Opel Astra 1.6 16V a jiné
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Dotaz
No to ja taky nevim,co by tam Adamovi potomci mohli davat,ale mozny je dneska vsechno. I kdyz se priklanim spis k tomu,ze to bude standard. Ale ta myslenka povoleny matky je moc dobra,tim by to bejt klidne mohlo. No nakonec te mozna vyndani a pripadny rozebrani nemine,jeste stesti,ze to neni tak hrozny,teda,pokud to pude vsechno povolit.Ja budu o vikendu menit kloub,tak jsem pln ocekavani,co to udela. Dej vedet,jak dopadlo to tve bouchani.Mne uz fakt nic jinyho nenapada,tam zase tolik dilu,kde by to mohlo vznikat neni.Teda pokud se to nenese uplne odnekud jinud,viz ma anabaze.Tak hodne stesti v diagnoze. -
« Re: Dotaz
futura: tak jsme si vzájemně poradili :-)) Phersona znám, ale nevěděl jsem, jestli tam Opel nedává nějaký spešl díl. Divný je to, že ta vůle (axiální) mezi pístnici a tím gumovým lúžkem je na obou stranách stejná (asi jako, když je na zadku vytlučené gumové uložení tlumiče v karoserii), ale kola jdou otáčet do rejdu normálně, žádné přidrhávání. Takže nevím, kdyby to bylo vytlučené ložisko, tak by to drhlo. Jedině to vyndat a pokusit se dotáhnout matici na pístnici. -
« Re: Dotaz
Sice nemam Oplika,ale predpokladam,ze konstrukce Phersonu na predku u teto kategorie bude v zasade totozna.Melo by tam byt gumove ulozeni ve kterem je cely tlumic upevnen,to by teoreticky mohlo byt poskozeno a pri properovani dochazi k narazum o domecek tlumice,spise bych se ale priklanel k poskozenemu lozisku,ktere je mezi miskou,ktera drzi pruzinu a vrchnim krytem,ktery zapada do toho vrchniho silentbloku. Nekde jsem slysel doporuceni,ze pri vymene tlumicu je vhodne menit rovnez tato loziska. Jinak pokud by byl orig. dil u Opela prilis drahy,lze vyzkouset specialni prodejny lozisek,konkretne na Forda stoji SKF cca do 300Kc.Jinak funkci toho loziska lze posoudit i pri zvednutem predku a otaceni kol,tlumic se v tom ulozeni otaci a nemelo by to moc zadrhavat a chroupat. Tohle je spise obecne,snad se ozve nejaky specialista na Opliky. -
« Astra F 1.8 16V problemy s motorem
Mam problem s chodem motoru ktery se treba pri rozjezdu do mirneho kopecku jakoby zahlti (kdyz to auto nekomu pujcim, tak si rozbije hubu o predni sklo a jeste mu to chcipne), pomaha jenom jakoby pumpovat pri rozjezdu plynovym pedalem. Dale napriklad kdyz pri 2000 otackach dam plny plyn tak auto prestane jet uplne nebo zacne cukat. Na volnobeh je take cejtit trochu cukani motoru a otacky padaji podle otackomeru tak na 550. Nemate nekdo dobrou radu. Uz 2x to bylo v ruznem servisu, pripojili to na pocitac (je za to pekna palka) a nic nezjistili. Jinak filtry a svicky jsou nove a jezdim na Shell N95. -
« Re: vrzání a skřípání posilovače
bublání neslyším, ale kdosi mi vysvětlil že to může být normální, že někdy jsou ty posilovače celkem slyšet (oktávka, vectra). Tak nevím. Asi to bude chtít zkušené oko odborníků.... Ale to musím nejdřív nějaké najít. Díky.
BTW jak se kontroluje množství oleje či co tam je v posilovači? Co se tam leje? musí se to asi taky nějak udržovat, odvzdušňovat, atd. Asi budu muset zase kouknout do "Jak na to" od Kopp. :-( -
« vrzání a skřípání posilovače
Na astře G 2001 se mi zdá, že je nějak moc slyšet posilovač řízení. Zejména když jedu bez zapnutého rádia, tak (ne vždy, hlavně u zahřátého auta) slyším jak honí motorek hydrauliku pro posilovač. A někdy je to dost hlasité. Jinde jsem se s tím nesetkal. Ale protože jezdím hlavně s rádiem a nahlas, celkem mne to vystrašilo. Je to takové jako vrzání, trochu skřípání, ale neřekl bych že to zní nějak hrubě. Nesetkali jste se stím někdy někdo? Nechci se plašit, ale dokud je kára v záruce... -
« Re: rozvodový řetěz
Mi taky doporučili výměnu rozvodů, a kdyz jsem se ptal znamých co měli Astry jako nové tak jim měnili taky, já to nechal vyměnit vše co doporučili(značkový Opel servis)protože jsem Astru koupil jetou. Celkem to stálo cca 8000Kč,( je to někde dříve v příspěvcích). -
« Re: rozvodový řetěz
campgnolo ma pravdu. Rozvodak nesmis brat na lehkou vahu.Radeji o par tisic km vymena driv nez pozdeji nekde uprostred nejake ceste.To auto pak jen odstavit a cekat na odtahovku, ktera je pekne mastna.A pocitej s cenou minimalne nad 10 tis. podle rozsahu skod. Me se to stalo a mel jsem v * vsech 16 ventilu.Sehnal jsem si levneji dily a jeden mistni automechanik mi to dal dohromady.Cela oprava me stala 18 tis. a to jsem to mel velice levne. U opelu by to stalo tak 40tis minimalne.Mmozna se mylim.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!