Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« CDčko ve Felicii
Zdravím, mám dotaz: Vyměnil jsem tlumiče za HPčka a je to teď o dost tvrdší svezeníčko ale stojí to za to :-) Chci si ale teď koupit Soňáka s CD/MP3 a nevím co to po Praze bude dělat, aby to furt nepřeskakovalo, protože tuším, že nemá vyrovnávací paměť. Máte s tím někdo zkušenost?
Jo a ještě bych se připojil: Dal byste mi plz někdo tip na servis kde mají levnější ty PP pro MPI? Já uš byl ve třech a všude to chtěli objednávat :-( Díky -
« Zimni pneu + disky na Feldu
Zdar chlapi. Prodal jsem Feldu a zbyly mi nove (najeto cca 500 km) zimni pneu BF Goodrich Winter 2 165/70/13 na originalnich plechovych discich Skoda. Puvodni cena pneu 1.850,- za kus. Pokud mate nekdo zajem, urcite se dohodneme - je mi to fakt na nic. Gumy to nejsou spatny, mam je ve vetsim rozmeru na Premacy a jsou OK. -
« Re: 60000 km
Co s Těma autama děláte - divočáci :-) Mám na právě dva roky staré feldě najeto 73.000 km a vše mám ještě origoš . Teda mimo Conti pneu. Ty jsou už mimo rezervy "off". Tlumiče, brzdová obložení, vše původní. Popravdě řečeno se tomu taky divím, ale je to tak. Do feldy jsme šel s tím, že se bude sypat, ale musím to zaklepat - "překoná vaše představy" :-). Až na tu spotřebu a vysypané synchrony v převodovce (dá se s tím žít a pak nová převodovka) ani ťuk. Nepočítám žárovky do světel a stěrače, ty "hoří". A taky koroze - přestože je na noc v garáži, už se to klube. Hlavně na místech kde to dostaně šutrem a kolem gum oken. Klasika. Jenom nemám odvahu se podívat na vzduchový filtr. Vsadím boty, že místo mého origoš KNka tam po pravidelné výměně vzduchového filtru ve značkovém servise najdu papírák. Jsem "píp" , že jsem si to hned neohlídal. Nepočítal jsem s tím, že se najde idiot který ho bude aktivně měnit. Někdy se tam do toho boxu podívám......co tam vlastně je....
Jezdím s tím na pravidelné prohlídky, takže taky za olej a spol sypu velký prachy, ale nedá se do smrti šudlit v garáži. PTD -
« Re: Řízení
ja jsem mel to same na Favoritu. Jakmile jsem pribrzdil motorem, treba jen nepatrne, tak mi to cukave strhavalo rizeni. Pry to dela pridreny homokineticky kloub. Zavada se prestala projevovat, jeste pred tim, nez jsem ten kloub vymenil, tak to nemuzu urcite potvrdit, ale nejspis to pravda bude. -
« Re: vynechávání motoru
tak problém je pryč. zhasínání způsoboval snímač otáček, výměna stála 1200 ve Škodovce, prý je to u BMM hodně častá závada, tak jako nefungující otáčkoměr. jinak mám svíčky BRISK EXTRA (3el.) a je to fakt pznat auto v nižších otáčkách po přidání plynu jde do otáček a necuká tak jak dřív, nedá se ale očekávat, že se z něho stane žihadlo, je to jenom 50kW. -
« Re: D. hodinya pojistky
to topol: Dival jsem se po pojistkach, ale nemuzu je najit.
Hledal jsem pod volantem a dole pod aigbagem u spolujezdce a nic.
Napadlo me, jestli nejsou nekde kolem motoru a sou tam nejaky 2 maly krabicky s (asi) pojistkama.
Takze sou to tylde pojistky ? Ale, jestli to dobre chapu, tak tahle pojistka ma
nastarost vicero veci ? - přístrojová deska, vyhřívání sedadel, natáčení zrcátek,
hodiny, elektrické stahování oken. Krom hodin, jde vsechno, takze kdybyby to bylo pojistkou,
(sice se v tom nevyznam) tak by neslo ani jedno z toho, ne ? -
« Re: vynechávání motoru
Zdravím, mám podobnou feldu a podobný problém, nejčastěji škubne nebo zhasne po delším brzdění motorem, nebo volnoběhu. Postupoval jsem podobně, vyměnil jsem svíčky, kabely, víčko, palec, snímač i trafo, vyčistil vstřikovací jednotku, regulátor tlaku a vyměnil palivový filtr. Potom mně napadlo dotáhnout šrouby sacího potrubí a příruby vstřikovací jednotky a podstatně se to zlepšilo. Mám koupená obě těsnění (za pár korun, ve srovnání s tím ostatním ...) až se udělá teplo obě vyměním. Mám ten dojem, že vahou vstřikovací jednotky a hlavně vzduchovýho filtru (nejenom u BMM ;-)) se obě příruby po najetí cca 70k uvolní (těsnnění pod sání se taky rádo propálí u výfukových hrdel) a přisávání falešnýho vzduchu potom dělá tu paseku. :-) -
« Řízení
Včera při přímé jízdě mi cuklo ve volantu až jsem se lekl. Pak se mi to stalo ještě v zatáčce a 2x při parkování. No a dneska ráno se mi to během cca 15 km stalo jednou ve zmenšené intenzitě. Kola sice zatáčí kam mají, ale stejně je to nepříjemné. To cuknutí vypadá tak, jako kdyby Vám někdo trochu trhnul volantem. Nemáte nějaký nápad? Díky. -
« 60000 km
Ahoj, mam najeto 60000, tak pisu, co jsem menil a kolik to stalo.
1. predni tlumice, brzdove kotouce a desticky (nesel jsem s tim do Skodovky, radeji k soukromnikovi). Platil jsem 4200,-- Kc.
2. druhy den jsem zajel do Skodovackyho servisu. Nechtel jsem pouze menit olej,svicky,vzduch.filtr - menim si sam. Stalo to 4500,-- Kc. (Navic v tom byla vymena kompletniho ovladani hydrokonektoru pro ovladani svetel cca 1100 ovladani, 300 Kc prace.
Chci si dat modre navleky na zarovku vnitr. osvetleni, osvetleni kufru a do osvetleni SPZ. Prazaci, kde jsou v Praze k dostani?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!