Opel Astra 1.6 16V a jiné
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« to skdd
pockej, snad 2.216V ne? Snad nedelaj diesla z frontery do astry, to by bylo treby oziveni, ten dvoulitr potrebuje hodne pomoct aby to mohlo konkurovat TDI - podle me by vetsi turbo, mezichladic stlac. vzduchu a jina ridici jed. udelaly svoje. Nevim, je to pomerne velka investice do auta uz tak za pul melounu. Ale nikdo mi nevymluvi, ze je to krasny auto. -
« 1,6 16V - dojmy
I tento motor 1,6 16V není mezi 2-3 tis.ot. moc živý, je to tedy asi obecná vlastnost Opel ECOTEC motorů všech objemů. Pak příjemně ožije.
Po městě se tedy jezdí na nižší stupně.
III. 2 tis.ot. = 50 km/h, 3 tis.ot. = 70 km/h.
IV. 2 tis.ot. = 60 km/h, 3 tis.ot. = 80 km/h, 3,5 tis.ot. = 100 km/h.
V. 2 tis.ot. = 70 km/h, 3 tis.ot. = 105 km/h, 4 tis.ot. = 140 km/h, 5 tis.ot. = 170 km/h.
Ve stoupání udrží dálniční limit, myslím si ale, že by ho mohla udržet i s motorem 1,4 16V. Proti Meganu 1,4 8V, je např. ve stoupání kolem Votic asi až o 20 km/h rychlejší. Renault se mi zdá, že lépe snášel nižší otáčky (neměl ale otáčkoměr) tím pak mohla být i ta spotřeba nižší. -
"-- skrytý --" 14.02.01 10:57
« Re: Astra 1,2 16V
1.2 pre dochodcu akurat. Neviem ci sa robi aj 5dv. s tymto motorom. Netreba zabudat na nemecke dane, takze kto chce fakt auto do mesta na vozikanie sa a niekam inam bude chodit niecim vacsim tak (podla mna:) by mu ta 1.2 mohla stacit. A keby sa nepredavala tak ju asi stiahnu z trhu. trosku od veci: ma niekto uz 2.2DTI? Ako sa to chova? -
« Re: to campagnolo
No ted mam seriovou 700ku a seriovejch 10 repro.
Je to sumitko. Ma to sice spoustu funkci i
kazeta se necha pretacet z volantu, to nejde u 400ky a ani u 600 a ani u 800 coz je 600ka montovana do Omeg s Bose zesikem( To je nejlepsi muzika co jsem kdy v oplu slysel.)
Jinak tu aparaturu jsem mel v Audi 80.
Pioneer 7400, 8x Repro Sinus Life a zesik byl od
Sencoru. Woofer jsem tam nemel ( nebylo misto!!).
Ale to bylo v r. 96. -
« Re: Astra 1,2 16V
No podla mna ta 1.4 16V je na to auto tak akurat. 1.6 je uz lepsia, ale 1.2 myslim ze uz bude trochu slabe na to auto. Pri normalnej jazde tomu budes muset trochu slapat na krk a ked budes nalozeny uz ani nehovorim. Chce to asi ale trochu v tom jazdit, mozno ten motor prekvapi. -
« Astra 1,2 16V
Zjistil jem, že v Rakousku a SRN má OPEL Astra v nabídce i velice zajímavý motor 1,2 16V ECOTEC. Splňuje normu dokonce Euro 4, 55 kW/5600 ot, 110 Nm/4000 ot, max rychlost 170 km/h, akcelerací 15 s 0-100 km/h, udávaná spotřeba (8,0+5,0+6,1) = prům. 6,4 lt/100 km je příznivá. Byl by i v nižší sazbě povinného pojištění. Škoda, že se nedováží i do ČR. Proč? Dotaz zašlu na Opel C&S. -
« to campagnolo
To se tak nekdo ma, kdyz ma rovnou na novy radio, zesik s menicem napeti, novy repraky, subwoofer. Bohuzel mezi ne nepatrim. Mam jenom radio a 4 kompo repro odpovidajici zatizitelnosti dokud nebude na lepsi sestavu. Rozhodne lepsi nez serie na kazety. Chtel sem predevsim CD a to je od opla *. Je to Delta Elec. a za stejnou ne-li vyssi nez ten pioneer. Zatim to hraje slusne pokud s tim nechces ozvucit pul mesta, staci. Chce si to jenom vychytat spravnou krivku kdy zvladaj este dobre repraky a to zatim na moji hlavu pri stale hlasitosti staci. Nikomu neverim, ze dojede x set km s naplno zapnutejma 4x x set wattu reprakama a 800 a vice W sub v kufru... nebo primo vedle sebe??? -
« Re: PROSIM POMOC!!!
Bacha taky na corky! Ma ta astra servisni knizku? Tachometr je to posledni co ti rekne o tom co ma auto najeto. Da se za cca 500,- nastavit na co chces. Treba i ta guma na spojkovym pedalu na prvni pohled stoje za skouknuti.Dal taky bacha na bouracky.Muze bejt paradne rachla - videl sem passaty s par tisici najeto uplne zruseny. Bez to skouknout s nekym kdo to pozna. Dej si to taky prolustrovat na VIN, jestli to neni hledany, protoze ti to taky na hranicich muzou paradne zabavit. ...jo s ojetinama to neni nikdy na jistotu pokud to neni od dobryho znamyho nebo aspon pres nej. Nejlepsi sou prenechany leasingy napr. u Klokocky... Tam to mas od leasingovky a ta to sotva ukradla. Ale to zas odbiham. K ty fabii. 55kW je fakt * oproti ty astre. Nevim jak se spotrebou, ale u 74kW uz by bylo o cem uvazovat. Nova generace podvozku oproti o 3 roky stary koncepci urcite bude znat nehlede na to jak ho vsichni u fabie vychvalujou. Ja sem napr. na kombiky, mam Astru Caravan a co se tyce designu, nema chybu. Ten caravan je pro me proste nadhernej. Fabie kombi zvenku taky, ale vevnitr design hruza. Ta kratka je ale naprosto mimo oproti kratky astre. Zaver: Po poradny prohlidce s nekym v oboru a po prolustrovani bych sel do astry. -
« Re: PROSIM POMOC!!!
dik za rady!!
mel bych par pripominek:
a-povinne ruceni je od 1350/1850 cm3 takze astra i fabia spadaji do stejne kategorie
b-ta felda v automatu ma nemeckou 1,4 55kw...
jooo a jeste ta astra ma najeto jenom cca 5000KM!!! SLOVY:PET TISIC!!!
CO VY NA TO???? -
« Re: PROSIM POMOC!!!
rozhodně Astru. Na spotřebu to vyjde stejně. Bude trochu vyšší daň na PR. Havarijka je zhruba stejná. Ovšem rozhodoval bych se dle konkrétního stavu té astry. Jestli je dobrá jdi do ní. Nebudeš litovat. Fabia je dobré auto, ale moc malé na můj vkus a navíc 1.4 je předělaná 1.3 z feldy a je to šit. -
« Re: display na palubce
Jo pocitej ze ta 600vka prijde na cca. 16litru a ten changer na 19litru. Jo a cca 5 litru kabel k changeru.
Levnejsi je 500stovka na 1xCD,(Dleco electronics)
ale to je taky u Opelu cca. 15litru.
Da se to nekdy sehnat v annonci. Hodne stesti!!!!
PS. Ja to sehnal pres annonci pro znamyho za 15litru (600 + CD changer), mel to vectry a kabel k CD tam mel z fabriky, u Tigry to asi nebude, nevim o tom ze by se montovaly changery do Tiger z Fabriky, davali tam nanejvis,300,400,500.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!