Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« jízda ve vyšších otáčkách
Lze souhlasit,že voda na zadním konci tlumiči je zkondenzovaná a jízdit ve vyšších otáčkách by bylo možná prospěšné.Občas by se stejně mělo jet víc razantně,aby se ten motor včetně katu pořádně propláchnul.Ten kdo to jenom stále šudlá tak se mu zakarbonuje katalizátor a pojede to ještě hůř.Jde asi o to,že na kratších trasách ten zadní díl půjde dřív do kopru a ani kat nebude dostatečně prohřátý. -
« Vrakoviste okolo Plzne, he?
Zdravim, nevite, kde je v okoli Plzne nejake "slusne" vrakoviste. Uz jsem se tu ptal kde sehnat stredovou loketni operku a do Feldy a je akorat od Milotecu (2500,-) nebo z Oktavky (ani se neptejte,- :o). Tak bych ji rad "vydloub" klidne z neceho jineho. Dik za tip. R. PS: dik PR za ty sedacky pockam az prestane prset :o) a jdu do nich.
-
« Re: hliníkový výfuk - sedačky
Sedačku máš venku raz dva. Potřebuješ na to jen imbus klíč. Dva šrouby jsou vpředu a tři vzadu po odsunutí sedačky do přední polohy. Akorát si dej bacha na pomlácení plastů při vyndavání z auta a do auta a pak při montáži věnuj víc pozurnosti srávnému usazení a dotažení sedačky.
Ještě k výfuku - pokud by měl někdo zájem mám doma III. díl výfuku na kraťase (najeto cca 10-15 tis. a na autě byl cca 1-1,5 roku). Je naprosto OK. Nechal bych ho tak za 300,-. Dával jsem něco ostřejšího takže tenhle mi zbyl. Jsem z Prahy PRandus@seznam.cz. -
Diamant 15.04.02 19:14
« Re: hliníkový výfuk
Jediné riešenie proti tej vode je jazdiť na dlhšie trasy prípadne jazdiť pri trochu vyšších otáčkach. Problém je totiž vtom, že pri bežnej jazde v meste sa zadná časť výfuku neprehreje a kondenzuje v nej voda. Môj výfuk má 4 roky a ešte drží. Hoci na ňom vidieť, že už dlho asi slúžiť nebude. -
« Re: hliníkový výfuk
topol: hliníkový výfuk na Felicii se nevyrábí. Vyrábí se akorát výfuky z plechu v jehož vnější vrstvě je zaválcován hliníkový plech (Tyll, Bosal, Karsit). Avšak i tyhle výfuky korodují ve svárech. Řešením by bylo nechat nametalizovat svařovaná místa, ale ani pak by výfuk nebyl na furt, protože se stává, že po nějaké době praskne vnější plášť vedle zapertlování. Vyrábějí se nerezové (Soieta) ale ty jsou sportovní a navíc se u nich vypálí střeva a je z toho hrnec. Vzhledem k velmi rozumné ceně nového obyč. výfuku na Feldu oproti ostatním autům bych si s tímhle hlavu nelámal. Porovnání: Felda Tyll - do 1000,-, Felda Soieta 5000,- a více, např. VW Polo (druhovýroba) cca 2500 a více. -
« Re: Vrzajici sedacky - boční kryty
Boční kryty sedaček jsou skutečně "geniálně vyřešené". Sundat je tak aby se tam mohly zase dát a ještě při namontovaných sedačkách je podle mne nemožné. Já jsem to vyřešil tak, že jsem vyndal sedačku z auta a demontoval kryty (mimochodem i s vyndanou sedačkou to není zcela triviální záležitost). Při opětovné montáži jsem původní pružné západky a kolíky nahradil šrouby s velkoplošnými podložkami. Po demontáži krytů lze imbusem dotáhnout všechny šroubované spoje (opěradlo, sedadlo ...). Teď už není problém boční kryty sundat i v autě (např. montáž potahů). -
« Vrzajici sedacky
Zdravim, rozhodl jsem se NATO kouknout sam. A narazil jsem hned u odstranovani plastu kryjicich uchyt sedacky po obou stranach. Jsou nacvakle dvema roztaznymy cudliky a v nich je jakoby namacky valecek, ktery je roztahne. nemuzu ho dostat ven a sundat ty plasty abych mohl dotahnout imbusem uchyty. Sundaval to uz nekdo z Vas? Prosim popiste mi to sundani. Nerad bych to hned na zacatku urval... Dik za radu R. -
« Re: Brzdové desticky
Koupil jsem je taky nedavno,vychazely cenove moc dobre,chtel jsem zkusit neco jinyho,nez Bendixy nebo Lucasy.Zatim si nemuzu stezovat,tvarej se docela dobre,ale nemuzu zatim srovnat chovani pri opravdu ostrym a opakovanym brzdeni,ani opotrebeni.Ale muzu uz rict,ze na normalni pouzivani v beznym provozu jsem nenasel chybu. -
« Voda na vyfuku
Přátelé,
koupil jsem Felicii, nechal okamžitě vyměnit výfuk za nový a po pár jízdách jsem zjistil zajímavou věc: po odstavení auta je výfuk (zejména jeho zadní část) z vnějšku mokrý a kape z něj voda (aspoň to tak vypadá, olej ani benzin to zřejmě není). Netušíte, zda je to chyba nebo vlastnost? Jde o běžnou kondenzaci na teplejším plechu? Pokud jde o běžný jev, má význam výfuk něčím natřít?
Hamur