Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Zatekanie
Zateka mi do Feldy, viac ci menej, ale vzdy je mokry molitan pod palubnou doskou. Neviem ci je to gumovym tesnenim, to sa mi vsak nezda je to rok 2000 a so sklom nebolo hybane. Skor sa chcem spytat tych co uz mali tuto cast rozobratu, ci su za palubnou doskou alebo pod plastom za stieracmi dajake odvodnovacie - montazne otvory, ktore by mohli byt zanesene - upchate. Dakujem za odpovede, vela zdaru prajem s tymito skodovkami. -
"-- skrytý --" 04.01.05 09:36
« Re: tuhe razeni
Zkušenosti mám bohaté, ale nikoli na Škodovce. Převoďák 65W jsem nikdy neviděl, nejřidší, co znám, je 75W. Ale i v této viskozitě mohou být mezi oleji rozdíly (jak sám píšeš). Takže Ti neporadím, snad jen to, aby sis vzpoměl, jak tě učili řadit v autoškole - na dvě doby!
PS: Někdy se dá použít kapalina do automatu, ale i tam je obvyklá viskozita 75W, takže opět nic... -
« tuhe razeni
Kdyz v zime radim z 1 na dvojku na neprohrate prevodovce, tak to jde hur. Musim totiz prerazovat pomalu,jinac to jde pres zuby a synchron se mne jeste menit nechce. Skousel sem tam davat polosyntetiku 75W o d VATu,ale zbytecne sem vyhodil asi 250za litr, protoze doporuceny olej, tj.j paramo mineral 75W je kupodivu ridsi a tak sem ho musel dat zpatky.Ale...pry sou i prevodove oleje 65W, znamy ho ma sice v trosku jinacim aute,ale pry i v zime muze radit "jednim prstem"...nema nekdo s temahle vecma skusenosti? -
« Felicia na náhradní díly
Rozprodávám Škoda Felicia na náhradní díly. Auto je těžce havarované na předek, od dveří dozadu je vše v pořádku. Je to nový model. Např. páté dveře absolutně bez koroze, AL kola 14", všechna skla ... Pokud někdo něco potřebuje, stačí napsat mail na : m6564xp@seznam.cz Ceny spíš symbolické :-) -
« Re: Podběhy 2.
Předpokládám, že za těch 700 to byly 4 ks (firma Rezaw - PL). Není problém to namontovat svépomocí, ale když to má být dokonalé tak si s tím člověk musí trochu pohrát. Já jsem je montoval na 3 auta dopředu a 1 dozadu. Nehorší variantou je připevnit je šroubama do lemů. Vypadá to hrozně a bude to v místě otvorů reznout. Já jsem je vpředu vkládal dovnitř lemu a mezi lem a plast jsem dal na několika místech gumový profil. Tohle řešení mí výhodu v tom, že podběhy nejsou rušivě vidět zvenku - t.j. je to obdobně jako aut co je mají origoš. Přišrouboval jsem je jen v místě zástěrky a vpředu k zadní části hrany nárazníku a ze strany od podběhu se to nasune za plech nebo dá pod šroub co drží plech. Se zadními je víc práce. Ty jsem pouze přiložil k lemu zvenku a podmázl tmelem. Na dvou místech jsem je přišrouboval k podběhu ve spodní části, kde je volný plech a dál k nárazníku u zátěrky. Každopádně i tady když to nemá vypadat rušivě je třeba si s tím trochu pohrát. Určitě by šly vložit i dovnitř, ale bylo by s tím mnohem více práce. Jinak pokud nechceš aby se ti dostávala voda nad vložku tak je třeba vyřešit odtok vody z drenáže od víčka nádrže. Já jsem nasadil hadici na vývod z drenáže a svedl ji kolem podběhu dolu k zástěrce. -
"-- skrytý --" 22.09.04 23:00
« Podběhy 2.
Přikláním se k předchozímu požadavku.Sehnal jsem plastové a údajně se vlepují, ale nevím jaké lepidlo použít a taky čeho se vyvarovat.Přední mi jsou jasné, tam to je jak uchytit, horší to je se zadními.Mám feldu se starší maskou, prý je v tom rozdíl.Prosím poraďte! -
« Re: Re: Alarm Meta
Zjistil jsem, že italskou firmu META tady zastupuje C. A. System s. r. o.
Za Vokovickou vozovnou 19/362, 161 00 Praha 6. Byli docela ochotní, ale mě se povedlo alarm nějak zprovoznit svépomocí, asi jak jsem hejbal konektory- nakonec se to spravilo samo ;-) -
"-- skrytý --" 06.09.04 12:20
« Alarm+DO
Nazdar pánové, potřeboval bych poradit. Mám ve Feldě alarm s DO, ale mám jen jeden ovladač a nemám k němu kód. V servise mi řekli, že je tam zařízení firmy Meta a ať se zkusím spojit s nimi. Nemá na ně někdo kontakt, případně nějaký jiný nápad jak dodělat druhý ovladač ? Díky :shock: -
« Re: Zpátečka
Další typická závada škůdky. Obyčejně odejde snímač zpátečky na převodovce - upadne shnilej kontakt. Oprava je jednoduchá - koupit snímač (cca 200 Kč) - pozor, existují nejméně tři typy - vymněnit a skontrolovat výšku oleje v převodovce, případně dolít - část oleje vyteče. Snímač je pod převodovkou zepředu - je tam takový kousek plechu, který ho má chránit, ale ... -
« Re: Re: Re: Volnoběh
Čauko
mne sa tento problém z voľnobehom objavuje vždy po najazdení 20tis km. Mám Feldu upravenú na LPG plyn ktorý je mestneší, vždy keď začnú kolísať otáčky tak musím vyčisťiť, odmastiť, šktiacu klapku (technický benzín + zubná kefka + suchá handra)
Kefku som zobral aby som sa lepšie dostal k spodnej strane klapky, keď je otvorená. Po vyčistení je najlepšie dať urobiť základné nastavenie elektroniky vozidla a zase chodí ako drak.
Čauko -
« Re: Vodni pumpa
Čauko
doma v garáži s otcom sme vymenili upchávkové tesnenie na Felícii 1.3 MPi. šlo to celkom dobre ale dávaj si pozor či máš v telese vodnej pompy dierku v ktorej je umiestnený pružný kolík na zaistenie ložiska vodnej pumpy. Ak ložisko nezaistíš budeš musieť rozoberať pumpu ešte raz. Odvtedy mám pokoj s vodnou pumpou a dávam poriadne zabra´t môjmu tátošovi. -
« Radiaca páka
Čauko
Skús si, pred zakúpením lôžka radiacej páky, ľahnúť pod auto a pozri sa na skrutkové spoje radiacej páky s tiahľami k prevodovke. Trochu tieto spoje utiahni, nastav menšiu vôľu a poriadne spoje premaž vazelínou. Tiež som majiteľom Felície z r.v. 97 a mám nabehaných 140000t a zatiaľ som lôžko nemenil. Spodné skrutkové spojenia sú veľmi málo až nedostatočne kryté. -
« Re: centrál
Tak jsem vyměnil servo v PP dveřích a dal tam HTCENTR. Nejvíc práce dá rozdělat držák serva od držáku zámku :-( . Staré BRANO jsem rozebral a rozhýbal. Ale ještě mi to nefunguje, ale už jsem neměl sílu ani čas po tom pátrat dál... :shock: Mám tam alarm M100. Nemá od něj někdo prosím manuál??? :roll: