Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: Studený motor
Projdi si konektory nejlépe všechny a vyčisti je a prostříkej nějakým přípravkem na kontakty, potom odpoj na 5 min akumulátor, aby se restartovala řídící jednotka a po několika kilometrch uvidíš jestli to pomohlo. Já jsem měl to samé a byl to konetor čidla teploty nasávaného vzduchu (v horní části sacího potrubí). Mimochodem ve značkových servisech na nic také nepřišli, VAG jim nic neukázal a přitom konektor se uvnitř zelenal jak byl zaoxydovanej. Jinak zavinil jsem si to sám, protože jsem si chtěl umýt motor a šel jsem na to s Vapkou. Takže od té doby motor neumývám. Napiš jestli to pomohlo. -
Diamant 22.09.02 00:00
« Re: Studený motor
Presne to isté robila aj moja Felicia 1,3/50 MPI. A to hneď odnova. Tak som to reklamoval, ale servis sa k tomu postavil, ako že je všetko v poriadku a žiadnu závadu neobjavili. Pritom krátko po štarte (tak do 1 km) auto pri rozbehu, kedy boli otáčky tak do 2000 jednoducho nepridávalo ale iba stagnovalo. Keď som v počiatku (keď bolo auto nové) dal plný plyn, tak to asi dva krát strelilo do výfuku. Potom som si už radšej dával pozor. Takže to považujem jednoznačne za chybu. Ak sa s plynom manipulovalo len opatrne, tak to aspoň trochu zrýchľovalo. Po celé 4 roky sa to chovalo rovnako. Takže som si na to zvykol. A robilo to nie len pri mrazoch, ale niekedy aj v lete. Akurát motor musel byť studený. -
« Re: ceny?
Před rokem jsem dělal repasi předních brzd - nové kotouče, destičky a těsnění + kompletní vyčištění a natření. Cena celkem byla kolem 1288 (oba kotouče 752, destičky 450 a těsnění 86). Koupil jsem to, co měli a brzdí to normálně.
Tlumiče mě čekají možná taky, ale na Monroe jsem slyšel tolik špatných zkušeností, že je nevezmu. Buď HP, nebo Sachs.
Standa -
« Re: Vibrace ve volantu při jízdě
Taky mi to zacalo delat asi pred pul rokem v 1.3 50 kW, kterou jsem koupil novou v 02/99, tzn. mam ji 3 1/2 roku. Nechal jsem vyvazit kola a pomohlo to jen velmi malo. Behem pomalejsi jizdy navic porad slysim jakesi periodicke huceni, coz s tim urcite souvisi. Za mesic to davam k jednomu soukromnikovi na prohlidku, tak uvidim... -
« Vibrace ve volantu a auta při jízdě Fel 1.9D
Mně v rozmezí 90 - 120 km/h také vibruje volant, ale také celé auto a v servisu nepřišli, čím to je, neboť mám prý vše v pořádku. Dali za vinu vstřikovacímu čerpadlu, ale to je dle mého názoru blbost. Co si o tom myslíte ? -
"-- skrytý --" 13.09.02 07:41
« Vibrace ve volantu při jízdě
Když jedu kolem 100-110 km/h jsou ve volantu cítit vibrace. Nechal jsem vyvážit přední kola, ale vibrace zůstaly... Někdy je to trochu cítit i při nižších rychlostech a zdá se mi, jakoby při zatáčení volant mírně cukal.
Čím to může být? Poraďte. Díky. -
« Re: Zadní stěrač a vandalové :-(
Hanku stalo se nám několikrát na služebních Favoritech, že odešel motorek jen tak, taky z ničeho nic, zjistil jsem, že je špatný těsnění kolem hřídelky a ta zarezněe a pak se motorek spálí případně strhají plastové kolečka v převodovce. Je to tím, že se ten stěrač málo přes léto používán a tak prostě přiroste. Stačí občas prostříknou hřídelku např. WD 40 -
"-- skrytý --" 13.09.02 02:26
« Re: ceny?
Koukam do svych zaznamu a vymena prednich a zadnich tlumicu na Feldu Combi diesel mne stala ve znackovem servisu Skoda 5383 Kc. Na kombika jsou ale jinaci tlumice vzadu a na diesel zase silnejsi tlumice vpredu. Ale cena si nebude o moc vyssi. -
« Re: ceny?
Destičky: Fri.tech . - dost dobrý a cena 360 nemá chybu. Kotouče: Obyč. budou stát snad do 500 (originální těžko říct). Lepší kotouče kolem 2.000. Tlumiče: obyč. něco přes 1.000, lepší je třeba Monroe Sensatrac - cca 1500-2000. Pokud bys chtěl něco sportovnějšího tak jedno z provedení HPs. P.S. Jedny plně funkční kotouče (po prvních destičkách) bych měl za symbolickou cenu (dával jsem ty lepší). -
« Re: Studený motor
Závada se neprojeví, to jen stříkačka nedává tolik paliva jako dával karbec. Je hlídaná lambda sondou kvůli exhalacím. Všimni si, co se valí z výfuku fava a kolik točí otáček a co proti tomu felda. Jde jen o zvyk, ale jinak je to v pořádku. V zimě to bude startovat normálně. -
« Studený motor
Mám Fel MPI 50 kW a u práce parkuju v celkem prudkém kopci. Když večer auto nastartuju, na jedničku vyjedu a kopnu tam dvojku, tak se to jakoby zadusí a jede to jen taktak, až po chvíli se to chytne. S ohřátým motorem je to v pohodě. Je to normální ? S firemní fel se mi něco podobného stalo taky, ale se starým favoritem s karbecem jsem byl úplně v pohodě, v létě v zimě se mi nestalo, že by chcípnul. Obávám se aby se neprojevila nějaká závada až budou nižší teploty v zimě.