Opel Astra 1.6 16V a jiné
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: No problems?
To Yarreg: Dobrá, přesvědčil´s mě. V-Pover Racing je hooooodně dobrý, ale ta cena, ta cena... Kupuju si na závodění Kadetta 2.0 16V, tam to bude nezbytnost, abych dovezl nějaký věnec...
Ještě k Astře: v nízkých točkách (kolem 1800 ot.) mi motor bručí jako probuzený mědvěd. Né, že bych nevěděl, že 16V má rád otáčky, ale když projíždíš křižovatku, tak to na tu dvojku občas spadne nízko. Máš taky ten problém, nebo je to specialita mé káry a mám se pídit po příčině? Jo a ještě mi vržou pružiny (hlavně když přejíždím vysoký příčný práh). -
« Re: koupe noveho vozitka
1.4 dobrá volba - mám ji doma. 1.6 16V jsem vyskoušel - super! Tahá víc odspodu, kde je "čtrnácka" celkem líná. 1.6 8V jsem měl v astře F a Kadettu E (oba 55kW - 75hp)- dobrý motor, úsporný, nenáročný, táhne od 1500 otáček. S 85 koníky (v Astře G) to musí být paráda. Mimochodem, všimli jste si, že čtrnácky žerou u Opla víc než šestnáctky?! -
"-- skrytý --" 22.02.03 12:46
« Re: koupe noveho vozitka
ak len tak na posunovanie do mesta tak 1.4 staci. Ak trosku aj mimo mesto tak urcite 1.6 (ak mas na mysli 16V verzie). Ak by si niekde nasiel 1.6 8V tak tento motor neostava iba odporucit. Bohuzial okrem jednej akcie sa v CZ/SK nepredaval. Dovoz ci lokalny predaj? Ja by som do dovozu nesiel (vseobecne). -
« koupe noveho vozitka
Zdravim vsechny milovniky Oplu, vazne uvazuju o koupi Astry G, motor 1,4 nebo 1,6 - rok 99 popripade 00, autobazar mi nabidl moznost dovezeni auta z SRN popr. Belgie (vetsinou se jedna o tuknuta auta a byvaji levnejsi nez auta z CR). Mam do toho jit nebo radsi auto s CR a co motor ktery bude lepsi 1,4 nebo 1,6. G se vyrabi tusim od roku 98, nemaji rocniky 99 jeste nevychytane mouchy .... Dik za kazdou radu. DAN -
« Re: No problems?
To YARREG:Dik za info. Filtr K&N urcite pouziju, byl mi doporucen mnoha kamarady - zavodniky. Denso Iridium stoji 1000,-/kus, to uz se mi zda mnoho, ale kamarad je ma ve svem Peugeotu 306 Le Mans 2.0 16V, jezdi na nem amaterske zavody do vrchu a jede to s nimi podstatne lepe, nez s klasickymi svickami. Zaroven to auto pouziva jeko "bezny" rodinny vuz a svicky vydrzely i to... -
« Re: No problems?
Koupil jsem filtr od K&N mam taky G 14 16V, bohuzel na tento motor filtr neni ale v opelu mi rekli ze tam klidne muze byt z 16 16V jsou pry totozne.Svicky jsem vymenil z puvodnich Bosch 3kontaktni za Brisk premium LGS bezne k dostani v kazde mototechne.Po zajeti cca 600km to dostalo ceklem dobry tah a smrnc.kapanek se snizila sotreba a dostalo sytejsi zvuk (diky filtru)
Cele me to stalo cca 2000,- Navic se filtr nemusi menit jenom se vycisti v spec. pripravku a pak se napusti olejem.(toto vybaveni je treba koupit zvlast cca 500,- ale zase to neni na jedno pouziti).takze je na kazdem jak to zvazi, ale mi se to dost zamlouva. -
« Re: No problems?
Ahojte! Dobre, ze se tahle diskuzni skupina zase ozivila ;-)
Mam G 00 1.6 16v (40000km) a dva dotazy:
1) Stalo se vam nekdy, ze pri nastartovani motoru zacal nabihat posilovac rizeni pomalu?
2) Misto originalni vlozky vzduch.filtru jsem tam dal "sportovni" (Green). Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Me osobne se zda, ze ten motor ted lepe tahne od spodu, ale od 4000-4500 ot/min zacina ztracet dech.
Dik za pripadnou diskuzi, namety a rady.
Mejte se. -
« Novy motor pro Vectru
Trochu jsem to ocekaval. Do Vectry C se bude davat
motor 2.0 Turbo. Bude to Vectra GTS Turbo. Ma mit vykon 175 PS, kroutak 265 mezi 2500-3800.Z 0-100 za 9,1. Mezispurt z 80-120 za 9,2s na petku. Maximalni rychlost je 230km/h. Kombinovana spotreba je 8.9 l/100km Supru. No a tim je v podstate nahrazena dira v nabidce za 2.5 resp. 2.6 sestivalec.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!