Opel Astra 1.6 16V a jiné

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL

  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.07.01  21:55

    « Re: Kazda rada dobra

    Pedro, ten motor je na pohled uplne stejnej, akorat je cernej.
    Blano, ten klasickej motor mel v 1.6 8V dokonce jen 55kW/75PS. Netvrdim ze byl zivjejsi nez 1.6 16V, ale rozhodne byl na svezeni prijemnejsi.
    K ty cene, v soucasnosti stoji 1.4 16V Club coz je nastupce Base 419900,-(3door). Odtut jsem cerpal.(tech 70000,-Kc)
    Co navic ma za dalsich cca. 60000,- krome tech elektronu? Nebo je to Jubilejni model 2000??
    To by tam ale ABS melo byt, plus kozeny volant, radio CAR400 s ovladanim na volantu, el. okna, zrcatka, mlhovky,elektrony,2xairbag a dalsi.
    Tomu by odpovidala porizovaci cena 470000Kc.
    Ale co to ABS??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.07.01  19:19

    « Re: Kazda rada dobra

    Kluci jak je mozne, ze 1,6 8V je lepsi nez 1,6 16V? Predse 8V ma 84 koni a 16V jich ma 100.
    Snad v tom musi byt nejaky rozdil! Pokud 16 koni navic neni nikde znat, tak musim dat Campagnovi za pravdu, ze je jedno jestli jedete v 1,4 nebo 1,6 je tam rozdil pouze v 10 k. Nebo ne? Je teda fakt, ze jsem byla tu 1,4 16V projet a tocivy moment je podle me v hodne vysokych otackach. Ale asi zalezi na zvyku kazdeho z nas. Moc diky za navod k prohlidce auta. Skoro na vsechno jsem se divala a bylo to O.K., ale ty reflektory me fakt nenapadli. Jeste na to mrknu, ale gumy byly jako nove a naradi vubec nepouzite. To auto skutecne najelo tech 17.000 km. Vypadá porad jako nove! Taky celou dobu stalo v garazi nebo pod strachou a je to videt. Disky kol byly naprosto neuveritelne (zadny skrabnuti). No pokud vsechno klapne tak nove G-ecko i kdyz jen 1,4 16V bude moje. Jo a ta sleva neni 70.000 Kč ta je skoro 130.000 Kc oproti nakupu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.07.01  09:36

    « Re: Kazda rada dobra

    Motor 1.6 8V 62kW je, předpokládám zmodernizovaný 1,6 55kW. Škoda , že se u nás neprodává, byla by to dobrá alternativa. Motor s 8V má vrchol točivého momentu o dobrých 1000 až 1500 ot. níže než motory 16V a to je při běžné jízdě sakra příjemné. Kdybych si měl vybrat např. mezi 1,4 16V a 1,6 8V, tak rozhodně sáhnu po 1,6 8V.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.07.01  21:41

    « Re: Kazda rada dobra

    Absolutne souhlasim, koncepcne je to jedno a to same, ale subjektivne to je nebe a dudy!
    Neumim si to vysvetlit?!
    Treba jine zprevodovani, jine utlumeni a maly zazrak je na svete, kdo vi treba i RJ je jinak picnuta? Fakt nevim, ale rozdil to je velkej.
    Jedinej motor v Classicu co me nadchnul byl 2.0 16V 100kW. Kecam, super byla i 1,6 8V(byla nadherne ticha).
    V G-cku nemuzu najit nic co by mluvilo proti 1,4 i 1,6 (oba 16V) Proste muj subjektivni pocit. Zadny s techto aut nevlastnim mam Vectru V6.
    PS: Drandil nekdo z vas uz v G-cku 1,2 16V 55kW a
    1.6 8V 62kW. Hec ja jo, to protoze v reichu se 1.4 16V nenabizi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.07.01  09:23

    « Re: Kazda rada dobra

    Trochu mne zarazila Tvoje věta: "Motor 1,4 16V ale i 1.6 16V v Astre Clasic byl nic moc, ale v novym G-ecku je to uple o necem jinem". Vždyť to snad jsou shodné motory montované do astry I (clasic) i do astry II. Motor 1,6 16V je už staršího vydání a asi byl v době svého uvedení do světa jinak naladěn, ale motor 1,4 16V je poměrně nový, takže předpokládám stejnou charakteristiku. Nebo jestli máš nějaké důvěrnější informace, tak se s námi o ně poděl. Zdravim.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.07.01  22:26

    « Re: Kazda rada dobra

    Dik Aknalb, nemyslim si vubec nic. Ja se drzim hesla, kazdy podle sebe!
    Cena: cca 70000,- Kc z ceny noveho dolu za starsi celkem jde. Ale vem si nekoho kdo ti rekne jestli to nekde neni strikany, jestli licuji vsechny dvere a kapota, prohlidni si poradne predni sklo jestli neni poskoreny od sutru(treba jen mala cocka), jestli odpovida dezen pneu poctu km(mel by byt jako novy pri 17000km), pri te prilezitosti skoukni rafky jestli nejsou moc ohoblovany o chodniky apod..
    K autu by mely byt 2ks klicu, cerny plastovy privesek s kodem klice(carovy), servisni knizka, navod k obsluze, navod k radiu(pokud ho ma oplacky) tipuju tak CAR300. Zkontroluj si pritomnost rezervnich zarovek, rezervy ,heveru a klice na kola.
    Lekarnu, trojuhelnik a lano je jen na nem jestli ho tam nechal.
    Motor 1,4 16V ale i 1.6 16V v Astre Clasic byl nic moc, ale v novym G-ecku je to uple o necem jinem. A G-ecko jako takovy je auto moc povedeny.
    Jo jeste me napada, zkontroluj si jestli nema oroseny reflektory zevnitr, na to G-ecka trpej.
    Jeste jednou dik za lichotky mym 6-ti hrnkum.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.07.01  13:56

    « Re: Kazda rada dobra

    Vzhledem k pořizovací ceně se mi za rok starý auto zdá cena přiměřená. Zajímavé je, že se hodně aster prodává s motorem 1,4. Nejspíš tenhle motor na astru stačí a není třeba zbytečně utrácet za 1,6. Asi je to trochu jiná situace než např. octavia 1,4. Nevím-hypotéza, nikdy jsem s astrou 1,4 nejel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.07.01  13:20

    « Re: to mirek.grochal -motor DTL

    Zkoušel jsem dotaz na Vámi uvedené adrese t.bacik atd., ale nic. Kolik by mě stály ty úpravy motoru DTL, o kterých píšeš? Doufám, že to nebude velký balík. Stojí vůbec zato do tohoto motoru vůbec cpát peníze?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.07.01  10:01

    « Re: Kazda rada dobra

    Zdravim te Campagnolo je me jasne, ze sestivalec je sestivalec, ale kdo ho bude zivit! Oplove se skutecne pochlapili s novou Astrou i Vectrou. I když jsem jen zenska neznamena to, ze neuzu mit vetsi karu, ale ted me asi odsoudis. Ja jsem v pripade Vectry uvazovala o 1,8 a ne o takovem delu co vlastnis. O jeho vykonu nemohu pochybovat a k vyberu modelu ti mohu jen gratulovat a tise zavidet. Ja na takový auto asi nejakej ten casek mit nebudu. Za tvou odpoved dekuji a co se tyka kimatizace tu nemam, takže dle tebe nebudu stradat. A co si myslis o te cene 350.000,-?
    Cau a diky Blaňa.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.07.01  09:54

    « Re: Dálkové zamykání.

    to titel: Mne se to taky libi. Navic mam dojem, ze to je i z bezpecnostnich duvodu. Ja na sve Astre nemam alarm, ale pri prvnim zmacknuti DO zamcu auto jen tak, ze ho lze zevnitr (!)odemknout vytazenim koliku na ridicovych dverich nebo pripadne na ostatnich dverich. Pri druhem zmacknuti DO se zablokuji i tyto koliky ve vsech (!) dverich, takze auto neni mozne odemknout jinak nez pomoci klice zvenku nebo DO. Ja se domnivam, ze pokud cely system podle poradi otevirani a zavirani dveri "pozna", ze by v aute mohl nekdo zustat, odmitne zablokovat i ty koliky, kvuli moznosti dobrovolne opustit vuz. Pomuze otevrit a zavrit ridicovy dvere, pak to jde zamcit. Treba je mozne, ze Tvuj alarm jde jeste dal a pokud detekuje pohyb ve voze pri zamykani, odmitne se aktivovat, ale to jenom hadam, v alarmech se nevyznam ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.07.01  22:10

    « Re: Kazda rada dobra

    Cau Bláňo!
    1.4 16V 66kW/90PS je v pohode. Co se vybavy tyka, tak asi takhle. Pokud jsi neco z toho co to auto nema mela v predeslem aute, tak ti to bude chybet. O ABS a klime nemluve. Pokud jsi to nemela - nebudes to hledat.
    PS: Najel jsem s timto autem (r.v. 2000, model 2000 vybava 2000 - akcni model) asi 500km. Predcilo to moje ocekavani ale za svou Vectru 2.5 V6 bych to nevymenil.
    Jo uz muj deda rikaval:"Sestivalec je sestivalec!"
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.07.01  19:22

    « Kazda rada dobra

    Od doby co se vyrabi Beckova Astra nemuzu klidne spat. Je to moc pekny auto a rada bych, aby me rikalo pane. Dnes jsem se dostala k autu, ktere by splnovalo alespon castecne me pozadavky, ale nejsem v tom tak zbehla jako vy, a proto Vas vsechny prosim o radu. Jedna se o Base 1,4 16V hatchback model 2000, r.v. 2000 v provozu od 5/00, najeto 17.000 km, alu kola 15". Nemá ani pocitac ani klimu. Je to po prvnim majiteli se servisni knizkou. Tohoto dabla bych mohla mit za 350.000,- Kc. Co si o tom myslíte? Vzdycky jsem chtela alespon 1,6, ale ty nejsou moc na trhu a jak Vas posloucham, tak motor 1,4 je schopnej tenhle kocar uvezt. Pokud me někdo odpovi, velmi to ocenim. Dekuji Aknalb
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.07.01  11:40

    « Re: Dálkové zamykání.

    No tak to som rad ze mozno mojim zblbnutym alarmom nezavadzam ostatnych :-))))). Kazdopadne sa mi tato funkcnost paci, clovek nikdy nevie kedy sa to moze hodit. Treba sa len naucit vystupovat cez vodicove dvere :-)))).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.07.01  09:53

    « Re: Dálkové zamykání.

    to titel: Mas pravdu, taky mi to na Astre funguje stejne. Uvedomil jsem si to, az jsem svuj komentar odeslal ;-). Parkrat se mi to take stalo, az jsem si uvedomil, ze to souvisi s dvermi od ridice. Doporucuju vyzkouset individualne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.07.01  11:46

    « Re: Dálkové zamykání.

    No moze to byt synchronizaciou DO, a stava sa to aj mne, ale POZOR! Mam taky nesmely pocit ze tento alarm aspon na vectre je dost inteligentny. Tiez som za ten svet nemohol prist na to preco sa mi to niekedy druhym stisknutim nezaplo, a potom som prisiel na celkom zaujimavu vec. Totisto ak zastavis a neotvoris vodicove dvere tak sa nespusti alarm. Asi si mysli ze je stale niekto v aute. To iste sa mi stane ak odomknem auto, otvorim spolujazcove dvere zapnem zapalovanie, a potom chcem auto zamknut a zaalarmovat a ide len zamknut central, druhy krat mozem mackat kolko chcem. Skus tento postup vyskusat aj u teba a potom daj vediet ci je to ono.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.07.01  21:18

    « Re: Olej po 30.000 km ???

    Napr. u manzelcineho peugeota 206 1.1.
    1. vymena oleje po 2 letech nebo 30000km.
    zatim tam ma 18000km a nic se nedeje.
    Jediny rozdil je, ze se tam uz z fabriky dava polosyntetika a ne mineral. Vymenou na vlastni pest muzes prijit o zaruky, teda pohud si nesezenes origos Opel filtr a nebudes se jim s tim chlubit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.07.01  21:17

    « Re: Olej po 30.000 km ???

    Napr. u manzelcineho peugeota 206 1.1.
    1. vymena oleje po 2 letech nebo 30000km.
    zatim tam ma 18000km a nic se nedeje.
    Jediny rozdil je, ze se tam uz z fabriky dava polosyntetika a ne mineral.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.07.01  20:31

    « Olej po 30.000 km ???

    Mám Opel Astra 2.0 DTI, r.v. 2001. První prohlídka (a tedy i výměna oleje)
    je až po 30.000 km. Zdá se mi to docela dost, když obvyklá doba okolo 15.000 km.
    Mají to některá jiná auta také tak dlouhé? Jakou s tím máte zkušenost?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.07.01  20:30

    « Re: motor DTL

    Hlučná mi moc nepřijde, na diesel je to dost dobrý. Zvenku je to horší, ale uvnitř v pohodě, víc než 150 km/h ale nejezdím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  22:00

    « to mirek.grochal -motor DTL

    Teď jsem jednu Astru 1.7DTL trošku naladil (výsledek na brzdě originál/tuning jest kroutící moment +33% a výkon +20,5%). Pokud by Tě to zajímalo, obrať se přímo na majitele pro podrobnější info : t.bacik@penta.ji.cz
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…