Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
"-- skrytý --" 21.01.03 18:39
« Re: ccc !!
Odkud jsi, znám několik lidí co jezdíli do kazachstánu.Nedávno jsem mluvil s jedním známým bulharem(ohledně dovolený v BG)a poradil mi cestu pšez Srbsko,sice platíš vízum a dálnici,ale od Brna jedeš po dálnici a můžeš to pálit slušnou rychlostí.V kolika lidech chceš jet? Nebylo by lepší letět????Počítej cesta asi 1500km,dálnice a poplatky asi150euro,ubytování???
zvaš to?
-
"-- skrytý --" 20.01.03 09:16
« Re: benzin v oleji
Předpokládám, že jde o karburátorový motor. Pak je příčina vcelku prostá: 1/ buď na principu "spojených nádob" (hladina benzínu v nádrži je výše než hladina v plovákové komoře karburátoru), a poněvadž jehlový ventil (mechanický nebo elektronický) na přívodu paliva do karburátoru netěsní, po odstavení vozidla palivo volně protéká až do válců a tam se přes pístní kroužky dostane až do oleje; nebo 2/ konstrukce mechanického palivového čerpadla umožňuje, že se benzín v případě poškození nějakého těsnění na čerpadle nebo jeho membrány dostává přímo do "olejového hospodářství" motoru (k tomu může docházet jak po odstavení vozidla, tak při jízdě). Stačí? -
« Re: Escort 1.8 TD r.v 97
No ja nevim,jestli je pri odpojeni znatelny rozdil,TD neznam,ale je klidne mozny,ze to i pri odpojeni jede v nejakym nouzovym rezimu,takze rozdil neni videt. Aspon mne se takhle chovalo blby cidlo teploty vzduchu. Nejlepsi je pucit si dobrej dil a prehodit. Tam to potom poznat je. Ale aspon u mne jsem radsi resetoval RJ,nez jsem to nahodil s novym. -
« Re: Escort 1.8 TD r.v 97
Nejhorsi na tom je ze si nejsem jistej jestli to je vahou vzduchu.Kdyz sem ji odpojil tak to dela porad to same:nedrzi to otacky a chcipa to.Podle me by v tom mel byt rozdil kdyz je odpojena a kdyz zapojena a neni tak buh vi v cem je problem,ale neni na to zatim cas s tim nekam zajet a opravit. -
« Alfa 1,8TD
Nazdar lidi.kupil som Alfu Romeo 33 SportWagon 1,8TD.Za mensi peniaz ale v horsom stave.Ma niekto taketo auto alebo s tymto motorom?neviete mi poradit co to bude zac?lebo je v garazi,potrebujeme nastavit ventily-nevieme presne hodnoty.chcem vas preto poziadat o radu-neviete niekto zohnet tieto ciselka?a este treba vymenit tesnenia-pod hlavou hlavne.fuci tade,nechce startovat pri nizkych teplotach.Neviete niekto zohnat nastavovacie hodnoty ventilov?zatial vam dakujem,cafte.Peter -
"-- skrytý --" 22.12.02 00:00
« Re: chladící kapalina
Ještě k těm chlad. kapalinám: zběžnou obhlídkou a pročtením informací na obalech jsem sice zjistit, že "starší zeleně a modře barvené" kapaliny zásadně nejsou mísitelné s novějšími (z výroby např. u VW a Škody od konce r. 1996) červenými, resp. růžovými (tzv. "bez silikátů"), ale to stejně nedává vyčerpávající odpověď na původní otázku, co tam dolít, když existují ještě kapaliny barvené z výroby na černo, na žluto, dokonce jsem viděl "signální zelenou" a pochopitelně je řada nedobarvovaných kapalin (např. původní řada Fridexů).