Oprava a údržba vozu Škoda Felicia

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.08.01  09:33

    « Re: Karoserie

    to je normalni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.08.01  08:58

    « Karoserie

    Jo, mám r.96 a 5. dveře mají pod lištou pěkné bublinky, pod kterými bude rez :-(

    Jinak je zbytek kastle, co se rzi týče O.K., ale na několika místech jsou malé kousky odštípnutého laku. Asi je na feldách nějaký křehký, protože o 5 let starší Fiat Tipo, který mají rodiče, je bez jakéhokoliv škrábance.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.08.01  06:36

    « Re: Letní pneumatiky

    Jezdil jsem Micheliny a myslel jsem si, že jsou jedny z nejlepších. Teď tam mám Dunlopy a nevidím žádný rozdíl. Včera jsem moji 6 let starou felicii
    pořádně umyl a po detailním prohlídnutí karosérie jsem byl pěkně rozladěnej. Není snad karosářský díl, aby tam nebyl nějaký puchejřek. A to nemluvim
    o zadních dveřích, které jsem už pořídil jiné a právě se stříkají. Jak natom jste ostatní?
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.08.01  03:16

    « Letní pneumatiky

    Zdravím všechny. Budu muset měnit letní gumy na ráfku 165/70/R13. Máte někdo zkušenosti s Micheliny, Goodyeary, atp. Nebo mám opět koupit levné Matadory či Barumy? Díky za odpovědi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.08.01  11:17

    « Re: Spotřeba

    PTD: Pockej, pockej, tohle asi nebude platit pro vznetove a karburatorove zazehove motory....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.08.01  10:01

    « Re: Spotřeba

    Jedna jistá rada je, nejezdi na neutrál. Zvyšuje to spotřebu a je to i po stránce bezpečnosti nesmysl. Pokud budeš chtít vědět proč, rozepíšu se ...PTD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.08.01  22:41

    « Re: Rychlost 1,3 MPi 40 kW

    A dokáže někdo říci technicky, čím to je ?
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 15.08.01  22:13

    « Re: Rychlost 1,3 MPi 40 kW

    Samozrejme, že tam mal byť Chod motora. A ešte vo včerajšom príspevku malo byť PowerPoint (to t mi uniklo).
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 15.08.01  22:04

    « Re: Rychlost 1,3 MPi 40 kW

    Ja mám Combi 50 kW MPI a keď presadnem do otcovej 40 kW BMM, tak je to veľký rozdiel. Cod motora je taký mäkký a akcelerácia taká vlažnejšia.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.01  16:18

    « Re: Rychlost 1,3 MPi 40 kW

    No ja mam 1.3 BMM 40kW a po rovine (upozornujem - velmi dlhej rovine) z toho dostanem 150. A MPI by na tom od mojej BMM malo byt lepsie, takze asi s tym nieco bude. Alebo, zeby nevydareny motor ???
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.01  09:03

    « Re: Je to možné???

    Také jsem na ně slyšel jenom samou chválu, asi do nich půjdu, ona se ta investice vyplatí.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.01  08:42

    « Re: Rychlost 1,3 MPi 40 kW

    Čauky, podle mého názoru, ostatně , tak mi to řekli i ve škodovce, je mezi 40Kw a 50Kw ve felicii markantní rozdíl, jak ve výkonu, tak dokonce i spotřebě.
    Jiné je to prý u fabie, kterou jsem uvažoval ke koupi, jenže....už to prostě není kvalitní lidovka, ve fábii, jak té slabší, tak té silnější - 1,3, je stejný motor, akorát jeho výkon je u té slabší verze omezem elektronicky a ten rozdíl je prý minimální. Jenže i za ten slabší motor a úplně holý auto!!! po mě chtěli306tisíc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.01  07:05

    « Re: Je to možné???

    Ke svíčkám: zkusil jsem mnoho výrobců a typů svíček, ale nejvíc jsem byl spokojený se Championkama. U 1,3 MPI 50 kW to jsou RC89PYC.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.08.01  21:43

    « Rychlost 1,3 MPi 40 kW

    Po rovině z toho nevymačkám víc než 140 km/hod. Je to v pořádku ?
    Mimochodem, prodejce (Menčík) mi tvrdil, že to skoro nepoznám - oproti 50kW. V práci máme služební feldu 50 kw MPI(neupravovaná) a ta jezdí jako ďas.
    martin
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.08.01  21:31

    « Re: Spotřeba

    Mám 1.3 MPI - 40 kW 2 roky starou. Jeste do minuleho roku jsem jezdil jaro, leto do 6 l; Hostivař-Průmyslová Prosek a o víkendu po Dálnici 120-130 km/hod. Pak na podzim po rocni/15tis kontrole to vylezlo na 7l a nezměnilo se ani v květnu. Pak jsem si koupil palubní počítač a jezdím za 5,0-5,8 l. Ale při úplně jiném stylu jízdy !!! Dálnice tak max. 110, ve městě přes 60 a 5-ku, neutrál případně brždění motorem. Když se vrátím ke stylu jízdy předtím, tak 7. Za chvíli mám kontrolu po 30 tis., poraďte mi co jim mám říci, kde by mohla být chyba ? A teď se projevím jako úplný laik(nebo hlupák?): Švagr, který má 50-ku monotronic a jezdí mu to 160 (mně 140) mi radil, abych to " rozjezdil". To bylo ve stejnou dobu, kdy mi stoupla spotřeba a zároveň jsem měl tu prohlídku. Vůbec nemám představu, co se děje v těch řídících jednotkách.
    Martin
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.08.01  12:44

    « Je to možné???

    Všechny Vás zdravím,
    Když jsme u té spotřeby,1,3 50kw kombi mi vyšla při cestě do Chorvatska na 6-6,5l. Běžné cesty 80-100km/h,dálnice 140-150km/h. Možná to lze přičíst i gumám Continental EcoContact. Stojí stejně co podělaný Matadory a jsou vynikající,doporučuji je vřele.
    Ale o co mi jde. Před cestou do chor. jsem si nechal vyměnit svíčky, seřídit motor, vyměnit brzdové desky, prostě klasika, navíc ještě dotáhnout řízení-mělo trošku vúli,už je to OK. TO, že mi po tom seřízení a výměně svíček připadá motor míň!!!klidnější než předtím-ve volnoběhu a že jsem se poté v servisu 2x stavoval, oni to hodily na počítač a pokaždé mi řekli že je to v pořádku, že to kolísání dělá lambda sonda, ani že nemontovali baterku, takže k vymazání dat nemohlo dojít-TO přičítám svíčkám, které tam dali, předtím tam byli s trojitým "jiskřištěm"značku nevím, teď tam dali klasiku Brisky, chystám se tam dát Bosche-máte s tím někdo zkušenosti, myslím si , že svíčky dělaj hodně?????
    Největší sranda ale je tohle: V den odjezdu na dovolenou,den po servisu-Škoda,Hégr,Olomouc,jsem nastartoval třeba na podruhé, někdy napotřetí, už jsem nestihl servis, aby mi vyměnili skříňku. Na dovolené jsem občas nastartoval na poprvé, občas třeba napočtvrté. Při cestě domů jsem u Grazu už nenastartoval vůbec. Přitom klíčem jsem otočit mohl, budíky, všechno fungovalo, akorát to nastartování, tož jsem udělal to nejjednodušší, mou drahou polovičku posadil za volant a na troječku v pohodičce motor nastartoval. Dojel jsem do Olomouce a hned do servisu,vyměnit tu skříňku, asi půl hoďky kolem toho lítaj jeden mechanik, dokonce ho napadlo, že je špatný startér-u 2roky starého auta-no nakonec teda řekl, že je to start.skříňkou a její mech.část stojí tři stovky, takže v pohodě. jěště předtím za náma ale přišel jeho kolega, kukl se na tu skříňku, jenom se mě zeptal, kdo se mi tam hrabal v kabelech,načež jsem mu odpověděl, že jediný, kdo se v nich mohl hrabat byl jejich mechanik, když mi spravoval to řízení před dovolenou!!! Přehodil na skříňce dva kabely no a od té doby v pohodě startuji!!!!! CO VY NA TO? Byli ale dobří, nevzali si ode mě ani korunu, navíc si zapsali číslo auta a že prý si zjistí, který mechanik mi ten servis před dovolenou dělal.
    Tak Vám neví, má smysl dávat auto do značkového servisu?????
    Napište, Dík Kokolda
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.08.01  12:15

    « Re: Zhasínání motoru 1,6

    Vdaka za instruktaz vo veci resetovania jednotky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.01  15:11

    « Re: Zhasínání motoru 1,6

    Takze toto som vycital v "mudrej knizke":

    Stary start

    Takzvany stary start nam pomoze pri problemoch s:

    - volnobeznymi otackami

    - spustanim motora

    Pri starom starte uskutocnime postup, pri ktorom riadiaca jednotka BMM ziska na zaklade optimalnych podmienok najlepsie adaptacne hodnoty pre start a vlnobeh. Pricinou nie prave optimalnych adaptacnych hodnot moze byt:

    - caste pouzivanie auta na kratke vzdialenosti

    - spustanie motora so zosliapnutym pedalom plynu (otvoreny volnobezny kontakt)


    Stary start robime tymto postupom:

    - motor nechame zahriat na teplotu minimalne 80°C alebo pockame na minimalne dve zopnutia ventilatora na chladici.

    - zastavime motor, vypneme zapalovanie

    - odpojime konektor riadiacej jednotky

    - pockame minimalne 10 minut (behom tejto doby sa zmazu vsetky data z RAM riadiacej jednotky)

    - pripojime konektor riadiacej jednotky

    - spustime motor bez zosliapnutia pedalu plynu

    - nechame motor bezat priblizne 5 minut pri volnobehu (dôlezite je aby nedoslo k zosliapnutiu plynu, alebo aby sa nerozpojil volnobezny kontakt).

    - zastavime motor a vypneme zapalovanie.

    - druhy krat nechame bezat motor pri volnobehu priblizne 5 minut (nezoslapujeme plynovy pedal)

    - zastavime motor a vypneme zapalovanie

    - treti krat nechame motor bezat priblizne 5 minut (nezoslapujeme plynovy pedal)

    - zastavime motor a vypneme zapalovanie



    Po tomto by mala byt jednotka nastavena. Upozornenie: nikdy nestartujte motor pri zosliapnutom plynovom pedale.


    Takze uz len na zaver dodam, ze aj ked je tento postup pre BMM motory, je dost mozne, ze bude fungovat aj na MPI. Mimochodom je to vytazok z knihy "Vstrekovacie zariadenia zazihovych motorov" tak dufam, ze ma ziadne vydavatelstvo nebude zalovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.08.01  13:48

    « Re: vrzani dveri

    Diky moc, poridil jsem Silkal93 a je ticho. ROMan
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.08.01  01:05

    « Re: Spotřeba a zatekani

    Jooo, spotreba. Mam Feldu Combi 1,9D, najeto 120000 km. Zpocatku jsem jezdil 90 km po silnicich a 100-110 km/hod. po dalnicich, aby to moc nezralo. Bralo si to 4,8 l/100 km. Ted zkousim jezdit co nejrazantneji, tj. dalnice 130-140 km/hod., normalni silnice 100-110 km/h., kde to jde. Spotreba 4,98 (1. nadrz) a 5,03 l nafty (2. plna nadrz). Bezva uspornej motor! A na dalnicich mne z Felicii predjede jen Felda 1,6 :-) Lidi asi setri...

    Mam ale taky jeden problemek. Jel jsem domu za deste a mel jsem vodu v pojistkovem panelu (?). Takovej ten molitanovej krk za radiem byl uplne nacucanej a teklo to do pojistek a odtud kapalo na spolujezdcovy nohy. O vikendu prselo nekolikrat, ale tohle se jiz nezopakovalo (kdyz auto stalo na miste). Tak kudy mi tam tece?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…