Opel Astra 1.6 16V a jiné
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Bez nadpisu
No, me zase ty Ameriky moc neberou. Mohutny a design je trochu mimo muj vkus. Interiery "vetsinou" tmava vinova kuze je taky spis neco co mi primomina kolotoce. Kazdy ma proste to svoje. Akorat nejak nechapu proc si vetsina americanu co ma penize kupuje nemecky auta. Ale kazdej ma proste to svoje, nekdo auta, jinej motejly. Kazdopadne je fakt, ze u nas jsou Ameriky ojedinela auta a maji sve priznivce. Jak se rika, pocet valcu a obsah nicim nenahradis. -
« Bez nadpisu
No, kdyby jsi byl na srazu v Plesnicich u Plzne, tak by jsi si zrejme prisel na sve. Zde se objevil majitel Omegy A, LOTUS a k pobaveni vsech prihlizejicich lital na pristavaci plose sem a tam az mu na zadku zbyly misto gumy kovove kordy. Kdyz ses u tech 4x4, sprintu se ucasnil Mercedes ML v uprave AMG. Frontera tam bohuzel nebyla zadna, ja svou nechal doma, prismazil jsem Vectrou. Mam za to ze tam byla 1 Vectra A 4x4. Pro upresneni, nejsem clenem klubu a toto byl muj 1. sraz aut vubec. Jezdim na motorkarske a taky u toho zustanu. To co jsem videl v Plesnicich me upevnilo v nazoru, ze podobne aktivity jsou znacne limitovany kupni silou podobnych nadsencu a odtud i slaba uroven technickeho vybaveni. Nicmene existence takovych nadsencu vzdy potesi. -
« Re: Re: Re: Re: Tak trochu kritika....
Viados: Jasně, ale záběr těchto stránek je zaměřen na Opel jako firmu, a jejich prostředí mi nepřipadá řekněme přívětivé. Tím nechci hanit práci jejich autora - je s tím určitě nepředstavitelné množství práce a času. Rád bych se třeba zúčastnil i srazu, ale pouze s Opelem Omega. Jsem tak trochu (hodněmoc!) orientován na pohon zadních kol (ev. 4x4), tudíž mě auta s předním pohonem nechávají chladným. Všechna. A to jsou bohužel dnes skoro všechna :( -
« Re: Re: Tak trochu kritika....
Viados: Dík za info. www.opelclubrenbau.cz jsou stránky obsažné, leč členem klubu se asi nestanu. Trochu se mi nelíbí striktnost vedení. Připadal bych si jako při nástupu do nového zaměstnání. Navíc klub sdružuje majitele všech typů a já bych spíše "specialisty" na Omegu. Něco jako www.fordsierra.cz kde se Sierra rozpitvala (v dobrém slova smyslu) do detailu a klub je veden (podle mě) velice přijatelnou formou. Ale ještě jednou opravdu dík za Tvoji snahu. -
« Tak trochu kritika....
...na Opel. Konkrétně na Omegu. Ne snad, že ba nebyla pohodlná, na silnici se chová velice korektně, ergonometrie pracoviště řidiče OK, velice slušná výbava. Ale jinak mě tento Opel, který vlastním, moc nenadchnul. Měl jsem 2.0 16V - spotřeba úděsná, nyní 2.5TD - no, moc to nejede. Údaje o spotřebě, které výrobce uvádí, jsou "poněkud" vzdáleny skutečnosti. Proti Fordu pomalu pracuje autom. převodovka, kabelové svazky vedené pod akumulátorem jsou kapitola sama pro sebe. V antikorozní ochraně Opel teprve dohání konkurenci (zejména z východu, a tím nemyslím Rusko) PS: Nevíte někdo, zda existuje web orientovaný na Opel? Něco jako www.Fordsierra.cz -
"-- skrytý --" 09.11.04 23:35
« Re: 2.0DTI
2.0 DTI 74 kW, jezdil jsem s ním 3 roky v Astře G caravan, najel jsem 120 tisíc km. Žral mi olej jako 50% jiných majitelů, 2-3 litry / 10.000 km. Jinak žádnej jinej ani nejmenší problém. Po 30.000 km se zajel - jel líp. Zpočátku se dalo je jen přes 1800 ot, po zajetí od 1500 ot. V mrazu pěkně tupej, ale to asi každej dýzl, celkem dlouho žhavil (10 sec při -20 st), ale vždy nastartoval na první otočení. Dlouhodobá spotřeba 6 litrů v létě, 6.5 litrů v zimě.
Pokud můžu soudit z dlouhodobé četby německých diskusí, tyhle motory odcházej v podstatě jedině na zadření - lidi prostě nejsou zvyklý, že novej motor takhle žere olej, nemaj v autě pal. poč., nekontrolujou měrkou a zadřou. Pokud udržuješ hladinu, vydrží. Ideální je mít auto s pal.počítačem, ten tě kdyžtak varuje. -
"-- skrytý --" 02.11.04 23:18
« Re:
Nemůžu si pomoct, ale už asi 3 roky je u Oplu každý nový model je míň elegantní než ten předchozí včetně faceliftů ("nová" maska Corsy C a Zafiry). I ten novej styl interiéru je děs. A k tomu výmysly typu blinkry u Vectry. *! Měl jsem Astru G a na rozdíl od Octávky I jsem oceňoval, že si v Rüsselsheimu ušetřili podobný blbiny jako sdružené mlhovky a jejich sdružené ovládání, prapodivně spřažené ovládání vnějšího levého zrcátka s pravého "pahýlu" a jiné Wolfsbursko-Boleslavské nanicovaté novoty pro novoty. U Astry G bylo všechno pěkně nezávisle, klasicky, žádný chytáky, přehledná palubka s přehlednou kapličkou. Pak se ale karta otočila ... ve Škodovce patrně dostali rozum a v Oplu ho ztratili. Pokud teď ještě něco od Opla, tak jedině Astru Classic II (G) anebo Zafiru. -
« Bez nadpisu
V roce 2005 maji prijit nove modely Vectra a Corsa. Pravdepodobne neco se predstavi jiz v Zeneve na jare. Vyrova nejspis od modeloveho roku 2006. Kazdopadne nova Vectra bude mit predek ala Astra H, a nova Corsa to same - takova zmensena Astra. Nechapu proc, kdyz ani nova astra nejde na odbyt.
Ovsem pokud bude Opel vyrabet Omegu, kterou GM zarizlo a znovu vzhledem ke katastrofalnimu stavu v ramci GM Evropa o ni uvazuje, bude to bomba. To co jsem videl na obrazku je skvele. ale Opel posledni dobou jaksi skvele veci nedela, bohuzel. Tak nevim. -
"-- skrytý --" 31.10.04 08:42
« Vectra - facelift ?
Ahoj Oplaci, netusite nekdo, kdy prijde facelift Vectry ? Zaslechl jsem, ze to ma byt nekdy v prubehu pristiho roku, ale kdy? na zacatku, nebo az na konci? Myslim, ze je v zajmu Oplu to udelat co nejdriv, protoze ten stavajici design je hodne diskutabilni a vetsine lidi se nelibi. Kdyz ale vidim, jaky maji ted problemy, tak se bojim, ze to hned tak nebude... -
"-- skrytý --" 26.10.04 22:57
« Re: Re: Motor 1,7 DTi
noo tych 180kmh som na tom nesiel. Dynamika vo vyssich rychlostiach je naozaj tristna ale da sa s tym kalit tych 160kmh tacho.
K tomu odbocovaniu, nejak som si to nevsimol (nie ze by to tak nebolo). Ja do toho presadnem vacsinou z landcruisera 3.0d takze mne to nepride ani take lenive :).
Spotrebu na dlhsiu trasu som meral iba raz a to na trase BA-Ruzomberok-BA, som isiel celkom dynamicky a nameral som 4.5 (system plna-plna nadrz).
Zamestnancom do mesta to (musi :)) stacit a za cenu za aku som to kupil je to super voz! -
« Re: Motor 1,7 DTi
Jo díky všem za odpovědi. Osobně mám starou astru 1,4 r.v. 93 a rád bych už něco novějšího a živějšího, což auto s tímhle motorem asi nebude... Přemýšlím o dieselu, protože v práci jezdím VW s motorem TDI a jsem s ním maximálně spokojen. Ale VW nechci, protože se hodně kradou. Chci něco úsporného, protože dojíždím do práce denně 100 km a spotřeba a provozní náklady jsou pro mě dost důležité. U té 1.7 je ještě plus, že spadá do nižší sazby povinného ručení. Trochu jste mě ale zaskočili, protože jsem si přečetl tady v sekci autokatalog test astry s tímhle motorem a tam o něm píší takhle, cituji: "Svým projevem se blížil devatenáctistovkám s výkonem 66 kW a točivým momentem kolem 200 N.m. Solidně táhnul již od 1800/min a bez známky vadnutí se nechal vytáčet až do 4500/min, a teprve zde mu došel dech. Pouze při akceleraci ve vyšších rychlostech byla znát letargičtější reakce na sešlápnutí pedálu.
Na dálnici byl schopen bez obtíží jet rychlostí 180 km/h a udávané zrychlení z nuly na 100 km/h za 16 s odpovídalo i našim měřením.
No kdo ví kdo ty testy dělá... každopádně ještě jednou díky za názory, když budou další, nebudu se zlobit ;-) -
« Motor 1,7 DTi
Mám Astru s týmto motorom,cca 20000km. Úplný súhlas s MITSI. Chce to trochu si na to zvyknut. Astra s týmto motorom ale jazdí celkom fajn.Myslím,že jeho prednosťou je spotreba.Jazdím s tým krátke vzdialenosti /do 10 km/,sem tam aj dlhšie vzdialenosti a myslím že ho prílíš nešetrím ale spotrebu cez 5,6 l som nemal ani v zime. Keď som isiel s ASTROU na dlhšiu po dialnici /110 - 130 km/h/ tak som mal spotrebu cca 4,6l. Spotrebu som meral od plnej do plnej nadrze.
Ešte s týmto motorom mám malý problém. Ked auto startujem po dlhsej prestávke/3 hod a viac/ svieti kontrolka mazania az do 6 sekund. Samozrejme ked som to reklamoval u predajcu,tak povedali,že je to normalne. Schuti som im nadal a išiel som inam,ale nevedeli to odstraniť. Myslím si že je to nejaká výrobná vada,pretože to robí mnoho týchto motorov,ale oni * to nechcu priznať a odstrániť to nevedia.
Ak chces auto s týmto motorom na spotrebu /nizsia poistka - Slovensko/
- neobanuješ,ak to chceš často aj dobre osoliť,kúp radšej niečo iné. -
"-- skrytý --" 26.10.04 11:58
« Re: Re: Re: Re: motor 1.7 DTi
Ne, myslel jsem to tak, že např. při odbočování, kdy nemusím zcela zastavit, ale potřebuji zjistit, zda po hlavní nic nejede, jedu na zařazenou dvojku a následně bych potřebovat akcelerovat, tak bez použití spojky a vytočení motoru alespoň na 2000 ot./min. nemám vůbec šanci to auto rozpohybovat: lepší je totiž úplně zastavit, vrazit tam jedničku a pořádně to "oroštovat".
PS: S takhle nepříjemným motorem (z hlediska charakteristik) jsem se snad ještě nesetkal. Ovšem při plynulé jízdě ustálenou rychlostí po volné okresce si toho člověk nevšimne...