant, kdyz se stoji, slapat na pedaly a bouchat do palubky, ale nedari se mi to najit, obvykle na tyhle "pokusy" se ten zvuk vubec neobjevi. Staci pak na krizovatce se rozjet a to je hned vrzani, ze by se clovek zblaznil. Ale mam pocit, ze to ani neni zpusobeny vibracema auta, protoze kdyz jedu treba po Letny v Praze na ty sileny dlazbe, tak nic a pak pri pojizdeni na rovnym asfaltu to vrze jak sileny. No asi me z toho brzy klepne.
    Kdybyste nekdo vedel, cim by to vrzani mohlo byt, pomohlo by mi to a mozna i zacharnilo pred tim, abych neskoncil v blazinci... :D
    Diky moc!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.06.04  22:39

    « Re: Re: Volnoběh

    Děkuji moc za radu ,kolega mi také říkal ,že to bude softw. věc v řídicí jednotce,nechám to resetovat a potom napíšu . Také se mi to projevuje hodně podobně jak u Vás.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.06.04  18:08

    « Re: Volnoběh

    Přesně to mi dělala 1.3 MPI taky, jen s drobným rozdílem: při pozvolném ubrání plynu držela otáčky cca 1700 a při hodně prudkém ubrání plynu spadly otáčky až na 1000 (což je pořád moc). Začalo to dělat po vyčištění konektoru od snímače teploty vzduchu. Pomohl reset adaptace škrticí klapky viz [odkaz] (nerad dělám reklamu, ale jinde jsem popis toho problému neviděl). Od té doby problém zmizel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.06.04  21:27

    « Re: Volnoběh

    Keď som mal ešte Felíciu, tento problém začal veľmi podobne. Zo začiatku otáčky vyleteli aj keď motor ešte nebol vychladnutý. Neskôr sa to prejavilo po dlhšej jazde na diaľnici, keď mi takmer vždy na najbližšej križovatke skapala. Keď som si na to zvykol, chodil som ako Fittipaldi a musel som ju furt držať v otáčkach, robil som sám sebe manuálny (alebo skôr nožný) sitič. Vrchol bol keď to urobila pri vymáčknutí spojky za jazdy. Nebola to sranda. Nakoniec sa problém vyriešil výmenou Lambda sondy. Ale bola to 1.6-ka r. 1999. Možno to pomôže...
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.06.04  19:14

    « Volnoběh

    Můžete mi někdo poradit ? Mám Felicii 1,3 MPI . Po nastartováni mám otáčky 800-900,ale po chvilce ,když přidám plyn mi zůstávají viset na 2000. Přečetl jsem si starší příspěvky tak jsem pročistil škrtící klapku a důkladně zkontrolaval a očistil všechny konektory a hlavně od teploty za klapkou. Děkuji za radu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.04  14:19

    « Re: drnčení řadící páky

    Bude nutno vyměnit plastové lože řadící páky, které už odchází. Cca 500 Kč, vč. práce.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.06.04  14:18

    « Re: Re: problém se startem při zahřátém motoru

    Ahoj, bylo to vadným reléem v pojistkové skříňce. Diagnostika nezjistila. Zachránila mě pouze náhoda, když jsem s teplým motorem nemohl nastartovat přímo v servise.
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.06.04  01:18

    « drnčení řadící páky

    Myslel jsem, že něco klepe v palubce. Ale když během jízdy podržím páku řazení, tak drnčení přestane. Zkusil jsem vystříkat WDčkem, to ale nepomohlo. Jinak řadí dobře, jen ty pazvuky mi vadí. Nestalo se Vám to někomu, co Vám s tím dělali? Mám 1.3 MPI, výr. 1997, najeto 69000.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.04  19:23

    « Re: Re: Tlak fpneumatikách

    při polovičním zatížení je tlak stejnej na předek i na zadek(2.0).při plnym zatížení je na předek 2.2 a na zadek 2.6.Plný zatížení mam jen vyjímečně,tak to foukam 2.1 předek a 2.3 zadek
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.04  10:00

    « Re: Tlak fpneumatikách

    Sbíhavost je OK na desetinu milimetru a byly to právě obě hrany. Taky jsem začal hustit na hodnoty jak píšeš :P .
    Jenom mi nejde do hlavy jedno: Normálně je na přední nápravě větší hmotnost než na zadní (asi 650 kg oproti 450 - cucám z prstu, nechce se mi to hledat, ale tak ňák), tak proč je předepsanej tlak větší na zadní nápravě. Rozhodně se nedá říct že bych byl automobilový laik, ale pneumatiky mě někdy dovedou překvapit >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.04  09:43

    « Re:

    Tyč řízení odchází - není opět vada, ale vlastnost. Nicméně se to projevuje vykvedláním než utužením.....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.04  09:38

    « Re: hvízdání při rozjezdu

    Není to vada, je to vlastnost - spojka....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.04  09:37

    « Re: Tlak fpneumatikách

    Rozhodně přitlačit. Hustím dle doporučení výrobce tlakem na zadní zatíženou nápravu 2,7 a předek 2,5 a je to o poznání lepší. Pokud by se ale sjížděla jen vnitřní hrana a jenom na jednom kole, je to sbíhavost v mínusu....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.05.04  07:38

    « Re: Felície a brzdy

    Na celkové zlepšení jízdních vlastností doporučuju použít tlumiče HP. Jsou tvrdší než seriovky a auto sedí o třídu líp. Zatáčky se pak dají jet o 10 - 15 kiláků rychleji než na sériovkách. V zatáčkách to pak hlavně nejsou přesýpací hodiny, ale auto "jde" za volantem. Podstatné zlepšení je i při brzdění, kdy nejde tak na čumák. Nevím na kolik to vyjde teď, před dvěma lety na. cca. 10500 s montáží (bez daně).
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.05.04  17:42

    « Tlak fpneumatikách

    Chlapi, na kolik hustíte přední pneu? Mě se zdá že když je plním dle návodu, taxemi víc sjížděj vnější hrany, což asi značí že by chtěly přitlačit... >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.05.04  22:26

    « Felície a brzdy

    Chci se někoho zeptat, jestli má smysl vyměnit u felície zadní bubnové brzdy za kotoučové. Přijde mi že při tak měkkém podvozku jaký felicia má se při brzdění v zatáčce příliš přenáší váha na přední nápravu a auto se pak nebezpečně přetáčí, nevím jestli je to tak správně ale myslím si že kotoučovky by vzádu byli daleko lepší. Nevím, snad mi někdo poradíte. Nebo třeba nějakej tip na tvrdší tlumiče. Jestli někdo máte s nějakými zkušenost_? Nejraději bych nějaké né moc tvrdé ale tvrdší než je originál za rozumnou cenu, zas tak moc se mi investovat nechce. Děkuji za odpověď. Jinak mám Fel 1,3Glxi ´96 jednobodovku, najeto 120 000km, koupeno při 96000 a jediný problém zatím byla spálená cívka a starý akumulátor, jinak jsem spokojen. trošku koroze na zadních dveří pod lištou zámku, ale je to jen takové poupátko, viděl jsem i horší, kde šlo vidět zkrz až do kufru :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.05.04  23:52

    « hvízdání při rozjezdu

    Ahoj, při studeném autě (ráno-chladno) zařadím jedničku rozjíždím se začne něco kvílet,hvízdat, sešlápnu spojku- přestane to , pustím spojku zas to dělá cca po 200m to přestane a je klid, znovu to začne až když auto prochladne -nyní na jaře jen občas, začalo to v zimě, potom se to uklidnilo a teď to dělá zase. Myslel jsem třeba řemen -je zkontrolovaný-napnutý, potom jsem myslel spojka-ložisko ale to by dělalo při sešlápnuti spojky ne? Slyšel jsem, že by to mohlo být nějaké ložisko v převodovce - prý je to běžné u Felicií a mám to tak nechat a nic s tím nedělat - jedině snad dát syntetický olej do převodovky - před rokem při 80000 km jsem tam dal zrovna nový minerální. poradíte někdo co by to mohlo být?
    Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.05.04  04:05

    « Re: Re: problém se startem při zahřátém motoru

    Díky, snad to pomůže.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.05.04  23:01

    « Re: problém se startem při zahřátém motoru

    Me se u 1,3MPI r.v.2000 stavalo ze to nekdy z niceho nic zdechlo proste najednou nic a taky jsem pak par minut nemohl nastartovat!A pak vsechno OK, autorizovany servis nic ikdyz se mi to stalo jednou primo u nich vse je v poradku!Pak jsem to dal do jednoho no name a tam prostrikali vsechny kontakty a od te doby jsem mel klid:-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.05.04  10:22

    « problém se startem při zahřátém motoru

    Ahoj, mám Felicii 1,3 MPI, r.v. 12/1997. Najeto 68000. Několikrát do měsíce se mi stává, že po jízdě (nezáleží, jak je dlouhá), nemohu nastartovat. Startér běží, auto nenaskočí. Nastartuji až po 5-10 minutách klidu. Stává se mi to před garáží, v myčce, na čerpací stanici. Vždy nečekaně. Minulý týden jsem byl v aut. servisu dali auto na VAG, seřídili, projeli, na nic nepřišli. Prý by to mohlo být benzínem. To se mi nezdá beru ho různě, spíš u lepších čerpaček. Svíčky a vzd. filtr mám nový. Zkusil jsem používat druhé klíče, nepomohlo. Příští týden jedu do dalšího servisu. Volal jsem do Mladé Boleslavi, aby mi řekli, čím to je a dojednali opravu. Neměl jste někdo podobný problém? Čím by to tak mohlo být? Děkuji moc.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.05.04  12:22

    « sedadla

    chtel bych vedet jestli si nahodou nekdo ve felicii nevymenil sedadla, ty originaly mi totiz likviduji zada po delsi ceste se nemuzu postavit:-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.05.04  02:05

    « Trhlina v pneu

    Čau, při výměně kol ze zimních na letní jsem si všiml trhliny na boku zimní pneumatiky. Je nutná výměna ? Nemůže to třeba na dálnici rupnout ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.05.04  17:11

    « Re: disky + pneu

    tak ty disky a pneu nechám za 4300,-
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.05.04  21:36

    « Re: Klapání v palubce

    Ano je to tachometr, resp. vetsinou pocitadlo km. Pry jsou prevody v tomto pocitadle plastove a casem se "ojedou". Resenim je vymena nebo obcasne promazani. Bud striknout WDcko do bowdenu od nahonu v motorovem prostoru, nebo rozebrat palubku a striknout to primo do nahonu k budiku. Na chvili to pomuze. Mimochodem je to peknej vopruz rozebrat :o(((( Opravdu mne soudruzi z MB nepotesili, vazne usetrili na tom pravem miste :o/
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.04.04  19:35

    « Klapání v palubce

    Mám feldu z '97 a při jízdě (hlavně od 70km/h výš) se začne ozývat takový divný zvuk někde z pod rychloměru. Něco jako zaseklé počítadlo, ale to to není. Může mi někdo, prosím, poradit, jak se toho zbavit? Díky
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.04.04  21:32

    « disky + pneu

    Ahoj lidičky, právě jsem vyměnil starou za novou, felicii 96 za fabii 04. Zbyly mi originál disky s pneu barum briliantis 165/70 R13. Jsou v provozu jednu sezonu najeto max 7 tis. Cena 5750. Brno - vormen@volny.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.04.04  10:53

    « Re: Felicia 1,6 combi

    Já mám diesela, ten jede furt ... >:D ;-) Ale malé problémky jsou s ní také . . . . 8-s :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.04  20:34

    « Felicia 1,6 combi

    Je to asi 3 týdny co jsem jel s kámošem s feldou 1,6 combi r.v. 96 do Plzně a zničeho nám chcípla musely jsme jí odtháhnout a v servisu vůbec neví co to je za vadu. Felici nechci už nikdy vidět !!!!!!!!!!!!!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.04.04  13:06

    « Bez nadpisu

    Mám najeto něco přes 80 tis. zpozoroval jsem že řazení jde trošku ztuha než tomu tak bylo dříve,slyšel jsem něco o tom že u feldy odchází nějaká tyč řazení, může to bejt ona nebo je problém jinde,případně na kolik příjde náprava.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.03.04  14:47

    « Re: Vibrace do volantu

    Tak, tak, pravděpodobně to bude pneu, doporučuji přehodit si disky s pmeu z auta, které je v pořádku.
    Měl jsem ale taky podobný prohlém - byla to ojetá klec vnějšího kloubu poloosy, ale to se chovalo trochu jinak.
    Ale tohle, co uvádíš, bude zcela určitě pneu. :?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.03.04  17:40

    « Re: Re: Re: Vibrace do volantu

    Tohle dělá ujetej desén pneu. Zvedni auto na hever, toč kolem a sleduj běhoun a uvidíš, že bude pajdat do strany.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.03.04  15:27

    « Re: Re: Vibrace do volantu

    Zkusím to přehodit ze předu do zadu .
  • « 00 Reagovat !

    foto dcgsd

    dcgsd 17.03.04  14:08

    « Re: Vibrace do volantu

    a co pneu? nemas druhou sadu na otestovani prehozenim? mel jsem podobnej problem
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.03.04  08:57

    « Vibrace do volantu

    Mám Feldu r.v. 97, od 130 km/h to vypadá že se palubka rozsype. Volant cukal nahoru a dolu. Nechal jsem vyvážit kola , vyměnit tlumiče ale žádná změna. Nyní to bylo na TK a nějak vyladily geometrii nebo co a bylo to chvíly trochu lepší. Po měsíc se objevil problém znovu a cuká to volantem spíše do stran. Nevím jestli to s tím souvisí, nebo je to druhý problém ale při nízké rychlosti cca 25 km/h se auto naklání ze strany na stranu pak to ustane a začnou vibrace až na 130ti. V čem to může být ? Jo a ještě při prudkém brždění to auto jakoby plave (vlní se). Díky za radu. Nechci už zbytečně vyhazovat peníze za servisy, které to prostě neumí najít jenom si naúčtují za vše možné. Nevíte o nějakém dobrém servisu na škodovky v Praze ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.03.04  09:40

    « neco nove?

    neco nove?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.04  16:20

    « Re: Chiptuning na Slovensku - kde?

    Na 99% to bude prašť jak uhoď. Zázraky nečekej.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.02.04  14:41

    « Chiptuning na Slovensku - kde?

    Zdravím,

    všimol som si ponuku firmy GX Racing&Tuning, ktorá teraz ponúka chiptuning pre Feliciu 1.3 MPI za 3500 Sk (bez DPH).


    CIMBU ponúka chiptunning za 5000 Sk (bez DPH).


    Máte nikto skúsenosti s niektorou z týchto firiem?


    Ja viem, že čo od chiptuningu mám a nemám čakať, takže nemusíte písať (zase) o tom, že je to blbosť a podobne.

    Vadí mi "deravý plyn" a slabší ťah v nižších otázkach, takže preto uvažujem na chiptuningom.


    Díky
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.02.04  11:57

    « Řídící jednotka

    Prosím o radu. Z Felicie LX 1.3 rok 99 mi ukradli řídící jednotku. Ceny, které se dovídám jsou od 6500 do 25000, ty levnější nejdou jak na potvoru sehnat. Máte někdo tip ?
    Díky moc
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.02.04  11:54

    « Felicia

    Nazdar chlapi, ňák nám ta diskuze usíná, že by nikdo neměl problém s Felicií ? Tomu nevěřím, sám ji mám ... (:o))))
  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 06.02.04  19:17

    « Re: spotřeba

    Je to podla mna dost o zabehu. Mal som 1.3 MPI a jazdil som 70% po dialnici s plne nalozenym autom: 4 osoby + plny kufor + nejaka taska vnutri auta (raz ma dokonca prevazovali na colnici a od max. hmotnosti ma delilo 20 kg...). Celkova priemerna spotreba po 95tis. km bola 6.58 litra. Nebyt toho plne nalozeneho auta, tak je to podla mna aj o liter menej...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.02.04  20:55

    « Re: spotřeba

    Jde to. Mozna to neni jen o lehke noze, ale take hodne o vyuzivani setrvacnosti atd. A neznamena to brzdit ostatni. Mam prumernou spotrebu pod 6l dle PP i dle tankovani. Jarda
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.02.04  11:44

    « Re: spotřeba

    jo jde. s 1,4 mpi (vnitrnosti z fabky + uprava hlavy a jina vacka) po meste ted moje mlada jezdi za 8,5 (podle PP) ale pokud se jede dal tak to jde rychle dolu. V lete na dlouhe ceste - 300km, svizne tempo, to vzalo 5,9. Cili seriova 1,3MPi musi jezdit jeste za min. Kamos kdysi dokazal jet na cca. 150km trase v lete za 4,8 (rychlost 80-90km/h)...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.02.04  08:49

    « Re: spotřeba

    Já mám spotřebu asi 7,4 litrů (nejezdím po dálnici,nejdelší trasa 50KM,asi 50% jízdy městem).
    Věřím tomu, že při jízdě jenom po dálnici (dlouhé tarsy) může být spotřeba i 6 litrů!
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.02.04  21:43

    « spotřeba

    za kolik si myslite, ze se da s lehkou nohou nejmin jezdit s Filckou 1.3MPi ??? Jde to za 6l???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.02.04  16:54

    « Re: Teplota motoru

    Nic bych neřešil. To, že se Ti po jízdě spíná ventilátor na chladiči je normální, teplota 70-75 stupňů je normální. A že topení funguje velmi dobře během chvilky je jedna z mála předností Felicie. Buď v pohodě.
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.02.04  10:36

    « Teplota motoru

    zdravím a vznáším tento dotaz.Mám felicii 1.3 MPI z druhé ruky,r.97 najeto 70 000 km,spotřeba asi 7,4l(průměr za celý rok).Poslední dobou mi tučička teploměru ukazuje asi 70-75C.Topení funguje dobře asi po 1 Km už to hřeje.Dotaz mám vyměnit čidlo teploměru, nebo bude závada v termostatu???.V létě se mi dost často stávalo,že i po skončení normální jízdy se často spínal ventilátor na chladiči!Díky za radu!
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.02.04  11:55

    « Schéma elektriky vo Felicii

    Takže ešte raz:


    Zdravím,

    potrebujem poradiť.


    Chcem si kúpiť do Felicie pager a manuáli je to takto krásne napísané:


    "Cerveny vodic zapojime k trvalemu zdroji napäti +12V, cerny vodic uzemnime. Sedy vodic
    vyuzijeme pro kladny spousteci signal (nejcasteji sirena), modry vodic pro zaporny spousteci signal (otresovy senzor, ultrazvukovy snimac, mikrovlnny snimac atd.). Bily vodic pripojime k vyvodu c.
    15 spinaci skrinky vozidla (zapalovani)."


    To sa samozrejme týka toho vysielača toho pageru, ale rád by som vedel, ako ho zapojím k batérii (priamo asi nie :-)), ako ho uzemnim a ako najdem vývod c. 15 spínacej skrinky.


    Síce nie som elektrikár, ale toto by som mal zvládnuť.

    Potreboval by som však schéma elektriky vo Felicii; neviete o niečom takom?

    Viem, že sú knihy o Felicii, ale jednému obrázku ju nechcem kupovať...


    Díky
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.02.04  11:54

    « Schéma elektriky vo Felicii

    Zdravím,
    potrebujem poradiť.
    Chcem si kúpiť do Felicie pager a manuáli je to takto krásne napísané:
    "Cerveny vodic zapojime k trvalemu zdroji napäti +12V, cerny vodic uzemnime. Sedy vodic
    vyuzijeme pro kladny spousteci signal (nejcasteji sirena), modry vodic pro zaporny spousteci signal (otresovy senzor, ultrazvukovy snimac, mikrovlnny snimac atd.). Bily vodic pripojime k vyvodu c.
    15 spinaci skrinky vozidla (zapalovani)."
    To sa samozrejme týka toho vysielača toho pageru, ale rád by som vedel, ako ho zapojím k batérii (priamo asi nie :-)), ako ho uzemnim a ako najdem vývod c. 15 spínacej skrinky.
    Síce nie som elektrikár, ale toto by som mal zvládnuť.
    Potreboval by som však schéma elektriky vo Felicii; neviete o niečom takom?
    Viem, že sú knihy o Felicii, ale jednému obrázku ju nechcem kupovať...
    Díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.02.04  14:48

    « Re: V létě nejede

    Ach jo, co si tady berete do huby Yugo, někdo z vás s ním jezdil? A co takhle s Hindustanem, že bysme probrali jak hnije.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.02.04  10:12

    « Re: V létě nejede

    Mohu tě ujistit,že Yugu se to stavá po roce,Ladě
    nevím.Jinak Felda a zadní dveře je velký problém,
    musí se každý rok prolejt dutiny.Cau!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.02.04  09:17

    « Re: Potrebuju drobnou radu

    Ahoj, měl jsem ji na svojí Felicii 50kw. Tehdy mi ji doporučil jeden technik, že skutečně prý dojde k podstatnému zvýšení tuhosti karoserie. Auto jsem prodal, ale bez tyče. Takže pokud by byl zajem...Cena je 300,-. Jsem z Prahy. Mail rusll@centrum.cz PS: Šíbr je v optimalní poloze rozevření určitě tišší než okýnko.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.02.04  15:26

    « Re: V létě nejede

    supermani, já že máte zrezlý zadní dveře už v druhým roce provozu, to je neslýchané a nestává se to ani značkám jako Yugo nebo Lada!
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.01.04  16:46

    « Potrebuju drobnou radu

    Ahoj,rad bych se zeptal, jestli ma nekdo zkusenost s "rozpernou" tyci nad motorem? Ma to cenu u Felicie (1.3MPI 50 KW) ? Jsou lepsi jizdni vlastnosti ? A dale jestli je min hlucnej sibr nez otevreny okynka za jizdy. Diky predem za odpoved.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.04  08:36

    « Re: V létě nejede

    Koukám zase objektivní diskuze!!Musim priznat,že
    sirka je šrot pro cikorky a za feldu by ji vyměnil
    snad každej!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.01.04  12:27

    « Re: V létě nejede

    kus srotu. jako kazdy ford. a shnila bude jako krava. FixOrRepairDaily ......FORD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.01.04  15:12

    « Re: V létě nejede

    Šrot je Felda po dvou letech, Sierru z jednadevadesátýho bych místo ní bral okamžitě, to je kus pořádnýho auta.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.01.04  22:02

    « Re: V létě nejede

    Heehe:-)) Táák takhle jsem se dlouho nezasmál ... :-))) Sierra z jednadevadesátýho ? ŠROT!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.01.04  12:14

    « radicka a antena

    Ahoj, mam dotaz,
    1) zkousel nekdo zkratit radici paku ve Felde? Jak to slo a jak se s ni pak jezdi? Ve Fabce je vice zapustena do stredoveho tunelu. Myslim ze takovou paku zase nepotrebuju, abych zaradil.
    2) jak je to s prutem anteny? nahodou se mi podarilo ysroubovat antenu z trnu ktery mel v prutu zustat a koukam dovnitr a ten sroub se nedotyka zadne kovove casti??? coto? zasroubuje se jen do plastu ... je to normalni?
    Diky
    R.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.01.04  14:54

    « DIKY

    děkuji všem za rady a názory
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.01.04  00:00

    « Re: PP

    2 quagaar:
    To zapojení PP do feldy je jednoduché. Připojíš +12V, pak kostru (-). Pak už jen umístíš čidlo venkovní teploty do nárazníku vedle mlhovky, čídlo spotřeby se připevní ke kablíku vstřikovače u 4.válce (snímá impulsy) a čidlo rychlosti se připevní zezadu na budík rychloměru. Stav paliva v nádrži se měři na kablíku od plováku (pod pal. deskou). Všechna čidla a kablíky jsou součastí dodávky.
    Světe div se, žádná věda to není, všechno propojení je dobře uvedeno v návodu a je tam i přesně nakresleno co je potřeba a jak kde uvolnit a přidělat. Dá se to udělat doma v garáži (stačí plochý a křížový šroubovák) a trochu šikovné ruce...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.12.03  01:07

    « Re: PP

    No kdyby byl takhle zapojen, tak by ti toho asi moc nenaěřil.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.12.03  17:25

    « Re: PP

    Mám PP v autě od 2001 a naprosto v pohodě, bez závad. Teplotu uvnitř to neměří (taky na co), jen venkovní (dobré na hlídání namrzání vozovky). Dal jsem ho do auta právě kvůli okamžité spotřebě. Podle otáčkoměru těžce odhadneš spotřebu auta. PP jí měří podle impulzů vstřikovačů a ty ovládá řídící jednotka. Budeš mít stejné otáčky, stejně nohu na plynu a přesto se ti bude měnit okamžitá spotřeba podle zátěže motoru. Prostě - dá se s tím naučit jezdit úsporně... Za těch pár korun dobrá hračka. Jo, a ukazuje až po otočení klíčkem, je zeleně podsvícený LEDkama, pohodová montáž. Nepřipojuje se to k žádné další elektronice vozu (jen +12V a kostra) a také to nic neovlivňuje..
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.12.03  20:09

    « PP

    diky za info,rad bych se zeptal-co znamená-že měří palubní napětí?kdy je display PP zapnut_?myslím v jaké poloze kličku-pouze při zapnutem nebo i při vypnutem?fakt nemá VNITRNI teploměr_?jestli to je opravdu tak tak to je mrzuté,umí spoustu věcí tak tedy by měl umět i tu zakladní .takhle si člověk musí dokoupit ještě vnitřní teploměr,což sice není problém finanční,ale tedy alespon z mého pohledu rizikový,protože cokoliv navíc co v interieru vyčnívá láká zloděje,když už jsem to nakous-nekrade se PP??????myslim jestli nemáte info třebá od vašich znamych,abych si ho nepořidil a za tyden nebyl pryč včetně rozbitých dveří nebo okna,jo ještě jednu věc -pišete že když je nastavena okamžitá spotřeba tak se vlastně dá šetřit benzín,nedá se tato funkce srovnat-ikdyž s menší přesností-s jizdou podle otačkoměru?děkuji
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.12.03  21:40

    « Re: PALUBNÍ POČITAČ

    Škodovka ho nevyrábí,teplotu uvnitř vozu neměří,pouze venku,pokud teplota klesne k nule tak upozorní zvukem a zobrazí indikaci nebezpečí náledí,okamžitou spotřebu měří takže lze podle údaje regulovat jízdu,hodnotný údaj je o dojezdu vozu,který je spočítán na základě průměrné rychlosti a spotřeby,také měří palubní napětí,měří celkovou a průměrnou spotřebu,průměrnou rychlost a ukáže vám i kolik benzínu je v nádrži,měří dobu jízdy myslím že po dvou hodinách dává signál upozorňující na vhodnost zastávky, některé hodnoty jdou kalibrovat,mám ho 6.let a bez poruchy,montáž je celkem až na pár detailů jednoduchá(je k němu přiložen dosti podrobnej montážní návod).
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.12.03  18:59

    « PALUBNÍ POČITAČ

    zdravím vás,
    uvažuji o pořizení PP na feldu 98,rád bych se vás proto zeptal na vaše zkušenosi,názory.vím že se tady již dřive o tom něco psalo,ale ne vše co bych chtěl vědět.
    zde jsou tedy mé otazky:
    kdo PP do felicie vyrábí-Boleslav?
    nejsou nějaké www stránky?
    zobrazuje PP i teplotu uvnitř vozu?
    je pouze informující-monitorujici nebo lze také pomocí PP regulovat např. spotřebu?čili dá se diky PP i ušetřit_?že by se alespon část peněz vrátila_?
    cena montaže v servisu_?
    je poruchový_?
    porouchá li se má jeho porucha vliv na chod motoru,spotřebu?znáte to čím více elektroniky tím více možností poruch......
    je přesný nebo jen v rovině + -
    zavěrem tedy komplexní otazka-je PP k něčemu nebo se dřive či později okouka a už si ho člověk nevšimne_?jezdit se bez něj dá to vím,ale třeba mi prosím sdělite proč do něj investovat peníze,ikdyž vím ,že je to věc názoru.....
    omlouvám se za spoustu otazek,kdyby každý věděl něco tak by mi to pomohlo při rozhodovaní.díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.12.03  10:16

    « Re: rezne :o(

    A nemáš ty to náhodou ňák vlevo .. :)
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 22.12.03  08:17

    « Re: rezne :o(

    Tak jak reznou Feldy kdysi rezatěli Fiati, dokonce se v Čechách říkalo, "FIAT rezne ještě na plakátu". V Unu mi taky po cca 10letech začali rezivět zadní dveře, stačí zbousit, nastříkat základovkou nechat namíchat spray atd., docela zábava. Radši jsem to prodal.
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 22.12.03  08:04

    « Re: rezne :o(

    copak tvoje felicie nemá pedály šikmo? tzn. spojka veprostřed brzda víc v pravo a plyn eště víc vpravo tak, že to fakt nechápu... hele nechci vám to tu zasírat něčim co tu mít asi nechcete, tak sem vytáh z archivu téma felicia = total * tak quagaare se kdžtak přesuň tam jestli chceš v diskuzi pokračovat, zatim čao...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.12.03  00:00

    « Re: rezne :o(

    Hele mě to fakt nebere, když budu chtít jiný auto než feldu, tak si ho koupím, ale zatím mám jiný priority. Rozhodně ale nepůjdu do ňáký šlupky. To ty jsi jenom ve špatný rubrice, ale takovej se tu čas od času občas vyskytne - než vyšumí. A co to máš pořád s těma pedálama, ty máš ňákou ortopedickou vadu :-) (nic ve zlým, hlavně se neposer...)
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 21.12.03  22:18

    « Re: rezne :o(

    quagaar: hele já ty Feldy a podobnou verbeš od škodovky fakt nemám rád. Nesnažim se tu ukájet, je to jen můj názor. Mezi sierrama jsou častokrát propastné rozdíly. Jsou sierry co netáhnou, všechno vnich vrže a nemaj servo ani klimošku. Jsou ale i takové které daj ve všem na pr*el i Octávii. A nemusej mít v sobě motor-Cosworth Podívej se na tu vaši feldu: Pedály to má našikmo, nemá to žádnou akceleraci a když se naloží tak to nejede už vůbec... co se týče řízení tak pokud nemáš posilovač tak s volantem ani nehneš a když náhodou jo tak to má tak malej poloměr otáčení že sní nezatočíš ani na dálnici. Pořád se tomu se*e centrál. Podívej se na Sierru 2.0 maximálku to má psanou někde na 190km/h ale stejně po rovině letí 225km/h okresky jezdí za 5apůl litru a akcelerace tě mačká do sedadla prakticky neustále. Dobře řekneš si je to dvoulitr, ale taky se podívej na rok výroby. Můžeš taky namítnout že to je zadohrab, ale pokud se k tomu chováš jak k zadohrabu tak je vše OK. Felda má krátky sedačky a vůbec nedržej v zatáčkách. Jedzim občas s matčinou 1.3 Glx. Když jsem jel z Prahy do Ostravy tak jsem vylejzal pěkně polámanej. Se Sierrou jsem o prázdninách najezdil 8000km po Evropě a děně to bylo i 1500km a ani * mě nebolela. Sierra má delší převody tak pořád točí méně otáček něž felda a je tišší. Když zafouká vítr tak to s váma házi jako list osiky... No napiš teď něco ty a já budu pak pokračovat. Jo jen chci ještě napsat že sierrám chybí jakákoliv protikorozní ochrana, ale pokud není bouchlá kastle a pravidelně se stříkají dutiny tak je vše OK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.12.03  14:34

    « Re: rezne :o(

    Kostěji, definuj co to je, když auto jezdí líp ? To jako rychlejc, tišejc, nebo zadarmo ? Se sierrou dneska už nikoho neomráčíš, když nemáš na nový, tak se zkoušíš ukojit tady?
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 21.12.03  12:17

    « Re: rezne :o(

    Jo ale je teda vykvetlá fakt pěkně...
  • « 00 Reagovat !

    foto kostey

    kostey 21.12.03  11:27

    « Re: rezne :o(

    s tvým dotazem ti neporadim, nevim. Jen by mě zajímalo jestli se tomu divíš, že "felda" kvete. Já ty auta nesnášim. kdyť i můj Ford sierra z roku 85 jezdí líp a nikdy mě nenechal stát na krajnici!!!
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.12.03  11:12

    « rezne :o(

    Ahoj,
    mam dotaz, zvedave sem si prstem propichnul podezrelou bulblinku v dolnim rohu u okna(trojuhelnicek) na zadnich dverich a hele ...vono to zacina kvest. Zajima mne jestli se to necha rekalmovat (r.v. 2001, 5-tileta zaruka na prorezaveni karoserie by mela platit, ne?), jak to bude servis opravovat, jak dlouho mu to bude trvat, jak dlouho to vydrzi. A co by to znamenalo opravit si to samo-domo. Nejak to neumim rozebrat. Zkousel to nekdo? Dik R.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.12.03  11:38

    « Re: brzdy

    Sundej predni kolo. U zadniho to je obtiznejsi - sundej zadni kolo, vlez pod auto, je tam skulina.... Osobne to delam tam, ze sundavam cely buben. Chec to mit ale novou zavlacku a tuk...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.12.03  07:04

    « Re: Palubní počítač

    Mám feldu 1,6 (chci se jí zbavit), PP, i manuál k PP
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.03  20:11

    « Re: brzdy

    Jak zkontroluju Tloustku oblozeni?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.03  13:46

    « Re: V létě nejede

    Myslím, že by se to na VAG-COM mělo zdiagnostikovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.03  17:39

    « Re: V létě nejede

    Mozna cidlo teploty nasavaneho vzduchu nebo zoxidovany jeho konektor. Jarda
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…