Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: Škubání motoru a BMM
Mne to robilo okolo 50kkm a kamarat mi poradil vymenit svieckove kable. Vymenil som ich a robilo to dalej. Tiez som meral vsetko mozne, az som sa s merakom dostal opät uz k novym svieckovym kablom a ejhle, 3 kable boli prerusene. Tak som zbehol do prvej predajne, kupil nove kable (tusim Tesla) a od vtedy pokoj.... Neviem ci to pomoze, ale skusil by som ich premerat. Maju (sa mi zda) odpor okolo 5 kilo. A cim dlhsi tym väcsi. -
« Škubání motoru a BMM
Nemáte někdo zkušenosti s poruchami BMM ;-) Mám Fe 1.3 BMM 96, cca 80Tkm, a poslední dobou pozoruju nepříjemné cukání motoru při nižžších otáčkách a volnoběhu. Prošel jsem co se dalo, vyměnil kabely, svíčky, palec, víčko rozdělovače, snímač otáček, palivový filtr. Prohlíd, vyčistil a proměřil vstřikovací ventil, regulátor tlaku, poťák na klapce a nemůžu se toho zbavit, chová se to pořád stejně, nepravidelně poměrně často vynechává, v servisu mi vyčetli ECU a nic ... -
« Re: ŠMEJD !!
To záleží odkud jsi. Pokud z Prahy: nejlevněji ho koupíš v sobotu na burze na Smíchově odhadem kolem 600-700,-. Když to ale chceš mít bez starostí a necheš si špinit ruce tak zajeť k Tyllovi do Michle a tam Ti ho zdarma namontují na počkání. Počítej že budeš muset koupit i přední dvojsponu (stojí kolem 250,-). Protože sundání staršího výfuku není zrovna příjemná práce a a obvykle se to neobejde bez karboflexky tak zajeť spíš do Michle. -
« Dobíjení
Nesetkal jste se někdo na Felicii 1.6 při volnoběhu s problikáváním kontrolky dobíjení?Vyměnil jsem uhlíky,ale nepomohlo to.Nerad bych zjistil,že je v tahu alternátor.Mám podezření na regulátor /orig. Bosch 2.500,-/Při změření napětí při voln. ukazuje 11-12V.Při vytočení se vše srovná mezi 12-13V,zatím jsem se nesetkal s přebíjením,ale nechci to tak nechat,nerad bych totiž odpálil řídící jednotku. -
"-- skrytý --" 23.07.02 11:35
« Re: to Tamrik
Taky bych menil hned olej a dalsi vymenu udelal ve spravnem terminu a hotovo. Ono pretahnout vymenu o 10000 km jeste nemusi tolik znamenat, kdyz se autem hodne jezdi spise dlouhe jizdy a napln tam byla jen 4 mesice (ale to je 6000 km mesicne :).
My jsme koupili sluzebak 1.9D se servisni knizkou a podle ni majitel menil mineral po 15000-30000 km, asi jak se mu zrovna chtelo. Vubec nepochopil, ze mineral se ma menit po 7500 km. Zatim na motoru neni nic znat a tahne jako das... jede lepe, jak moje soukrome.
Merka: Rozdil mezi horni a dolni ryskou merky ma byt litr oleje. Ja nalevam kousek nad dolni rysku, i proto, aby sledoval, ze mi motor nebere olej. -
Diamant 19.07.02 14:19
« Re: Hodnej synáček
Žiadna katastrofa. Pravdepodobne to nepatrne skrátilo životnosť motora, ale nevidím to tak zle. Otec jazdil na jeden olej asi 25.000 km a potom sme odtiaľ vypustili asi 2,5 l oleja. Teda skôr kaše. A to auto odvtedy ešte najazdilo veľa tisíc km. Inak zástancovia úspornej jazdy motor dusia a hladinu oleja a vody držia kvôli rýchlosti ohrievania na minime a vyzerá to tak, že ani ich autám to neškodí. Skôr by škodilo preliatie olejom. -
« Re: Hodnej synáček
Když motor jde jak má tak by to mělo být OK. Samozřejmě nejde vyloučit, že motor si něco užil a čas odkrojil z jeho života víc než by normálně odpovídalo. Stačí doplnit olej nebo raději zcela vyměnit - optimální je 10W-40 API/SJ. Čas ukáže víc. Předpokládám, že synáček byl pochválen? -
« Bez nadpisu
Dobrý den, rád bych se zeptal na možné poškození motoru vozu Felicia 1,6 r.v. 1996 najeto 97 000. Před několika dny jsem se vrátil z dlouhodobého pobytu mimo ČR. Zjistil jsem, že syn nevyměnil semisyntetický olej po cca 30 000km a hladina oleje byla zhruba 1cm pod stanoveným minimem (nevím však jak dlouho). Domnívám se, že syn též auto moc nešetřil (19 let). Subjektivně však auto jede "jak má". Děkuji J. Tamrik -
« Re: Palubní počítač...
Dost dobrá nabídka. Vzhledem k tomu, že v poslední době jsem taky hledal a vím jak se pohybují ceny tak se mi ani nechce věřit, že je to možné. Není to nějaká levárna? (tzv. "super stav" takových už jsem taky pár viděl). Jinak s I. dílem výfuku buď v klidu. Narozdíl od dalších dílů vydrží moc i když to nevypadá. Spíš je háklivý na špatně namotnovaný výfuk kdy vlivem pnutí praská vlnovec za litinovým svodem.