Opel Astra 1.6 16V a jiné
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Kazda rada dobra
Kluci jak je mozne, ze 1,6 8V je lepsi nez 1,6 16V? Predse 8V ma 84 koni a 16V jich ma 100.
Snad v tom musi byt nejaky rozdil! Pokud 16 koni navic neni nikde znat, tak musim dat Campagnovi za pravdu, ze je jedno jestli jedete v 1,4 nebo 1,6 je tam rozdil pouze v 10 k. Nebo ne? Je teda fakt, ze jsem byla tu 1,4 16V projet a tocivy moment je podle me v hodne vysokych otackach. Ale asi zalezi na zvyku kazdeho z nas. Moc diky za navod k prohlidce auta. Skoro na vsechno jsem se divala a bylo to O.K., ale ty reflektory me fakt nenapadli. Jeste na to mrknu, ale gumy byly jako nove a naradi vubec nepouzite. To auto skutecne najelo tech 17.000 km. Vypadá porad jako nove! Taky celou dobu stalo v garazi nebo pod strachou a je to videt. Disky kol byly naprosto neuveritelne (zadny skrabnuti). No pokud vsechno klapne tak nove G-ecko i kdyz jen 1,4 16V bude moje. Jo a ta sleva neni 70.000 Kč ta je skoro 130.000 Kc oproti nakupu. -
« Re: Kazda rada dobra
Motor 1.6 8V 62kW je, předpokládám zmodernizovaný 1,6 55kW. Škoda , že se u nás neprodává, byla by to dobrá alternativa. Motor s 8V má vrchol točivého momentu o dobrých 1000 až 1500 ot. níže než motory 16V a to je při běžné jízdě sakra příjemné. Kdybych si měl vybrat např. mezi 1,4 16V a 1,6 8V, tak rozhodně sáhnu po 1,6 8V. -
« Re: Kazda rada dobra
Absolutne souhlasim, koncepcne je to jedno a to same, ale subjektivne to je nebe a dudy!
Neumim si to vysvetlit?!
Treba jine zprevodovani, jine utlumeni a maly zazrak je na svete, kdo vi treba i RJ je jinak picnuta? Fakt nevim, ale rozdil to je velkej.
Jedinej motor v Classicu co me nadchnul byl 2.0 16V 100kW. Kecam, super byla i 1,6 8V(byla nadherne ticha).
V G-cku nemuzu najit nic co by mluvilo proti 1,4 i 1,6 (oba 16V) Proste muj subjektivni pocit. Zadny s techto aut nevlastnim mam Vectru V6.
PS: Drandil nekdo z vas uz v G-cku 1,2 16V 55kW a
1.6 8V 62kW. Hec ja jo, to protoze v reichu se 1.4 16V nenabizi.
-
« Re: Kazda rada dobra
Trochu mne zarazila Tvoje věta: "Motor 1,4 16V ale i 1.6 16V v Astre Clasic byl nic moc, ale v novym G-ecku je to uple o necem jinem". Vždyť to snad jsou shodné motory montované do astry I (clasic) i do astry II. Motor 1,6 16V je už staršího vydání a asi byl v době svého uvedení do světa jinak naladěn, ale motor 1,4 16V je poměrně nový, takže předpokládám stejnou charakteristiku. Nebo jestli máš nějaké důvěrnější informace, tak se s námi o ně poděl. Zdravim. -
« Re: Kazda rada dobra
Dik Aknalb, nemyslim si vubec nic. Ja se drzim hesla, kazdy podle sebe!
Cena: cca 70000,- Kc z ceny noveho dolu za starsi celkem jde. Ale vem si nekoho kdo ti rekne jestli to nekde neni strikany, jestli licuji vsechny dvere a kapota, prohlidni si poradne predni sklo jestli neni poskoreny od sutru(treba jen mala cocka), jestli odpovida dezen pneu poctu km(mel by byt jako novy pri 17000km), pri te prilezitosti skoukni rafky jestli nejsou moc ohoblovany o chodniky apod..
K autu by mely byt 2ks klicu, cerny plastovy privesek s kodem klice(carovy), servisni knizka, navod k obsluze, navod k radiu(pokud ho ma oplacky) tipuju tak CAR300. Zkontroluj si pritomnost rezervnich zarovek, rezervy ,heveru a klice na kola.
Lekarnu, trojuhelnik a lano je jen na nem jestli ho tam nechal.
Motor 1,4 16V ale i 1.6 16V v Astre Clasic byl nic moc, ale v novym G-ecku je to uple o necem jinem. A G-ecko jako takovy je auto moc povedeny.
Jo jeste me napada, zkontroluj si jestli nema oroseny reflektory zevnitr, na to G-ecka trpej.
Jeste jednou dik za lichotky mym 6-ti hrnkum. -
« Re: Kazda rada dobra
Vzhledem k pořizovací ceně se mi za rok starý auto zdá cena přiměřená. Zajímavé je, že se hodně aster prodává s motorem 1,4. Nejspíš tenhle motor na astru stačí a není třeba zbytečně utrácet za 1,6. Asi je to trochu jiná situace než např. octavia 1,4. Nevím-hypotéza, nikdy jsem s astrou 1,4 nejel. -
« Re: Kazda rada dobra
Zdravim te Campagnolo je me jasne, ze sestivalec je sestivalec, ale kdo ho bude zivit! Oplove se skutecne pochlapili s novou Astrou i Vectrou. I když jsem jen zenska neznamena to, ze neuzu mit vetsi karu, ale ted me asi odsoudis. Ja jsem v pripade Vectry uvazovala o 1,8 a ne o takovem delu co vlastnis. O jeho vykonu nemohu pochybovat a k vyberu modelu ti mohu jen gratulovat a tise zavidet. Ja na takový auto asi nejakej ten casek mit nebudu. Za tvou odpoved dekuji a co se tyka kimatizace tu nemam, takže dle tebe nebudu stradat. A co si myslis o te cene 350.000,-?
Cau a diky Blaňa. -
« Re: Dálkové zamykání.
to titel: Mne se to taky libi. Navic mam dojem, ze to je i z bezpecnostnich duvodu. Ja na sve Astre nemam alarm, ale pri prvnim zmacknuti DO zamcu auto jen tak, ze ho lze zevnitr (!)odemknout vytazenim koliku na ridicovych dverich nebo pripadne na ostatnich dverich. Pri druhem zmacknuti DO se zablokuji i tyto koliky ve vsech (!) dverich, takze auto neni mozne odemknout jinak nez pomoci klice zvenku nebo DO. Ja se domnivam, ze pokud cely system podle poradi otevirani a zavirani dveri "pozna", ze by v aute mohl nekdo zustat, odmitne zablokovat i ty koliky, kvuli moznosti dobrovolne opustit vuz. Pomuze otevrit a zavrit ridicovy dvere, pak to jde zamcit. Treba je mozne, ze Tvuj alarm jde jeste dal a pokud detekuje pohyb ve voze pri zamykani, odmitne se aktivovat, ale to jenom hadam, v alarmech se nevyznam ;-) -
« Re: Kazda rada dobra
Cau Bláňo!
1.4 16V 66kW/90PS je v pohode. Co se vybavy tyka, tak asi takhle. Pokud jsi neco z toho co to auto nema mela v predeslem aute, tak ti to bude chybet. O ABS a klime nemluve. Pokud jsi to nemela - nebudes to hledat.
PS: Najel jsem s timto autem (r.v. 2000, model 2000 vybava 2000 - akcni model) asi 500km. Predcilo to moje ocekavani ale za svou Vectru 2.5 V6 bych to nevymenil.
Jo uz muj deda rikaval:"Sestivalec je sestivalec!"
-
« Kazda rada dobra
Od doby co se vyrabi Beckova Astra nemuzu klidne spat. Je to moc pekny auto a rada bych, aby me rikalo pane. Dnes jsem se dostala k autu, ktere by splnovalo alespon castecne me pozadavky, ale nejsem v tom tak zbehla jako vy, a proto Vas vsechny prosim o radu. Jedna se o Base 1,4 16V hatchback model 2000, r.v. 2000 v provozu od 5/00, najeto 17.000 km, alu kola 15". Nemá ani pocitac ani klimu. Je to po prvnim majiteli se servisni knizkou. Tohoto dabla bych mohla mit za 350.000,- Kc. Co si o tom myslíte? Vzdycky jsem chtela alespon 1,6, ale ty nejsou moc na trhu a jak Vas posloucham, tak motor 1,4 je schopnej tenhle kocar uvezt. Pokud me někdo odpovi, velmi to ocenim. Dekuji Aknalb -
« Re: Dálkové zamykání.
No moze to byt synchronizaciou DO, a stava sa to aj mne, ale POZOR! Mam taky nesmely pocit ze tento alarm aspon na vectre je dost inteligentny. Tiez som za ten svet nemohol prist na to preco sa mi to niekedy druhym stisknutim nezaplo, a potom som prisiel na celkom zaujimavu vec. Totisto ak zastavis a neotvoris vodicove dvere tak sa nespusti alarm. Asi si mysli ze je stale niekto v aute. To iste sa mi stane ak odomknem auto, otvorim spolujazcove dvere zapnem zapalovanie, a potom chcem auto zamknut a zaalarmovat a ide len zamknut central, druhy krat mozem mackat kolko chcem. Skus tento postup vyskusat aj u teba a potom daj vediet ci je to ono. -
« Re: Olej po 30.000 km ???
Napr. u manzelcineho peugeota 206 1.1.
1. vymena oleje po 2 letech nebo 30000km.
zatim tam ma 18000km a nic se nedeje.
Jediny rozdil je, ze se tam uz z fabriky dava polosyntetika a ne mineral. Vymenou na vlastni pest muzes prijit o zaruky, teda pohud si nesezenes origos Opel filtr a nebudes se jim s tim chlubit.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Blano, ten klasickej motor mel v 1.6 8V dokonce jen 55kW/75PS. Netvrdim ze byl zivjejsi nez 1.6 16V, ale rozhodne byl na svezeni prijemnejsi.
K ty cene, v soucasnosti stoji 1.4 16V Club coz je nastupce Base 419900,-(3door). Odtut jsem cerpal.(tech 70000,-Kc)
Co navic ma za dalsich cca. 60000,- krome tech elektronu? Nebo je to Jubilejni model 2000??
To by tam ale ABS melo byt, plus kozeny volant, radio CAR400 s ovladanim na volantu, el. okna, zrcatka, mlhovky,elektrony,2xairbag a dalsi.
Tomu by odpovidala porizovaci cena 470000Kc.
Ale co to ABS??