Opel Astra 1.6 16V a jiné
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
"-- skrytý --" 12.04.04 22:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ASTRA G 1,8 16V
To opravdu netuším, Opela totiž nevlastním. Prostě jdi po tom, co spojuje sběrné výfukové potrubí s "berany" sání (sacím traktem), najdi onen přepouštěcí ventil a odpoj od toho řídící elektroniku či podtlakové ovládání. Pozor, někdy jsou výfukové plyny pro EGR odebírány přímo z hlavy motoru, takže na sběrném výfukovém potrubí žádný vývod není. Konkrétnější radu Ti ovšem neposkytnu, musel bych to vidět a "ohmatat" sám... -
« 100 Edition
Ahoj Opláci
Tak sem včera absolvoval výměnu pneumatik, a kdzž sem měl auto na zvedáku , tak sem se nestačil divit, jak sou orezlé závěsy předních kol. Není to sice až tak hrozný, ale je to vidět. Zadní závěsy byli znatelně lepší, ty jsou ale z výroby potažené nějakou gumou. Servisman mi řek, že Astry sou tímhle pověstný. Já sem si myslel, že tohle byla nemoc Astry F, a že tohle auto už je lepší. Je to Astra G 2,0 Di, 100 Edition. Slyšel sem , že tahle série se zrovna nepovedla, tak nevím. Jak ste na tom se rzí vy ? -
« tazne
Montoval jsem predloni TZ na "F" Astru. V Ostravě, MS Auto, cena 4,5 tis včetně montáže. Je to na bajonet, žádné šrouby, prostě pohoda. Funguje bez problémů, tahal jsem s tím už několikrát i "lafetu" s naloženým autem - takže jsem slušně překročil povolenou hmotnost. :-D -
« Re: Re: Re: Re: ASTRA G 1,8 16V
ne nedělalo až ted mam jí už pul roku je to necelej mesíc co to začlo. proč? Bl jsem v oplu daly to na diagnostiku a řekly pravděpodobně EGR ventil a zeho skusí vyčistit tak ho vyčistily stálo to 950kč a než jsem z Plzně dojel domu tak je to stejný. Ještě říkaly že když to nepomuže tak vyměnit a to by stálo asi 8000kč a dotoho semi nechce. Pozor řekly že to snad pomuže tak nevym. -
« Astra - tažné zařízení
V OPEL servisu nabízeli levné za 10 500.-, ale pak jsem našel v Teplicích naproti nádraží za 4 100.-Kč včetně elektriky montáže a DPH na 2 šrouby "18" (což je jedinou nevýhodou oproti Brink, kde byly "19" jako na matice kol). Dobu montáže kalkulují 3 hod, ale hotovo měli už za 2. Přihlášení na úřadě dříve nazývaném DI bylo bez problémů za 10.-Kč. Kdybyste měl někdo zájem tak tel: 417 537 625 -
« Re: mlzeni
to klapnutí, co slyšíš při zapnutí vnitřní cirkulace je přepnutí klapky. To asi funguje. S mlžením jsem laboroval u Astry asi 3/4 roku. Jak bylo vlhko, pršelo, sněžilo, okamžitě se to zamlžilo. Problém byl v navlhlém (mokrém) papírovém filtru, co je pro interiér v motoru pod předním oknem. "Šikovnej" mechanik v servisu blbě nasadil plastový kryt a tím pádem do toho filtru tekla voda... :x Filtr jsem vyndal, nechal 24 hod. vyschnout na topení, nasadil pořádně ten plsatovej kryt a najednou bylo po mlžení. -
"-- skrytý --" 31.03.04 17:07
« mlzeni
cus, kdyz jsem zkousel zapnout vnirtni cirkulaci tak tam neco cvackne(nevim jestli je spravne kdyz si zapne kdokoliv cirkulaci a ihned by se mu mlzily okna az po chvili z nich zacnou padat kapicky, v servisu nevedi cim to je, ale dela to jenom kdyz je zima 5 a mene, v lete za deste a vlhka ne -
"-- skrytý --" 31.03.04 16:47
« Re: opel spotreba oleje
podbot: Ad mlzeni skel - vetrani prepnuto trvale na vnitrni recirkulaci, nebo proste porucha tohoto systemu, ktery tak jede stale v rezimu vnitrni recirkulace. To se pak opravdu neda zadnym zpusobem zabranit mlzeni, dokonce ani ne pouzitim klimatizace! -
"-- skrytý --" 31.03.04 15:45
« opel spotreba oleje
cus, mam uplne stejne zkusenosti, tak do ujeti 1000km se pocitac ozve ze mam malo oleje, je tam tak pulka, doleji tak 3-4 deci, a jede se da. Jak spravne uvadite povolena spotreba je 0,7 litru na 1000km. Mam najeto 105km. Ale co mne nejvice trapilo ted v zime to bylo mlzeni oken, proste se mne mlzila a mlzila, vetrani nutne na 4 stupen, primo na predni okno abych videl, nevim cim to bylo, meneny filtr vzduchovy i pylovy, cim to mohlo byt? Astra caravan 99 g 1.6 16v -
« Re: palubni pocitac/stav oleje
Mám tentýž motor a stejné chování. Taky mi to najednou začalo hlásit, abych zkontroloval stav oleje, ačkoliv je ho tam dost.
Kromě toho, že se olej přeci jen "trochu" ztrácí (1l/3-4000km), mám dojem, že to klidně mohlo začít tehdy, když měnili olej a nalili tam víc než po horní rysku.
V servisu mi tvrdili, že to chování je normální a mám být rád, že to nežere oleje víc. Prý je normovaná spotřeba až 0,7l/1000km. Hláška se tam může zobrazit třeba při jízdě do zatáčky, kdy se olej přelívá a čidlo to prostě detekuje jako nedostatek.
Už jsem se s tím smířil a prostě tam občas musím trochu oleje dolít. -
« palubni pocitac/stav oleje
Dobry den,
mam astru G z roku 99 s motorem 1.6 16V. V posledni dobe se mi parkrat stalo, ze palubni pocitac zobrazil zpravu, abych zkontroloval hladinu oleje. Oleje je ale v motoru podle meho soudu dost (nad polovinou merky). Stalo se to vzdy v pripade, ze jsem motor trochu vic vytocil (4000 otacek), nekdy mu ovsem vyssi otacky nevadi. Driv jsem takove chovani nezaznamenal. Je to normalni?
Vláďa