Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: Zatekanie do Felicie
Taky jsem měl podobný problém.
Molitany pod palubovkou po dešti byly nasáklý vodou. Zkoumal jsem kde co a nevěřil v servisu, že to dělá tesnící guma u předního skla.
Nakonec jsem se nechal v dalším servisu přesvědčit a gumu vyměnil. Od té doby (1 rok) nic. Cena cca 800Kč. -
« Zatekanie do Felicie
Zistil som, že mi zateká do auta.V prednej časti pod palubovkou po oboch stranách sú molitanové obklady, ktoré boli nasiaknuté vodou. Pátral som kade môže voda vnikať do auta, a zistil som po odložení čalúnenia a plastových krytov stlpikov, že to je asi od strechy cez spoje, ktoré sú zvonku utesnené gumovou lištou, ktorá prechádza cez predný stlpik okrajom strechy (uchytáva sa na nu strešný nosič). Táto gumová lišta bola od výroby zle nasadená, (neni založená pod plech strechy). Má niekto skúsenosti s touto chybou a opravou? -
« Alarm na Feldě
Koupil jsem ojetou feldu a zlobí alarm. Po zamknutí dálkou se aktivije alarm, ale za chvíli začne vřískat. Když dálkou deaktivuju čidla pohybu ve voze, tak to nedělá. Jak se dají ty čidla vyzkoušet ? Postupně odpojit a nechat dráty volné, nebo je spojit ? -
« Re: Škubání motoru a BMM
Weligu u našeho Favorita 135 BMM 40 kW to dělal podovně u studeného motoru. Napřed říkali v servise, že je to klapka, tak jsem to tam nechal, druhý den to studený prozkoušeli a řekli, že to asi dělá Hallův snímač otáček, tak ho proměřili a nic, pak zase řekli, že to bude klapka, proměřili to a zase nic. Pak to navíc začalo studený střílet do vzduchováho filtru až se propálil a tak vyměnili snímač otáček a byl klid. Ale jen tak pro dokreslení, ten propálený filtr tam nechali :o)) Tak jsem ho hned po příjezdu ze servisu vyměnil. Prý to nebylo v zakázce uvedeno. GRRRR :-( -
« Re: Škubání motoru a BMM
Tak nějak takhle podobně se to chová. Kabely mám originál včera koupené a před montáží pojednom proměřené, všechny OK. Svíčky nové Bosch FR8DC (je to 135 40kW), zkoušel jsem i FR7DC a taky Brisk ... žádný rozdí, škube pořád stejně. Zkusil jsem to s odpojenou lambdou, čidlem teploty i snímačem klapky, ventily jsou v sobotu předpisově seřízený a pořád na to nemůžu přijít. Zkusím ještě projít komplet kabeláž a uzemnění. A pak asi budu muset za někým, kdo mi to projde stroboskopem, jesti je to jeden válec, nebo všechny a jestli už není pryč ECU (kdo ví jak vypadá uvnitř ;-)
Díky WD -
« Re: Škubání motoru a BMM
Na našem to dělalo taky, ze začátku to jen cukalo. Pak v nízkých otáčkách a při přidání plynu to začlo cukat a nejelo to, až snad po 1-4 vteřinach se to rozjelo za plynem. To samé občas při podřazení místo aby auto vyrazilo tak začlo cukat a nejelo, opět po par vteřinách se to rozjelo. V servisu vyměnili svíčky za předepsané a vždy to problém do další výměny svíček vyřešilo. Ty kabely máš předepsaný typ??? -
« Re: Škubání motoru a BMM
Díky všem za inspiraci, mezitím jsem si ještě půjčil nové zapalovací trafo, jede to teda líp, ale škube pořád. Proto si myslím že to bude opravdu v zapalovacích kabelech (i v těch nových :-() Dneska se na ně zaměřím. Vstřikování už jsem rozebral a vyčistil komplet, včetně klapky, ventilu, regulátoru i ten potenciometr jsem rozebral a nic (kupodivu jsem ani ničemu neuškodil ;-))) WD PS.: Z toho vstřiku tam teče benzín vlastně pořád, takže takhle krátký zaškubnutí musí dělat něco ve VN části zapalování, svíčky už tam byly troje nový, třeba pomůžou třetí kabely (bravo Tesla Blatná) ... -
« převodovka - problém:o(
Zdravím všechny,
potřebuji nejaký tip. V patek jsem vyrazil na dofču a po 60 km jizdy /Fel 50kW/2001 2mesice po zaruce a rocni prohlidce :o( / se mi pri prerazovani, konkretne pousteni spojky ozve takove dute kovove puknuti. Je i citit v pedalu spojky. Rano to bylo zase OK do tech 50ti kilometru, pak to zaclo znovu zastavka na 10 min. a zase OK. Asi to nebudu moc v servisu predvest :o( oni to zase jen "preparkujou" a ja budu nekolikrat bez kaary .... achjo. Nemuze to byt nejaka malickost??
Dik ROMan
PS: neznate nekoho spolehliveho z okoli Plzne? -
« Re: Škubání motoru a BMM
A este som zabudol, tiez mi to robilo len na volnobehu a nizkych otackach (aj pri pridani plynu), hlavne ked bol motor studeny, vtedy je asi nachylnejsi na "bohatost" iskry. Vo vysokych otackach to nerobilo, resp. asi to nebolo pozorovatelne. -
« Re: Škubání motoru a BMM
Mne to robilo okolo 50kkm a kamarat mi poradil vymenit svieckove kable. Vymenil som ich a robilo to dalej. Tiez som meral vsetko mozne, az som sa s merakom dostal opät uz k novym svieckovym kablom a ejhle, 3 kable boli prerusene. Tak som zbehol do prvej predajne, kupil nove kable (tusim Tesla) a od vtedy pokoj.... Neviem ci to pomoze, ale skusil by som ich premerat. Maju (sa mi zda) odpor okolo 5 kilo. A cim dlhsi tym väcsi. -
« Škubání motoru a BMM
Nemáte někdo zkušenosti s poruchami BMM ;-) Mám Fe 1.3 BMM 96, cca 80Tkm, a poslední dobou pozoruju nepříjemné cukání motoru při nižžších otáčkách a volnoběhu. Prošel jsem co se dalo, vyměnil kabely, svíčky, palec, víčko rozdělovače, snímač otáček, palivový filtr. Prohlíd, vyčistil a proměřil vstřikovací ventil, regulátor tlaku, poťák na klapce a nemůžu se toho zbavit, chová se to pořád stejně, nepravidelně poměrně často vynechává, v servisu mi vyčetli ECU a nic ...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!