Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: Tlmice
Nejaky drahy ten Gyrol, ja jsem kupoval 18.8.2000 Gyrol 80W API GL-4 a stal mne 46,- 1 litr. Nebo mam spatnou poznamku. A vubec, je lepsi 75 nebo 80 W ? Snazil jsem se na i-netu najit nejake ceniky a z popisu jednotlivych 75W a 80W jsem natolik zmateny, ze nevim. -
« Re: Tlmice
PAVA: Dik za radu, už si píšu - kde ho koupím ?? Budou ho mít někde v mototechně ? Nebo na benzíně ?
Lopta: Tlumiče jsou podle mého názoru nejlepší originální škodovácký, nech si je prostě vyměnit přímo v servizu, určitě je tam budou mít, krom toho na koleně to dělat je dost práce. -
« Re: Letní pneu Michelin XT1 Energy, váš názor
Ja som tak kupil zhruba pred 2.5 rokom, maju najazdene 53kkm, este stale su v dobrom stave, prakticky netreba dofukavat. Na suchu a mokre som nikdy smyk nemal a to jazdim dost svizne, na snehu to ale je horsie (ja ich mam cely rok nahodene) -
"-- skrytý --" 01.02.02 09:45
« Re: Vzduch. filtr
RV: Bionaftu bych nevinil, protoze ta naopak palivovou soustavu procisti a necistoty se zachyti ve filtru (mam 2 - jeste ten malej-hrubej). Tolik teorie.
Je pravda, ze od podzima jezdim vyhradne na bio, jen jednou jsem zkusil 2 nadrze nafty, jestli se situace nezmeni a nezmenila. Nicmene, pokud by to byl skutecne zaneseny motor, uvidime jak pomuze Bishop. Nalil jsem tam prisadu 696-D - coz je na cisteni hlav valcu, ventilu a vstriku. Jine reseni uz opravdu nemam. -
"-- skrytý --" 31.01.02 12:08
« Vzduch. filtr
RV: Mas dobrou pamet. :-) Nedopadl jsem v podstate nijak. Nemelo to na spotrebu vliv, a mam ji stale o cca 15% vyssi nez ve stejnem obdobi loni. Teda az do nedavna jsem tu vysokou spotrebu mel. Tahle vysoka spotreba mne "dohnala" k tomu, abych vyzkousel pripravek Bishop do motoru a paliva... a zda se, ze se vysledky dostavuji. Jeste musim ujet par kilometru a pak to spocitam... -
« palivové čerpadlo
Prosím o radu: u Felicie 1,3 50 KW r.95 mi pořád hučí palivové čerpadlo (úplně stejně, jako před když se otočí klíčkem před startováním). Při startu to přestane, pak zase začne. Ptal jsem se v servisu (ne Škoda) a bylo mi řečeno, že dokud to dává palivo a jezdí v pohodě, nemá cenu s tím nic dělat, protože je zatím zbytečný a drahý ho měnit. Máte s tím někdo zkušenost? Nešlo by to jen nějak opravit, promazat nebo tak něco? Díky