Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Kolko vam to teraz zerie? (1.3 MPI 50KW)
Zaujimalo by ma, aku mate teraz spotrebu.
Mne sa v poslednej dobe zda, ze to zerie akosi privela.
Urobil som teda taky test - natankoval som 25 litrov a som zvedavy, ako dlho to vydrzi. Zatial mi to po najazdeni 60 km ukazuje, ze to spotrebovalo 6-7 litrov, z coho vychadza priemerna spotreba vyse 10 l/100km.
Najzaumavejsie na tom je, ze jazdim nieco medzi mestskou premavkou a kombinovanou, a teda by mala byt spotreba podla mna max. 8 l. Schvalne teraz jazdim na nizkych otackach, pomalom rozbiehani a jazdim sam (bez spolujazdcov ci tovaru), kde by som tipoval spotrebu nieco okolo 7 - 8 litrov, ale urcite nie 10 - 11!
Je to normalne??? Ak nie, v com moze byt chyba? -
« Re: Cyklovač
kdyz uz jste u tech cyklovacu, jak poznam ktery je ktery, kdyz bych treba sel lovit do favoritu na vrakac? muj vehikl sice cyklovac s pameti ma, ale maximalni doba mezi dvema stery je nastavitelna v rozmezi asi tak 0-5s a vic ne... tak to ma byt? me to prijde jako hrozne kratkej interval... -
« Re: Cyklovač
U Fáva to byla pohoda krabička sem-krabička tam. U Feldy by to mělo být snad totéž. Víš 100%, že ten cyklovač funguje? I když je pravda že dneska výrobci aut zkouší lecos jak obyčejnému uživateli zkomplikovat opravu svépomocí a místo toho mu řádně provětrat prkenici. Tak v tomhle světle bych se ani nedivil, kdyby se musel nejen vyměnit panel ale ještě asi tak 50% el. zařízení v autě. -
« Bez nadpisu
Pánové, zabýval jste se někdo možností diagnostiky svého auta? Existuje možnost připojit notebook a volným (shareware) programem (VW, Seat, Audi, Skoda) sledovat veličiny, které posílá motor. Problém je jen v kabelu, obchodníci za samotný kabel chtějí 6500 Kč (www.pc-autodiagnostika.cz/cenik.html a www.pc-autodiagnostika.cz/galerie.html) - tento kabel se nechá vyrobit tak za 400 Kč, problémem je jen 16pin. konektor OBD-II, který nelze v ČR sehnat.
Proto se ptám, je schopen někdo sehnat tento konektor nebo tento celý kabel za rozumný peníz? A pokud ne, byl by zájem? Dle předběžných informací svých obchodních partnerů bych dokázal nechat zakázkově vyrobit sérii cca 10+ kabelů (s profi konektorem z USA, jinak se v ČR dělají z moduritu) v kusové ceně cca 1900 Kč.
Takže co, byl by zájem resp. je někdo schopen za podobnou cenu mi toto toto dodat? 6500 Kč za ten kabel opravdu nedám a bastlit to bez orig. konektoru (konektor udělat z moduritu) nechci.
www.OBDII.com konektor je průmyslový standard a má jej povinně každé auto r.v. 96+, jen ten komunikační protokol a tedy diag. software se liší. Na koncern VW je nejlepší sw VAG-COM.
Proč to zajímá mě? Jelikož mám notebook, proč se nepodívat a nelogovat hodnoty auta za jízdy, třeba teplotu oleje a přesvědčit se, zda má olej opravdu 150-160°C, jak tvrdí někteří prodejci olejových chladičů apod. Z lognutých hodnot si lze sestavit dobré grafy, vid: viz www.ross-tech.com/vag-com
Tento soft je podle mě, pokud máte notebook (stačí W95, 8MB RAM, 5MB HDD, serial port, 640x480) o dost lepší než samotný malý VAG 1552 a spíše se vyrovná VASu (Siemens). Zatím jsem to neviděl v provzu, ale dle reakcí lidí, co to mají, to funguje dost dobře, ostatně viz stránky výrobce www.ross-tech.com. Reakce a poptávku a nabídku mi pište prosím výhradně do fóra "elekrika a elektronika motorů", zde v tomto fóru to už číst nebudu, případně zájemci pošlete poptávku s uvedením vašeho kontaktu na vcom(zavinac)seznam.cz . -
« Re: Cyklovač
No neznám pojistkový panel z felicie 96. U Felicie 99 mám z výroby programovatelný cyklovač a ve fávu 90 jsem měl jen ten na jeden předem definovaný čas. Sehnal jsem normálně v prodejně úplně stejnou černou krabičku ale určenou pro fávo. Má kupodivu jen o několik noh míň. Dal jsem ji do fáva a funguje to naprosto stejně jako ve feldě. Takže asi jedna z nich bude fungovat i ve feldě 96. -
« Re: Cyklovač
Mělo by to snad jít přepojit i bez výměny pojistkové skříňky. Já jsem po prostudování schémat dokázal přidělat dešťový senzor přepínatelný s původním cyklovačem (časovatelným), tak proč by nešlo předělat cyklovač za jiný. Akorát bude potřeba sehnat schéma zapojení a bude to trochu drátování. -
« Cyklovač
Ve felicii ´96 bych chtěl vyměnit cyklovač bez plynule volitelné doby na novější, který už ji má. Co to obnáší? Prý nejde jednoduše vyměnit krabička, je nutná nějaká úprava. Ještě dotaz: v cyklovači cvaká(spíná), ale stěrače zůstavají v klidu. Na běžný chod fungují normálně. Kde hledat chybu? -
« Re: Žárovky Osram BILUX H4 SILVESTAR
Ahoj, sice nemam Feliciu, ale tieto ziarovky mam uz na svojom druhom aute. Moje momentalne - stary Nissan Primera - trosku "sliepnalo" s beznymi ziarovkami, s OSRAMami je svetlo ovela jasnejsie. Dialkove sa vobec nedaju s povodnymi ziarovkami porovnat: jasnejsie svetlo a dalej dosvietia. -
« Re: Žárovky Osram BILUX H4 SILVESTAR
Mam je taky. Předtím jsem měl H4 Super taky Osram(+30%). Nijak dramatický rozdíl od předchozích jsem nezaznamenal, ale je to o dost lepší než obyč. žárovky. Já je koupil za cca 180/kus, ale to bylo někdy v květnu a byla to úplná novinka. Za ty peníze dost dobrý a rozhodně lepší než dát 400/kus třeba od Philipse, když je to v podstatě totéž. O ničem lepší v této cenové relaci nevím. -
"-- skrytý --" 06.10.02 13:11
« Re: Papá olej
Tak je vyřešeno. Problém by v nějakých guferách okolo ventilů a tak se ztráce. Teď už to je prý v pohodě. Norma na spotřebu je prý opravdu 0,7l na 10tkm. Jinak olej tam je Shell Helix (nevím přesně) 15W40.
Svítilo to jen při ostrém průjezdu zatáčkou.
VLK