Opel Astra 1.6 16V a jiné
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Dotazník - Opel
Jo, to kdyz si koupis novej autak tak ti to prijde. A ver tomu ze kdyz si budes na neco stezovat, daji to dylerovi vyzrat a musi se k tomu vyjadrit. Pak nejspis bude dyler kontaktovat tebe v cem ze je problem a bude se tvarit ukrivdene.
Ja to zazil kdyz jsem se na to moc nekoukal(asi 15 formular) a na druhe strane (tyka se dylera) jsem to vsechno zaskrtal v domeni ze nejlip, uplne naopak nejhur.
To jsi mel videt jak na me po nejaky dobe sef zahlizel a chtel vysvetleni, byl fakt nasranej. Asi jim to opravdu uskodilo. Od ty doby vsechny sracky podobnyho typu peru do kose.
Pokud mas kladny ci zaporny vztak k tvemu prodejci, vyjadri se a bude to mit odezvu! -
« Dotazník - Opel
Dostal jsem dotazník (odeslaný z Hamburku) ohledně spokojenosti - tentokrát se servisem. Otázky byly i v češtině k zakřížkování, pak k odeslání nevyplaceně do Anglie.
-Vypadá to, že firma má asi zájem zjistit zkušenosti zákazníků celoevropsky. Dostáváte je také? U Renaulta jsem se s tím třeba nesetkal. -
« Reakce na Viadose
To co jsi tu prave popsal opravdu v dnesni dobe hybe Nemeckem a lide zkoumaji pri koupi vozu jakou normu auta splnuji. Podle toho jsou osvobozeni tusim az na 4 roky od placeni dane a jsou to slusne castky. Doplaceji na to chytraci co si koupi to same auto nekde jinde v ramci EU(levneji nez v Nemecku) a ejhle oni po nich v Reichu chteji prachy protoze to auto bylo vyrobeno pro jiny trh a nesplnuje Euro predepsane pro osvobozeni. No dorazilo to i k nam, trikrat Hura!!! -
"-- skrytý --" 23.01.02 17:08
« Dve verze 2.0 DTI
Do te doby, nez jsem zacal vyplnovat priznani k silnicni dani, jsem netusil, ze pod nazvem 2.0 DTI se skryvaji 2 motory: X20DTH a Y20DTH. Ten prvni v abecede splnuje Euro II, zatimco ten druhy Euro III a (pry s prehledem) i Euro IV. Ten novejsi se dodava od pulky roku 2001. Vykonove i konstrukce jsou prakticky totozne, jen maji jine palivove cerpadlo a jine nastaveni ridici jednotky. A proc o tom pisu? V TP jsem mel uvedeno Y20DTH a k tomu normu EU 96/69, coz je jinymi slovy Euro II. Tedy - zdalo se mi - jasna chyba v TP. Nicmene pry ne, pry (koupil jsem ho v cervnu 2001) jeste nebyla hotova homologace noveho, tak ho prihlasili pod homologaci starou. Ke cti Opel C&S poznamenavam, ze mi na muj dotaz odpovedeli, ze mi pro FU poslou potvrzeni, ze motor skutecne splnuje Euro III ... -
« Re: Životnost žárovek hlavních světel
Neporadim, nevim. Naposledy jsem laboroval s H4kama v Audine a dal tam Osram +30% s primesi xenonu a chtel jsem aby svitily modrofialovobile jako xenon. Svitily nadherne bile(po vycisteni parabol a skel zevnitr) To bylo nekdy v 96tym.
Donutil me k tomu fakt, ze jsem preparkovaval funglovku Astru F a tu Audinu a zastavil s nima tak, ze obe svitily na zed. Audina zlute a mrtve a nova Astra perfektne bile. Po zminenem postupu to bylo nastejno.
H7 ky jsou urcite ruzne upravene, ale nikdy jsem nic podobneho nezkousel ani na predesle Vectre Sport co Xenony nemela. Je fakt ze ty pribarvene Opel nabizi ve sve siti, ale nevim zda se to zlepsi. Pokud by to bylo opravdu lepsi a tudiz bezpecnejsi pro provoz, urcite by je montovala fabrika primo.
Muj tchan je timto ale posedlej, chce docilit xenonoveho efektu na svem aute s H4kama. (Moje xenony mu nedaj spat) Za posledni dva roky tam nastrkal dobrou desitku ruznejch pribarvenejch a vzkonove navysenejch zarovek od znackovych Philips, Osram az po Tungsram a Noname.
Docilil toho ze mu porad praskaj a uz zdalky vidim ze jede auto jak od kolotoce. (to mu ale rict nemuzu) Ted nedavno jsem byl pocten a dostal od nej sadu nejakejch zarovek do manzelcina Peugeota od Tungsramu a jsou s modrejma sklama. Ted jen nevim jak mu stale rikat proc jsem je jeste nenamontoval, asi je rozslapu!!!! -
"-- skrytý --" 17.01.02 00:00
« Průměrná spotřeba 2.0 DTI
Tak jsem dopočítal účetnictví a taky mi vyšly tyto údaje: Od 2.6. do 31.12. najeto 32476 km, tankováno 2201,32 lt nafty za celk. cenu 51 786,16 Kč, což je průměr 23,53 Kč/lt. Tankoval jsem i v Německu (asi tak pětinu - to neeviduju přesně). Průměrná spotřeba 6,78 lt/100 km, přičemž průměrná ze tří udaných - pro potřeby účetnictví - je 6,17. Z celkové ujeté vzdálenosti jsou 2/3 dlouhé štreky Praha - Frankfurt (80% dálnice, cestovní rychlost 140-160 kmh).
-
"-- skrytý --" 16.01.02 20:00
« Re: Životnost žárovek hlavních světel
A jeste neco, u Srby mi rikali, ze Opel H7 jsou nejak specialni, ze maj upraveny spektrum. Normalni prej vyzarujou i v pasmu UV a to poskozuje kryty svetel (krehnou). Mne se ale zda, ze i ostatni auta maj kryty plastovy. Jsou fakt Opel zarovky nejak speci nebo ne? Jak to resite vy? -
« Životnost žárovek hlavních světel
Mimo "Viados" již "skdd" zde zmiňoval krátkou životnost H7 žárovek v hlavních tedy tlumených světlech. Abych tím nebyl zaskočen, tak jsem hned 2 kusy zakoupil a čekal, kdy některé přestane svítit. Po roce a 15 tis. km jsem se dočkal. Bylo to zrovna levé. Při jízdě jsem to ani nepozoroval, až když jsem náhodně obešel auto. Zpětně když vzpomínám že mi připadalo, že sněhové mantinely vpravo světlo hodně odrážejí.
Jinak tam byla žárovka Philips Germany, okem nebylo vidět přerušení vlákna, ale to asi není podstatné.
-Jaké jsou vlastně žárovky v dálkových světlech? Také ty H7? Na nějakém letáku nabízeli Opel-white+30 s vyšší svítivostí H1 a H4, ale ty pro Astru s H7 asi nebudou použitelné? Zbývala by H7-Opel-blue za cca 600.-Kč -už je někdo používáte??? -
« Re: 3.Astra
No jestli mas motor s 92kW a ne 85kW, tak pak to normalni urcite neni. Jedna se jak jinak o softowou zalezitost. Nezbyva nez otravovat v servisech kdypak ze jim dojde nove CD se softikama
a pak jen cekat a doufat. Kazdopadne si to nech napsat jako zavadu aby ti to bezelo na zaruku, nekdy softove zalezitosti (vlastni zkusenost) trvaji u GM i 1,5 roku. (asi 10 pokusu z ruznych novych CD)
PS. Kdyz dam nohu s plynu tak motor musi spadnout v otackach, vse ostatni je nenormalni a anomalni.
Nenech se ukolybat priblblejma nefundovanejma a kolikrat i zoufalejma kecama "prijimacich" techniku. Neradi priznavaj ze zavada je na strane GM. Tak udelaj blba z cloveka "zakaznika". Kup si auto za pul milose nebo radeji celej milos a dej nam svatek.
-
"-- skrytý --" 07.01.02 10:59
« Rekapitulace po pul roce
Od 2.6.2001 ujeto 34 tkm. Dosavadni problemy: vymena silent bloku prevodovky (odhaleno na garancce pri 30 tkm, subjektivne nebylo znat, v zaruce), vymena leve predni zarovky v potkavackach (32 tkm, cca 400 Kc), porucha tempomatu - tempomat stale vypinal - odstraneno serizenim jakehosi snimaciho plechu u spojkoveho pedalu (32 tkm, v zaruce). Krome garancky tedy jedna navsteva v servisu. Zadne jine problemy se nevyskytly. -
"-- skrytý --" 05.01.02 00:00
« Re: 3.Astra
Kolesa 5dier su od motorov 1.8 hore, 1.4 maju aj v my 2002 4 dieru, 1.6 my 2002 som fyzicky nevidel ale predpokladam 4 diery. Inak do 1.8 sa da objednat pack, pri ktorom su budiky pekne oramovane :-) Celkovo krajsie, nazov packu vykukam v cenniku a poviem. -
« Astra F 1,7TD
Chtěl bych poprosit o Vaše zkušenosti, chci si pořídit kvůli kufru starou Astru caravan r.95/96. motor 1.7TD 60kw,cca 140tkm. Jak je na tom kvalita, motor, co tak vydrží, co se kazí?Co koroze? Jsou tady také problémy s rozvodovým řemenem jako u benzíňáků?
Přesedám z Felicie LPG kde jsem jsem byl spokojen, teď nevím co mě čeká. O Astře nemám vůbec žádné informace, a proto budu vděčný za každou radu a pomoc. Díky moc!!! -
« Re: 3.Astra
Kola jsou na 5 šroubů - myslím, že je to tak u všech nových Aster. I gumy 195/60/15 jsou myslím i u ostatních, nevím jak u 1.4. Ke prodlevě mezi pedálem a akcí: Všiml jsem si toho až u vozů s elektron. vstřikováním. U karburátorových motorů je reakce rychlejší. Je to ale věc zvyku, nyní mi to již ani nepřijde. Je to i u motocyklů - jezdil jsem na karburátorových 16V (okamžitá reakce), i na stříkačkách 16V (prodleva).
At ti to jezdi!!!