Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« orisek k bezp. sroubum
Zdravim, mam dotaz. Nahodou jsem objevil, ze mi v servisu ulomili z takovehotoho redukcniho orisku k bezpecnostnim sroubum na kola dva trny (dva zbyly), bojim se ted pichnout :o) Muj dotaz: da se tato redukce dokoupit? kdyz je na ni neco jako D - 48 ??? nebo nova sada za 1000,- :o/
Dik R. -
« Re: problem s radenim rychlosti
No, ak myslis, vrzganie paky (pocut to velmi dobre, ked vypnes motor a len tak radis) - taky zvuk ako keby drel kov o kov. Tak to je choroba Felicii. Mne vzdy pomoze zhodit gumu, ktora prekryva paku (pri prvom zhodeni som bol zdeseny, ake to tam bolo suche) a riadne to najskor vystriekat WD40 a nasledne namazat vazelinou. Tak isto aj "klb" pod autom, kde je vlastne paka prisrobovana na tyc radenia. Ale vzdy to vydrzi len tak rok a pol, ale nic nevrzga a nebolia ruky... :-) -
« problem s radenim rychlosti
Mam Feliciu 1,3MPI r.v.2001 najazdene 35.000 km. Vchodim pravidelne na prehliadky naposledy som bol v marci pri 30.000 km. Moj problem ktory zacal len pred nedavnom je nasledovny:
v pripade vacsich otacok mam problem zaradit rychlost.... ono sice to ide ale "citim v pake" ako ide ciastocne cez ozubenie....
problem je hlavne pri nastartovani, kedy ide samozrejme motor okamzite na vyssie otacky a chcem vycuvat tak jednak z jednotky to ide tazko a potom spatecka doslova zaskripe.....
a este sa mi to stava ked idem priklad na vyssom prevodovom stupni a musijm spomalit napr. do krizovatky a idem radit nizsi stupen ci uz 2 or 3 a opat to ide velmi tazko.... neskripe sice ale v poriadku to nie je.....
A aby to nebolo take jednoduche tak chvilami ide radenie bez problemov :o))))
Takze ja sa domnievam ze to bude asi nastelovanim spojky... alebo sa mylim a je to cosi horsie???
Poprosim o radu, vdaka!!!
-
« Re: Central
Mně takhle u feldy blbě běhalo jedno servo, ale ostatni byly ok. Když je blbý jenom jedno, tak snad jednotka ovládá ostatní a ty by měly běhat ? Jinak někdo mi tady radil, abych ho rozebral, že někdy stačí jenom vyčistit kontakty a je to ok. Akorát jsem se k tomu nedostal, protože je to u zadních dveří a je mi to jedno. Jenom jsem ho odpojil, aby se nenamáhalo. Takže zkus rozebrat dveře, to jedno servo, který je údajně blbý odpojit, a pak zjistíš jestli je to tím. -
« Central
Tak to vypada na servo v centralu ...
nez ho rozhybu musim tak 3x odemknout a zamknout. V servisu mi rekli, ze to bude jedno z tech prednich (1100,-) jak mam prijit NATO ketre to je? Da se nejak cistit? namazat? Jeste jedna vec mi neni jasna. Klickem to odemyka spolehlive 100%. A tim prece spinam take spinac co ovlada to same servo nebo ne? Dik R. -
« Re: alarm & central
mhm ... jeste NATO kouknu vsechno rozpojim a vycistim. Ale chova se to divne. Rano odemceni klickem OK vsechny dvere. po 1/2h jizdy zamykam dalkacem a nic ted uz se ani cudlici neskubnou jen probliknou smerovky. Nevim jak facha Skoda central, ale kdyby bylo jedno servo vpytli tak by se ostatni dvere zamkly ne? (Central je original.)
Diky za odpoved ...
z Jablotronu mi napsali nasledujici:
(mimochodem zatim mi vzdy poradili dobre, tak snad to pomuze)
Vážený pane
Po konzultaci s montážníkem panem M. jsme se shodli na tom, že se zřejmě jedná o poruchu v centrálním zamykání. Výstup z alarmu je spínán elektronickým prvkem a nemůže u něj dojít k částečnému sepnutí nebo úbytku. Nejlépe by bylo zkontrolovat spoje mezi centrálním zamykání a alarmem a zkontrolovat správné ukostření případně dotáhnout ukostřovací oka.
-
« Re: alarm & central
Mám ve Feldě 97 taky alarm Jablotron CA-3??. Před nějakou dobou mi začalo auto blbnout (před nastartováním jsem musel čekat cca 5 min se zapnutým zapalováním) a problém byl právě v tom alarmu, přesněji v imobilizéru. Byl špatný kontakt na relátko, které spínalo elektriku od klíčku. Naprosto typickej studeňák, stačilo znovu zapájet kontakt a všechno funguje OK. Takže to bych možná doporučil k prověření.
Jinak při zamknutí klíčem funguje centrál OK? I při zamknutí od dveří spolujezdce? -
« alarm & central
Zdravim Vas,
mam nasledujici problem. Felda2000 a instalovany (firmou) alarm Jablotron CA-320 Akcent F (3roky stary), Ted se mi stava ze po zmacnuti dalkoveho ovadace jen probliknou smerovky a central nic (obcas sebou malinko trhnou cudlici). Netusite jestli to muze byt i v alarmu? Uz mi v nem menili relatka na smerovky. jeste jsem zapomnel, ze mam dodelany servo na centarlni zamykani 5.dv. Dik za kazdou radu.
R. -
« Re: pri sytici je bez vykonu-trha-1.3MPI r.v.99/20.000km
Dnes rano som precistil a vystriekal (kontoxom) konektor teploty a tlaku nasavaneho vzduchu zaroven som to iste spravil aj s konektorom pre riadiacu klapku vzduchu a konektor pre cievku sviecok. Start a rozbeh (so syticom) bol ok, zdalo sa ze je po problemoch s akceleraciou so syticom. Pri prvej zakrute, vyslapnutej spojke som pribrzdil (na cca1800ot), a ked som sa chcel na tej dvojke rozbehnut zacalo to trhat, vystrelilo si to z vyfuku, jednotka sa nedala zaradit (vysoka rychlost), vsimol som si ze uz nemam zaradeny sytic. Po spomaleni som zaradil jednotku a vsetko uz bolo fajn.
Neviem ci sa pri rannej jazde zobudzala ECU jednotka po rannom odpojeni minus polu baterie. Po obede sa to ukaze, snad...Zdar...JMD
-
« Re: Škrtící klapka plynu felicie 1.6 MPI
To PR: Na mé Feldě 1,6 2001 březen (jedna z posledních co sjela z pásu) byl dost "omezený" SW, protože nejela víc jak 140km a z kopce to stěží vylezlo na 160 tachometrových, takže nějakých 150 skutečných. Dost Hrůza. Červené polena 5500ot, od 4500ot to netáhlo ani ťuk - podle mě tam na tuty musel být zapnutý omezovač. Po výměně vačky, rozvodového kola, filtru a SW (výrazně zvýšený volnoběh kvůli tvaru vačky)už to maže po rovině 160 a z kopce 180. Akcelerace při otáčkách nad 4000 až do 5300 na 2-3 je zajímavá. Na druhé Feldě by pasovalo to co píše knížka, první stupeň omezovače na 5000 a druhý stupeň 6300 - přesně sedí. Ta je rok výroby 1999 červen. PTD -
« pri sytici je bez vykonu-trha-1.3MPI r.v.99/20.000km
Ide ma porazit, na zaciatku jazdy pri automatickom syteni je jazda na Felde 1.3MPI ako na posunovacej kare. Nevie sa to chytit, je to nekludne, neviem odhadnut spravne otacky aby to bolo plynule (ide nam to ako prve dni v autoskole). Tyka sa to hlavne prveho a druheho rychlostneho stupna. Najvacsie nestastie by bolo vojst s tym v nespravny cas do krizovatky, kde by bolo treba akcelerovat. Kazda rada je mi dobra, vdaka...JMD
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
vie niekto poradit co znamena cierny gelovity mazut usadeny na stenach nasavacieho potrubia az po hranu klapky vzduchu ovladanu plynovym pedalom.