Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
Diamant 05.12.02 19:45
« Re: Felicia - interiérové světlo vzadu
Ked je to este aktualne, tak ja som dozadu dorabal take iste svietidlo ako vpredu. Vyzeralo, ako keby tam bolo uz z vyroby. Dokonca teraz mam take aj vo Fabii. Do kratkej svetlo v zadu nemontuju. Najskor odporucam preskumat pozadovane miesto dlhou ihlou, ci tam nie je nosnik v streche. Bolo by blbe to zistit, az po vyrezani diery. Kabel odporucam natiahnut priamo od predneho svietidla, ale vrele odporucam kabel omotat niecim makkym, aby nerezonoval. A nezabudnut na diodu, aby predne svietidlo nesvietilo, ak sa to zadne zapne rucne. -
Diamant 13.11.02 21:37
« Re: Nefungují brzdová světla
Mne to robila ziarovka na osvetleni SPZ. A tam uz nie je ziadny prechod medzi drotikom od vlakna a kovovym obalom. Nechapem to, ale nova ziarovka to vyriesila. Inak ja som uz po 75.000 km mal dojem, ze auto na znemaje trase nesedi tak, ako kedysi. Ale uz som tlmice nevymenil, lebo auto islo z domu. Vycsinou vsak jazdilo v meste. -
« nerez maska
Viděl jsem párkrát na feldě s "novou tváří", že ty příčky v masce neměla černé, ale "kovové". Kde se to dá sehnat ?? Na www.autodoplnky.cz jsem u miloteca našel sadu nerez krytů na masku (cca 1400,-), je to ono ? A je to skutečně nerez, nebo nějakej vakuově pokovenej šmejd ? -
"-- skrytý --" 13.11.02 07:24
« Nefungují brzdová světla
A hned tu mám další problém :-(. Když mně zjistili ty vadné tlumiče, tak si všimli, že mně nesvítí jedno brzdové světlo. Žárovka byla O.K. a prý je problém v té desce s kontakty, do které se dávají žárovky. Zkoušeli to zkoušečkou a v celé vodivé dráze, která vede k žárovce proud byl, ale v kontaktu u žárovky už ne...
Včera jsem zjistil, že už nefunguje ani brzdové světlo na druhé straně. Když do žárovičky klepnu prstem (při sešlápnutém brzdvém pedálu), tak problikne. Zkoušel jsem měnit žárovku, oškrabat kontakty a nic. Jen to klepnutí funguje...
Musím tedy vyměnit obě desky? Nechápu, co na těch deskách může být špatné... Seženu je na vrakovišti? A liší se pro kombíka (můj případ) a krátkou feldu??? Díky předem za rady a podněty. -
"-- skrytý --" 12.11.02 07:59
« Re: Tlumiče -- koroze misek?
Jak to resit? Tlumice se maji menit max. po 100000 km, mnohdy se odporouci uz drive (pokud se jezdi vice ve meste). Neverim, ze puvodni tlumice z vyroby po 130kkm nebo dokonce vice jsou v poradku. Uz jste si v servisu nekdy nechali merit kmity tlumicu? Pokud jiz nevyhovuji, vymente je, usetrite pneu, zkratite brzdnou drahu a ziskate lepsi jizdni vlastnosti. Ohledne misky - je nutne pouze sledovat, aby se neucpala. Nekdo ji i maze vazlinou = ja to povazuji za zbytecne. -
« Re: Tlumiče -- koroze misek?
Je možný, že si chtěli udělat v servisu kšeft. Faktem ale je, že misky na předních tlumičích jsou Bolest Favoritů a Felicií. Ve spodní misce je otvor pro odtékání vody. Když se ucpe, miska koroduje a může to dopadnout i dost špatně. Nevím kolik mají najeto tlumiče ale doporučoval bych je vyměnit - předeje se tím větším škodám popř. dalším nepříjemnostem. Když už se to bude měnit doporučuju koupit nějaké olejo-pneumatické tlumiče. Lepší komfort a cena jen o málo vyšší. -
« Re: Tlumiče -- koroze misek?
No prave,sice je to nekolik zim,ale az tak hrozny by to bejt nemelo. Povrchova koroze jo,nekdy i dost oskliva,ale ze by to zasahlo tak hluboko? No,neda se vyloucit ucelovy tvrzeni servisu,aby udelali kseft,stejne,jako ze to opravdu je nacaty. Na druhou stranu s timhle poctem km bych asi o vymene dost uvazoval,ja teda ne spis,ale urcite. Novy tlumice na skudku nestojej zase tolik,vymenej to v kazdy slusny garazovy dilne a hlavne bude jistota,ze se to v zime bude chovat,jak ma. -
« Re: Tlumiče -- koroze misek?
Jo,stat se to muze.Zaveseni Mc Pherson ma pero opreny o misku tlumice dole,takze kdyz ta urezne,sesune se pero dolu a tohle bych nerad zazil pri jizde. I kdyz je mi zahadou,jak by to mohlo zreznout az tolik tak rychle.Prece to nemas 10 let. -
"-- skrytý --" 11.11.02 14:17
« Tlumiče -- koroze misek?
V servisu mně řekli, že mám zkorodovane misky na tlumičích (jak se o ně "opírají" pružiny pérování) a že brzno rupnou. A že mám vyměnit tlumiče. Co je na tom pravdy? Já myslel, že tlumiče se mění, až podstatně klesne jejich schopnost tlumit kmity, že mohou upadnout nějaké misky mě nikdy nenapadlo... Nějaké názory? Nechám se poučit.