Opel Astra 1.6 16V a jiné
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: No problems?
Ahojte! Dobre, ze se tahle diskuzni skupina zase ozivila ;-)
Mam G 00 1.6 16v (40000km) a dva dotazy:
1) Stalo se vam nekdy, ze pri nastartovani motoru zacal nabihat posilovac rizeni pomalu?
2) Misto originalni vlozky vzduch.filtru jsem tam dal "sportovni" (Green). Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Me osobne se zda, ze ten motor ted lepe tahne od spodu, ale od 4000-4500 ot/min zacina ztracet dech.
Dik za pripadnou diskuzi, namety a rady.
Mejte se. -
« Novy motor pro Vectru
Trochu jsem to ocekaval. Do Vectry C se bude davat
motor 2.0 Turbo. Bude to Vectra GTS Turbo. Ma mit vykon 175 PS, kroutak 265 mezi 2500-3800.Z 0-100 za 9,1. Mezispurt z 80-120 za 9,2s na petku. Maximalni rychlost je 230km/h. Kombinovana spotreba je 8.9 l/100km Supru. No a tim je v podstate nahrazena dira v nabidce za 2.5 resp. 2.6 sestivalec. -
« Otacky motoru
Dobry den vsem!
Tak jsem se dnes zucastnil technicke kontroly spojene s vystavenim takove te prukazky o emisich. (Pripominam Astra v provedeni kombi CD, 1.6 16V, r.v. 99)
Po pripojeni na meraky se zacali technici dohadovat, obihat auto a zkouset tahat ruzne kabely.
Pricina jejich zmatku mela byt v tom, ze nebyli schopni sejmout otacky motoru a tudiz je tester nepustil dal. Pripojovali kabely kdesi u motoru, v zasuvce pro zapalovac .... a nic.
Nevite nekdo, kde je chyba? Pripadne co mohu mit na aute spatneho, ze jim to neslo promerit (ostatni hodnoty - kat. a lambda se menily dle otacek a hodnoty jsou pry odpovidajici)?
A to podstatne. Mam se nejak znepokojovat (hovorili cosi o tom, jestli neni chyba v alternatoru ???) atd.? Zkratka nerozumim, jen mam obavu, necekaji-li me nejake nehorazne vydaje.
Zkratka uvitam kazdy postreh. Diky! El. -
« Re: Coolant level
To: Campagnolo, Adam-Adamski, Impact etc.
Dekuji Vam panove za podporu. Vcera mi u Oplu prodali litr modre kapaliny (159,00 CZK) a dokonce mi nabidli doliti. Co taky mohli delat, kdyz z dalky bylo videt, ze muj max. vykon je nalit benzit a nepolit bok auta, ze? ;o)
V kazdem pripade diky za radu! El. -
« Re: Coolant level
Aj mne hlasil board-comp "Coolant level". Informoval som sa u Opla a zistil som, ze modra ma zivotnost 6 rokov, cervena (v skutocnosti je svetlo-ruzova) ma neobmedzenu zivotnost. Daju sa kupit iba u Opla, nesmu sa miesat. Liter ruzovej stoji nieco pod 200 Sk.
Dolial som a vsetko je OK. -
« na co si mam dat bacha
Preju prijemne poledne
Uvazuju o koupi noveho auticka, moje mati ma vectru 89 2,0i, dost jsem na ni nalital, ikdyz dost stara tak jsem byl celkem spokojeny, proto asi zustanu verny znacce a moc se me libi ASTRA v novem vzhledu, na nakup budu mit tak neco kolem 200 000 Kc (takze nejaky 98-00), spise benzin 1,4 nebo 1,6, 4 nebo 5 dveri. Budu moc vdecny za kazdou radu, informaci ci ceho se mam vyvarovat, zkontrolovat pri koupi atd. A co auto bazar, jake mate zkusenosti s AAA auto, na co dat bacha....
Je toho hodne ale dik moc, dan.hajek@email.cz -
« Re: Coolant level
U Oplu si asi rekli, dost bylo modre a zacali michat cervenou. Cervena je novejsi, ma asi lepsi vlastnosti. Misit se ty dve ale nesmi. To same ale probehlo i VWkoncernu. Presli z modre na cervenou. Myslim v prvovyrobe. Ty auta co byly vybaveny modrou by meli i pri kompletni vymene zase dostat modrou. Je to dany i internimi predpisy pro naplne podle modelovych roku.
Zaverem: Modra je dobra! Asi neplati :-) -
« Re: Coolant level
Rozhodne bych zvedl kapotu a kouknul na expansku
kapaliny. Pokud neni hladina pod minimem, tak se nic moc nedeje. Pokud je blizko minima, muze v zatackach ci nerovnostech cidlo vyhodnotit nedostatek kapaliny. Pak bych to urcite dolil alespon do pulky mezi min a max. I o opela se ted deli kapaliny na modre a cervene. Kazdopadne bych ji sel koupit k oplu aby to nedelalo nejakou neplechu. -
« Coolant level
Opět přeji pěkné odpoledne,
rád bych se zeptal. Když hlásí palubní počítač COOLANT LEVEL jistě má na mysli, že množství chladící kapaliny v "uzavřeném" systému pokleslo pod akceptovatelnou mez.
Jde mi o dvě věci. 1. hláška se objevila před několika dny při delší jízdě. Pak již nikoliv, ale to byly jen popojížďky. Mám tomu věnovat pozornost (čeká mě cesta cca 1200 km)?
2. Lze doplnit normálně prodávané chladící směsi nebo je člověk odkázán na OPEL servis a jejich jediné a skvělé OPEL náplně?
Díky za rady! Přeji příjemný den! El. -
"-- skrytý --" 24.01.03 14:37
« paměť ŘJ
K FORDOVI: ne nechat běžet půl hodiny. To je na.. Ale projet se s tim! Musí nahrabat všechny jízdní režimy... Ale chce to dělat při teplym motoru. Nahodit, ohřát, vypnout, odpojit baterku (na minuty), nahodit chvilku volnoběh, chvilku zvýšené otáčky, a pak se projet. A elektronika se naučí dělat to nejrozumnější co mlze. Problém: Co je rozumné teď, nemuselo být předtím. A naopak=zdroj problémů. -
"-- skrytý --" 23.01.03 15:23
« Re: Astra 1.6 74 kW kombi, r.v. 99
Ano, samozřejmě. Baterky se odpojují v autobazarech, při opravách v autoservisech, mění se na parkovištích před hypermarkety apod. Navíc jsem nikde nenapsal, že motor nejde nastartovat. Naopak, nastartovat jde obvykle vždy bez problémů ale pak mu často po zahřátí "nějak nechce spadnout volnoběh" nebo mu "padá příliš hlukobo". Znám případy, kdy majitel vozu po odpojení baterky absolvoval dvě výměny ŘJ, než mu to někdo (tedy já) dal do pořádku. Většina řidičů navíc ani vůbec nepozná, že s chodem jejich motoru je něco v nepořádku - prostě "dokud se točí, tak je přece všechno OK"! Nejhorší následky pak má odpojení baterky u vozů se "zdvojenými" ("master-slave") ŘJ, kde "slave" vytváří datové mapy pro "mastera", které zohledňují všechno možné (opotřebení motoru, obvyklý styl jízdy, minulé problémy, současné problémy - např. s periferními čidly...) za celou dobu "historie" auta. Po odpojení baterky je celá tato "historie" fuč a tady již někým zmíněná půlhodina běhu naprázdno, aby si ŘJ "osahala" motor, to rozhodně nespraví! PS: Ten, kdo posílá ŘJ někam "na tunění", také obvykle ví, jak to dát potom dohromady tak, aby to šlapalo, jak má. Zde je ostatně ona "historie" stejně na pendrek... -
« Baterka atd.
To: Campagnolo, Mitsi, Yarreg etc.
Mockrát děkuji za rady, pánové. Problém s kolíbkou na spouštění okna bude skutečně jen mechanický, zkusím se na to podívat, byť, s hanbou přiznávám, jsem jen obyčejny a technicky nenadaný uživatel.
Co se týká baterie, projedu rubriku o Vectrách a uvidím, co z toho bude. Ona totiž ta prvotní myšlenka skutečně vycházela z toho, že mohu koupit stejně konstrukčně řešenou baterii (ale bez štítku OPEL ;o) a tuto si přehodit sám. Kdysi jsem to dělával, ale to nebyla taková "těchnika balšája", že?
Přeji Vám všem příjemný den a pohodové - bezporuchové miláčky. El.