Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
"-- skrytý --" 27.02.01 23:51
« Stresni okenko
Je tady nekdo (jako ja), kdo nema stresni okno a ani ho nechce? Vyplati se vubec? Nenadela prilis hluku a ucel zase neni prilis velky? Co ofuky skel prednich dveri? Kdyz jsem jezdil sluzebnim Favoritem, vystacil jsem si se stazenym pravym zadnim okenkem, ale je to take hlucne jako se stresnim okenkem.... JARO a LETO SE BLIZI :) -
« Re: Topeni u Feldy naftaku 1,9
Na mojim Formanovi vetrak taky piskal, tak jsem to vyresil tak, ze jsem sundal kryt topeni v motoru, v aute zastavil privod vzduchu, zapnul ventilator a striknul do vstupu topeni trosku oleje ve spreji. Je celkem dobre videt lopatky i motorek. Uz mi to jede rok bez problemu. -
"-- skrytý --" 20.02.01 12:30
« Re: Osvětlení topení?
Zarovicky: Souhlas s PORIZem. Taky jsem je menil a v chytre knize je presne ten postup, co popsal PORIZ. Sundat knofliky topeni, nozem vyndat desticku, pak umele svetelne vedeni a pod nim jsou zarovcicky. Prace na 2 minuty.
MIREK_Z_RUSKA: O topeni na Felde 1.9D toho nevim BOHUZEL nic. Taky mi piska na 1. chod ventilator, musim ho proto tocit na 2. chod. Az bude teplo, podivam se na nej [jsou tam 2 vrtule, treba je staci vymenit]. Uz jsem mel vyndanou tu cast topeni, co je primo pod kapotou, to se vynda lehce. Kde je presne topne teleso, to jsem ale nezkoumal. Je ale pravda, ze u Dieselu musi byt topeni na jinem principu [vyroba Siemens], protoze rucicka na meraku teploty se u studeneho motoru jeste ani nehne a po minute uz fouka teply vzduch. To u benzinaku neznam.
-
« Topeni u Feldy naftaku 1,9
Vazeni znalci,
nehrabal jste se nekdo u naftove Felicie v topeni? Za prve mi nekde tece, asi vlozka, ale je k tomu priserny pristup, uz druhy rok to "resim" tekutym hermetikem do chladici kapaliny, vim, ze to neni ono, ale rozebirat pul auta?
Ted mi prestal jit ventilator, musi se otrast a stejne, hlavne na prvni rychlosti, silne piska, jakoby tam lopatky o neco zavadely (u naftaku jsou celkem jen tri rychlosti vetraku, a uplne jine topeni nez u 1,3).
Diky!
Mirek
-
« Re: Osvětlení topení?
Bohužel pro výměnu je třeba sundat černou desku na palubovce, což je ale operace na pět šroubů.Odpoj vypínače, ať maáš dost prostoru a hoď ji za hlavu:))). Nad panelem topení po odejmutí desky vidíš dva šrouby křížáky, tak je povol a uvolnbí se Ti celej panel. Sundej čelní kryt ovládání, pak jednotlivé ovladače a pod tím uvidíš světlovod, kterej je zaháknutej na bocích. Takže JEMNĚ! ho vyloupni a seš na diodkach..... to samy sem už poznal, ale zaprvu sem měl srtach, abych ten světlovod neponičil....
No nic, dohromady je to zase opačnej postup, že..?:))))
Ńeboj se toho, je to práce tak na max 15-20 minut, (sborka-rozborka)...... -
« Re: Chodci versus jízda řidičů
To je právě to, Monaste, že řada lidí si myslí, že jezdí furt podle vyhlášky, ale on je to Zákon a to je opravdu o něčem jiném. Při bouračce do zadku je vždy viníkem ten co boural z důvodu nedodržení bezpečné vzdálenosti. Ovšem proti vyhlášce je ta změna, že to byl jen přestupek. Zacálovala se pokuta, vyměnily nacionále a jelo se dál. Teďka je to porušení zákona, při škodě nad nějakou hranici už trestný čin, který projednává soud. Krom soudních poplatků může vyslovit i zákaz řízení. A to už je jiný kafe. -
« Chodci versus jízda řidičů
Souhlasím s tebou JoeD, máš pravdu. Podle vyhlášky mají řidiči jeydit na takovou vzdálenost, aby v každém případě dokázali zastavit vozidlo, tudíž ten "za mnou"musí vždy zastavit a pokud neé, tak je to jeho chyba.
Mám otázku: Kontrolujete někdo kloub hnací hřídele - manžety ??? Promazáváte je ??? -
« Re: Oprava zadku
Uvidíme Audimene, jak dlouho ti ta "výchova" chodců potrvá. Kolega jel v levém pruhu, kde mu za stojícím autobusem ve stanici vběhla na přechodu holka. Ťuknul jí jen rohem nárazníku. Kluk, co jí doprovázel mu pokopal auto. Policajtům svorně vysvětlili, že do nich najel a hotovo. Je bez papírů, se zaděláním na trestný čin a čeká na soud, který taky zacáluje. Jinak na místě dostal pokutu 1 000,- Kč. To víš někdo si tu přednost vykládá jinak. Dřív to byl přestupek vůči vyhlášce, dnes porušení zákona. -
« Re: Oprava zadku
To je presne vono, proc ty chodce nepoustim.Voni se dycky rozhlidnou protoze nejsou blazni, ale ten co jede za mnou i kdyz chce, tak to proste sam neubrzdi a za tu ranu do zad to nestoji.
Chodci meli prece dycky prednost na prechodu, tedka ji maj taky - proste zadna zmena, tak nevim co najednou vsichni silej.
Proste se chodci nikdy nepousteli, a doufam ze ta histerie zase casem opadne.
Jinak naraz ze zadu jsem taky s moji Felicii absolvoval, kdyz jsem cekal az projede protijedouci pres uzky mostik a ten za mnou to na dlazkach neubrzdil.
On s tim nic nemel (Honda Accord), a me rovnali celo, platila to pojistovna, napred mi dali v servisu rozpocet na 15 000kc, ale nakonec to narovnali asi za 3000 kc.
Jinak pozor na vybouleniny v kufru pod kobereckem v blizkosti rezervy, ty se tam vetsinou taky udelaj.
-
« Re: Oprava zadku
Pché, člověče, tenhle problem sem měl před půl rokem, když mi ještě do starýho Combíku "ťuknul" ve 20 km/h autobus. NAkonec z toho byly nový zadní dveře, nárazník, světlo, sklo, prostě 5 dveře komplet. Ale největší hrůza bylo zadní čelo, celý nový, dolepovali ho a lakovali, ale dávej si bacha, ať Ti na spodku natáhnou i bodovej nástřik proti korozi, protože pak to jede do lišky jedna báseň. A cena? Platil sem 29.000 Kč. Sakumprdu a to to bylo ve značkovým servisu, jehož majitelem je příbuznej.....
Držim Ti palce. -
« Oprava zadku
Ahoj všichni kutilové !!!
Včera jsem měl děsnou smůlu. Při dání přednosti chodci na přechodu do mně vrazila ženská s fiatem UNO. Rána jako z děla, strašně jsem se lekl. Neubrzdila to, bylo mokro. Nicméně do mně vrazila, asi bych tak odhadoval 30 km/hod, a odhodilo mně to asi 2 metry do přechodu. UNO melo promáčklý chladič, rozbitá světla a moje Felicie na tom byla tak, že jsem měl prasklý blatník a zablokované 5. dveře. Dopraváci odhadovali škodu po té na 14 tisíc. Proč to říkám: Ta paní dostala blokovou pokutu 3000 kč a já 300. Proč ? Protože já vůl jsem auto přeparkoval z místa nehody o pár metrů dále, abychom nebránili v provozu a to se nesmí, moje blbost, co se dá dělat.
Máte někdo zkušenosti s takovýmto "zraněním" na autě ??? Na pohled není vůbec nic znát, ale kufr nejde prostě zavřít ... V servisu to opravěj, předpokládám, že blatník vymění, ale co dveře ???
Dík za všechny připomínky, nápady a zkušenosti.