Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: Zadní stěrač a vandalové :-(
Hanku stalo se nám několikrát na služebních Favoritech, že odešel motorek jen tak, taky z ničeho nic, zjistil jsem, že je špatný těsnění kolem hřídelky a ta zarezněe a pak se motorek spálí případně strhají plastové kolečka v převodovce. Je to tím, že se ten stěrač málo přes léto používán a tak prostě přiroste. Stačí občas prostříknou hřídelku např. WD 40 -
"-- skrytý --" 13.09.02 02:26
« Re: ceny?
Koukam do svych zaznamu a vymena prednich a zadnich tlumicu na Feldu Combi diesel mne stala ve znackovem servisu Skoda 5383 Kc. Na kombika jsou ale jinaci tlumice vzadu a na diesel zase silnejsi tlumice vpredu. Ale cena si nebude o moc vyssi. -
« Re: ceny?
Destičky: Fri.tech . - dost dobrý a cena 360 nemá chybu. Kotouče: Obyč. budou stát snad do 500 (originální těžko říct). Lepší kotouče kolem 2.000. Tlumiče: obyč. něco přes 1.000, lepší je třeba Monroe Sensatrac - cca 1500-2000. Pokud bys chtěl něco sportovnějšího tak jedno z provedení HPs. P.S. Jedny plně funkční kotouče (po prvních destičkách) bych měl za symbolickou cenu (dával jsem ty lepší). -
« Re: Studený motor
Závada se neprojeví, to jen stříkačka nedává tolik paliva jako dával karbec. Je hlídaná lambda sondou kvůli exhalacím. Všimni si, co se valí z výfuku fava a kolik točí otáček a co proti tomu felda. Jde jen o zvyk, ale jinak je to v pořádku. V zimě to bude startovat normálně. -
« Studený motor
Mám Fel MPI 50 kW a u práce parkuju v celkem prudkém kopci. Když večer auto nastartuju, na jedničku vyjedu a kopnu tam dvojku, tak se to jakoby zadusí a jede to jen taktak, až po chvíli se to chytne. S ohřátým motorem je to v pohodě. Je to normální ? S firemní fel se mi něco podobného stalo taky, ale se starým favoritem s karbecem jsem byl úplně v pohodě, v létě v zimě se mi nestalo, že by chcípnul. Obávám se aby se neprojevila nějaká závada až budou nižší teploty v zimě. -
"-- skrytý --" 09.09.02 17:19
« Re: ovládání světel z místa řidiče, problém
Topol: V konferenci na Panore k tomu problemu s hydrokonektory psal TOM tohle:
Cudlik je tam pouze zamackly, vytahnes ho klestema. Muze se stat, ze
bude bublina vzduchu v ovladani, to se da po sundani kolecka a vycvaknuti
plastoveho krytu odsroubovat a vytahnout pod palubku, na nem je take
kolicek. Pred plnenim otoc knoflik uplne doleva (svetla dole) a nacpi tam co
se tam vejde, musi to byt plne.
A taky Hank psal:
Autorem postupu je Lu: Zjisti nejdříve, zda máš uniklou kapalinu z regulačního mechanismu. Pokud ano, musíš celou regulaci vyměnit. Regul. mech. je ve světlometu zasunutý na
bajonetu (pootočíš a vysuneš ven). Když to budeš mít venku, toč regulátorem a koukej, jestli z mech. u světla vyjíždí čep. Jestliže ano a světla se přesto nepohybují, je potřeba ten čep nečím prodloužit (o pár mm). Takhle jsem to měl já, vyhodili mě z technické a v servisu mi řekli "jedině vyměnit", což mi nedalo a kuchnul jsem to. Na čepy jsem navlékl takové trubičky a vše bylo OK. -
"-- skrytý --" 09.09.02 09:56
« Re: Zadní stěrač a vandalové :-(
Díky všem za reakce. Tak nakonec to byl spálený motorek... Je možné, že se nějak zablokoval a já když zadní stěrač zkusil zapnout, tak se spálil motorek.
Navíc jsem byl na Slovensku a začalo pršet. Docela jsem se vyděsil, když nejely ani přední stěrače! Naštěstí to byla jen pojistka...
U nás jsem pak zajel do servisu a nový motorek zadního stěrače stojí 1500 Kč! Naštěstí má žena zaměstnaneckou slevu, takže 1200 Kč...
Když si představím, že nebýt toho vandala, tak mám 1200 Kč navíc...
Čím to může být? Poraďte. Díky.