Opel Astra 1.6 16V a jiné
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Dotaz
No jo,to znam,koupil nekdo z rodiny. Ale aspon u nas je to tak,ze potom pod tim lezim ja. Jestli u tebe ne,jsi stastny clovek,mam dost starosti se svym. Cekam na vikend,pred barakem na ulici se mi do toho nechce,tam budu aspon na dvorku. A doufam,ze nebude tolik prset,jeste ted jsem se uplne nedostal z ty vymeny prevodovky pod vodni hladinou,obrazne receno.Zatim to furt chroupe,ale jede,tak to snad vydrzi a urco si to pribrzdeni vyzkousim nejdriv. Ale kloub uz je doma,tak tam stejne pujde.To abych si to potom hoodne dlouho nechal,kdyz bude predek komplet novej. -
« Re: Dotaz
No to ja taky nevim,co by tam Adamovi potomci mohli davat,ale mozny je dneska vsechno. I kdyz se priklanim spis k tomu,ze to bude standard. Ale ta myslenka povoleny matky je moc dobra,tim by to bejt klidne mohlo. No nakonec te mozna vyndani a pripadny rozebrani nemine,jeste stesti,ze to neni tak hrozny,teda,pokud to pude vsechno povolit.Ja budu o vikendu menit kloub,tak jsem pln ocekavani,co to udela. Dej vedet,jak dopadlo to tve bouchani.Mne uz fakt nic jinyho nenapada,tam zase tolik dilu,kde by to mohlo vznikat neni.Teda pokud se to nenese uplne odnekud jinud,viz ma anabaze.Tak hodne stesti v diagnoze. -
« Re: Dotaz
futura: tak jsme si vzájemně poradili :-)) Phersona znám, ale nevěděl jsem, jestli tam Opel nedává nějaký spešl díl. Divný je to, že ta vůle (axiální) mezi pístnici a tím gumovým lúžkem je na obou stranách stejná (asi jako, když je na zadku vytlučené gumové uložení tlumiče v karoserii), ale kola jdou otáčet do rejdu normálně, žádné přidrhávání. Takže nevím, kdyby to bylo vytlučené ložisko, tak by to drhlo. Jedině to vyndat a pokusit se dotáhnout matici na pístnici. -
« Re: Dotaz
Sice nemam Oplika,ale predpokladam,ze konstrukce Phersonu na predku u teto kategorie bude v zasade totozna.Melo by tam byt gumove ulozeni ve kterem je cely tlumic upevnen,to by teoreticky mohlo byt poskozeno a pri properovani dochazi k narazum o domecek tlumice,spise bych se ale priklanel k poskozenemu lozisku,ktere je mezi miskou,ktera drzi pruzinu a vrchnim krytem,ktery zapada do toho vrchniho silentbloku. Nekde jsem slysel doporuceni,ze pri vymene tlumicu je vhodne menit rovnez tato loziska. Jinak pokud by byl orig. dil u Opela prilis drahy,lze vyzkouset specialni prodejny lozisek,konkretne na Forda stoji SKF cca do 300Kc.Jinak funkci toho loziska lze posoudit i pri zvednutem predku a otaceni kol,tlumic se v tom ulozeni otaci a nemelo by to moc zadrhavat a chroupat. Tohle je spise obecne,snad se ozve nejaky specialista na Opliky. -
« Astra F 1.8 16V problemy s motorem
Mam problem s chodem motoru ktery se treba pri rozjezdu do mirneho kopecku jakoby zahlti (kdyz to auto nekomu pujcim, tak si rozbije hubu o predni sklo a jeste mu to chcipne), pomaha jenom jakoby pumpovat pri rozjezdu plynovym pedalem. Dale napriklad kdyz pri 2000 otackach dam plny plyn tak auto prestane jet uplne nebo zacne cukat. Na volnobeh je take cejtit trochu cukani motoru a otacky padaji podle otackomeru tak na 550. Nemate nekdo dobrou radu. Uz 2x to bylo v ruznem servisu, pripojili to na pocitac (je za to pekna palka) a nic nezjistili. Jinak filtry a svicky jsou nove a jezdim na Shell N95. -
« Re: vrzání a skřípání posilovače
bublání neslyším, ale kdosi mi vysvětlil že to může být normální, že někdy jsou ty posilovače celkem slyšet (oktávka, vectra). Tak nevím. Asi to bude chtít zkušené oko odborníků.... Ale to musím nejdřív nějaké najít. Díky.
BTW jak se kontroluje množství oleje či co tam je v posilovači? Co se tam leje? musí se to asi taky nějak udržovat, odvzdušňovat, atd. Asi budu muset zase kouknout do "Jak na to" od Kopp. :-(
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!