Automechanici a doporučení.

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit

  • 00 Reagovat !

    foto

    13.07.02  16:21

    « čila klepaní

    potřeboval bich poradit jak mam změřit čidlo klepani konkrétně na toyotě supře
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.07.02  13:08

    « Re: Vibrace agregátu

    Orpheus: no, právě, taky jsem měnil auto. Tenhle problém byl právě u toho procleného, co jsem koupil. Bylo tam ještě pár podobných banalit, ale jinak je to v super stavu, hlavně neshnilý a nebouraný.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.07.02  12:37

    « Re: Vibrace agregátu

    ..no, mně se jednou takhle tenhle homokinetickej kloub roztrhl.. to bylo pak pěknejch pazvuků.. (o:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.07.02  12:02

    « Re: Vibrace agregátu

    :-) No hlavně že se to vyřešilo... Já taky hodlám svůj problém vyřešit i když trochu jinak, vidim to tak,že prostě vyměnim auto a bude to :-D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.07.02  08:25

    « Re: Vibrace agregátu

    Slíbil jsem, že dám vědět, co bylo příčinou těch vibrací. Včera jsem se k tomu konečně po měsíci dostal, naštěstí to byl jen ten kloub na poloose (kupodivu ten na vnitřní straně, u převodovky). Zvláštní na tom je, že to neklepalo a nevydávalo žádné zvuky, jen se to prostě v záběru zadrhávalo a hejbalo motorem...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.02  14:54

    « Re: Golfík....

    jj, presneji nechci tomu verit... myslim si, ze je to v pr.... RJ, jenze to nevyresim :-( a kdyz mi i v Auto I.S.R. coz je oficialni dovozce VW reknou, ze II golfa neudelaj, tak je to dost na .....
    takze hledam prestavbu jak to jen jde a mezitim testuju
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.06.02  10:38

    « Re: chlazení motoru

    Nekdy je chyba ve vicku chladice, resp. pretlakove nadobky chlazeni. Doporucuji zkusit take vymenit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.06.02  22:02

    « Rozsirenie blatnikov

    Nazdar, samozrejme potrebujem radu, kupil som nove pnue na auticko a co cert nechcel ked ho poriadne nalozim a skocim do nejakej diery, tak blatnik suchne o pneumatiku (zboku). pritom mam pneu ake odporuca vyrobca. Da sa nejako povytiahnut blatnik, tak aby neopraskala farba? Stacilo by takych 5 mm. Za pripadne rady dik.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.06.02  22:11

    « chlazení motoru

    Ahoj,poraďte!!!! Opel Asta 1.6i r.v.94 mám problém s chlazením motoru.Teplota jde až do maxima(do červenýho na teploměru)a ventilátor nesepne.Vyměnil jsem čidlo na chladiči,čidlo teploty na motoru a termostat.Pořád ten samej problém.Poradte co stím, díky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.06.02  09:51

    « Re: Golfík....

    Ty porad neveris tomu, ze v mechanickych castech tahle zavada nebude, vid? :-) I kdyz nekdy se deji pozoruhodne veci pozoruhodnymi zpusoby. Vzpominam si, ze pred x lety jsem mel se Skodou 100 nasledujici zajimavost. Auto normalne jelo, pokud si zastavil, vypnul motor a stal tak 3 - 60 minut, auto si nenastartoval, ani po rozjeti z kopce nenaskocilo. Pokud jsem stal kratsi nebo delsi dobu, vse OK. Kdyz uz me to prestalo bavit, rozdelal jsem co se dalo a pricina byla nejspis nekde v oblasti plovaku v karburatoru. Dodnes nevim jaka presne, pokud jsem plovak vyndal a znovu zandal, uz to zase jelo kdykoliv. Casem po mnoha demontazich a drobnych upravach plovaku a okoli to prestalo delat uplne. Jenze v te Skode 100 to ani jina nez mechanicka zavada byt nemohla :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.06.02  23:40

    « Re: Golfík....

    Dneska jsem schválně ještě vymělin olej, vyměnil Benzinovej filtr a vyčistil K&N, který tam mám.. Změna pokud nějaká, tak minimální, takže problém je pořád stejnej :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.02  20:42

    « Re: to rambo1 - turbo

    Ještě jedna věc mě napadá, zkontroluj základní předvstřik a tak stejně dynamický předvstřik v otáčkách! Pokud by byl základní moc malý, anebo jeho regulace s otáčkami nefungovala, při plném zatížení a plné dávce paliva by nafta dohořívala moc pozdě, a to až mimo spalovací prostor, což by také hodně zvyšovalo teplotu výfuk plynů. Někde v tom, co jsem napsal je problém tvého auta. P.S. Pořád mně tady smrdí ten plast na Golfa... Mám ti ho poslat?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.02  20:38

    « to rambo1 - turbo

    Tvoje turba mají evidentní problém s mazáním! Všechny to co popisuješ, souvisí s nedostatečným mazáním hřídele turba, přehříváním středního domečku s ložisky, částečným přidíráním ložisek (zvuky), postupně vydírajícími se ložisky (únik oleje) až po úplné zadření hřídelky turba, a její následné zlomení. Chybu hledej v někde v a) mazacím okruhu 70%, b) výfuku 20%, či c)EGR 10%. Asice ad a), dává olej. čerpadlo do olej. větve k turbu patřičný tlak a průtok? Není přívodní olej. trubka k turbu zmáčklá či jinak zacpaná? Je centrální domeček turba průchodný a namontovaný přívodem a odvodem oleje ve vertikální poloze vůči zemi +-10°? Je odvodní olejová trubice či hadice od turba k motoru průchozí, není zmáčklá či ucpaná, či namontovaná s takovým předpětím, že je neprůchodná? Je vstup do bloku či olej. vany pro olej od turba průchozí? Jsou všechny spojovací kolmé šrouby na hadicích či trubkách průchozí? Ad b) Nemáš totálně zacpaný výfuk, který může zapřičinit přehřívání turba? Turbo by mělo mít na max. zatížení na straně turbíny max. 750°C, v centrálním domečku max. 400°C a na straně kompresoru max. 200°C. Změř jej opt. teploměrem, anebo termočlánkem. Ad c), zkontroluj, jestli EGR ventil nezůstává viset, anebo nějaká podtlaková hadice či drát k němu nejsou v nepořádku. EGR ventil musí na volnoběh a max. výkon být zavřený, pouze při částečném zatížení a v otáčkách nad volnoběhem se otevírá. Kdyby toto nefungovalo, muže se zvýšit teplota výfuk plynů natolik, až se turbo rozsvtí do žluta jako u benz. motorů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.02  20:20

    « to Rabmo1

    Přesně tak to je, celá záruka mobility je tak akorát na *! Podmínky splnění této záruky nutí zákazníka ke všem operacím spojeným s autem v aut. servisu, kde nejenom že mu bude naúčtována práce aut. servisu, ale vyměněno kde co v cenách orig. ND, a to všechno jenom proto, aby v případě problému měl zákazník možnost využít zdarma odtahu do aut. servisu, v omezeném množství a ceně hotel, a tak stejně v omezeném množství a době zápujčku auta. A to všechno s tím, že mu problém opraví pochopitelně v cenách orig. dílů a orig. práce. Každý hlupák si spočítá, že 1+1=pečená knedla a na tuto vymoženost se z vysoka vykašle! Jen si každý zkuste nahlédnout do aut. servisu na cenu všech prohlídek, např. VW, t.j. 15tkm, 30tkm, 45tkm, 60tkm, 75tkm, 90tkm, 105tkm, 120tkm, 135tkm, 150tkm, atd... A ktomu možnou eventualitu 1x odtah zdarma+cca 3dny průměrný hotel+cca týden podprůměrné auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.02  15:44

    « Re: Golfík....

    Inu povestna nemecka kvalita... :-) Tohle je fakt docela zajimava zavada o ktere slysim poprve. V mechanickych castech to asi nebude.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.06.02  15:03

    « Golfík....

    Heh, možná bych měl dodat... že je to Golf II; 88; 1.8 GT, čtyřbodovej mechanickej vstřik..
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.06.02  15:02

    « Golfík....

    tak mi ten můj golfík zase dělá nějaký kouzlo....

    Konkrétně jde o to, že když nechám auto na volnoběhu tak pak jakoby nereaguje na plyn... Prostě mu to dlouho trvá, než zjistí, že to myslim vážně...
    osobně mi to připadá, jako by řídící jednotka přešla na úspornej režim a přepnutí zpátky do funkčního jí trvalo asi tak 5-10 vteřin...

    Je to dost pitomý, když jedeš na volnoběh z kopce, dole zařadíš 4 a auto začne poskakovat, protože ti ho dusí motor, kterej nechce vylízt nad řádově dvanáct set otáček... Totéž na semaforu...Když zastavim na semaforu a sem tam jakoby lehce neprotočim plyn, aspoň na 1500 ot. tak se potom nerozjedu... Přesněji musim těch pár vteřin prošlapávat plyn a pak to vytočit přes 2 tisíce, aby se to chytlo... Jakmile jede, tak je úplně v pohode.

    máte někdo nějakej nápad, co by to mohlo bejt?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.06.02  07:40

    « Re: Vibrace agregátu

    rbaron - dík za reakci, určitě dám vědět. Ale nejdřív tak za měsíc, teď na to nemám čas, tak jezdím jiným...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.06.02  05:06

    « Re: Vibrace agregátu

    to oddie: Já bych směřoval k poloosám a jejich vyběhaným kloubům, dej vědět, jak to dopadlo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.06.02  18:54

    « Re: Servisy a prodejci Opelu v Praze? Ceny? Solidnost? Kvali

    S tou zárukou to chce spočítat. VW poskytuje doživotní záruku mobility podmíněnou také pravidelnými servisními prohlídkami. V případě poruchy to zahrnuje bezplatné odtažení do servisu, a do tří dnů zdarma hotel, eventuálně potom zdarma zapůjčení automobilu. Když jsem odmítl v garančce výměnu oleje s tím, že si ji provedu sám, předváděl servisní technik záchvat padoucnice, že ještě tak hloupého klienta , který by se vzdal bezplatné záruky imobility neviděl. Když jsem mu spočítal, že jejich výměna oleje je dražší právě tak o ten odtah a hotel, a že když se mi tedy auto podělá každou druhou výměnu oleje dvakrát ušetřím, a ještě mám volnou ruku v tom, že se nechám odtáhnout do normální opravny a ne k nim, kde jsou dvakrát dražší než normál, tak na mne zíral jak puk, a říkal, že takhle mu to ještě nikdo nespočítal.
    Rambo
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…