Opel Astra 1.6 16V a jiné
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
« Re: Edition 2000
Nevim jestli se do naftaku davaji o moc jine vyfuky ale mam 99 astru combi a vyfuk je porad jak novy a to mam uz 150tis km a co se tyce originalu opel servisu, nevim jak ty ale ja na krabicce nemusim mit napsane OPEL:-)) stejny problem jsem resil se spojkou nakonec jsem koupil "neoriginalni" a je vsechno v pohode a usetril jsem asi 5 tis jenom na materialu jinak vymena spojky u G astry v Oplu 30 tis jak mi to rekli tak me to malem slozilo udelal jsem ji za 15. -
« Voda z výfuku
Ahoj, mohl by jste mi někdo poradit?? Včera jsme koupili
Opela Astru Combi 1.6 16V r. v. 1996 benzíňák. Po příjezdu jsme zjistili,
že nám z výfuku kape voda - někdy i trošku stříká - většinou při rozjezdu
a ze začátku jízdy, poté to přestane. Nevíte někdo čím
by to mohlo být a jestli je to normální??? Moc díky. -
« Edition 2000
U Astry G 1,6 16V po 3 letech provozu a 50 tis km, jsem překvapen jak zkorodovaný je poslední díl výfuku, kde se odlupují celé razaté kusy. Po žárovkách to bude asi další díl s malou životností.
Jaké máte zkušenosti s životností této části výfuku? Měnili jste originální v Opel-servisu nebo jinde ev. levněji?
Akumulátor už při lednových mrazech k nastartování nestačil a tak ho bude také třeba před další zimou vyměnit! -
"-- skrytý --" 21.04.04 11:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: ASTRA G 1,8 16V
"Jinak AGR si asi sám nevypojíš, podle toho co říkali v servisu se musí vyndat celej motor, je to umístěný nějak blbě zespoda a údajně to i jim trvá asi 2 hodiny, takže doma v garáži těžko." Hele, zlababo, a Ty jim takovouhle pitominu opravdu veris? Nebo ze bys mel motor namontovan vzhuru nohama...? -
« Re: Re: Re: Re: Re: ASTRA G 1,8 16V
RISA: Tak na to bacha. Absolvoval jsem to samé a nakonec jsem ten ventil nechal vyměnit a výsledek veškerý žádný. Kontrolka se rozsvěcí pořád. Akorát v zimě jí to trvalo tak půl hodiny než začla svítit, zatímco jak se venku oteplilo tak je to otázka cca 5 minut :x
Jinak AGR si asi sám nevypojíš, podle toho co říkali v servisu se musí vyndat celej motor, je to umístěný nějak blbě zespoda a údajně to i jim trvá asi 2 hodiny, takže doma v garáži těžko. -
« všem co jezdí na tři válce
Vážení přátelé motoristé, pivousi a zlababo, ale i ostatní. Je mi líto Vašich problémů s vozy značky Opel. I když se na první pohled může zdát, že pivous svoje problémy s výpadkem motoru vyřešil, nemusí to tak být. Je jen otázkou času kdy se porucha znovu projeví. Vím s jakými pocity beznaděje se zlábabo potýkáte. Znám to z vlastní zkušenosti. Na druhou stranu jsem rád, že nejsem se stejnými problémy sám. Dává mi to totiž daleko větší šance a naději na úspěch ve sporu s Oplem. Ten já sám řeším již více jak rok a půl. Předtím jsem se osmkráte po dobu čtyřech měsíců neúspěšně snažil vozidlo nechat opravit. Od té doby, vozidlo nepoužívám pro obavy, z následků náhlého selhání motoru, v silničním provozu. To mi potvrdil a doporučil i soudní znalec z oboru, kterého jsem v souvislosti s poruchou vozu oslovil. Jak jsem již dříve napsal na těchto stránkách, jsem iniciátorem reportáže televize Nova, odvysílané v loňském roce. Dosud jsem se setkával ze strany Oplu jen s výsměchem, že jsem jediný, kdo si stěžuje. Veškeré dohody začaly a skončily slibem ze strany prodejce. Vozidlo by vzali zpět, ale jen za bazarovou cenu. Nechci si rozhodně nechat líbit tohle podvodné jednání této firmy a její naprostý nezájem nad poruchou, po dobu oprav a možnými následky z této poruch vyplývajících. Budu se, se vší vervou snažit pokračovat v řešení těchto, jak vidím, nejen svých, problémů. Pokud Vás mohu v tomto směru oslovit a požádat o spolupráci, budu velice potěšen Vaším zájmem. Budu tak moci pomoci sobě , ale i Vám. Konečně nebudu sám, kdo si stěžuje a má zájem řešit svou svízelnou situaci s vozidlem. Je třeba se spolešně semknout a nebát se veřejně vystoupit a požadovat nápravu. Váš případný zájem, nabízí možnost s konečnou platností a relativně rychle vyřešit naše společné problémy v náš prospěch. Jeden nespokojený zákazník nic neznamená. Čím víc zákazníků si bude stěžovat, tím větší šance na úspěch budeme mít. Situace není zdaleka tak beznadějná, jak vypadá. Právě naopak. Je k tomu zapotřebí ochoty k spolupráci a zájmu z Vaší strany, v který pevně doufám, po tom co jsem si zde přečetl. Je potřeba dát se dohromady a vytrvat, což není jednoduché, ale dá se to vydržet. Vyžaduje to hodně odhodlání a hlavně výdrž. Jsem připraven poskytnout své poznatky a nashromážděné informace, které jsem za ten rok a půl nashromáždil. Zjištěné skutečnosti jsou šokující. Důležité je, jak a kdy se závada projevuje a co může způsobit. Rozhodně toto nebezpečí nadále nepodceňujte. Důsledky takové lehkovážnosti, mohou být pro Vás a Vaše blízké katastrofální. Věřte mi, nepřeháním. Jestli tedy máte zájem, své problémy úspěšně řešit, nechte mi na těchto stránkách vzkaz, případně i kontakt na Vás. Určitě Vás co nejdříve zkontaktuji. Zdravím Vás a těším se na naši plodnou a úspěšnou spolupráci. Hodně štěstí a na brzkou shledanou.
Vláďa -
"-- skrytý --" 12.04.04 22:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ASTRA G 1,8 16V
To opravdu netuším, Opela totiž nevlastním. Prostě jdi po tom, co spojuje sběrné výfukové potrubí s "berany" sání (sacím traktem), najdi onen přepouštěcí ventil a odpoj od toho řídící elektroniku či podtlakové ovládání. Pozor, někdy jsou výfukové plyny pro EGR odebírány přímo z hlavy motoru, takže na sběrném výfukovém potrubí žádný vývod není. Konkrétnější radu Ti ovšem neposkytnu, musel bych to vidět a "ohmatat" sám... -
« 100 Edition
Ahoj Opláci
Tak sem včera absolvoval výměnu pneumatik, a kdzž sem měl auto na zvedáku , tak sem se nestačil divit, jak sou orezlé závěsy předních kol. Není to sice až tak hrozný, ale je to vidět. Zadní závěsy byli znatelně lepší, ty jsou ale z výroby potažené nějakou gumou. Servisman mi řek, že Astry sou tímhle pověstný. Já sem si myslel, že tohle byla nemoc Astry F, a že tohle auto už je lepší. Je to Astra G 2,0 Di, 100 Edition. Slyšel sem , že tahle série se zrovna nepovedla, tak nevím. Jak ste na tom se rzí vy ? -
« tazne
Montoval jsem predloni TZ na "F" Astru. V Ostravě, MS Auto, cena 4,5 tis včetně montáže. Je to na bajonet, žádné šrouby, prostě pohoda. Funguje bez problémů, tahal jsem s tím už několikrát i "lafetu" s naloženým autem - takže jsem slušně překročil povolenou hmotnost. :-D -
« Re: Re: Re: Re: ASTRA G 1,8 16V
ne nedělalo až ted mam jí už pul roku je to necelej mesíc co to začlo. proč? Bl jsem v oplu daly to na diagnostiku a řekly pravděpodobně EGR ventil a zeho skusí vyčistit tak ho vyčistily stálo to 950kč a než jsem z Plzně dojel domu tak je to stejný. Ještě říkaly že když to nepomuže tak vyměnit a to by stálo asi 8000kč a dotoho semi nechce. Pozor řekly že to snad pomuže tak nevym. -
« Astra - tažné zařízení
V OPEL servisu nabízeli levné za 10 500.-, ale pak jsem našel v Teplicích naproti nádraží za 4 100.-Kč včetně elektriky montáže a DPH na 2 šrouby "18" (což je jedinou nevýhodou oproti Brink, kde byly "19" jako na matice kol). Dobu montáže kalkulují 3 hod, ale hotovo měli už za 2. Přihlášení na úřadě dříve nazývaném DI bylo bez problémů za 10.-Kč. Kdybyste měl někdo zájem tak tel: 417 537 625 -
« Re: mlzeni
to klapnutí, co slyšíš při zapnutí vnitřní cirkulace je přepnutí klapky. To asi funguje. S mlžením jsem laboroval u Astry asi 3/4 roku. Jak bylo vlhko, pršelo, sněžilo, okamžitě se to zamlžilo. Problém byl v navlhlém (mokrém) papírovém filtru, co je pro interiér v motoru pod předním oknem. "Šikovnej" mechanik v servisu blbě nasadil plastový kryt a tím pádem do toho filtru tekla voda... :x Filtr jsem vyndal, nechal 24 hod. vyschnout na topení, nasadil pořádně ten plsatovej kryt a najednou bylo po mlžení. -
"-- skrytý --" 31.03.04 17:07
« mlzeni
cus, kdyz jsem zkousel zapnout vnirtni cirkulaci tak tam neco cvackne(nevim jestli je spravne kdyz si zapne kdokoliv cirkulaci a ihned by se mu mlzily okna az po chvili z nich zacnou padat kapicky, v servisu nevedi cim to je, ale dela to jenom kdyz je zima 5 a mene, v lete za deste a vlhka ne