Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: Odhlučnění vozu
Diky všem za typy.
Toporiz:ty jsi to tedy vzal od podlahy, docela bych to chtěl vidět.
ToROOOM:taky dobrej nápad, ale poněkud dražší.Taky míň vhodnej na sídliště.
Taky si myslím, že 10 mm je jen tak tak, sneslo by to klidně víc.Až se do toho pustím tak se ozvu jak jsem dopad.Nazdar.
Hunac -
« Re: Odhlučnění vozu
Na Favoritu jsem měl udělané komplet odhlučnění motorového prostoru (částečně orig. sady a částečně svépomocí - vyřezané z téhož materiálu) a proti sérii to bylo o dost znát. Na Feldě to ještě nemám, ale právě se na to chystám. Jinak Mirelon v metráži se dá koupit v Praze Počernicích v areálu Pragotronu (fa. Mikra). Tl. 10 mm šíře 1 m - metr stojí 436,- Kč vč. DPH. Jedna strana je s lepidlem a z druhé strany je hliníková fólie. Je to přesně to z čeho jsou vyroběny odhlučňovavcí sady od Mikry. -
« Re: Odhlučnění vozu
Mam totez, krome toho prostrou u baterky a na druhe strane. Do tydne to bylo na cucky (bylo to obalene tvrdym alobalem!!!). Nejake zviratko se tam rozhodlo bydlet. Ma nekdo spolehlivy zpusob jak na kuny apod. (chlupy z kocoura, celeho kocoura, naftalin, ...)?
Po tom, co mne nastvali hlodavciii, jsem tu hlucnost resil pridanim 2x300W repro do zadniho plata a uz o motoru nevim :o)
ROOOM -
« Odhlučnění vozu
Mám Škodu Felicii combi. Vůz jsem začal odhlučňovat taky samolepící sadou na kapotu motoru. K tomu jsem si hned koupil karimatku a tu nařezal na stejné tvary jako samolepící sadu. Na karimatku jsem přilepil oboustranou lepící páskou na kapotu motoru a teprve na to jsem přilepil samolepící sadu. Jenže to nechtělo držet. Tak jsem koupil original Škoda "koberec" na haupnu ktera se prichicuje plastovymi "nyty". A uz to nadherne drzi. Takze jsou tam 3 vrstvy. Karimatka, samolepici sada, koberec. K tomu jsem dokoupil samolepici sadu na topeni a jeste jednu na delici stenu. U vseho jsem udelal to same: narezal karimatku na stejne tvary a podlepil. nechtělo to moc držel tak jsem to oblepil izolačkou. Sani topeni jsem jeste polepil vsemozne karimatkou. Posleze jsem sehnal samolepici filc a ten jsem nalepil do dveri. Musel jsem sundat vyplne. A nakonec jsem zbytky filcu nekam vlepil v motoru. A aby toho nebylo dost. Sehnal jsem stary polstar z molitanu (z gauce) a vyrezal tvary ktera jsem jeste dal na misto vedle baterie a blatnik, mezi baterii a topeni, mezi topeni a nadobku s aktivnim uhlim, k rezonatoru u sani a jeste kam to slo, aby to nebylo moc ve styku s teplem od motoru. Po nastartovani to moc poznat neni, ale jestlize jedete 90 nebo 130 a porovnate pred tim tak je to krasa, auto si prede, ale vy si muzete klidne povidat i ve 140 a motor vam nevadi. -
« Re: Odhlučnění
hm, do dveri asi urcite ne, tam se hodi neco nastrikat. Mirelon by se mel prodavat v zelezarstvi, ja osobne jsem jej koupil ve velkoobchode s zelezarskym zbozim - Ferona Ostrava. Jsou ruzne tloustky, ja jsem tusim mel 20 nebo 25 mm s hlinikovou folii .... Taky tu nekdo psal, ze na i0netu nasel prodej takovych izolaci vhodna pro napr. hudebni studia ( vypada to jako plato na vajca ), to si myslim, ze by bylo jeste lepsi. nebylo to o moc drazsi. -
« Odhlučnění
Nazdar všichni. Přicházím s problematikou odhlučnění. Koupil jsem si sadu, která se lepí zespoda na haubnu, ale nepřipadá mě, že jsem si nějak výrazně pomohl. Slyšel jsem, že si někdo oblepil celý prostor v motoru karimatkou. Je to síla, ale prý je to super. Má někdo s pokusy o odhlučnění nějaké typy a zkušenosti? -
« Re: Zatékání
To Wendoul. Už jsem kontrolku taky měnil. Není to až takový problém, ale než rozebereš tu palubovku tak se z toho asi omr.... Doporučuju sundat volant (udělej si značku kvůli tisícihranu) Ušetří ti to spoustu práce. Měl jsem to rozebrané už 3x (kvůli otáčkoměru) jde tam vymontovat úplně všechno takže mě dost sere, že v servisech mění jenom celou přístrojovku. Můj otáčkoměr jede v pohodě když auto stojí půl hodinky na slunci. Pak jede spolehlivě celý den, už mi s toho pěkně je... -
« Re: Palubní počítač
Co jsem koukal do toho navodu k PP, tak by ho mel namontovat i zrucnejsi amater, fakt je to dobre vysvetleny co kam pridelat. Ja mam PP k MPI motoru, tak nevim, jak je to u starsich a dieselovych motoru. U toho meho PP je to vsechno jenom kabelaz a cidla - i spotreba se meri snimanim impulzu cidlem na vstrikovadle 4.valce, takze se NIKDE nerozdelava palivova soustava - rychlost se snima primo z "budiku" rychlomeru, stav paliva se meri na kabelu k palivomeru, napeti v palubni siti je snad jasne a cidlo teplomeru se pridelava k prednimu narazniku (u mne za levou mlhovku). Jak je to se zarukou, to presne nevim, ale myslel jsem, ze je rocni. Pokud by byla trileta, tak by to bylo super... -
« Re: Palubní počítač
Kupoval jsem novou Feldu a tak jsem si nechal PP namontovat hned v servise a stal mne i s praci asi 4000,-Kc (kvuli zaruce). Jen je potreba mit PP presne podle typu motoru, aby to ukazovalo spravne. Jinak existujou dva druhy PP - jeden levnejsi a druhy drazsi - ten levnejsi nemeri okamzitou a prumernou spotrebu - ja mam ten drazsi a je fakt super, hlavne kdyz poradne vezmu za plyn a na PP se objevi cisilko kolem 20 l/100km, to pak clovek rychle sunda nohu z plynu... :-) Jinak je to super vec, za ty prachy to stoji.
Jen poznamka, podle toho navodu co je u PP by nemel byt problem ho namontovat, je to tam vsechno pekne popsane i s obrazkama (kde a jak co prisroubovat a odmontovat apod.) i popisem nastaveni PP, takze... -
« Re: Palubní počítač
Fiat cz mne sere. brava se prodava 6 rokem, a krom reklam v 1. roce ( deti vybiraji bravu na internetu ) se objevila reklama az ted..... Podobne i s Puntem, ackoliv se prodava 3 rokem, reklamy jsou v podstate az ted, a ani slovo o nejprodavanejsim aute v roce 2000 v Evrope .... -
« Re: Palubní počítač
No, kolega Marcel s Mareo se dotazoval na zastoupeni Fiatu, kde mu odpovedeli, ze nejde o seriovou vyrobu,ze by se dal udelat na objednavku za 200 tKc. BTW teprve Punto II, ma PP, a jeste takovy divny, ktery misto aktualni spotreby v litrech na 100 km ukazuje dojezd v km na 1 litr paliva. -
« Re: Palubní počítač
Tak to radsej vymen predajcu. PP je tak isto drahy ako na BMM motory, tak aj na MPI motory. Teda aspon ked som ho kupoval ja, tak to tak bolo. Inac ak ten PP pre BMM das na motor s MPI tak ti nebude ukazovat spravne. Musi to byt PP pre MPI. Mna vysiel ten BMM priblizne na 4.800,-Sk aj s pracou a DPH. co mi prislo dost lacne, na to, ze za plnu nadrz dam cca. 1500,-Sk... :-(
Inac kamarat si ho vymontoval z jednej buranej Feldy. Akurat musel vymenit teplotne cidlo (cca. 150,-Sk) lebo po celnom naraze to uz nerozchodilo. Je totizto na lavej strane pod prednym naraznikom. -
« Re: Zatékání
Můj problém je trochu jiný než Tvůj. Mě teče do motorového prostoru (napravo od nasávání vzduchu pod motorek na pohon stěračů). Ale shodou okolností mě do kabiny také teklo. Najednou jsem měl pod páčkou na otvírání haubny motoru louži. Naštěstí mám gumové koberce takže mě to moc neprovlhlo.Měl jsem to v záruce, tak jsem jim to odvezl. Vymenili gumové těsnění a nacpali tam silikon a od té doby pohoda. S otáčkoměrem jsem zatím potíže neměl, i když se mězdá jako by byl za "studena" kapánek hlučnější.Možná je už načatej. -
« Re: Zatékání
To Hunac: Muzes mi podrobneji popsat, kde ty otvory jsou ? Ja mam uz pul roku vsechny koberce z auta pryc, uvnitr je to jako ve sportaku :), protoze mi tam taky tece a stale nemuzu prijit na to, kudy. Myslel jsem, ze to tece pres folie ve dverich, po jejich vymene se to zlepsilo, ale stale je obcas mokro, hlavne vpravo vepredu, ale i vpravo vzadu.
To all: Taky mi nedavno odesla kontrolka parkovacich svetel. Pokud jste to nekdo menili, zkuste si najit cas a napsat par radek o zkusenostech. Dik a zatim cau. Wendoul. -
« Re: Zatékání
Tak konecne niekto s mojim problemom. Mne najskor robil otackomer to iste a teraz pri vyssich otackach ukazuje 4000 otaciek. Najskor som to dal vymenit, ale to musia vlastne objednat celu palubovu dosku so vsetkymi budikmy. Cela doska stala 3.500,-Sk. Potom to zase rok fungovalo a zase sa to pokazilo, tak som aplikoval opät vyssie spomenuty postup a opät to asi rok fungovalo a teraz je to opät pokazene, ale treti krat platit za celu palubnu dosku sa mi nechce, tak na to kaslem. Kupil som si miesto toho radsej palubny pocitac, ten mi pride uzitocnejsi... :-)
Aj ked ma to sem tam stve. Som elektrotechnik, tak som sa na tu dosku aj mrkol, ale vyzera to na integorvany obvod ktory ovlada otackomer, ale nikde v katalogoch som ho nenasiel. Ani na inete nieje o nom zmienka, tak som opät tam kde som aj bol. Este dodam pre tych, co by chceli kumat, tak impulzy na ten IO prichadzaju z 9-pinu na RJ. Len mi stale nejde do hlavy ako to mohlo odist tri krat za sebou. Ale teraz mam doma tri tachometre, tri otackometre, tri teplomery, tri palivometre a tri krat vsetky ziarovky-kontrolky. A tri krat celu umelinu dookola. Aspon nejake pozitivum... :-) -
« Re: Zatékání
Musím říct, že mi tam taky zatéká. Mám delší dobu problémy s otáčkoměrem. Když auťát chvíli stojí tak potom otáčkoměr ukazuje buď 0 při nízkých otáčkách (do 2500) a nebo 4000 (při 90 na pětku blbost) po ujetí určité vzdálenosti (proměnlivé) se otáčkoměr hodí do pohody a funguje normálně. Měl jsem to rozebraný několikrát, ale na nic jsem nepřišel. Kabely vedou zrovna v tom místě kam zatéká nevím jestli by to nemohlo mít souvislost (mám pocit, že když se vysuší motorový prostor tak je to OK). Podívám se ještě na izolaci. Jestli jste se s tím už někdo setkali tak se prosím ozvěte. V servisu borec říkal že je vada na desce s přístrojema, ale to se mi moc nezdá právě proto, že to nedělá furt. Čus draci a dík. -
« Řazení, ložiska a tak...
Řazení: tuhej chod fofrklacku....klasika u starejch Felicíí, zajeď do servisu, dělá to pryž, která těsní podlahu (prostupuje jí řazení ven z interiéru), výměna řádově za 100-130 Kč, taky sem řešil na 1.3/96.
Ložiska: stačí zakejvat u stojícího autí s kolem, když máte širší gumy (175 a vejš), je to aspoň info o tom, že by se mělo něco dělat s ložiskama, párkrát stačí dotáhnout, pak vyměnit.....
A teď pro Diesláky: mam na svým dieslu 60 000, pude do servisu a rád bych tam prdnul nový tlumiče, ... he, ale jaký na takovej těžkej motor? Klasický škodovácký sou za pár tisíc v háji, poraďte.....
-
« Re: Zatékání
Tak jsem na to přišel, když bylo auto mokrý, po mytí, tak to nebylo vydět. Zatéká tam otvorem zevnitř z boku. Jsou tam dva otvory,jsou jími protrčené kabely (asi od blinkrů). Jeden ten vyšší, má gumovou průchodku a je v pohodě, ale ten nižší průchodku nemá a tím to teče. Jenže co s tím. Zacpat to nechci, aby se tam ta voda nedržela. Je taky divné, že to teče jen na jedné straně. Díval jsem se na služební Feldu a ta je úplně suchá. Moc tomu nerozumím, že to na jednom autě teče a na druhém ne. -
"-- skrytý --" 09.05.01 07:44
« Ložisko
mfilip: Jak na to přišli, to teda nevim. Ale kdysi jsem tady psal, že v pneuservisu mně říkali, že mám "poskákané" levé zadní kolo a že asi mám špatný tlumič. Tlumiče jsem nechal zdarma zkontrolovat a byly O.K. Nové pneu také nevykazovaly žádný stupeň nestandardního opotřebení.
A teď mně nečekaně objevili to ložisko. Ale an nevím, jestli to měnili na zadním levém nebo pravém kole. Z faktury to nejde vyčíst a vozidlo vezla do servisu manželka, která tam mimochodem pracuje :-) -
« Schema elektriky
Je zde nekdo, kdo by mi mohl poslat naskenovane schema elektriky u Felicie, ktera ma pametovy cyklovac steracu ? Nechce se mi kvuli tomu kupovat knizku na Felicii za tri stovky. Felicii nevlastnim, mam z ni jen ten cyklovac a chci si ho dat do sveho auta.
Adresa je leott@seznam.cz
-
"-- skrytý --" 04.05.01 09:15
« Gumová lišta
Lidi, odchlipuje se mně gumová lišta, co je z venku vedle čelního skla (a dál vede po hraně střechy až k zádi). Je to vytrženo z té kovové vodicí lišty. Pry to nejde nijak přilepit. A nová stojí 1000 Kč. Seženu ji na vrakovišti? nebo se to dá nějak opravit? -
"-- skrytý --" 02.05.01 07:34
« Re: Silentblok
Takže silentbloky nakonec byly O.K. Vyměnili mně ložisko kloubové hřídele a prý že to bylo zavčas, jinak by odešla celá hřídel. Nějak jsem ale nepochopil, jak má ta hřídel vliv na vibrace, které jsou cítit při stání na místě. Ta klobová hřídel snad stojí, když nejedu, ne? Samozřejmě, že vibrace jsou stále cítit... :-(
Taky vyměnili ložisko zadního kola. Sumasumárum jsem vypláznul 2100 Kč (vč. seřízení ventilů) :-(
Jen je mně divné, že na tyhle závady nepřišli při garanční prohlídce na konci února... Na garančky to už dávat nebudu ani omylem. -
« Zatékání
Prosím o radu. Zjistil jsem, že do prostoru pod pohonem stěračů někudy zatéká. Plato z pěnovky na odhlučnění pod motorkem je celé nasáklé vodou. Zkusil jsem hadicí pokropit čelní sklo, abych zjistil kudy a nahoře v rohu, kde začíná žlábek blatníku jsou asi 2cm kudy by při naklonění auta mohlo zatýkat. Je to to pravé místo nebo může zatákat ještě někudy? -
"-- skrytý --" 27.04.01 13:28
« Silentblok
Hank [111]: Doporucuji se optat jeste v jinem [znackovem...] servisu. Kolik stoji silentbloky po stranach motoru nevim (ty budou jiste drahe), ale drzak prevodovky mi stal skutecne jen 370 Kc bez DPH a prace byla za 63 Kc bez DPH (koukam tu do faktury). A to u benzinu je silentblok prevodovky mensi, tak to bude jeste levnejsi.
Meda [112]: That's right, takhle si to pamatuji ze skoly, takze se vubec nepletes... :-)
Na tema oleje - psal jsem o tom v tematu: Skoda FELICIA 1,9D - prispevek 92. Jinak pouzivam stejny olej jako Alfa33 a Monastus (pokud mate 10W/40). -
« Re: výměna oleje
Madit Super 2000 polosyntetiku 10 W -40 jsem loni koupil v Orlove za 135 Kc litrove baleni. 4 litrove stalo tusim 500,-. Pristi vymenu planuju zase s tim samym, nebo s polosyntetikou Valvoline za 160,- Kc, nebo uz bych zkusil nejakou syntetiku kolem 200-220,-. Do te doby chcu zjistit, co se muze u meho motoru takovym prechodem stat. Vymeny mam po 20 tkm ( mineral ) -
« výměna oleje
Olej. To je téma. Prosím vás, napište mi všichni, jaký olej
1. Dáváte do svého vozu,
2.Po kolika kilometrech olej měníte,
3. Jaké máte auto (diesel/benzin)
4. Za kolik olej kupujete a kde
5. Jaké máte zkušenosti s olejem
Já mám Felicii 1.9D, používám SUNOKO polosyntetiku, měním po 10 000 km a stojí 800 kč i s filtrem a zkušenosti v pohodě, ale to už jsem tu někde psal. -
"-- skrytý --" 27.04.01 07:12
« Re: Vibrace
Díky za informace. Včera jsem se ptal ve značkovém servisu Škoda. Tak cena (i s prací) je cca 1500 Kč za jeden silentblok a 2500 Kč za druhý, hůř přístupnější :-( Doufám, že pokud se mění oba najednou, tak ty ceny nesčítají. Ceny se mně zrovna moc nelíbí.
-
"-- skrytý --" 26.04.01 19:48
« Re: Vibrace
Hank (104): Silentblok bude stat mene jak 300 Kc (bez DPH) + prace. Zajed do servisu, at se podivaj na autak zezdola a hned ti reknou, jestli je drzak prevodovky zralej k vymene. Ale u benzinu by mel vydrzet alespon 150 tis. km......
Detergentni =
schopnost rozpoustet. Tzn. ze synteticky olej rozpousti usazeniny z mineralniho oleje v motoru nebo bionafta rozpousti usazeniny z nafty v palivove soustave. -
« Re: Dotaz o radu
Olej. Používám SUNOKO polosyntetiku a jsem spokojen. Olej je řidčí a klade menší odpor, když je motor studený. Nejde tolik ztěžka, dřívěji se zahřeje a výměny jsou po delších intervalech - 10 000 km. polosyntetiku doporučuji. je sice dražší, ale podle mého názoru se vyplatí. Ale je třeba dávat pozor na přechod z minerálního oleje na polosyntetiku, je totiž detergentní. -
"-- skrytý --" 25.04.01 07:05
« Vibrace
Lidi, zase už potřebuju poradit ;-) A to jsem ještě nevyřešil ani ten teploměr :-(
Když stojím s autem na místě, tak se přenáší vibrace od motoru do karosérie, potažmo interiéru vozidla. Kdysi mně to dělala i Š125 a tenkrát bylo potřeba vyměnit silentbloky motoru. Myslíte, že u Felicie 1.3/50, r.96, 92 tis. km je to také silentbloky?
A na kolik taková výměna přijde? Díky. -
« Dotaz o radu
v januari som kupil 2-rocnu Feliciu 1.3MPI 40kW mala najazdene len 4000Km.Kupil som ju od starsieho suseda, ktoreho dobre poznam. Teraz mam najazdene 6500 a v lete by som chcel menit olej. Do teraz tam bol mineral Aral 15W40. Chcel by som vediet ci by nebolo vhodnejsie pouzivat polosyntetiku napr. Madit 2000.
Dik Stevo -
« Re: Stevo
A este nieco, odvzdusnovaky byvaju dost zahrdzavene a lahko sa stava, ze sa ulomi (to je potom na vymenu brzdoveho valca). Pred tym ako ho pojdes povolit, tak ho postriekaj sprejom WD-40 a chvilu pockaj. Potom by to malo ist celkom lahko. Ja som to neurobil a..... investicia 150,-Sk. Este ze to bol zadny, ten bol lacny. -
« Re: Stevo
Tak isto ako na S1000-130.....(Je dobre aby ste na to boli dvaja) Jednoducho striekackou vyberies co navjviac kvapaliny z nadobky. Potom tam nalejes trochu cistej. Kolega slapene zo 5 krat na brzdu a drzi, ty povolis odvzdusnovaci ventil na pravom zadnom kolese (lebo je najdalej) az kym mu nespadne brzda na podlahu. Potom zatiahnes ventil on znovu naslepe a ty znovu otvoris az kym ti nepojde z toho ventilu cista kvapalina. Potom pokracujes na druhom zadnom kolese.....atd...atd..ale nezabudni dolievat kvapalinu do nadrzky, aby ti neubudla moc lebo by sa ti tam dostal vzduch a musel by si odvzdusnovat znovu od zaciatku. No a ked to budes mat odvzdusnene, tak dolejes kvapalinu do nadrzky po rysku a je to. Potom zoparkrat naslap a podrz pedal a nesmie klesat. No a potom to rozbehni tak na 40km/h a zaflekuj. Vystup z auta a pozri sa ci ti vsetky kolesa brzdia priblizne rovnako. To uvidis podla fleku na ceste. Len nesmies flekovat na sutoline ta by to skreslovala. A este nieco, ked to budes odvzdusnovat tak si na odvzdusnovaci ventil nasad hadicku, aby ti kvapalina nestekala len tak volne po napravach. Ono to totiz zerie gumu. Dufam, ze ti to staci..... -
« Re:
rybiz: slyšel jsem i o případu, kdy někomu zadara vyměnili vysypanou převodovku někdy až po třech letech, protože doložil komplet servisní prohlídky a životnost tohoto dílu má být při správné údržbě mnohem vyšší. Někdy stojí za to trochu zaprudit. Já jsem takhle od Paegasu vymámil zpět měsíční paušál, protože mi cca 10 dní vypadávaly všechny hovoru nejpozdějc po dvou minutách. Zatloukali jako diví, po čtvrtém faxu na reklamační oddělení to vzdali. -
"-- skrytý --" 23.04.01 12:45
« Re: Teplota
Vlami: Asi máš pravdu, ale dva kolegové v práci, co mají taky feldy, mně říkali, že jim to leze taky jen na 70 °C... To je tak poruchové to čidlo?
Teploměr už mně neukazuje vůbec. Tak jsem zkoušel, podle popisu v knize "Jak na to?" vyzkoušet připojit ten vodič (černý) co vede do čidla teploty na kostru a zapnout zapalování. Prý by se ručička teploměru pohnout směrem k maximu. Ale ani se nehnula. To by znamenalo, že čidlo je O.K.
Jo, a přestože mám 1.3 mono, tak mně k tomu čidlu vedou 4 vodiče.
-
"-- skrytý --" 23.04.01 09:33
« Re: Teplota
Hank (86): Jojo, mas pravdu, uplne jsem zapomnel, ze na budiku "70 st. C" skutecne je. Ano, skutecne jsem mluvil o te rysce, ktera je vyse - to je prave hodnota, kde by se mela ustalit provozni teplota motoru, alespon u vsech Felicii jsem to tak videl. Pokud teplota se ti ustali na 70 st. C, bude to skutecne chyba cidla, neverim tomu,ze zlobi termostat. Pri vymene pozor, cidel je cela rada, tusim, ze i na S105 a S120 jsou ruzna. -
"-- skrytý --" 21.04.01 22:48
« Bez nadpisu
Servisni knizku mam, o reklamaci jsem se ani nepokousel protoze zaruka mobility je dva roky a to uz je bohuzel pryc! Jednotku mi nastesti vymenili celkem za pakatel,4000kc,ale jenom tak mimochodem nova stoji rovnych 22000 bez prace a DPH. Nedali mi uplne novou ale rok starou,jestli bude makat tak jak ma ,je mi jedno jestli je nova nebo ne. Kazdopadne s Tebou souhlasim ze to musel byt zmetek ale bohuzel se to projevilo az po 27 mesicich a to je bohuzel pozde!! Jinak je to uplne prvni (doufam ze posledni)zavada kterou jsem za tu dobu na aute mel. -
"-- skrytý --" 19.04.01 20:18
« Ridici jednotka
Rad bych vas pozadal nekoho o radu ohledne ridici jednotky felicia r.v.98 1.3MPI. Pred tydnem se mi stalo to ze jsem prijel z delsi cesty(800km),uklidil jsem auto do garaze a druhy den rano uz jsem nenastartoval.Po odtazeni do servisu,naslednem tridennim hledani zjistili ze je vadna ridici jednotka. Bohuzel mi nezbylo nic jineho nez ji necat vymenit za jinou. Starou jednotku jsem si vyzadal zpatky,nejdriv se kroutili ze pry je k nicemu,ale nakones jsem ji dostal. Dokonce opravdu tu svoji,doma jsem ji otevrel a nechapal!! Vnitrek jednotky byl uplne cely mokry,vsechny tistene spoje ,proste cely vnitrek jednotky totalne zoxidovany!! Tak a ted jestli mi nekdo vysvetli jak se tam ta voda dostala a jestli me cenu tu jednotku nechat opravit a nebo co s ni?? Diky za rady a pomoc! -
« Re: Teplota
Ty čísla jsou jen orientační, mně to leze kousíček nad tu 70 - tj. asi 80 stupňů. Důleľitý je, aby to nelezlo do červenýho. Kdyľ jedu v koloně tady v tý zapráskaný Praze tak se mi teplota znatelně zvedne, coľ snad značí fci teploměru, ale pak zase klesne, jen co zvýąím otáčky. -
"-- skrytý --" 19.04.01 07:07
« Re: Teplota
Normalni to rozhodne neni. Osobne jsem zatim nevidel Felicii, kde by po zahrati motoru ukazatel teploty trvale neukazoval na predepsanou rysku. Na rozdil od Favorita, kde se rucicka pohybovala semtam... Jen kdyz stojim v kolone, tak se rucicka hne nahoru. Ale mam dotaz: Jak jsi prisel na teplotu 70 st.C? Vzdyt tam nejsou stupne? Mne se rucicka ustali vzdy na te prostredni rysce. -
"-- skrytý --" 18.04.01 09:45
« Re: Teplota
Díky všem za příspěvky. Takže to není normální, když teploměr vyleze jen na 70 °C - to jsem chtěl vědět. Kolega z práce, co má novou Felici MPI, říkal, že mu to taky nevyleze víc. Tak jsem si myslel, že je to O.K. Takže není :-(
Včera jsem zkejsnul ve městě v koloně a musel jsem asi 1/2 hodiny popojíždět. Několikrát se zapnul ventilátor a teploměr ukazoval max. 70 :-(
Díval jsem se do knihy "Jak na to?" a tam psali, že feldy s jednobodovým vstřikem mají dvě čidla teploty (jedno pro řídicí jednotku a druhé pro teploměr), zatímco feldy MPI mají čidlo společné.
Díky za jakoukoli radu.