Opel Astra 1.6 16V a jiné
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Jak na to?
Tak zaklad je chytit stanici vysilajici RDS podporujici tuto fci. Coz je 100% CR1.
Musi ti tam naskocit symbol (maly cifernicek s napisem RDS)- nekdy to naskoci hned nekdy za 10min a pri slabsim signalu vubec.
Jakmile ho tam budes mit postupuj podle navodu na zapnuti funkce automatickeho hlidani casu (navod vozidla, ne radia).
Vlastni zkusenost - chodi to blbe, rozdil 5min zadnej rozdil a automaticke srovnani casu pri zmene letni/zimni nechodi vubec. Otazkou zustava co tam ty stanice vubec poustej za signal???
Napr EON u nas zatim taky neni a polaci ho jedou uz 2 roky. Pokud s tim pojedes do Oplu tak budou koukat jak vrany co vlastne chces. -
"-- skrytý --" 04.08.01 14:30
« Prvni zkusenost se spotrebou oleje u 2.0 DTI
Takze mam ted najeto cca 5000 km a motor spotreboval presne 1 litr oleje. Takze neni to zatim tak hrozny jako se uvadi v manualu k Astre (0,07 litru / 100 km), ale neni to ani jako u VW 1.9 TDI, ktery jezdej 15.000 bez doplnovani. Kdyby to tu cetl nahodou nekdo od Opelu, tak bych mel jeden napad: vicko od nadrze by mohlo bejt pridelany nejakym zkusobem k hrdlu, kdyz totiz plnim nadrz, vzdycky resim, kam s nim, abych ho tam nenechal. :o) -
« Re: Astra 1.4 16V
G-cka jsou hodne kvalitni, snad nejkvalitnejsi z cele rady Opelu. Jestli byla v dobre firme, tak mela pravidelnej servis a to je velke +.
No a ty ted jezdi a dodrzuj pravidelne prohlidky a verim ze servis nebudes muset navstevovat mimo plan. Gratulace!!! Uzij si ho ve zdravi! -
« Re: Astra 1.4 16V
Cena se zda být přiměřená. U kilometrů záleží na tom, jestli ročně najedeš 5 nebo třeba 40 tis. km. Když 5, tak ti to může být jedno. Pokud ale jezdíš hodně, budou tě jistě čekat postupné výměny běžně opotřebených dílů - tlumiče, brzd. kotouče, rozvoďák, spojka atd. -
« Počítadlo kilometrů
Jednak se mi číslice zdají málo čitelné, a pak je možné je vidět jen při zapnutém zapalování ev. běžícím motoru. (Snad aby kolemjdoucí zájemce neznal přesně opotřebení?) To mi trochu vadilo, když jsem přijel a potřeboval zapisovat kilometry.
Teď jsem zjistil, že stačí zapnout jen parkovací světla a displej se rozsvítí také. (V návodu, pokud to tam je, jsem si tohoto nevšiml) -
« Re: Kazda rada dobra
Blani, mozna ho nema ve standartu, ted nevim a nechce se mi nikam lezt to zjistovat.
Kazdopadne jestli ho ma, tak na vnitrni strane po po celem obvodu je sev(proste je sesita kuze dohromady. Krome pocitu ze tam je kuze se auto rozhodne lip na silnici chovat nebude :o)
Jinak za tu cenu Vybavu 2000 ber!
Zdar!!!! -
« Re: Kazda rada dobra
Dekuji Pedro za vysvetleni jak je to vlastne s vykonem a co ma na nej vliv. Je fakt, ze tak dobry vyklad me jeste nikdo nepodal. Co se tyce ceny Campagnolo je to presne tak jak pises. Je to G-ecko 1,4 16V, 5-D, model 2000 a k tomu je jeste dokoupeny alarm. Takze to ABS nakonec ma. Ja jsem pri shaneni narazila dos casto na to, ze majitele vubec nevi co maji v aute. Jeden ani nevedel jak ma velkou nadrz a sekl se o rovnych 10 litru. Vsechno co jsi popasal to auto melo. Jen ten volant se me nezdal kozeny, ale byl prijemny na ovladani. Ja teda nevim jak vypada kozeny volant, ale ovladani radia bylo na volantu. A to, ze je to model 2000, bylo uvedene i na ochranne liste auta, takze neni duvod o modelu pochybovat. -
« Re: Kazda rada dobra
Dovysvětlení pro Blanku. Není příliš důležité, zda má motor výkon 66 nebo 74 kW. To má vliv zejména na dosažení maximální rychlosti. Asi není podstatné, jestli můžeš jet max. 180 nebo 190 km/h. Na dobrý pocit ze zátahu motoru a dobrého zrychlení vozítka má vliv hlavně výše točivého momentu a jeho průběh v celém spektru otáček. Motory s 8V mají většinou max. toč. moment mezi 2500 až 3000 ot. a to je příznivé pokud jedeme např. na "pětku" rychlostí kolem 90km. Motory se 16V jsou lepší ve vyšších otáčkách, protože jejich toč. moment vrcholí někde kolem 4000 ot., ale mívají slabinu právě mezi 2000 až 3000, kde mají pozvolný nárůst toč. momentu. Ideální je, když se max. toč. moment drží a širokém rozsahu otáček např. 2000-4000 - tak to mívají některé benzinové motory s turbem.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Oba vozy maji 400ku. Ani v jednom z tech aut mi ten symbol nenaskocil. Tak nevim, treba to maj astry se 400kama nejak potlaceny. Asi to fakt nejde. Ale muzu te uklidnit i kdyz to funguje tak to nic moc neni!!