Opel Astra 1.6 16V a jiné
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Spotřeba v zimě
Zatím ne,protože jsem se díval na jednu ale ta byla za opravdu nekřestanské peníze (98 v základu za 300 000,-najeto60 000)Tak jsem se byl zeptat v opelu a tam mi řekli,že lepší chvili si počkat a trochu sledovat nabídky. tak zatím sleduju ale už se nemůžu dočkat.Zas na druhou stranu jsem sledoval inzeráty a za dobré jsou dovozovky z D.
Ale nevím radši bych to neriskoval -
« + kryty kol
Jelikož disky jsou černé, tak jsem se zajímal ještě o plastové kryty - u OPLEL je zrovna neměli na skladě, ale byli ochotní je objednat a dodat do max. 3 dnů. Cena á 650.-Kč.
-Tak jsem se podíval po supermarketech Globus a Carrefour mají vyhovující kryty s (širšími packami, aby lépe držely)á 169.-Kč "Palermo". V Makru pak byly ještě o něco levnější 4ks za 581.-Kč.
-Proti originálním docela milá úspora 2 tis.Kč. -
« Dojmy z výměny kol
Tak jsem si pořídil zimní pneumatiky na plechových discích a už je také namontoval.
- Nejobtížnější bylo dostat hever z koženkového pozdra, kde je spolu s klíčem na šrouby kol a dokonce jsem tam našel ještě šroubováček a oko na lano.
-Hever vypadá velice chatrně, ale překvapil mě výbornou stabilitou a nenamáhavým zvedáním, má i šikovně flefibilní kličku.
- Jen jeho správné nasazení je obtížné, na vzdálenější - plechovou hranu, daleko od okraje auta a tak si musí člověk skutečně kleknout na zem.
- Klíč ma šrouby (jen "17"), auta u kterých jsem dřív měnil kola měla "19", je velice lehký trubkový(zatím jsem se s tak lehkým nesetkal)
- Nasazení šroubů do závitů není jednoduché, chybí nějaký zářez či vodící kolíky jaké měly Lady. Ještě horší je to do hliníkových disků, které mají šrouby hluboko zapuštěné.
- Ještě, že jsem si to vyzkoušel, kdybych někdy píchnul, tak budu vědět jak na to! Říká se těžko na cvičišti - lehko na bojišti.
- Jo a jelikož jsem si pak všiml rozdílného směrování dezénu, tak jsem si to pak ještě jednou u všech kol zopakoval. -
« Re: re 1.6 + Spotřeba
Ta spotřeba u 16 je asi dána větším objemem a 14 slabším motorem,no stejně těch pár deci je podle mne zanedbatelných,ale ještě k renaultu,ty motory jsou opravdu tak usporné sám jsem mněl tu možnost to poznat (megane 14)ale to je podle mně vše co je asi na francouských autech dobré (vyjma Peugeot 607) -
« Re: re 1.6 + Spotřeba
Ukazuje se, že ta Astra 1,4 16V je taky pěkně žravý auto - úplně stejně jako 1,6 16V u které mi to vychází za 13 tis km stejně (přesně 7,16 lt/100 km). V prospektech uváděli hodnoty dokonce u 1,6-ky o 0,1 lt méně, což jsem si původně myslel, že mají chybu, ale prý ne.
- Myslím si, že třeba Renault má úspornější motory a vzpomínám na Megana 1,4 8V u kterého to bylo 6,2 lt/100 km (počítáno z 50 tis.km) -
« Re: Zpozdovac vnitrniho osvetleni
Jedna se o Astru F rv 97. Myslim, ze tam neni centralni jednotka, ale krabicka nad pojistkama, jejiz vstupy jsou spinace na dverich a draty od spinace svetel(vnitrni i vnejsi). Krabicka zajistuje zvukovou signalizaci pri otvereni dveri a zapnutych vnejsich svetlech a zaroven i zpozdeni pri zavreni dveri pro vnitrni osvetleni.
K svetlu je privedeno stalych 12 a zem se ukostri pres spinace ve dverich. Po zavreni dveri je ukostreno pres tu krabicku po dobu zpozdeni, pak se i toto druhe ukostreni odpoji.
Nevim, jak uvnitr krabicky odpojit zpozdeni, nebo jak zrusit zpozdovani pri zapnutem klicku? -
« Zpozdovac vnitrniho osvetleni
Ahoj, nevite nekdo jak upravit zpozdovac tak, aby prestal fungovat (svetlo se hned vypnulo) pri zapnutem klicku zapalovani. Pokud pri zastaveni nekdo vystoupi a hned se jede dal, zpozdovac stejne sviti jeste 15 s a neni to nic prijemnyho. Dik za radu -
« 1.4 16V
Našel jsem astru 1.4 na www.autododrovolny.cz (Velké Meziříčí)další v Kladně. Mrkni na www.tipcars.com já tam našel tu svoji astru.
Jinak motor se mi vcelku líbí, taky jezdím z 90% sám a není problém jezdit svižně 150-160 Ostrava - Frýdek. Maximum jsem zkusil 180km/h. Někde jsem četl že rozdíl mezi 1.4 a 1.6 se pozná akorát při plném obsazení vozu, jinak je to na stejno.
Já jsem to poznal když jsme jeli 2 + cca 100 kg tak auto bylo znatelně línější. S 1.6 jsem neměl možnost jet tak nemohu srovnávat.
-
« Re: Opel Astra v českém filmu.
Samozřejmě,že jsme si všimli.Já si myslím,že to je jedno jaké auto tam dají,ale víš jak to chodí
na filmy nejsou peníze,tak v rámci reklamy se tam
pustí auto jaké chceš,není to špatná reklama a pořád se mi zdá levnější než v televizi např.před zprávama -
« Opel Astra v českém filmu.
Všimli jste si také, že v ryze českém filmu "Ene bene" hraje tohle auto? Nepochopil jsem zda to má něco konkrétního vyjadřovat nebo to byla jen náhoda. Není to zrovna v Česku typické auto a pak Octavia je třeba z obdobného německého koncernu. -
« Re: ráfky a pneu ?
Od Opel C&S jsem dostal odpověď, že 19.07.2001 byly schváleny v ZTP č.3898-170 následující rozměry kol a pneu:
standardní 185/65 R14 86H ráfek 5.5J x 14 ET 39
volitelné 185/65 R15 88H ráfek 6J x 15 ET 49
195/60 R15 88H ráfek 6J x 15 ET 49
zimní 175/70 R14 84Q M+S ráfek 5.5J x 14 ET 39
Nevím jak často je schvalují, v r 2001 to může být zase jinak.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
2.- Přistavení v 7.00 - hotovo v 11-12.hod.
3.- Předběžná cena byla uvedena 3500.-Kč, konečná však jen 2835.-Kč. Největší položkou z toho je olej (1200.-Kč Castrol TXT Softec Plus), práce pak 1015.- a DPH 511.-Kč.
5.- Cena se mi zatím nezdá příliš vysoká, ale slyšel jsem, že po skončení záruky jezdí někteří spíš do "neznačkových" servisů, které jsou prý levnější? Ze Slovenska zase raději do Rakouska, kde je prý servis kvalitnější.
6.- Jaké máte zkušenosti s OPEL servisem?