Opel Astra 1.6 16V a jiné
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Palubní počítač - hladina oleje
Tak už vím, co s tím bylo. Povolená olejová vana!!! Po 50 tis. kilometrech!!! Opel to s kvalitou opravdu poslední dobou nepřehání... Je to už druhá závada, kterou považuji za závažnou. První byla povolený volant. Mechanik v Opel servisu (Adopcar Ostrava) mi řekl, že se to u Aster stává poměrně často! Je to už můj čtvrtý Opel, ale jestli to tak bude pokračovat, tak asi poslední... -
"-- skrytý --" 14.05.03 13:31
« Re: Palubní počítač - hladina oleje
No jo, ale to auto nemá strašnou spotřebu. Nemá ani průměrnou. Prostě blbne jenom ten počítač. Skutečně zahlásí hlavně při vysokých otáčkách a při poloze čumákem do kopce, ale je to stále častější - t.č. a 30 minut a přitom měrka v motoru ukazuje pořád stejnou hladinu. Dolitím oleje jsem to řešil dřív, ale teď už jsem na horní rysce.
Jinak musím říct, že je to po 50 tis. km jediný problém, který jsem dosud měl. -
"-- skrytý --" 13.05.03 23:02
« Re: Palubní počítač - hladina oleje
Tuhle tu strašnou spotřebu oleje "normuje" Opel pro všechny svý motory, alepsoň podle servisní knížky, kterou jsem k Astře dostal ... sichr je sichr. U dieselů 2.0 DTI jsou ty tři deci na tisíc km obvyklý, ale že takhle žere i benzíňák, to slyším poprvé ... -
« Problém
Mám Omegu, při prudším zabrždění mi předek auta
tak trochu "lítá", prostě se chová nestabilně, cestuje mi předek...technik mi před geometrii řekl, že jí nemůže udělat, protože mám vadné tyčky řízení L+P včetně čepů a že se geometrie udělá, až to bude vyměněné... Může to lítání auta při brždění mít na svědomí právě ta tyčka s čepama??? Díky... -
« Re: Palubní počítač - hladina oleje
to patnik:
Mam stejny auto a dela mi to totez. Taky me to pekne stve. V servisu mi rekli, ze se to muze stat treba v zatacce apod. Chtel jsem tedy, aby to cidlo alespon nejakym zpusobem seridili, ale do toho se jim moc nechtelo. Pry je to takto v poradku a alespon to ridice donuti, aby zkontroloval hladinu oleje v motoru.
O zadnem zpusobu, jak to vypnout ale nevim. Resim to tak, ze tam doliju vic oleje a jsem na nejakou dobu v pohode.
Pry je u tohoto motoru (X16XEL) normovana spotreba 0,7l na 1000km. Pry mam byt rad, ze mam kolem 0,3l na 1000km. Ale stejne je to porad moc. -
"-- skrytý --" 12.05.03 14:17
« Re: Nove téma - udaje o spolehlivosti a vadach
Není to na Astru F? Já mám Astru G 2.0 DTI a jel jsem i Astrou G 1.4 16V a 1.6 16V a nepřesné řazení jsem nezaznamenal ani u jedné. Řazení je velmi dobré. Na lícování dveří a kapoty také nevidím žádný problém. Pazvuky? Hmm, auto rachotí na dlažbě (a kazety v přihrádce :o)), ale to asi každé. Tak snad jen ty vibrace kotoučů. Ano, originální přední koutouče jsem asi při 60 tkm při zaflekování ze 140 kmh na dálnici patrně zkroutil neboť to pak při brždění z vysokých rychlostí (140 a víc) klepalo, tak jsem dal Bremba ... -
"-- skrytý --" 12.05.03 11:16
« Palubní počítač - hladina oleje
Setkali jste se už s poruchou sledování hladiny oleje v palubním počítači? Stále častěji mi /Astra G 1,6/ to hlásí nízkou hladinu, ale jen v počítači. Kontrolka na palubce nesvítí, v motoru je oleje dost. Musím to pořád resetovat ovládací páčkou. Dá se to nějak "jednoduše" opravit, nebo snad lépe vypnout - myslím, že dva způsoby kontroly oleje mi stačí a tenhle mě jen štve. -
"-- skrytý --" 09.05.03 22:20
« Re: Že by krize Opelu pomalu končila?
:) heh, pekny gulas :-) mne by stacilo, keby u nas bolo poistne (zakonne) od vykonu a nie od objemu. Inak vo svetle tychto informacii nechapem preco opel nerobi vacsi litrovy vykon? Aby sa "nezavodilo" a neboli vyssie poistky?