Opel Astra 1.6 16V a jiné
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Tak trochu kritika....
...na Opel. Konkrétně na Omegu. Ne snad, že ba nebyla pohodlná, na silnici se chová velice korektně, ergonometrie pracoviště řidiče OK, velice slušná výbava. Ale jinak mě tento Opel, který vlastním, moc nenadchnul. Měl jsem 2.0 16V - spotřeba úděsná, nyní 2.5TD - no, moc to nejede. Údaje o spotřebě, které výrobce uvádí, jsou "poněkud" vzdáleny skutečnosti. Proti Fordu pomalu pracuje autom. převodovka, kabelové svazky vedené pod akumulátorem jsou kapitola sama pro sebe. V antikorozní ochraně Opel teprve dohání konkurenci (zejména z východu, a tím nemyslím Rusko) PS: Nevíte někdo, zda existuje web orientovaný na Opel? Něco jako www.Fordsierra.cz -
"-- skrytý --" 09.11.04 23:35
« Re: 2.0DTI
2.0 DTI 74 kW, jezdil jsem s ním 3 roky v Astře G caravan, najel jsem 120 tisíc km. Žral mi olej jako 50% jiných majitelů, 2-3 litry / 10.000 km. Jinak žádnej jinej ani nejmenší problém. Po 30.000 km se zajel - jel líp. Zpočátku se dalo je jen přes 1800 ot, po zajetí od 1500 ot. V mrazu pěkně tupej, ale to asi každej dýzl, celkem dlouho žhavil (10 sec při -20 st), ale vždy nastartoval na první otočení. Dlouhodobá spotřeba 6 litrů v létě, 6.5 litrů v zimě.
Pokud můžu soudit z dlouhodobé četby německých diskusí, tyhle motory odcházej v podstatě jedině na zadření - lidi prostě nejsou zvyklý, že novej motor takhle žere olej, nemaj v autě pal. poč., nekontrolujou měrkou a zadřou. Pokud udržuješ hladinu, vydrží. Ideální je mít auto s pal.počítačem, ten tě kdyžtak varuje. -
"-- skrytý --" 02.11.04 23:18
« Re:
Nemůžu si pomoct, ale už asi 3 roky je u Oplu každý nový model je míň elegantní než ten předchozí včetně faceliftů ("nová" maska Corsy C a Zafiry). I ten novej styl interiéru je děs. A k tomu výmysly typu blinkry u Vectry. *! Měl jsem Astru G a na rozdíl od Octávky I jsem oceňoval, že si v Rüsselsheimu ušetřili podobný blbiny jako sdružené mlhovky a jejich sdružené ovládání, prapodivně spřažené ovládání vnějšího levého zrcátka s pravého "pahýlu" a jiné Wolfsbursko-Boleslavské nanicovaté novoty pro novoty. U Astry G bylo všechno pěkně nezávisle, klasicky, žádný chytáky, přehledná palubka s přehlednou kapličkou. Pak se ale karta otočila ... ve Škodovce patrně dostali rozum a v Oplu ho ztratili. Pokud teď ještě něco od Opla, tak jedině Astru Classic II (G) anebo Zafiru. -
« Bez nadpisu
V roce 2005 maji prijit nove modely Vectra a Corsa. Pravdepodobne neco se predstavi jiz v Zeneve na jare. Vyrova nejspis od modeloveho roku 2006. Kazdopadne nova Vectra bude mit predek ala Astra H, a nova Corsa to same - takova zmensena Astra. Nechapu proc, kdyz ani nova astra nejde na odbyt.
Ovsem pokud bude Opel vyrabet Omegu, kterou GM zarizlo a znovu vzhledem ke katastrofalnimu stavu v ramci GM Evropa o ni uvazuje, bude to bomba. To co jsem videl na obrazku je skvele. ale Opel posledni dobou jaksi skvele veci nedela, bohuzel. Tak nevim. -
"-- skrytý --" 31.10.04 08:42
« Vectra - facelift ?
Ahoj Oplaci, netusite nekdo, kdy prijde facelift Vectry ? Zaslechl jsem, ze to ma byt nekdy v prubehu pristiho roku, ale kdy? na zacatku, nebo az na konci? Myslim, ze je v zajmu Oplu to udelat co nejdriv, protoze ten stavajici design je hodne diskutabilni a vetsine lidi se nelibi. Kdyz ale vidim, jaky maji ted problemy, tak se bojim, ze to hned tak nebude... -
"-- skrytý --" 26.10.04 22:57
« Re: Re: Motor 1,7 DTi
noo tych 180kmh som na tom nesiel. Dynamika vo vyssich rychlostiach je naozaj tristna ale da sa s tym kalit tych 160kmh tacho.
K tomu odbocovaniu, nejak som si to nevsimol (nie ze by to tak nebolo). Ja do toho presadnem vacsinou z landcruisera 3.0d takze mne to nepride ani take lenive :).
Spotrebu na dlhsiu trasu som meral iba raz a to na trase BA-Ruzomberok-BA, som isiel celkom dynamicky a nameral som 4.5 (system plna-plna nadrz).
Zamestnancom do mesta to (musi :)) stacit a za cenu za aku som to kupil je to super voz! -
« Re: Motor 1,7 DTi
Jo díky všem za odpovědi. Osobně mám starou astru 1,4 r.v. 93 a rád bych už něco novějšího a živějšího, což auto s tímhle motorem asi nebude... Přemýšlím o dieselu, protože v práci jezdím VW s motorem TDI a jsem s ním maximálně spokojen. Ale VW nechci, protože se hodně kradou. Chci něco úsporného, protože dojíždím do práce denně 100 km a spotřeba a provozní náklady jsou pro mě dost důležité. U té 1.7 je ještě plus, že spadá do nižší sazby povinného ručení. Trochu jste mě ale zaskočili, protože jsem si přečetl tady v sekci autokatalog test astry s tímhle motorem a tam o něm píší takhle, cituji: "Svým projevem se blížil devatenáctistovkám s výkonem 66 kW a točivým momentem kolem 200 N.m. Solidně táhnul již od 1800/min a bez známky vadnutí se nechal vytáčet až do 4500/min, a teprve zde mu došel dech. Pouze při akceleraci ve vyšších rychlostech byla znát letargičtější reakce na sešlápnutí pedálu.
Na dálnici byl schopen bez obtíží jet rychlostí 180 km/h a udávané zrychlení z nuly na 100 km/h za 16 s odpovídalo i našim měřením.
No kdo ví kdo ty testy dělá... každopádně ještě jednou díky za názory, když budou další, nebudu se zlobit ;-) -
« Motor 1,7 DTi
Mám Astru s týmto motorom,cca 20000km. Úplný súhlas s MITSI. Chce to trochu si na to zvyknut. Astra s týmto motorom ale jazdí celkom fajn.Myslím,že jeho prednosťou je spotreba.Jazdím s tým krátke vzdialenosti /do 10 km/,sem tam aj dlhšie vzdialenosti a myslím že ho prílíš nešetrím ale spotrebu cez 5,6 l som nemal ani v zime. Keď som isiel s ASTROU na dlhšiu po dialnici /110 - 130 km/h/ tak som mal spotrebu cca 4,6l. Spotrebu som meral od plnej do plnej nadrze.
Ešte s týmto motorom mám malý problém. Ked auto startujem po dlhsej prestávke/3 hod a viac/ svieti kontrolka mazania az do 6 sekund. Samozrejme ked som to reklamoval u predajcu,tak povedali,že je to normalne. Schuti som im nadal a išiel som inam,ale nevedeli to odstraniť. Myslím si že je to nejaká výrobná vada,pretože to robí mnoho týchto motorov,ale oni * to nechcu priznať a odstrániť to nevedia.
Ak chces auto s týmto motorom na spotrebu /nizsia poistka - Slovensko/
- neobanuješ,ak to chceš často aj dobre osoliť,kúp radšej niečo iné. -
"-- skrytý --" 26.10.04 11:58
« Re: Re: Re: Re: motor 1.7 DTi
Ne, myslel jsem to tak, že např. při odbočování, kdy nemusím zcela zastavit, ale potřebuji zjistit, zda po hlavní nic nejede, jedu na zařazenou dvojku a následně bych potřebovat akcelerovat, tak bez použití spojky a vytočení motoru alespoň na 2000 ot./min. nemám vůbec šanci to auto rozpohybovat: lepší je totiž úplně zastavit, vrazit tam jedničku a pořádně to "oroštovat".
PS: S takhle nepříjemným motorem (z hlediska charakteristik) jsem se snad ještě nesetkal. Ovšem při plynulé jízdě ustálenou rychlostí po volné okresce si toho člověk nevšimne... -
"-- skrytý --" 26.10.04 11:33
« Re: Re: Re: motor 1.7 DTi
podla toho co od toho motoru cakas, motor nie je ziadna novinka. Ja som s tym jazdil a necakal som od toho zazraky. Staci si pozriet priebeh krutiaceho momentu a je jasne, ze to trhac asfaltu nebude.
Ako si to myslel, ze bez priadneho vytocenia motoru sa nerozbehnes? Akoze na 1st 3500 a potom 2ka? -
"-- skrytý --" 25.10.04 23:22
« Re: motor 1.7 DTi
1.7dti mam v astre caravan, sice s tym nejazdim osobne ale par krat som s tym isiel aj relativne dlhsiu trasu (500km). Motor naozaj nie je ziadny drak ale pokial sa naucis radit nebudes mat velke problemy pri predbiehani ani inych manevroch. Auto sa pouziva najma na "posuvanie" krabic po meste. Spotreba 5 litrov. Zavady zatial ziadne. Vozidlo ma 9 mesiacov a 32tkm. Musim sa pozriet ci to ma 30t alebo 15t servisny interval. Na fakturach olej nemam, t.j. nikto ho tam nedolieval a auto bolo v servise, kvoli vymene svetla (tukes, poistna udalost), pri ktorej skontrolovali aj bezne veci (na poziadanie).
Myslim, ze niekto tu mal 1.7ku a dokonca mal na nej aj chip, ktory velmi chvalil. -
« motor 1.7 DTi
Dobrý den,
zajímalo by mě jaké máte kdo zkušenosti v astrře s motorem 1.7 DTi. Je mi jasné, že co se týká výkonu tak to nebude žádný drak, ale spíš mě zajímá spolehlivost, spotřeba oleje atd. Budu rád za každý názor, dost se tady probírají diesely 2.0, ale o 1.7 DTi jsem toho tady moc nenašel. Díky -
« vrzani v dverach
Zdravim vas.
Chcel by som sa poradit s majitelmi astry G ci nemaju podobny problem ako ja. Auto je super /2002,16.16V/ az na to ze v poslednom case mi zacalo vydavat zo spolujazdcovych dveri prapodivne a dost hlucne zvuky. A deje sa to len vtedy ak je okno vytiahnute hore v maximalnej polohe. Inokedy nie. Je mozne ze chyba je v mechanizme stahovania okna? Ako mam dat dole tapacirung z dveri?
Dakujem za radu.
Martin