Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Dobíjení
Při jízdě mi svítí kontrolka dobíjení. Ne tak jasně jako při startu, ale matně. Za denního světla to není ani vidět, ale protože jsem jel dneska ráno za tmy tak jsem si toho všiml. Poraďte kde hledat závadu. Auto jezdí, svítí a výkon má normální (ale nevím jak dlouho :-)))). Jo a taky mi během posledního měsíce se dvakrát přepálil vysokonapěťový kábl ke svíčce, ten nejdelší. Auto najednou začalo jet na tři válce, kouknu se pod kapotu a oba konce tam vesele visely a mávaly na mě. Díky za rady. -
« Re: vyměna žarovek
Měl jsem s tím taky problém, jsou tam různé fígle. Už si nepamatuju přesný postup pro blinkry, ale řeknu Ti můj postup. V Tescu, kam jezdím nakupovat, mají v oddělení auto-moto knížky "údržba a opravy" pro jednotlivé modely aut, mimo jiné i Felicii. Jelikož jsem hamoun, knížku jsem nekoupil, ale postup si naštudoval v krámě. -
« vyměna žarovek
tak jsem chtěl u feldy 99 vyměnit žarovky v předních blinkrech.koukam na to tak cca 15 minut,přemyšlím,a zase koukám.no a nakonec jsem to vzdal.dle mého nazoru se tam do toho "růžku"kde ty žarovky jsou ukryte nedostanu.
ano,přiznavam jsem nešikovny.přesto se tedy ptám.
JE VYMěNA PREDNICH ZAROVEK SMEROVYCH SVETEL SNADNA?prosim sdělte vaše zkušenosti.nějak se mi nechce kvůli žarovce do servisu.jo ještě podotýkám,že žarovky potřebuji vyměnit ne proto,že by praskly,ale proto,že na STK mi řekli,že již nemají předepsanou"oranžovou"svitivost. -
« Chcipani
Zdravim , stretli ste sa uz niekto s tymto .. Felicia 1,3 MPI motor chytne pri startovani az na 5-6 krat a pripokuse o pridanie plynu sa motor zacne dusit ... klesnu otacky na 500 - motor zacne vynechavat a chcipne. obcas ak sa podari dosiahnut nad 2000 otacok tak ide v pohode , ale akonahle klesnu otacky po 1500 zcne vynechavat .. a chcipne ... -
« Re: Cvrkani pri akceleraci
No, ja som mal podobny problem na Felde 1.3/40 BMM. Vzdy ked som pridal, alebo som isiel po dialnici na "podlahe", tak som pocul take "cvrlikanie". Tak som to dal mojmu kamaratovi (robi auta) a ten prisiel na to, ze sa asi vlivom tepla ohla dosadacia plocha prveho dielu vyfuku (toho co je nasrobovany na motore). Po vymene (asi 1200,-Sk) opät v pohode. Najskor sa to pokusal prebrusit, ale nepodarilo sa. Po obruseni to bolo uz moc tenke a bal sa, ze ked to niekde v kopci zohrejem, ze to zacne robit znovu. Ozaj a zistis to tak, ze niekto ti bude pridavat plyn a ty budes rukou v oblasti toho dielu skusat ci niekde neprefukuje. Ale bacha, je to horuce, takze radsej to skusaj na studenom motore.... -
« Re: Špatná funkce řídícího počítače
Jako traktor? Nejde na všechny válce nebo jenom jde nepravidelně. Pravděpodobnost, že by to bylo ŘJ je minimální. Spíš by to mohlo být čidlo teploty kapaliny nebo je spíš problém ve škrtící klapce. Pokud nějaký prvek řízení motoru dává signál který ŘJ vyhodnotí korektním (i když je nekorektní), tak pak nevyběhne v registru závad. Zkus si někde půjčit jinou škrtící klapku prohodit to a uvidíš popř. čidlo teploty. Samozřejmě mohou to být i kabely, svíčky atp. Je to BMM nebo MPi? -
« Cvrkani pri akceleraci
Zdravim vsechny fandy Skoda. Chtel jsem se zeptat, jestli nekdo nema zkusenosti s timto: Mam Formana 135LXi 40kW BMM.Motor je stejny jako ve starsich Feliciich, tak mi toho Formana snad prominete. Motor slape celkem v pohode, az na to, ze kdyz pridam plyn, tak se zacne z motoru ozyvat takovy divny cvrkot. Jako by se spatne nastavoval predstih? Nevim. Kdyz se to zacalo dit poprve, tak jsem zahybal s konektorem u snimace polohy skrtici klapky, cvrkot zmizel a motor celekm ozil. Ted se to po pul roce zacalo dit znovu, ale zahybani s konektorem uz nepomohlo. Tak jsem ho odpojil, vycistil a zkusil se projet s odpojenym snimacem. Bylo to samozrejme horsi, motor priserne cukal. Z toho usuzuji, ze to cidlo funguje normalne. Ale co teda je ten cvrkot? Navic, po dosazeni optimalnich otacek vzhledem k poloze plyn. pedalu to taky ustane. Cvrka to proste jen v dobe, kdy ma motor akcelerovat. Vsem diky moc, snad jsem to vyjadril jasne. Mne to moc jasne neni :-) -
« Špatná funkce řídícího počítače
Zdravím všechny a prosím o radu. Při startování studeného motoru a při jeho provozu se motor chová nadměrně hlučně a jako
traktor. Mimojiné mi nezapíná sitič. Byl jsem v několika servisech a na počítačích nemohou nic najít. Jediná možnost je prý právě řídící počítač.
Po zahřátí motoru je vše naprosto normální. Díky
-
« Divny chod motoru, piskani podvozku pri ubrani a pridani ply
Ahoj, mam fel. combi 1.3MPI r.v. 1998 (tesne pred novou tvari :-)), najeto cca 60tis. Asi pred rokem a pul provedena uprava RJ od CIMBU na 55kw. Pravidelna udrzba ve skoda servisu. Posledni dobou (cca 1 mesic) se mi asi 3x-4x stalo, ze pri studenem motoru (cca 2 km po rozjeti) pri pribrzdeni a podrazeni (pri seslapnuti spojky) motor zhasl. Po uvolneni spojky zase ihned naskocil a dale uz to neudela. Docela me to stve. Nevi nekdo co by to mohlo byt? Benzin pouzivam kvalitni - SHELL, AGIP, JET. Taky mi po zime zacalo neco piskat - asi napravy - kdyz jedu a pridam/uberu plyn, tak se ozve kratke pisknuti. Nevite nekdo co mam kde promazat? Diky
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!