Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: Palubní počítač
Kupoval jsem novou Feldu a tak jsem si nechal PP namontovat hned v servise a stal mne i s praci asi 4000,-Kc (kvuli zaruce). Jen je potreba mit PP presne podle typu motoru, aby to ukazovalo spravne. Jinak existujou dva druhy PP - jeden levnejsi a druhy drazsi - ten levnejsi nemeri okamzitou a prumernou spotrebu - ja mam ten drazsi a je fakt super, hlavne kdyz poradne vezmu za plyn a na PP se objevi cisilko kolem 20 l/100km, to pak clovek rychle sunda nohu z plynu... :-) Jinak je to super vec, za ty prachy to stoji.
Jen poznamka, podle toho navodu co je u PP by nemel byt problem ho namontovat, je to tam vsechno pekne popsane i s obrazkama (kde a jak co prisroubovat a odmontovat apod.) i popisem nastaveni PP, takze... -
« Re: Palubní počítač
Fiat cz mne sere. brava se prodava 6 rokem, a krom reklam v 1. roce ( deti vybiraji bravu na internetu ) se objevila reklama az ted..... Podobne i s Puntem, ackoliv se prodava 3 rokem, reklamy jsou v podstate az ted, a ani slovo o nejprodavanejsim aute v roce 2000 v Evrope .... -
« Re: Palubní počítač
No, kolega Marcel s Mareo se dotazoval na zastoupeni Fiatu, kde mu odpovedeli, ze nejde o seriovou vyrobu,ze by se dal udelat na objednavku za 200 tKc. BTW teprve Punto II, ma PP, a jeste takovy divny, ktery misto aktualni spotreby v litrech na 100 km ukazuje dojezd v km na 1 litr paliva. -
« Re: Palubní počítač
Tak to radsej vymen predajcu. PP je tak isto drahy ako na BMM motory, tak aj na MPI motory. Teda aspon ked som ho kupoval ja, tak to tak bolo. Inac ak ten PP pre BMM das na motor s MPI tak ti nebude ukazovat spravne. Musi to byt PP pre MPI. Mna vysiel ten BMM priblizne na 4.800,-Sk aj s pracou a DPH. co mi prislo dost lacne, na to, ze za plnu nadrz dam cca. 1500,-Sk... :-(
Inac kamarat si ho vymontoval z jednej buranej Feldy. Akurat musel vymenit teplotne cidlo (cca. 150,-Sk) lebo po celnom naraze to uz nerozchodilo. Je totizto na lavej strane pod prednym naraznikom. -
« Re: Zatékání
Můj problém je trochu jiný než Tvůj. Mě teče do motorového prostoru (napravo od nasávání vzduchu pod motorek na pohon stěračů). Ale shodou okolností mě do kabiny také teklo. Najednou jsem měl pod páčkou na otvírání haubny motoru louži. Naštěstí mám gumové koberce takže mě to moc neprovlhlo.Měl jsem to v záruce, tak jsem jim to odvezl. Vymenili gumové těsnění a nacpali tam silikon a od té doby pohoda. S otáčkoměrem jsem zatím potíže neměl, i když se mězdá jako by byl za "studena" kapánek hlučnější.Možná je už načatej. -
« Re: Zatékání
To Hunac: Muzes mi podrobneji popsat, kde ty otvory jsou ? Ja mam uz pul roku vsechny koberce z auta pryc, uvnitr je to jako ve sportaku :), protoze mi tam taky tece a stale nemuzu prijit na to, kudy. Myslel jsem, ze to tece pres folie ve dverich, po jejich vymene se to zlepsilo, ale stale je obcas mokro, hlavne vpravo vepredu, ale i vpravo vzadu.
To all: Taky mi nedavno odesla kontrolka parkovacich svetel. Pokud jste to nekdo menili, zkuste si najit cas a napsat par radek o zkusenostech. Dik a zatim cau. Wendoul. -
« Re: Zatékání
Tak konecne niekto s mojim problemom. Mne najskor robil otackomer to iste a teraz pri vyssich otackach ukazuje 4000 otaciek. Najskor som to dal vymenit, ale to musia vlastne objednat celu palubovu dosku so vsetkymi budikmy. Cela doska stala 3.500,-Sk. Potom to zase rok fungovalo a zase sa to pokazilo, tak som aplikoval opät vyssie spomenuty postup a opät to asi rok fungovalo a teraz je to opät pokazene, ale treti krat platit za celu palubnu dosku sa mi nechce, tak na to kaslem. Kupil som si miesto toho radsej palubny pocitac, ten mi pride uzitocnejsi... :-)
Aj ked ma to sem tam stve. Som elektrotechnik, tak som sa na tu dosku aj mrkol, ale vyzera to na integorvany obvod ktory ovlada otackomer, ale nikde v katalogoch som ho nenasiel. Ani na inete nieje o nom zmienka, tak som opät tam kde som aj bol. Este dodam pre tych, co by chceli kumat, tak impulzy na ten IO prichadzaju z 9-pinu na RJ. Len mi stale nejde do hlavy ako to mohlo odist tri krat za sebou. Ale teraz mam doma tri tachometre, tri otackometre, tri teplomery, tri palivometre a tri krat vsetky ziarovky-kontrolky. A tri krat celu umelinu dookola. Aspon nejake pozitivum... :-) -
« Re: Zatékání
Musím říct, že mi tam taky zatéká. Mám delší dobu problémy s otáčkoměrem. Když auťát chvíli stojí tak potom otáčkoměr ukazuje buď 0 při nízkých otáčkách (do 2500) a nebo 4000 (při 90 na pětku blbost) po ujetí určité vzdálenosti (proměnlivé) se otáčkoměr hodí do pohody a funguje normálně. Měl jsem to rozebraný několikrát, ale na nic jsem nepřišel. Kabely vedou zrovna v tom místě kam zatéká nevím jestli by to nemohlo mít souvislost (mám pocit, že když se vysuší motorový prostor tak je to OK). Podívám se ještě na izolaci. Jestli jste se s tím už někdo setkali tak se prosím ozvěte. V servisu borec říkal že je vada na desce s přístrojema, ale to se mi moc nezdá právě proto, že to nedělá furt. Čus draci a dík.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!