Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
"-- skrytý --" 31.01.02 12:08
« Vzduch. filtr
RV: Mas dobrou pamet. :-) Nedopadl jsem v podstate nijak. Nemelo to na spotrebu vliv, a mam ji stale o cca 15% vyssi nez ve stejnem obdobi loni. Teda az do nedavna jsem tu vysokou spotrebu mel. Tahle vysoka spotreba mne "dohnala" k tomu, abych vyzkousel pripravek Bishop do motoru a paliva... a zda se, ze se vysledky dostavuji. Jeste musim ujet par kilometru a pak to spocitam... -
« palivové čerpadlo
Prosím o radu: u Felicie 1,3 50 KW r.95 mi pořád hučí palivové čerpadlo (úplně stejně, jako před když se otočí klíčkem před startováním). Při startu to přestane, pak zase začne. Ptal jsem se v servisu (ne Škoda) a bylo mi řečeno, že dokud to dává palivo a jezdí v pohodě, nemá cenu s tím nic dělat, protože je zatím zbytečný a drahý ho měnit. Máte s tím někdo zkušenost? Nešlo by to jen nějak opravit, promazat nebo tak něco? Díky -
« Re: Termostat u Felicie
U dobře fungujícího termostatu by teplota při delší jízdě kolísat neměla ani když je -15. Já sem u svojí 1,6 měnil termostat včera, protože to kolísalo od 70 do 80 a na 90 se to nedostalo ani při +5 do kopce. Podle servisu je to u felicií dost běžná závada. -
« Termostat u Felicie
Chtěl bych vědět o kolik stupňů kolísá teplota chladícího systému v tomhle počasí. Celé dva roky, co mám Feldu, tak se po zahřátí motoru ručka ustálila na 90 stupních celsia a skoro se ani nehla. Před nedávnem, po zahřátí motoru dojde na 90.stupnů, po chvíli zase padne na 70 a opět vystoupá na 90,někdy jenom na 80 a jde to tak pořád dokola. Dnes jsem měl auto ve značkovém servisu a vypadá že problém zůstal. Poradí někdo?
Předem děkuji za radu. -
« Re: pneumatiky
Jenom pro upřesnění, ráfky z lehkých slitin pro felicii mají rozměr 5,5Jx13.
Plechové pro Felicii mají rozměr 4,5Jx13, pro Pickup 5,5Jx13.
Na 4,5Jx13 bych nic širšího než 165 nedával.
Na plechových 5,5Jx13 mám Barum Bravura 185/60 a jsem s tím velmi spokojený. V zatáčkách to drží úplně jinak, při rychlejší jízdě je to mnohem stabilnější.
Šla by tam dát i 175/65, ale tu Barum nedělal. Teď už ten rozměr vyrábí v radě Brillantis. Rozměr 175/70 má moc velký obvod, 175/60 zase moc malý.
Bohužel je to vše nechválené. Ale už mě několikrát zastavili a nikdy si ničeho nevšimli. -
« Re: Startování
Mam 1,3 MPi (novy ksycht) s plynem BRC. A startovani je tak trochu vseobecny problem. Startovat na plyn ani nemel odvahu nestojim o zpetny zaslech a ty plasty u MPi by to nevydrzely. Ale startuju benzin a pak po prekroceni 2500 otacek se to prepne na plyn. Ale i tak je nekdy problem nastartovat. Pravdepodobne je to tim ze pri provozu na plyn byva benzinova jednotka rozhozena nebo v nouzovem rezimu a nekdy proste nenastavi skrtici klapku a musi se prislapnout plyn. Ale zatim se nestalo ze bych nenastartoval. Ale u tebe mozna bude tenhle problem spojen z necim jeste dalsim. Treba navlhle zapalovaci kabely atd atd.....
M. -
Diamant 14.01.02 21:52
« Re: Problemky ...
ROOOM> Piskanie brzd by som pochopil, ak by sa jednalo o vymenu brzdoveho oblozenia za neoriginalne. Tie nemaju na opacnej strane oblozenia protirezonancnu podlozku. Otcovi sa to stalo na Felicii. Ale nove? To je cudne! Ked som mal nove auto, tak som mal podobny problem so svetlami. Akurat ze hacik bol zrejme v prilis tuhej tukovej naplni spinaca svetiel. Ale casom sa ta napln akosi rozchodila, takze teraz sa mi to uz nestalo ani pri -20° C. Mne vrzga tesnenie piatych dveri. Skusal som ich tesnenie namazat ako aj uplne odmastit, ale nepomohlo ani jedno. Posuval som panty, posuval som aj spodny uchyt. Dokonca mi auto aj naburali, takze mam uz nove piate dvere a vrzga to stale. Aj ja som uz zufaly. Dodavam, ze mam Fel98.
Roztec skrutiek sa zmenil na 100 az od MR 1993. To su tie disky s otvormi v tvare elipsy a mesiacika. Tie starsie disky mali diery obdlznikove a stvorcove (tie boli urcene pre Forman a mali vyssiu nosnost ako tie s obdlznikmi. -
« Re: Problemky ...
Ohledně pískání brzd bude v tvém případě tak jak tady zaznělo nejlepší nebát se zabrzdit. Pokud jde o ty antivibrační fólie, tak ty se dávaly ve fabrice mezi kovovou nosnou část destiček a píst. Jinak všem doporučuji, aby se nebály používat brzdy, protože právě brzdy často trpí více tím, že se nepoužívají než tím, že se používají. Je to svatá pravda. Poznal jsem to už dřív na Fávu, kde jsem musel vyhodit koutouče ne proto, že by byly slabé, ale proto, že zkorodovaly.