Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: Téma do motorkafé - agresivní kyslík
Ja by som radil Teroson Multiwax v spreji, da sa pouzit na dutiny i na striekanie ploch. Je priehladny a ja som ho naspliechal kde to len slo. Aj na povrchu kasne, aj pod kapotou, najma v miestach roznych spojov, na okraji obluka blatnika apod. A potom pravidelne voskujem auto (tvrdy vosk Sonax XXTreme, vysoky obsah carnauba vosku). -
« Re: Vyfuk
Měl jsem několik Felicii. Posledni r.v. 1998 po ujetí 40000km za cca 2 roky mi odešel koncový díl výfuku. Při krátké jízdě se kondenzuje agresivnější kapalina, která se nestačí odpařovat (při krátké jízdě). Takže na jízdu do práce a zpět(10km) to rychle odchází. -
« Téma do motorkafé - agresivní kyslík
Ahoj FŠICHNI !!! Rád bych se vás na něco pozeptal: Používáte někdo nějaké antikorozní přípravky na karosérii ?? Kde jsou na Felicii nejnebezpečnější místa k prorezávání ??? Ohledně karosérie na mém autě jsem použil autobalsám Velvany Neratovice, máte někdo jiný nápad ?
Zdraví monastus. -
« klimoška
Grrrrrr !!!! No on si má klidně klimošku, vejtaha ... (:o)) S tím střešním okýnkem souhlasím, také si ho při takové rychlosti raději otevírám, něž-li dveře .. (:o|. S tím výfukem to bude asi problém materiálu, který prostě tolik nevydrží, pokud se jedná o korozi. Jak je známo, tak se ve výfukovém potrubí kondenzují vodní páry, obzváště u dieselů, a to je důvod koroze. jak se chránit ?? Asi nijak ve vejfuku je moc teplo na jakýkoliv ochraný nátěr. Prostě nám Škodovkářům asi nezbyde nic jinýho, než čekat, ař to rupne - to bude rachot ... ):o) Ale kdyby někdo znal nějakej zlepšovák, tak sem s ním, toto je velice cenná rada ...
PS: KLIMOŠKU NIKOMU NEZÁVIDÍM !!! . ):o( (ale dobrá by byla) (.o)) -
« Re: Stresni okenko
Ani ja ho nemam a ani ho nechcem. Ja mam na vetranie dobry patent. Pootvorit lave zadne okno, pootvorit lave predne okno (obidve asi tak 3cm) a budete sa cudovat ako to dorbe vetra. A co je hlavne, nevznika pri tom hluk ako ked mate otvorene len jedno okno. Vyskusajte a budete prekvapeny. -
"-- skrytý --" 27.02.01 23:51
« Stresni okenko
Je tady nekdo (jako ja), kdo nema stresni okno a ani ho nechce? Vyplati se vubec? Nenadela prilis hluku a ucel zase neni prilis velky? Co ofuky skel prednich dveri? Kdyz jsem jezdil sluzebnim Favoritem, vystacil jsem si se stazenym pravym zadnim okenkem, ale je to take hlucne jako se stresnim okenkem.... JARO a LETO SE BLIZI :)
-
« Re: Topeni u Feldy naftaku 1,9
Na mojim Formanovi vetrak taky piskal, tak jsem to vyresil tak, ze jsem sundal kryt topeni v motoru, v aute zastavil privod vzduchu, zapnul ventilator a striknul do vstupu topeni trosku oleje ve spreji. Je celkem dobre videt lopatky i motorek. Uz mi to jede rok bez problemu. -
"-- skrytý --" 20.02.01 12:30
« Re: Osvětlení topení?
Zarovicky: Souhlas s PORIZem. Taky jsem je menil a v chytre knize je presne ten postup, co popsal PORIZ. Sundat knofliky topeni, nozem vyndat desticku, pak umele svetelne vedeni a pod nim jsou zarovcicky. Prace na 2 minuty.
MIREK_Z_RUSKA: O topeni na Felde 1.9D toho nevim BOHUZEL nic. Taky mi piska na 1. chod ventilator, musim ho proto tocit na 2. chod. Az bude teplo, podivam se na nej [jsou tam 2 vrtule, treba je staci vymenit]. Uz jsem mel vyndanou tu cast topeni, co je primo pod kapotou, to se vynda lehce. Kde je presne topne teleso, to jsem ale nezkoumal. Je ale pravda, ze u Dieselu musi byt topeni na jinem principu [vyroba Siemens], protoze rucicka na meraku teploty se u studeneho motoru jeste ani nehne a po minute uz fouka teply vzduch. To u benzinaku neznam.
-
« Topeni u Feldy naftaku 1,9
Vazeni znalci,
nehrabal jste se nekdo u naftove Felicie v topeni? Za prve mi nekde tece, asi vlozka, ale je k tomu priserny pristup, uz druhy rok to "resim" tekutym hermetikem do chladici kapaliny, vim, ze to neni ono, ale rozebirat pul auta?
Ted mi prestal jit ventilator, musi se otrast a stejne, hlavne na prvni rychlosti, silne piska, jakoby tam lopatky o neco zavadely (u naftaku jsou celkem jen tri rychlosti vetraku, a uplne jine topeni nez u 1,3).
Diky!
Mirek
-
« Re: Osvětlení topení?
Bohužel pro výměnu je třeba sundat černou desku na palubovce, což je ale operace na pět šroubů.Odpoj vypínače, ať maáš dost prostoru a hoď ji za hlavu:))). Nad panelem topení po odejmutí desky vidíš dva šrouby křížáky, tak je povol a uvolnbí se Ti celej panel. Sundej čelní kryt ovládání, pak jednotlivé ovladače a pod tím uvidíš světlovod, kterej je zaháknutej na bocích. Takže JEMNĚ! ho vyloupni a seš na diodkach..... to samy sem už poznal, ale zaprvu sem měl srtach, abych ten světlovod neponičil....
No nic, dohromady je to zase opačnej postup, že..?:))))
Ńeboj se toho, je to práce tak na max 15-20 minut, (sborka-rozborka)......







