Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Volnoběh
Můžete mi někdo poradit ? Mám Felicii 1,3 MPI . Po nastartováni mám otáčky 800-900,ale po chvilce ,když přidám plyn mi zůstávají viset na 2000. Přečetl jsem si starší příspěvky tak jsem pročistil škrtící klapku a důkladně zkontrolaval a očistil všechny konektory a hlavně od teploty za klapkou. Děkuji za radu -
« drnčení řadící páky
Myslel jsem, že něco klepe v palubce. Ale když během jízdy podržím páku řazení, tak drnčení přestane. Zkusil jsem vystříkat WDčkem, to ale nepomohlo. Jinak řadí dobře, jen ty pazvuky mi vadí. Nestalo se Vám to někomu, co Vám s tím dělali? Mám 1.3 MPI, výr. 1997, najeto 69000. -
« Re: Tlak fpneumatikách
Sbíhavost je OK na desetinu milimetru a byly to právě obě hrany. Taky jsem začal hustit na hodnoty jak píšeš :P .
Jenom mi nejde do hlavy jedno: Normálně je na přední nápravě větší hmotnost než na zadní (asi 650 kg oproti 450 - cucám z prstu, nechce se mi to hledat, ale tak ňák), tak proč je předepsanej tlak větší na zadní nápravě. Rozhodně se nedá říct že bych byl automobilový laik, ale pneumatiky mě někdy dovedou překvapit >:-[] -
« Re: Felície a brzdy
Na celkové zlepšení jízdních vlastností doporučuju použít tlumiče HP. Jsou tvrdší než seriovky a auto sedí o třídu líp. Zatáčky se pak dají jet o 10 - 15 kiláků rychleji než na sériovkách. V zatáčkách to pak hlavně nejsou přesýpací hodiny, ale auto "jde" za volantem. Podstatné zlepšení je i při brzdění, kdy nejde tak na čumák. Nevím na kolik to vyjde teď, před dvěma lety na. cca. 10500 s montáží (bez daně). -
« Felície a brzdy
Chci se někoho zeptat, jestli má smysl vyměnit u felície zadní bubnové brzdy za kotoučové. Přijde mi že při tak měkkém podvozku jaký felicia má se při brzdění v zatáčce příliš přenáší váha na přední nápravu a auto se pak nebezpečně přetáčí, nevím jestli je to tak správně ale myslím si že kotoučovky by vzádu byli daleko lepší. Nevím, snad mi někdo poradíte. Nebo třeba nějakej tip na tvrdší tlumiče. Jestli někdo máte s nějakými zkušenost_? Nejraději bych nějaké né moc tvrdé ale tvrdší než je originál za rozumnou cenu, zas tak moc se mi investovat nechce. Děkuji za odpověď. Jinak mám Fel 1,3Glxi ´96 jednobodovku, najeto 120 000km, koupeno při 96000 a jediný problém zatím byla spálená cívka a starý akumulátor, jinak jsem spokojen. trošku koroze na zadních dveří pod lištou zámku, ale je to jen takové poupátko, viděl jsem i horší, kde šlo vidět zkrz až do kufru :-) -
« hvízdání při rozjezdu
Ahoj, při studeném autě (ráno-chladno) zařadím jedničku rozjíždím se začne něco kvílet,hvízdat, sešlápnu spojku- přestane to , pustím spojku zas to dělá cca po 200m to přestane a je klid, znovu to začne až když auto prochladne -nyní na jaře jen občas, začalo to v zimě, potom se to uklidnilo a teď to dělá zase. Myslel jsem třeba řemen -je zkontrolovaný-napnutý, potom jsem myslel spojka-ložisko ale to by dělalo při sešlápnuti spojky ne? Slyšel jsem, že by to mohlo být nějaké ložisko v převodovce - prý je to běžné u Felicií a mám to tak nechat a nic s tím nedělat - jedině snad dát syntetický olej do převodovky - před rokem při 80000 km jsem tam dal zrovna nový minerální. poradíte někdo co by to mohlo být?
Díky -
« Re: problém se startem při zahřátém motoru
Me se u 1,3MPI r.v.2000 stavalo ze to nekdy z niceho nic zdechlo proste najednou nic a taky jsem pak par minut nemohl nastartovat!A pak vsechno OK, autorizovany servis nic ikdyz se mi to stalo jednou primo u nich vse je v poradku!Pak jsem to dal do jednoho no name a tam prostrikali vsechny kontakty a od te doby jsem mel klid:-) -
« problém se startem při zahřátém motoru
Ahoj, mám Felicii 1,3 MPI, r.v. 12/1997. Najeto 68000. Několikrát do měsíce se mi stává, že po jízdě (nezáleží, jak je dlouhá), nemohu nastartovat. Startér běží, auto nenaskočí. Nastartuji až po 5-10 minutách klidu. Stává se mi to před garáží, v myčce, na čerpací stanici. Vždy nečekaně. Minulý týden jsem byl v aut. servisu dali auto na VAG, seřídili, projeli, na nic nepřišli. Prý by to mohlo být benzínem. To se mi nezdá beru ho různě, spíš u lepších čerpaček. Svíčky a vzd. filtr mám nový. Zkusil jsem používat druhé klíče, nepomohlo. Příští týden jedu do dalšího servisu. Volal jsem do Mladé Boleslavi, aby mi řekli, čím to je a dojednali opravu. Neměl jste někdo podobný problém? Čím by to tak mohlo být? Děkuji moc. -
« Re: Klapání v palubce
Ano je to tachometr, resp. vetsinou pocitadlo km. Pry jsou prevody v tomto pocitadle plastove a casem se "ojedou". Resenim je vymena nebo obcasne promazani. Bud striknout WDcko do bowdenu od nahonu v motorovem prostoru, nebo rozebrat palubku a striknout to primo do nahonu k budiku. Na chvili to pomuze. Mimochodem je to peknej vopruz rozebrat :o(((( Opravdu mne soudruzi z MB nepotesili, vazne usetrili na tom pravem miste :o/
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!