Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
"-- skrytý --" 12.07.02 08:25
« Re: Vibrace agregátu
Slíbil jsem, že dám vědět, co bylo příčinou těch vibrací. Včera jsem se k tomu konečně po měsíci dostal, naštěstí to byl jen ten kloub na poloose (kupodivu ten na vnitřní straně, u převodovky). Zvláštní na tom je, že to neklepalo a nevydávalo žádné zvuky, jen se to prostě v záběru zadrhávalo a hejbalo motorem... -
« Re: Golfík....
jj, presneji nechci tomu verit... myslim si, ze je to v pr.... RJ, jenze to nevyresim :-( a kdyz mi i v Auto I.S.R. coz je oficialni dovozce VW reknou, ze II golfa neudelaj, tak je to dost na .....
takze hledam prestavbu jak to jen jde a mezitim testuju -
« Rozsirenie blatnikov
Nazdar, samozrejme potrebujem radu, kupil som nove pnue na auticko a co cert nechcel ked ho poriadne nalozim a skocim do nejakej diery, tak blatnik suchne o pneumatiku (zboku). pritom mam pneu ake odporuca vyrobca. Da sa nejako povytiahnut blatnik, tak aby neopraskala farba? Stacilo by takych 5 mm. Za pripadne rady dik. -
« chlazení motoru
Ahoj,poraďte!!!! Opel Asta 1.6i r.v.94 mám problém s chlazením motoru.Teplota jde až do maxima(do červenýho na teploměru)a ventilátor nesepne.Vyměnil jsem čidlo na chladiči,čidlo teploty na motoru a termostat.Pořád ten samej problém.Poradte co stím, díky. -
« Re: Golfík....
Ty porad neveris tomu, ze v mechanickych castech tahle zavada nebude, vid? :-) I kdyz nekdy se deji pozoruhodne veci pozoruhodnymi zpusoby. Vzpominam si, ze pred x lety jsem mel se Skodou 100 nasledujici zajimavost. Auto normalne jelo, pokud si zastavil, vypnul motor a stal tak 3 - 60 minut, auto si nenastartoval, ani po rozjeti z kopce nenaskocilo. Pokud jsem stal kratsi nebo delsi dobu, vse OK. Kdyz uz me to prestalo bavit, rozdelal jsem co se dalo a pricina byla nejspis nekde v oblasti plovaku v karburatoru. Dodnes nevim jaka presne, pokud jsem plovak vyndal a znovu zandal, uz to zase jelo kdykoliv. Casem po mnoha demontazich a drobnych upravach plovaku a okoli to prestalo delat uplne. Jenze v te Skode 100 to ani jina nez mechanicka zavada byt nemohla :-) -
« Re: to rambo1 - turbo
Ještě jedna věc mě napadá, zkontroluj základní předvstřik a tak stejně dynamický předvstřik v otáčkách! Pokud by byl základní moc malý, anebo jeho regulace s otáčkami nefungovala, při plném zatížení a plné dávce paliva by nafta dohořívala moc pozdě, a to až mimo spalovací prostor, což by také hodně zvyšovalo teplotu výfuk plynů. Někde v tom, co jsem napsal je problém tvého auta. P.S. Pořád mně tady smrdí ten plast na Golfa... Mám ti ho poslat? -
« to rambo1 - turbo
Tvoje turba mají evidentní problém s mazáním! Všechny to co popisuješ, souvisí s nedostatečným mazáním hřídele turba, přehříváním středního domečku s ložisky, částečným přidíráním ložisek (zvuky), postupně vydírajícími se ložisky (únik oleje) až po úplné zadření hřídelky turba, a její následné zlomení. Chybu hledej v někde v a) mazacím okruhu 70%, b) výfuku 20%, či c)EGR 10%. Asice ad a), dává olej. čerpadlo do olej. větve k turbu patřičný tlak a průtok? Není přívodní olej. trubka k turbu zmáčklá či jinak zacpaná? Je centrální domeček turba průchodný a namontovaný přívodem a odvodem oleje ve vertikální poloze vůči zemi +-10°? Je odvodní olejová trubice či hadice od turba k motoru průchozí, není zmáčklá či ucpaná, či namontovaná s takovým předpětím, že je neprůchodná? Je vstup do bloku či olej. vany pro olej od turba průchozí? Jsou všechny spojovací kolmé šrouby na hadicích či trubkách průchozí? Ad b) Nemáš totálně zacpaný výfuk, který může zapřičinit přehřívání turba? Turbo by mělo mít na max. zatížení na straně turbíny max. 750°C, v centrálním domečku max. 400°C a na straně kompresoru max. 200°C. Změř jej opt. teploměrem, anebo termočlánkem. Ad c), zkontroluj, jestli EGR ventil nezůstává viset, anebo nějaká podtlaková hadice či drát k němu nejsou v nepořádku. EGR ventil musí na volnoběh a max. výkon být zavřený, pouze při částečném zatížení a v otáčkách nad volnoběhem se otevírá. Kdyby toto nefungovalo, muže se zvýšit teplota výfuk plynů natolik, až se turbo rozsvtí do žluta jako u benz. motorů. -
« to Rabmo1
Přesně tak to je, celá záruka mobility je tak akorát na *! Podmínky splnění této záruky nutí zákazníka ke všem operacím spojeným s autem v aut. servisu, kde nejenom že mu bude naúčtována práce aut. servisu, ale vyměněno kde co v cenách orig. ND, a to všechno jenom proto, aby v případě problému měl zákazník možnost využít zdarma odtahu do aut. servisu, v omezeném množství a ceně hotel, a tak stejně v omezeném množství a době zápujčku auta. A to všechno s tím, že mu problém opraví pochopitelně v cenách orig. dílů a orig. práce. Každý hlupák si spočítá, že 1+1=pečená knedla a na tuto vymoženost se z vysoka vykašle! Jen si každý zkuste nahlédnout do aut. servisu na cenu všech prohlídek, např. VW, t.j. 15tkm, 30tkm, 45tkm, 60tkm, 75tkm, 90tkm, 105tkm, 120tkm, 135tkm, 150tkm, atd... A ktomu možnou eventualitu 1x odtah zdarma+cca 3dny průměrný hotel+cca týden podprůměrné auto. -
« Golfík....
tak mi ten můj golfík zase dělá nějaký kouzlo....
Konkrétně jde o to, že když nechám auto na volnoběhu tak pak jakoby nereaguje na plyn... Prostě mu to dlouho trvá, než zjistí, že to myslim vážně...
osobně mi to připadá, jako by řídící jednotka přešla na úspornej režim a přepnutí zpátky do funkčního jí trvalo asi tak 5-10 vteřin...
Je to dost pitomý, když jedeš na volnoběh z kopce, dole zařadíš 4 a auto začne poskakovat, protože ti ho dusí motor, kterej nechce vylízt nad řádově dvanáct set otáček... Totéž na semaforu...Když zastavim na semaforu a sem tam jakoby lehce neprotočim plyn, aspoň na 1500 ot. tak se potom nerozjedu... Přesněji musim těch pár vteřin prošlapávat plyn a pak to vytočit přes 2 tisíce, aby se to chytlo... Jakmile jede, tak je úplně v pohode.
máte někdo nějakej nápad, co by to mohlo bejt?
-
« Re: Servisy a prodejci Opelu v Praze? Ceny? Solidnost? Kvali
S tou zárukou to chce spočítat. VW poskytuje doživotní záruku mobility podmíněnou také pravidelnými servisními prohlídkami. V případě poruchy to zahrnuje bezplatné odtažení do servisu, a do tří dnů zdarma hotel, eventuálně potom zdarma zapůjčení automobilu. Když jsem odmítl v garančce výměnu oleje s tím, že si ji provedu sám, předváděl servisní technik záchvat padoucnice, že ještě tak hloupého klienta , který by se vzdal bezplatné záruky imobility neviděl. Když jsem mu spočítal, že jejich výměna oleje je dražší právě tak o ten odtah a hotel, a že když se mi tedy auto podělá každou druhou výměnu oleje dvakrát ušetřím, a ještě mám volnou ruku v tom, že se nechám odtáhnout do normální opravny a ne k nim, kde jsou dvakrát dražší než normál, tak na mne zíral jak puk, a říkal, že takhle mu to ještě nikdo nespočítal.
Rambo