Pomozte s vyberem auta do 300 tis
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Nové x ojeté
Hufnágl>Jak jsem ti už říkal, jsem mentálně chorý a zastávám názor, že když otevřu garáž, musím mít příjemný pocit z toho, co tam každý den uvidím. Raději bych to nechtěl veřejně přiznávat, jinak si budete všichni myslet, že jsem zešílel. Ze všech mých příspěvků se to však dá vytušit. Napovím ti. V minulé a denšní Annonci je na prodej jenom jediné a ještě nikdy tento typ u nás nikdo neprodával. -
« Re: Nové x ojeté
to Hufnágl: Takže u tebe se dá cena tříletýho ježdění vypočítat až tehdy, když budeš vědět, za kolik se ti podařilo tvůj vůz prodat. Pokud se zadaří, může to být i relativně levný a bezstarostný poježdění, pokud se ti to auto nesypalo. Uznávám, že to má svý výhody a kdyby se dalo v Čechách koupit nový auto, který by mě vyhovovalo, asi bych to taky tak minimálně jednou zkusil. Pokud bych teda na tu zkoušku měl. Ale dnes to s leasingem s nulovým, nebo dokonce záporným navýšením vlastně není problém. -
« Re: Nové x ojeté
Vidíte. Někteří ač uvědomělí o některých faktech ohledně spolehlivosti udělají po třetí tu samou chybu. Myslím tím samozdřejmně sebe. Táta koupil v 94 Lagunu - spolehlivost nic moc. Po 100,000km se to začalo kazit, tak ji prodal. V 97 koupil další Lagunu. Po 90.000km se začala kazit a tak ji prodal. Mimochodem, teď má Laurinka a je moc spokojen. Já měl v červenci na výběr a vybral si toho již dříve zmiňovaného Megana. Čím to je? Asi tím, že jak skončí 3letá záruka, tak jde pryč. Do té doby mi závady nevadí - pokud mě neznepohybní - pak mám ale záruku mobility, což je taky dobrá věc u nových aut. Lidi se holt někdy nechovají moc racionálně. Jak již někdo napsal: Je to otázkou priorit. Ja upřednostňuju dobré svezení a bezpečnost před užitností a spolehlivostí. Jak zestárnu, asi se to změní. -
« Re: Nové x ojeté
Spolehlivost je také někdy důležitým faktorem. U nových je větší. U současných aut i banální závady lze svépomocí těžko odstranit (manuály jsou drahé, díly na pokus také, návody k obsluze moc stručné, pořizovat si montážní přípravky a speciální nářadí se nevyplatí). Technické prohlídky a emise také komplikují život s ojetinami. Tak i já volím raději nové auto nižší střední třídy, než luxusnější vyšší třídy s výkonnějším motorem - byť by byly za stejnou cenu. -
« Re: Nové x ojeté
ja ti prece nechci nic vnucovat. Kdyby se nekupovaly nova auta, nemel bych kde kupovat ojetiny :-)). Proste neni tolik lidi, kteri si mohou koupi novy vuz. V dubnu 2000 jsem mel na auto 240 000 Kc. Mel jsem koupit nove ? Felicii, Corsu, Punto, Matiz, Twingo ? Koupil jsem vybavenejsi auto ve vyssi tride za 185 000 Kc. 55 000 zbylo na dalsi vydaje, neco jsem investoval .... -
« Re: ojetina
pr. 97 vyznel jako, ze chces neco jako porovnavat nove vs. ojetina. Ja jsem dal porovnani u meho auta. To ze se tu resi nakup auta do 300 000 nemeni nic na otazce jestli se vyplati ojetina nebo nove auto, 100% budou naklady na provoz noveho auta diky rocni zaruce mensi nez ojetin. Jde vsak o to, jestli si kazdy muze dovolit po roce u noveho auta ztratu treba i 200 000 Kc. Kvalitni ojetina ti nikdy nepresahne naklady noveho auta.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Na Corolle 1.4 LB VVTi prvni "vazne" zavady. Neslo vyhrivani zadniho skla nebo jen odesla kontrolka. Cena opravy 69 Kc - na zarovky se zaruka nevztahuje. Zadní leve dvere sli trochu hure zavirat nez prave(Musel jsem trochu vic pritlacit). Cena 0 - zaruka. Asi 5x se mi stalo, ze se pri rozjizdeni zasekl rychlomer. Na opravu jsem objednan(udajne vzlina mazivo a prilepi rucicku k zarazce - pry takovou zavadu uz nekdo mel). Predpokladana cena 0 - zaruka.
Pokud se jedna o zbytek - spokojenost. Spotreba mesto na podzim(min sytic, neklouzave silnice) 7.2 - 7.5. Mesto ted asi 3 nedele 7.9. Mimo mesto silnice I trida 6.2 - 6.5.
Dalnice usporne 100-130 5.9 . Dalnice sportovne 150-190 asi tak 9(presne jsem nemeril).
Pokud se jedna o vyber nemenil bych. Kufr akorát(370 l).(Na rozdil od Oktavky manzelka nemusi do kufru lezt aby dosahla az dozadu - to berte jako zert). Jede to pekne. Od 2200 ot je slusny zaprah vykonu(nesrovnatelne s P309 1.3 nebo Xsara 1.4), pri 1800 ot neprotestuje(ale nerad to delam). Od 4000 to teprve je ono. Nekolikrat jsem pretahl 6000 a nenadavala(nerad to delam). V zatackach to sedi dobre. Spolujezdci na sebe padaji Corolla sedi, gumy mlci. Palubni pocitac promeruje 2 desetiny(nevim jestli to neni za cekani u semaforu a tak....). Meril jsem to asi 4 x a vzdy mi to tak vyslo.
Je to dlouhy pribeh. Radsi se ptej.