Opel Astra 1.6 16V a jiné
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Opel Astra G provoz na dalnici
To te asi moc nepotesim. Do CR se zasadne vozi oba motory se sportovni prevodovkou. Konkretne 1.6 16V toci ve 100km/h 3000o/m. U 1.4ky si nejsem jist, ale bude tusim taky 3000. Jestli ti muzu poradit, poohlidni se po nejake 1.8 16V. Ve sdandardu maji 4xkotouc. brzdu, TC control. Pokud se ti podari sehnat verzi 92kW nebo 85kW je uz celkem jedno.
Spotrebu maji stejnou jako ta 1.6 a alespon poradne jedou a netocej 3000 v kilu. Na povonnem ruceni jsou vsichni 3 adepti stejne narocni, takze zadny rozdil. Spadaji do stejne kategorie. -
« Havarijni pojisteni - ano/ne?
Ahoj kolegové Astráci,
mám skromný dotaz a zajímal by mě názor širšího pléna. :)
Končím s leasingem na Astru a tak se ptám, myslíte si, že má smysl pokračovat (příp.uzavírat) havarijní pojištění na auto roku výroby 2000? Vzhledem k tomu, co jsem jim za 3 roky nastrkal za peníze, spíš se přikláním k tomu neuzavírat havarijní pojištění. Jak to máte u svých aut vy?
Předem dík za příspěvky a za názory
P.S. Omylem jsem vytvořil nové téma v sekci Opel včetně ankety. -
« Car 500
Pani, poprosil by som o pomoc. Mam v 2 rocnej Astre autoradio car 400 s ovladanim na volante a chcel by som tam dat CAR 500 s cd. Ako to zrealizovat? Bude mi fungovat display a ovladanie na volante. A kde by som mohol tu car 500 zohnat. Som casto v Prahe takze snad niekde tu.
Dakujem -
« ISOFIX vs OPELFIX
Dobre rano,
rad bych se zeptal, je-li mozne na system OPELFIX namontovat detskou autosedacku s uchyty ISOFIX. Nikde v manualu jsem tuto informaci nevycetl (Astra G, kombi, 98), ale velmi by me to zajimalo. A protoze nejednou me servisni technici presvedcovali, ze je neco O.K. s cim pak byly problemy, rad bych v tom mel jasno, nez-li zainvestuji.
Diky predem! El. -
"-- skrytý --" 27.01.04 17:10
« Re: AGR ventil
S EGR u Opela sice žádnou zkušenost nemám, zato mám dost zkušeností s tímtéž na jiných vozech. Obecně bych uvedl toto: EGR zlepšuje exhalace a snižuje spotřebu, pokud se s tím jezdí "piánko". Pokud ne, zvýšení spotřeby "díky" EGR může dosáhnout (moje vlastní zkušenost, byť zřejmě extrémní) až 4 l/100km!!! A to už vůbec nemluvím o tom, že EGR může způsobovat neklidný volnoběh, špatné startování (buď za tepla, nebo naopak za studena), zasírání svíček, resp. celého spalovacího prostoru apod. Závěr: zaslepit, odstranit, eliminovat... a je klid! -
« AGR ventil
U mého auta (Astra F r.v.95, Ecotec 1.6i 16v) mi stále větší problémy dělá AGR ventil a kupovat do tak starého auta nový originální (cca 8500 Kč bez montáže) se mi příliš nechce. Chtěl bych se proto zeptat zkušenějších. Existuje nějaká možnost koupit levnější neoriginální díl nebo je použitý ventil z vrakoviště jedinou alternativou k novému originálnímu? Slyšel jsem také, že tento ventil je možné z vozidla zcela odstranit a jezdit dále i bez něj. Má s tím někdo nějakou zkušenost? -
« Re: sedačka řidiče
Pokud mas vysuvnou cast sedaku ( pod kolenama ) jsou to sportovni sedačky. Ty se nechaji vymenit za normalni. Jdou tam i sedadla z Vectry B. Ale pozor sportovni jsou naprosto stejna pro Vectru B a Astru G. Thze jedine nesportovni aby to melo smysl. -
« sedačka řidiče
Ahoji Opláci, prosím o radu. Koupil jsem 2 roky starého Opela 1,6 16V Caravan - dovoz z D. Jsem celkem spokojený, ale jedna věc mě strašně štve. Sedačka řidiče je podle mého dost úzká a výrazným modelováním okrajů pro dobré boční vedení a mě se v ní zvl. na delší cestu dost špatně sedí. Kromě toho je posunutá ke středu a tak hlavně levý okraj sedačky tlačí a tlačí. Zkoušel jsem všechna možná nastavení posezu, ale je to pořád stejné. Podobnou zkušenost mi potvrdil i známý se stejným typem Opela. Podotýkám, že nejsem žádný tlusťoch a pozadí mám široké přiměřeně.
Má někdo podobnou zkušenost a řešil to nějak ? Přiznám se, že v nejhorším uvažuju i o výměně sedačky z jiného typu auta, ale co bočný airbag a výškové nastavování ? Díky za rady. -
"-- skrytý --" 28.12.03 20:57
« Re: dekarbonizace motoru
Ten konec příspěvku mne zaujal: Vozidlo najednou odmítá zrychlovat...? Tohle jsem už byl nucen (bohužel) řešit u dvou svých vozů (oba koupeny jako nové a nebyly to Opely) a vždy šlo o problémy s kompresí - únik tlaku ze spalovacího prostoru přes ventilová sedla! V jednom případě šlo o špatně seřízenou ventilovou vůli, ve druhém o špatná ventilová vahadla, která neumožňovala ventilům se otáčet a tím "opracovávat" ventilová sedla tak, aby vůči talířkům ventilů dobře těsnila. Vaše vozidlo jsem neviděl (v daném případě spíše neslyšel) a nic o něm nevím. Ale berte to jako tip člověka, který se s podobným problémem už setkal a dokonce ne jednou. -
« Re: dekarbonizace motoru
Ano, jedná se o žlutou Astru ve Vrchlabí. Jsem přesně ten člověk, který celou věc dohnal až do televize. Zatím se však nikdo z kompetentních neprobral. Celou záležitost berou i nadále na lehkou váhu. Vyrovnání neproběhlo. Dotyčný pan Ing. Mařík si spočítal jak hodně by ho celá věc stála. Udělat gesto před kamerou a potom jednat úplně jinak než je dohodnuto. To je jejich jednání. Sháním proto stejně podvedené zákazníky Oplu, kteří mají osobní zkušenost s touto závadou. Nabízím možnost jak Vyřešit naše problémy. Nesmíte se ovšem bát. Sám toho zmůžu jen málo. Pokud se odhodlají i další jít za svým právem a nenechávat se neustále podvádět, múžeme dokázat daleko víc. Uvědomte si a to prosím úplně všichni, jak nebezpečná závada to je. vozidlo vám v tu nejméně příhodnou chvíli přestane během několika zlomků vteřiny zrychlovat. Kdo nezažil neuvěří. jen s obrovským štěstím to v mém případě skončilo dobře. Ještě dneska se mi potí dlaně, když si na to vzpomenu. -
« Re: dekarbonizace motoru
Neni to nahodou ta zluta Astra caravan co stoji u Syrovatka ve Vrchlabi. Svoboda pry zavadu diagnostikoval, alespon v televizi to tak vypadalo. Tak co se deje? No v tom Hradci jsou opravdu hodne mimo. Pokud je to ono, zkusil bych kontaktovat primo Opel CaS napr. pana Vláška nebo Švejnohu, pokud tam ještě dělají. Hodně zdaru. Na ně se musí trochu silou, jinak se na to vyse....ou. Dyt auto je prece uz zaplaceny.