Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: Uzávěr nádrže
Zdravim vsechny. S tim vickem mam podobny problem. Ale zjistil jsem, ze pri zamknuti se klic otoci kousek dal (posunuty doraz). Kdyz jej maly kousek vratim (cca 1mm) do polohy, ve ktere zustaval drive, pak jej lze bez problemu vytahnout. Zkus, uvidis ... Jarda -
« Felicia 1.6 - Netesnost
Pánové, mám dotaz. Mám Felicii 1.6 a mírně mi prosakuje olej do chladící kapaliny (v expanzní nádržce a na víčku je vrstva oleje). Jinak na chodu motoru to není znát a úbytek oleje je asi 0.2l/1000km. Dá se s tím ještě nějakou dobu (rok) jezdit, nebo je nutná oprava? -
« Uzávěr nádrže
Ahoj, mám u své Feliny (1996, 1,3 MPI 50 kW)jeden naprosto běžný problém. Nelze zamknout nádrž, pokud otočím klíčkem do polohy uzavřeno, nelze jej ze zámku vytáhnout. A tak teď jezdím s odemčenou nádrží. Předpokládám, že se něco ulomilo v zámkovém mechanismu - vlastní vložka běhá úplně lehce. Celý uzávěr se mi zdá býti nerozebiratelný. Dá se s tím něco dělat? Ani mi nevadí nákup nového uzávěru, jako spíš další klíč. Nemá někdo z Vás radu? -
« Re: prevodovy olej
No ja som menil prevodovy olej po 60kkm a dal som tam nejaku syntetiku od Castrolu. Sice sa mi pri cene pretocili panenky (600,-Sk za liter) ale v zime to je oproti oleju, ktory tam bol z fabriky citit vela. Radenie ide lahko aj ked je -20. Predtym to islo o poznanie tazsie a hlavne v zime mala prevodovka taky pisklavy zvuk az kym sa trochu nezohriala. Tento jav zmizol taktiez. -
« prevodovy olej
Prosil by som o info.skúsenosť - je nejaký citeľný rozdiel medzi prevodovým olejom Mogul mineralny 80 W a Mogul syntetický 75-90W resp. má význam do Felície dať prevodový olej syntetický, alebo stačí minerálny - v prípade syntetiky budem to cítiť nielen v penaženke ale aj pri jazde.
Ďakujem -
« Re: servo od centralu ...koencne
Zdravim vsechny. Myslim, ze se to da za den v pohode udelat. Tak jsem to delal i ja na zadnich dverich a nevedel jsem, co me ceka. Neni potreba vse vytahovat, staci uvolnit zamek (tri srouby na zadni strane dveri), odsroubit kliku. Pak se jiz lze dostat primo ke sroubkum serva a vysroubit jen jej. Pak je potreba trochu nasili, ale s citem :-) . Myslim, ze se to vyplati, zatim temer vsichni meli zaolejovany komutatorek v motorku. Jarda -
« Re: servo od centralu ...koencne
No jestli je tvuj problem jako u mne - zaolejovany vnitrek motorku - tak to potrebujes rozebrat komplet. Jinak, jestli si chces jenom primazat servo - ten mechanizmus je z plastu - tak by to tam slo kolem manzety vrchem nacpat. Vnitrek vypada asi takhle - uvnitr motorek jak z auticka na autodrahu s ozub. koleckem, ten pohani takovou sroubovou hridel pres ozubeny kolo na konci (prevod do pomala a ta hridel je v kuse z plastu vc. kola). Na hrideli jezdi takovej bazmek (v podstate matice) do kteryho zapada tahlo ktere cumi nahore ven. -
« Re: servo od centralu ...koencne
Daj vediet prosim ako to v tom serve vyzeralo, ci by nestacilo vystriekanie jednou dozou spreju. Pred mesiacom na chate som sa tiez chcel do toho pustit na zadnych dverach, ked som vsak videl ze to budem musiet rozpitvat az po poslednu zavlacku v sustave tiahiel tak som sa radsej pridal k taboraku a zacal z vesela dobiehat pritomnych spevakov s lahvinkou vina. -
« Re: servo od centralu ...koencne
Dik moc, smula je ze sem to dodelal par hodin pred tvym prispevkem (usetril by mi hafo sprostejch slov :o)
Po obtelefonovani servisuu s cenami 1300-1700 + prace za to servo, sem ho koupil v HTCentr
www.htcarsystem.cz za 430,- (je i s orig. konekktorem nahrada za orig. BRANO :o)Ta vymena je vopruz nakonec jsme ten original drzak uriz (nevim jak bych ho roznytoval) to se soudruzi fakt vytahli!!! Ted to beha OK nedovedu si predstavit ze bych to stare vycistil a cele to za tyden absolvoval znovu, ne dekuji to ne :o)
V kazdym pripade diky za napovedu, ted se juknu do toho stareho ... zvedavost :o)
Mej se.... -
« Re: servo od centralu ...koencne
Delal jsem to predevcirem, postup:
1. sundat tapecirunk
2. odsroubovat zamek + jeden vnitrni sroubek, ktery pridrzuje drzak serva
3. vytahnout platovy kryt tahel a zasunout ho do dveri aby neprekazel
4. ja jsem sundal i kliku, abych mel vic mista pro manevrovani - dve matky zevnitr + odpojit tahlo
5. sundat i vnitrni kliku a vyhaknout tahlo
6. vytahnout komplet vnitrni casti zamku ze dveri
7. odsroubovat servo z drzaku
8. rozlisovat servo, po spare to jde dobre
9. trochu vycistit to hafo tuku co v nem je
10. vyndat motorek a rozlisovat ho, to je asi nejvetsi fuska, ten plech je docela tvrdej
11. sundat zadni cast motorku i s uhliky, pozor na podlozku, ktera pravdepodobne zustane na hridelce, ta izoluje lozisko v te zadni casti od kontaktu na hridelce
12. vycistit kontakty lihem, jehlou vycistit spary
13. slozit v opacnem poradi ...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!