Opel Astra 1.6 16V a jiné
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
"-- skrytý --" 14.05.03 13:31
« Re: Palubní počítač - hladina oleje
No jo, ale to auto nemá strašnou spotřebu. Nemá ani průměrnou. Prostě blbne jenom ten počítač. Skutečně zahlásí hlavně při vysokých otáčkách a při poloze čumákem do kopce, ale je to stále častější - t.č. a 30 minut a přitom měrka v motoru ukazuje pořád stejnou hladinu. Dolitím oleje jsem to řešil dřív, ale teď už jsem na horní rysce.
Jinak musím říct, že je to po 50 tis. km jediný problém, který jsem dosud měl. -
"-- skrytý --" 13.05.03 23:02
« Re: Palubní počítač - hladina oleje
Tuhle tu strašnou spotřebu oleje "normuje" Opel pro všechny svý motory, alepsoň podle servisní knížky, kterou jsem k Astře dostal ... sichr je sichr. U dieselů 2.0 DTI jsou ty tři deci na tisíc km obvyklý, ale že takhle žere i benzíňák, to slyším poprvé ... -
« Problém
Mám Omegu, při prudším zabrždění mi předek auta
tak trochu "lítá", prostě se chová nestabilně, cestuje mi předek...technik mi před geometrii řekl, že jí nemůže udělat, protože mám vadné tyčky řízení L+P včetně čepů a že se geometrie udělá, až to bude vyměněné... Může to lítání auta při brždění mít na svědomí právě ta tyčka s čepama??? Díky... -
« Re: Palubní počítač - hladina oleje
to patnik:
Mam stejny auto a dela mi to totez. Taky me to pekne stve. V servisu mi rekli, ze se to muze stat treba v zatacce apod. Chtel jsem tedy, aby to cidlo alespon nejakym zpusobem seridili, ale do toho se jim moc nechtelo. Pry je to takto v poradku a alespon to ridice donuti, aby zkontroloval hladinu oleje v motoru.
O zadnem zpusobu, jak to vypnout ale nevim. Resim to tak, ze tam doliju vic oleje a jsem na nejakou dobu v pohode.
Pry je u tohoto motoru (X16XEL) normovana spotreba 0,7l na 1000km. Pry mam byt rad, ze mam kolem 0,3l na 1000km. Ale stejne je to porad moc. -
"-- skrytý --" 12.05.03 14:17
« Re: Nove téma - udaje o spolehlivosti a vadach
Není to na Astru F? Já mám Astru G 2.0 DTI a jel jsem i Astrou G 1.4 16V a 1.6 16V a nepřesné řazení jsem nezaznamenal ani u jedné. Řazení je velmi dobré. Na lícování dveří a kapoty také nevidím žádný problém. Pazvuky? Hmm, auto rachotí na dlažbě (a kazety v přihrádce :o)), ale to asi každé. Tak snad jen ty vibrace kotoučů. Ano, originální přední koutouče jsem asi při 60 tkm při zaflekování ze 140 kmh na dálnici patrně zkroutil neboť to pak při brždění z vysokých rychlostí (140 a víc) klepalo, tak jsem dal Bremba ... -
"-- skrytý --" 12.05.03 11:16
« Palubní počítač - hladina oleje
Setkali jste se už s poruchou sledování hladiny oleje v palubním počítači? Stále častěji mi /Astra G 1,6/ to hlásí nízkou hladinu, ale jen v počítači. Kontrolka na palubce nesvítí, v motoru je oleje dost. Musím to pořád resetovat ovládací páčkou. Dá se to nějak "jednoduše" opravit, nebo snad lépe vypnout - myslím, že dva způsoby kontroly oleje mi stačí a tenhle mě jen štve. -
"-- skrytý --" 09.05.03 22:20
« Re: Že by krize Opelu pomalu končila?
:) heh, pekny gulas :-) mne by stacilo, keby u nas bolo poistne (zakonne) od vykonu a nie od objemu. Inak vo svetle tychto informacii nechapem preco opel nerobi vacsi litrovy vykon? Aby sa "nezavodilo" a neboli vyssie poistky? -
« Nove téma - udaje o spolehlivosti a vadach
Nasel jsem zajimavou vec.Toto si novinari mysli o Astre?Co uzivatele na to:-)
Nejčastější závady:
- poruchy zapalovací soustavy
- vibrace kotoučů brzd
- špatné slícování dveří a kapoty
- vibrace přenášené od motoru
- výskyt pazvuků v interiéru
--------------------------------------… />
Přednosti:
- šíře nabídky verzí
- vnitřní prostor
- ergonomický interiér
- hospodárné motory
- nadčasový design
- jízdní vlastnosti
----------------------------------------… />
Nedostatky:
- nižší kvalita zpracování po náběhu výroby
- méně vyvážený chod zážehových motorů
- nepřesné řazení
-
« Re: Že by krize Opelu pomalu končila?
To je ale docela zajimave,ten system ale asi neni nejhorsi system.Nema nekdo ten system nekde na papire(na disku).Dost by me to zajimalo
Jinak,co rikate na Merivu?Byl jsem na ni hodit cucku,ale obavam se ze to nebude takova bomba jak se cekalo:-(To bych sel radsi to Tourana
Jeste horsi byl dnesni HOKEJ!Doufam ze to bude aspon treti misto.. -
« Re: Že by krize Opelu pomalu končila?
skdd: podla vykonu to mali tusim do roku 98, potom sa to zmenilo. Je to dost chaoticke, takmer "nahodne" zaradenie do tried, takze ked kupujes konkretne auto, je najlepsie sa pozriet, v ktorej triede ten konkretny typ s konkretnym motorom je. Navyse to kazdy rok menia, takze mozes kupit auto s lacnou poistkou, ale za rok poskoci o 6 tried a poistka je razom o 30% drahsia :((( System je asi taky, ze nejaka ta asociacia poistovni si robi zaznamy, ktore auto kolko skod "narobilo" a podla toho to potom rozdeluju. Typicky vysoke poistky maju male silne auta, ako napr. Golf GTI. Okrem toho su aj dalsie kriteria: dieslaky su drahsie, lebo sa u nich predpoklada viac kilometrov za rok. Tiez starsie auta maju vyssie poistne, lebo "ludia na ne nie su az tak opatrni" (chapes toto????) -
« Re: Že by krize Opelu pomalu končila?
JA MYSLIM ŽE OPEL S KRIZI BUDE MIT PROBLEMY I NA DALE.kONCERN GM TOTIZ UDELAL PRUSER V TOM ZE VZAL FIATA,KTERYHO TED OZIVUJE.TEN MA VIC MODELU KTERY OPLU PRIMO KONKURUJOU.TI BLBECCI V AMERICE SI NEDOMYSLELI TAKY TO,ZE KDYZ SEM NACPOU VIC KOREJCU,KTERY MAJI TAKY POD PALCEM BUDE TO BRAT ZAKAZNIKY OPELU.Zalezi uz jen na Oplu jak to zvladne.Musi prijit s nejakou bombou jako byla Vectra v 88 anbo Astra v 91.Uvidime jak se bude darit Merive a Vectra si tez nevede spatne,ale mohlo by to byt lepsi.Trh je uz precpanej a to je blbe.Mela by odejit polovin koncernu a bylo by to zas v pohode(myslim).
JINAK K TOMU OBJEMU.TO JE DANO TAKY TIM,ZE CIM JE MESI LITROVY VYKON,TIM VICE AUTO VYDRZI.PROTO JE MERCIK 123 TAKOVEJ DRZAK.PROTOZE JEHO DIESEL MEL TRILITROVEJ OBJEM VYKON 50KW.TAKOVY MOTORY VYDRZI MILION.JA S GSICKEM KDE MAM LITROVEJ OBJEM 80 KONI NEMUZU POCITAT S TAKOVOU VYDRZI(MYSLIM)