Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: Dobíjení
Stalo se mi že upadnul konektor / je u něj ulomená pojistka / co přivádí do alternátoru ten tenký drát pro jeho buzení. Kontrolka samozřejmě v tomto případě nesvítí, ale zajímavé na tom bylo že to nedobíjelo dokud jsem nedosáhl s motorem 3 nebo už nevím 3500 otáček. Pak to začlo normálně dobíjet i při volnoběhu. Jen napětí bylo v síti o něco málo menší, ale dobíjelo to. Zatím mám teorii že se to muselo budit řes zem. Teoreticky bych čekal že se proud prostě vyrábět nebude. -
« Re: Dobíjení
Měl jsem svého času podobný problém, byly to uhlíky na alternátoru. Zajímavý je, že kontrolka dobíjení ve vyšších otáčkách nesvítila, přitom to zjevně nedobíjelo - domů jsem za tmy dojel skoro poslepu. Čekal bych, že bude svítit jak o život. Druhej den jsem to roztlačil a v pohodě dojel asi 40 km do servisu - zapalování to ještě utáhlo. -
modus ponens 03.04.03 16:15
« vypalena H4-ka
Pred par tyzdnami sa mi vypalila prava H4-ka. Tak som pozrel do mudreho navodu na obsluhu auta a vymenil ju za nahradnu. Dal som si dost velky pozor, aby som tu novu nechytil za sklo. Pred par dnami som zistil, ze prava H4-ka mi opat nesvieti. Vymenit ju budem musiet, len by som chcel vediet, ci nemoze byt problem v niecom inom - ohladne odberu prudu. Vymienat ziarovku kazdy mesiac by ma velmi nepotesilo... Mal niekto podobny problem? -
modus ponens 03.04.03 16:04
« Re: Dobíjení
Ja som mal tieto priznaky tiez. Baterka sa vybija, to mozem potvrdit. ;-) Moze ist o regler napatia na alternatore (co je ten lepsi pripad) alebo dokonca aj o alternator ako taky. V mojom pripade to regler nebol :-((. Musel som menit alternator, kedze som bol akurat v Nemecku. Po oprave stareho alternatora neautorizovanym mechanikom doma na Slovensku vyslo najavo, ze tam bola prepalena faza (ak som dobre porozumel). S tym by sa mi nemecki mechanici asi nehrali... -
« Dobíjení
Při jízdě mi svítí kontrolka dobíjení. Ne tak jasně jako při startu, ale matně. Za denního světla to není ani vidět, ale protože jsem jel dneska ráno za tmy tak jsem si toho všiml. Poraďte kde hledat závadu. Auto jezdí, svítí a výkon má normální (ale nevím jak dlouho :-)))). Jo a taky mi během posledního měsíce se dvakrát přepálil vysokonapěťový kábl ke svíčce, ten nejdelší. Auto najednou začalo jet na tři válce, kouknu se pod kapotu a oba konce tam vesele visely a mávaly na mě. Díky za rady. -
« Re: vyměna žarovek
Měl jsem s tím taky problém, jsou tam různé fígle. Už si nepamatuju přesný postup pro blinkry, ale řeknu Ti můj postup. V Tescu, kam jezdím nakupovat, mají v oddělení auto-moto knížky "údržba a opravy" pro jednotlivé modely aut, mimo jiné i Felicii. Jelikož jsem hamoun, knížku jsem nekoupil, ale postup si naštudoval v krámě. -
« vyměna žarovek
tak jsem chtěl u feldy 99 vyměnit žarovky v předních blinkrech.koukam na to tak cca 15 minut,přemyšlím,a zase koukám.no a nakonec jsem to vzdal.dle mého nazoru se tam do toho "růžku"kde ty žarovky jsou ukryte nedostanu.
ano,přiznavam jsem nešikovny.přesto se tedy ptám.
JE VYMěNA PREDNICH ZAROVEK SMEROVYCH SVETEL SNADNA?prosim sdělte vaše zkušenosti.nějak se mi nechce kvůli žarovce do servisu.jo ještě podotýkám,že žarovky potřebuji vyměnit ne proto,že by praskly,ale proto,že na STK mi řekli,že již nemají předepsanou"oranžovou"svitivost. -
« Chcipani
Zdravim , stretli ste sa uz niekto s tymto .. Felicia 1,3 MPI motor chytne pri startovani az na 5-6 krat a pripokuse o pridanie plynu sa motor zacne dusit ... klesnu otacky na 500 - motor zacne vynechavat a chcipne. obcas ak sa podari dosiahnut nad 2000 otacok tak ide v pohode , ale akonahle klesnu otacky po 1500 zcne vynechavat .. a chcipne ... -
« Re: Cvrkani pri akceleraci
No, ja som mal podobny problem na Felde 1.3/40 BMM. Vzdy ked som pridal, alebo som isiel po dialnici na "podlahe", tak som pocul take "cvrlikanie". Tak som to dal mojmu kamaratovi (robi auta) a ten prisiel na to, ze sa asi vlivom tepla ohla dosadacia plocha prveho dielu vyfuku (toho co je nasrobovany na motore). Po vymene (asi 1200,-Sk) opät v pohode. Najskor sa to pokusal prebrusit, ale nepodarilo sa. Po obruseni to bolo uz moc tenke a bal sa, ze ked to niekde v kopci zohrejem, ze to zacne robit znovu. Ozaj a zistis to tak, ze niekto ti bude pridavat plyn a ty budes rukou v oblasti toho dielu skusat ci niekde neprefukuje. Ale bacha, je to horuce, takze radsej to skusaj na studenom motore.... -
« Re: Špatná funkce řídícího počítače
Jako traktor? Nejde na všechny válce nebo jenom jde nepravidelně. Pravděpodobnost, že by to bylo ŘJ je minimální. Spíš by to mohlo být čidlo teploty kapaliny nebo je spíš problém ve škrtící klapce. Pokud nějaký prvek řízení motoru dává signál který ŘJ vyhodnotí korektním (i když je nekorektní), tak pak nevyběhne v registru závad. Zkus si někde půjčit jinou škrtící klapku prohodit to a uvidíš popř. čidlo teploty. Samozřejmě mohou to být i kabely, svíčky atp. Je to BMM nebo MPi?