Opel Astra 1.6 16V a jiné
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Že by krize Opelu pomalu končila?
To je ale docela zajimave,ten system ale asi neni nejhorsi system.Nema nekdo ten system nekde na papire(na disku).Dost by me to zajimalo
Jinak,co rikate na Merivu?Byl jsem na ni hodit cucku,ale obavam se ze to nebude takova bomba jak se cekalo:-(To bych sel radsi to Tourana
Jeste horsi byl dnesni HOKEJ!Doufam ze to bude aspon treti misto.. -
« Re: Že by krize Opelu pomalu končila?
skdd: podla vykonu to mali tusim do roku 98, potom sa to zmenilo. Je to dost chaoticke, takmer "nahodne" zaradenie do tried, takze ked kupujes konkretne auto, je najlepsie sa pozriet, v ktorej triede ten konkretny typ s konkretnym motorom je. Navyse to kazdy rok menia, takze mozes kupit auto s lacnou poistkou, ale za rok poskoci o 6 tried a poistka je razom o 30% drahsia :((( System je asi taky, ze nejaka ta asociacia poistovni si robi zaznamy, ktore auto kolko skod "narobilo" a podla toho to potom rozdeluju. Typicky vysoke poistky maju male silne auta, ako napr. Golf GTI. Okrem toho su aj dalsie kriteria: dieslaky su drahsie, lebo sa u nich predpoklada viac kilometrov za rok. Tiez starsie auta maju vyssie poistne, lebo "ludia na ne nie su az tak opatrni" (chapes toto????) -
« Re: Že by krize Opelu pomalu končila?
JA MYSLIM ŽE OPEL S KRIZI BUDE MIT PROBLEMY I NA DALE.kONCERN GM TOTIZ UDELAL PRUSER V TOM ZE VZAL FIATA,KTERYHO TED OZIVUJE.TEN MA VIC MODELU KTERY OPLU PRIMO KONKURUJOU.TI BLBECCI V AMERICE SI NEDOMYSLELI TAKY TO,ZE KDYZ SEM NACPOU VIC KOREJCU,KTERY MAJI TAKY POD PALCEM BUDE TO BRAT ZAKAZNIKY OPELU.Zalezi uz jen na Oplu jak to zvladne.Musi prijit s nejakou bombou jako byla Vectra v 88 anbo Astra v 91.Uvidime jak se bude darit Merive a Vectra si tez nevede spatne,ale mohlo by to byt lepsi.Trh je uz precpanej a to je blbe.Mela by odejit polovin koncernu a bylo by to zas v pohode(myslim).
JINAK K TOMU OBJEMU.TO JE DANO TAKY TIM,ZE CIM JE MESI LITROVY VYKON,TIM VICE AUTO VYDRZI.PROTO JE MERCIK 123 TAKOVEJ DRZAK.PROTOZE JEHO DIESEL MEL TRILITROVEJ OBJEM VYKON 50KW.TAKOVY MOTORY VYDRZI MILION.JA S GSICKEM KDE MAM LITROVEJ OBJEM 80 KONI NEMUZU POCITAT S TAKOVOU VYDRZI(MYSLIM) -
"-- skrytý --" 18.04.03 08:40
« Problem s radiem CAR 400
Před 14 dny se mi při startu zapnulo radio (svítilo podsvícení ovladačů), nicméně nehrálo a nešlo vypnout (stále svítilo podsvícení i displej v kapličce). V servisu to vyřešili jeho vytažením na cca 5 minut, prý se vyresetuje nějaký ochranný (?) kondík. Dali zpět a hrálo. Dnes ráno se mi pro změnu po startu rádio nepodařilo zapnout. Ani později. Tušíte, v čem je zakopaný pes? -
"-- skrytý --" 16.04.03 17:40
« Re: Že by krize Opelu pomalu končila?
no treba sa spytat predajcov ako sa predava vectra alebo pozriet sa na cisla co vydava zvaz. ad motory: neviem co si mal konkretne na mysli v com zaostavaju za spickou ale asi v litrovom vykone, ano benziny urcite nepatria k spicke v litrovom vykone ale urcite to ma nejaky dovod, podla mna vyska poistneho. Nema niekto tabulku kde su tie hranice vo vykone napr. v nemecku (urcite je tam aj kopec inych faktorov)? Podla toho by sme asi lahko zistili, preco ma 2.2 iba 147k, alebo 1.8 presnych 125. Opel ma solidne zastupenie v motosporte, pochybujem ze nema kapacity dat do obehu 180k dvojlitre alebo 1.6 s 120k, ktore aj vydrzia nejaku tu prevadzku. -
"-- skrytý --" 16.04.03 14:09
« Re: Že by krize Opelu pomalu končila?
Ta průměrnost Vectry může být do jisté míry i výhodou. Mnoho výrobců dřívě klasických aut střední třídy dnes sází na futurismus (Renault, Nissan), ale je stále dost zákazíků, kteří na tyhle úlety nejsou. Třeba já bych si novou Primeru rozhodně nekoupil, zatímco starší verzi jako ojetou spíše ano. Limitem akceptovatelného futurismu je pro mě osobně Peugeot a Ford. Zatím. Jsem zvědav, jak bude vypadat 407ka. Po elegantních 405 a 406 nebude pro Peugeot snadné. Naopak, Vectra má podle mě tu chybu, že není důsledně průměrná, a zavádí novinku v půl století zavedené věci - blinkru - a má neelegantní přední masku. Zezadu a zboku se mi naopak líbí. A její celková mohutnost je pro mě také předností. -
« Re: Že by krize Opelu pomalu končila?
Ja tomu velmi neverim. Podla mna je Opel uz dlhsie v krize. Astra je fajn, ale doziva, Corsa velmi nepresvedcila a podla mna najviac sklamala nova Vectra, hoci sa do nej vkladali velke nadeje. Okrem netradicneho dizajnu, ktory ma taktiez vela odporcov, nepriniesla nic nove, cim by mohla konkurovat. Ma vsetko take priemerne, nic velmi inovativne, nicim vyrazne nepredci konkurenciu. Uplne priemerne auto. Jedinym tahunom je Zafira, ktora je spickou v triede, ale ako dlho este? Prichadza novy Scenic, C-Max, Touran, ...
Najvacsia slabina aut Opel celkovo su motory. Benziny su este ako-tak, aj ked takisto zaostavaju za spickou, ale situacia v dieseloch je uboha, co je najma v sucasnosti velky nedostatok.
Mam z toho velmi zly pocit. Sam jazdim Astru a som s nou spokojny, a prave preto je mi luto, ze ma Opel v poslednom case tak malo invencie. Technologicky zaostavaju za konkurenciou coraz viac a ak velmi rychlo nieco neurobia, tak sa z nich stane iba okrajova znacka bez sance na vacsom trhovom podiele. -
"-- skrytý --" 16.04.03 08:11
« Re: Že by krize Opelu pomalu končila?
to zlepsenie v predaji moze byt skludom pravda, pretoze prisla vectra C, do zafiry strcili 2.2dti, prerobili zadne sedacky, dokonca 2.2dti je v astre coupe. celkovo opel rozsiril paletu moznosti u ponukanych vozidiel. -
"-- skrytý --" 15.04.03 15:17
« Že by krize Opelu pomalu končila?
www.opelclub.cz: Samotné značky Opel/Vauxhall si během prvního čtvrtletí roku 2003 připsaly téměř 419 000 prodaných vozů na trhu západní a střední Evropy, což je vyneslo na celkově třetí příčku celé automobilové branže. To představuje výrazné zlepšení, protože koncem prvního čtvrtletí roku 2002 figurovaly značky Opel/Vauxhall až na páté pozici. Tržní podíl značek Opel/Vauxhall vzrostl v březnu v meziročním srovnání na celkem deseti hlavních trzích Evropy, mezi které patří i dva nejdůležitější trhy, a to Německo a Velká Británie. - je to pravda nebo PR?
-
« Vypadavajuci panel z radia
Mam v Astre standardne koncernove radio tusim CDR 500 s vyberatelnym panelom pre tlacidla ovladania. Pravdepodobne sa zlomilo nieco v mechanizme, ktory drzi tu vyberatelnu cast, pretoze zacala samovolne vypadavat. Chcel by som sa na to pozriet, ale neviem, si sa da to radio nejako rozobrat, prip. ako sa vobec vybera z pristrojovej dosky.
Mate niekto tip?
Dakujem
Nejčastější závady:
- poruchy zapalovací soustavy
- vibrace kotoučů brzd
- špatné slícování dveří a kapoty
- vibrace přenášené od motoru
- výskyt pazvuků v interiéru
--------------------------------------… />
Přednosti:
- šíře nabídky verzí
- vnitřní prostor
- ergonomický interiér
- hospodárné motory
- nadčasový design
- jízdní vlastnosti
----------------------------------------… />
Nedostatky:
- nižší kvalita zpracování po náběhu výroby
- méně vyvážený chod zážehových motorů
- nepřesné řazení