Oprava a údržba vozu Škoda Felicia
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
"-- skrytý --" 12.06.01 12:35
« Vibrace
Už jsem tady kdysi psal, že na volnoběh cítím v sedadlech i ve volantu vibrace. Ve značkovém servisu Škoda zkontrolovali silentbloky a řekli, že jsou v pořádku.
Za studena je to docela O.K., ale při zahřátém motoru je to docela nepříjemné. Volnoběžné otáčky nekolísají, ale motor má trochu traktorový zvuk a v pravidelných se celé auto jakoby otřese. Čím to může být?
Mám Feldu 1.3 s LPG. -
« Re: Odhlučnění vozu
Diky všem za typy.
Toporiz:ty jsi to tedy vzal od podlahy, docela bych to chtěl vidět.
ToROOOM:taky dobrej nápad, ale poněkud dražší.Taky míň vhodnej na sídliště.
Taky si myslím, že 10 mm je jen tak tak, sneslo by to klidně víc.Až se do toho pustím tak se ozvu jak jsem dopad.Nazdar.
Hunac -
« Re: Odhlučnění vozu
Na Favoritu jsem měl udělané komplet odhlučnění motorového prostoru (částečně orig. sady a částečně svépomocí - vyřezané z téhož materiálu) a proti sérii to bylo o dost znát. Na Feldě to ještě nemám, ale právě se na to chystám. Jinak Mirelon v metráži se dá koupit v Praze Počernicích v areálu Pragotronu (fa. Mikra). Tl. 10 mm šíře 1 m - metr stojí 436,- Kč vč. DPH. Jedna strana je s lepidlem a z druhé strany je hliníková fólie. Je to přesně to z čeho jsou vyroběny odhlučňovavcí sady od Mikry. -
« Re: Odhlučnění vozu
Mam totez, krome toho prostrou u baterky a na druhe strane. Do tydne to bylo na cucky (bylo to obalene tvrdym alobalem!!!). Nejake zviratko se tam rozhodlo bydlet. Ma nekdo spolehlivy zpusob jak na kuny apod. (chlupy z kocoura, celeho kocoura, naftalin, ...)?
Po tom, co mne nastvali hlodavciii, jsem tu hlucnost resil pridanim 2x300W repro do zadniho plata a uz o motoru nevim :o)
ROOOM -
« Odhlučnění vozu
Mám Škodu Felicii combi. Vůz jsem začal odhlučňovat taky samolepící sadou na kapotu motoru. K tomu jsem si hned koupil karimatku a tu nařezal na stejné tvary jako samolepící sadu. Na karimatku jsem přilepil oboustranou lepící páskou na kapotu motoru a teprve na to jsem přilepil samolepící sadu. Jenže to nechtělo držet. Tak jsem koupil original Škoda "koberec" na haupnu ktera se prichicuje plastovymi "nyty". A uz to nadherne drzi. Takze jsou tam 3 vrstvy. Karimatka, samolepici sada, koberec. K tomu jsem dokoupil samolepici sadu na topeni a jeste jednu na delici stenu. U vseho jsem udelal to same: narezal karimatku na stejne tvary a podlepil. nechtělo to moc držel tak jsem to oblepil izolačkou. Sani topeni jsem jeste polepil vsemozne karimatkou. Posleze jsem sehnal samolepici filc a ten jsem nalepil do dveri. Musel jsem sundat vyplne. A nakonec jsem zbytky filcu nekam vlepil v motoru. A aby toho nebylo dost. Sehnal jsem stary polstar z molitanu (z gauce) a vyrezal tvary ktera jsem jeste dal na misto vedle baterie a blatnik, mezi baterii a topeni, mezi topeni a nadobku s aktivnim uhlim, k rezonatoru u sani a jeste kam to slo, aby to nebylo moc ve styku s teplem od motoru. Po nastartovani to moc poznat neni, ale jestlize jedete 90 nebo 130 a porovnate pred tim tak je to krasa, auto si prede, ale vy si muzete klidne povidat i ve 140 a motor vam nevadi. -
« Re: Odhlučnění
hm, do dveri asi urcite ne, tam se hodi neco nastrikat. Mirelon by se mel prodavat v zelezarstvi, ja osobne jsem jej koupil ve velkoobchode s zelezarskym zbozim - Ferona Ostrava. Jsou ruzne tloustky, ja jsem tusim mel 20 nebo 25 mm s hlinikovou folii .... Taky tu nekdo psal, ze na i0netu nasel prodej takovych izolaci vhodna pro napr. hudebni studia ( vypada to jako plato na vajca ), to si myslim, ze by bylo jeste lepsi. nebylo to o moc drazsi. -
« Odhlučnění
Nazdar všichni. Přicházím s problematikou odhlučnění. Koupil jsem si sadu, která se lepí zespoda na haubnu, ale nepřipadá mě, že jsem si nějak výrazně pomohl. Slyšel jsem, že si někdo oblepil celý prostor v motoru karimatkou. Je to síla, ale prý je to super. Má někdo s pokusy o odhlučnění nějaké typy a zkušenosti? -
« Re: Zatékání
To Wendoul. Už jsem kontrolku taky měnil. Není to až takový problém, ale než rozebereš tu palubovku tak se z toho asi omr.... Doporučuju sundat volant (udělej si značku kvůli tisícihranu) Ušetří ti to spoustu práce. Měl jsem to rozebrané už 3x (kvůli otáčkoměru) jde tam vymontovat úplně všechno takže mě dost sere, že v servisech mění jenom celou přístrojovku. Můj otáčkoměr jede v pohodě když auto stojí půl hodinky na slunci. Pak jede spolehlivě celý den, už mi s toho pěkně je... -
« Re: Palubní počítač
Co jsem koukal do toho navodu k PP, tak by ho mel namontovat i zrucnejsi amater, fakt je to dobre vysvetleny co kam pridelat. Ja mam PP k MPI motoru, tak nevim, jak je to u starsich a dieselovych motoru. U toho meho PP je to vsechno jenom kabelaz a cidla - i spotreba se meri snimanim impulzu cidlem na vstrikovadle 4.valce, takze se NIKDE nerozdelava palivova soustava - rychlost se snima primo z "budiku" rychlomeru, stav paliva se meri na kabelu k palivomeru, napeti v palubni siti je snad jasne a cidlo teplomeru se pridelava k prednimu narazniku (u mne za levou mlhovku). Jak je to se zarukou, to presne nevim, ale myslel jsem, ze je rocni. Pokud by byla trileta, tak by to bylo super...