Opel Astra 1.6 16V a jiné

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL

  • 00 Reagovat !

    foto

    22.12.04  19:31

    « otázky...

    zajímalo by mne: - v kolika km by se měl měnit rozvodový řemen (a vše co s tím souvisí) v Astře G 1.6 16V - a na kolik to vyjde?
    dále: jde u Astry G s multifunkčním volantem a palub. počítačem dát nějaký CD/MP3 rádio přehrávač tak, aby fungoval multifunkční volant a na displeji palub. poč. se zobrazovaly skladby CD/MP3/rádia?
    při přejíždění nerovností/větších zvlnění se ozývá z auta (Astra G) nejspíš zepředu takové křupání - co to znamená?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.12.04  17:10

    « Re: Re: Re: Re: Re:

    Díky redaktorovi za úpravu slovníku slušných slov. Na jiném serveru to prý tak snadno nejde. Ještě, že jsou odborníci alespoň u aut.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.12.04  15:36

    « Re: Re: Re: Re:

    Protože ten diskusní systém provádí primitivní detekci tzv. neslušných slov a slovo P-I-Č-K-A najde, i když je před ním Š. ;o))) Asi byl napsán pro mateřské školy, nebo nějakým katolickým knězem, protože podle mě je P-I-Č-K-A je spíš sympatická zdrobnělina, než sprosté slovo. :D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.12.04  17:49

    « Re: Re: Re:

    Proč to nebere slovo (vynikající)?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.12.04  17:44

    « Re: Re:

    Podporuji názor Mitsiho. PP spolehlivě ošálí ty, kterým chci ukázat, jakou mám malou spotřebu. U pumpy je to už jiné. Viz můj případ, kdy jsem měl podle PP už nádrž suchou, ale auto jelo spolehlivě ještě dalších 40 km k čerpačce, přitom spotřeba byla vyšší, než ukazoval PP. S klimou je to obdobné. Jásal jsem nad automatickou, ale už rok jsou manuelně nastaveny otáčky ventilátoru, stejně tak směr foukání, jenom teplotu měním. Proč? Když je mi zima, tak to fouká všude jinam, jenom né na mě. Naopak v létě fičí ledový vzduch přímo na kebuli. Pak nezbývá, než to ručně přestavit. Možná je to tím, že jsem zatím měl vždy manuální klimu, jiní mohou mít lepší zkušenosti.
    Asi před 10 lety jsem si nechal dodělat man. klimu. Stálo to tehdy asi 40000,- a už bych to neudělal. Třeba jen proto, že samořezné šrouby na přístrojovce už nikdy plasty pořádně nepřidržely. A za 3 roky jsem auto prodal, takže mě to stálo přes 1000,- na měsíc.
    Peníze bych raději dal do střešního okna, špičkových kol a gum. Nebo ještě lépe na dobrou dovolenou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.12.04  14:19

    « Re:

    Moje řeč - naprosto vyhozené peníze kvůli rádoby "lepšímu komfortu" ovládání! Opak je totiž často pravdou a např. některé autoklimy jsou spíše k vzteku, o nevěrohodnosti údajů PP ani nemluvě.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.12.04  13:08

    « Bez nadpisu

    No pekny napadady, to je presne to cemu se rika, koupim levne auto a draze dodelam. >:D
    Tak k veci, co se tyka klimy: jde to - musis mit komplet novy modul topeni, protoze tvuj stavajici nema servomotory, dal potrebujes, novy ovladaci panel topeni, a svazky kabelu na novou klimu. Cena toho topeni se servomotorkama a ovladacim panelem vcetne kabelu muze stat na vrakaci kolem 6-8 t is. Nikdo ti nezaruci ze je vporadku, ze tesni a ze nepochazi z bouracky a neco je praskly a ze vsechny motorky jsou O.K.
    Svazek elektriky se meni komplet s pojistkovou skrinkou. Takze musis sundat komplet celou pristrojovku, predelat topeni, vypustit vodu a chladici medium ze stavajici klimy. To vleze do penez. Jenom vyvakuaovani a naplneni klimy znovu pocitej tak 2000, pokud se to podari napoprve. O narocnosti natazeni novych kabelu elektriky nemluve. To bys musel mit hodne dobryho kamarada elektrikare. Nikdo z nich totiz takovou pakarnu delat nechce. Pokud ano tak velikej kamos ti to udela tak za 3000 Kc.
    Palubacek - je potreba doplnit spoustu senzoru, otazka je jestli je to cele predkabelovane. Dal potrebujes novou packu steracu - s ovladanim, a novy displej pristrojovky. A musis zajet do Oplu na preprogramovani Techem.
    Zaver, oboji bych nechal byt, klimu mas a o to jde, jestli je automaticka nebo manualni je celkem uz nepodstatne. Jesli natukas na displeji nejakou teplotu, nebo si ji nastavis otocnym knoflikem modra/cervena uz taky neni az takovy problem. PC je dobra vec - ale dodelavat ji je celkem desna fuska.
    No a jak jsi zminoval nejakou firmu co dodela klimu - to nemam zdani ci nabizi jen dodelani automatiky, rozhodne se nedoplatis. Vem si ze dodelani cele klimy u takovych firem stoji cca 44000manualni az 70000za automatickou. Tu tvou predelavku na automat bych tipnul alespon na 30000tis.
    Ale treba se jen seredne pletu, treba. Tak hodne zdaru.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.12.04  07:31

    « montáž palubního počítače

    Zajímalo by mne: jde do Astry G 1.6 16V domontovat palubní počítač (když má jen venkovní teploměr), jde předělat mechanickou klimatizaci na automatickou? (Když tak obojí za kolik, když se použijí třeba i použité díly - autovrakoviště, nebo druhovýroba?)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.11.04  14:14

    « Re:

    Jo a skla na všechny Opely se dělaj v Bílině ... :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.11.04  11:24

    « Bez nadpisu

    To je ta globalizace: Ve vectre mam na manualni prevodovce U.S. Pat. a je vyrobena v U.K. (petidverove modely a caravany se delaly tam. Fronteru co mam je vlastne ISUZU, Motor Isuzu - made in Japan ale motorarna ISUZU je i v POLSKU, spusta dilu v motoru nese Made in USA. Montovane je to cele v U.K. a je to GERMANY CAR. Dneska je to tezky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.11.04  20:14

    « Bez nadpisu

    campagnolo: Locat, Overdrive aj. (pokud není správně napsáno, omlouvám se - vládnu lépe něm. jazykem) vylepšení původních dvou a třírychlostních automatů přineslo své ovoce. Dnes je asi nejlepší volbou převodovka plně řízená elektronikou s možností sekv. řazení. PS: Hle, jak byl oprášen starý dobrý variátor. Pouze místo řemenu spec. čl. řetěz a elektronika k tomu. A už to spolupracuje i s "litry" motory. Ale to sem nepatří - aut. přev. řeší jíné fórum. PS2: Opel prý kupuje aut. převodovky GM přímo v US. Motor mám BMW, převodovku ze zámoří, kastle je (snad) Opel - to je hybrid, co?
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.11.04  10:05

    « Bez nadpisu

    Jasne, souhlasim, kazdy ma to sve. A cim vic plechu kolem sebe v dnesni dobe, tim lip. Proti automatu nelze dnes jiz nic namitat. Doba pomalych trirychlostnich automatu je jiz v nenavratnu. Omegu jsem mel MV6 caravan a nalital jsem v ni 245000km. To byl kocar.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.11.04  17:26

    « Bez nadpisu

    campagnolo: Asi stejně, jako jsou v Evropě "jiná" auta Made in USA, tak jsou v USA jiná auta Made in Europe. Stejně tak, jak je odlišný design, jsou odlišné i jízdní vlastnosti (měl jsem tu čest už něco řídit). Vidlicový osmiválec, automat a nehorázné "plýtvání" prostorem je ale něco, co mne fascinuje. Ó jaký je to rozdíl proti např. Daewoo Matiz. To je vhodné snad pro děti na hraní, ne? A záliba ve velkých autech byla asi příčinou, že mám nyní Omegu. Snesl bych ale i větší popelnici. A samozřejmě, že ji mám s aut. převodovkou, neb manuál už mi nesmí do domu. Barevnou televizi také nevyměním za černobílou, že?
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.11.04  12:39

    « Bez nadpisu

    No, me zase ty Ameriky moc neberou. Mohutny a design je trochu mimo muj vkus. Interiery "vetsinou" tmava vinova kuze je taky spis neco co mi primomina kolotoce. Kazdy ma proste to svoje. Akorat nejak nechapu proc si vetsina americanu co ma penize kupuje nemecky auta. Ale kazdej ma proste to svoje, nekdo auta, jinej motejly. Kazdopadne je fakt, ze u nas jsou Ameriky ojedinela auta a maji sve priznivce. Jak se rika, pocet valcu a obsah nicim nenahradis.
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.11.04  18:29

    « Bez nadpisu

    campagnolo: No, na nějakém tom srazu jsem už byl (jeden jsem pořádal - nikoliv školní), a skutečně fascinující je pohled na šňůru aut jednoho typu. Mix je jenom kolona (i když u aut Made in USA je to o něčem úplně jiném).
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.11.04  16:26

    « Bez nadpisu

    No, kdyby jsi byl na srazu v Plesnicich u Plzne, tak by jsi si zrejme prisel na sve. Zde se objevil majitel Omegy A, LOTUS a k pobaveni vsech prihlizejicich lital na pristavaci plose sem a tam az mu na zadku zbyly misto gumy kovove kordy. Kdyz ses u tech 4x4, sprintu se ucasnil Mercedes ML v uprave AMG. Frontera tam bohuzel nebyla zadna, ja svou nechal doma, prismazil jsem Vectrou. Mam za to ze tam byla 1 Vectra A 4x4. Pro upresneni, nejsem clenem klubu a toto byl muj 1. sraz aut vubec. Jezdim na motorkarske a taky u toho zustanu. To co jsem videl v Plesnicich me upevnilo v nazoru, ze podobne aktivity jsou znacne limitovany kupni silou podobnych nadsencu a odtud i slaba uroven technickeho vybaveni. Nicmene existence takovych nadsencu vzdy potesi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.11.04  18:34

    « Re: Re: Re: Re: Tak trochu kritika....

    Viados: Jasně, ale záběr těchto stránek je zaměřen na Opel jako firmu, a jejich prostředí mi nepřipadá řekněme přívětivé. Tím nechci hanit práci jejich autora - je s tím určitě nepředstavitelné množství práce a času. Rád bych se třeba zúčastnil i srazu, ale pouze s Opelem Omega. Jsem tak trochu (hodněmoc!) orientován na pohon zadních kol (ev. 4x4), tudíž mě auta s předním pohonem nechávají chladným. Všechna. A to jsou bohužel dnes skoro všechna :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.11.04  12:26

    « Re: Re: Re: Tak trochu kritika....

    Přispívat do diskuse a poradny můžes samozřejmě i jako nečlen.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.11.04  21:48

    « Re: Re: Tak trochu kritika....

    Viados: Dík za info. www.opelclubrenbau.cz jsou stránky obsažné, leč členem klubu se asi nestanu. Trochu se mi nelíbí striktnost vedení. Připadal bych si jako při nástupu do nového zaměstnání. Navíc klub sdružuje majitele všech typů a já bych spíše "specialisty" na Omegu. Něco jako www.fordsierra.cz kde se Sierra rozpitvala (v dobrém slova smyslu) do detailu a klub je veden (podle mě) velice přijatelnou formou. Ale ještě jednou opravdu dík za Tvoji snahu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.11.04  17:23

    « Re: Tak trochu kritika....

    České: www.opelclubrenbau.cz, www.opelsenator.cz
    Německé: www.opelclub.de, www.opel-problemforum.de, [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…