Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Převodovka
Před nedávnem jsem trošičku zaparkoval na poli - nechtěně samozřejme. Od té doby mám problém s rychlým rozjížděním. Převodovka s motorem se třese a občas to i vyhodí rychlost. Pokud je v záběru a pořádne ji naložím je to bez problému. Prvně jsem myslel na silenbloky, ale po kontrole na zvedáku (bohužel nemám možnost to hodit na rampu) jsem zjistil že drží. Ale co mě překvapilo byl olej z levé strany diferenciálu. Je možné že jsem zprasil něco na diferáku nebo v převodovce ?? -
« Bez nadpisu
Prosím o radu ! Kape mi na Mazdě 626 pracovní válec spojky ( ten pod autem )Nevíte někdo jak to v něm vypadá ? Musí se demontovat z vozu nebo to lze opravit na voze ? Opravárenskou sadu už mám objednanou cca. za 200 Kč má v ní být : O kroužek, prachovka, prachovka na odvzdušňovák .Zajímá mě zda mě může něco překvapit, nebo je-li to jednoduché. Děkuji za odpovědi -
"-- skrytý --" 15.07.02 09:24
« Re: Vibrace agregátu
No jo, sehnat starou plečku v pěkném stavu není zas taková sranda, chce to trpělivost a trochu štěstí... Já to sehnal náhodou, je to P309D r.91. Kastle perfektní, nebouraný, interiér jako by tam nikdy nikdo neseděl, motor OK, na tacho je 180tis km, v TP jeden majitel. Ale i tak je na tom spousta práce, není to jen přehodit čísla a jezdit. Poloosu jsem vyměnil (seskládal jsem ji ze dvou starých), zároveň s tím kotouče a destičky, pneu. Vpředu hučí ložisko, toho jsem si předtím nějak nevšiml, zadní ložiska maj vůli (a až to sundám, půjdou tutově i pakny...). A až tohle všechno pořeším, čekaj mě ještě rozvody na motoru, trysky, žhavky. A třešnička na dortu - centrál na DO a okna v el. - už mi leží na stole... Prostě práce jak na kostele. Ale jsou to víceméně prkotiny, hlavně že se nemusí vařit a lakovat, do toho bych nešel, to se u takhle starejch krámů nevyplatí.
Tak po nějakém žaponci koukáš? Hm, tak ty nějak nemusím, ani se v nich nevyznám. Ale Galant není špatnej, a okolo r.95 už by mohl být za slušný peníz... -
« Re: Vibrace agregátu
jj, tohle jsem plánoval už dlouho, leč zatím marně.. viděl jsem 3 auta tady a jedno venku, což byly jediný, který byly na dosah a který se vůbec nabízej a stav je mírně řečeno katastrofální...
Takže moje řešení bude nejspíš koupě úplně jinýho auta....
zvažuju Hondu Accord, nebo Mišivbuši Galanta -
"-- skrytý --" 12.07.02 08:25
« Re: Vibrace agregátu
Slíbil jsem, že dám vědět, co bylo příčinou těch vibrací. Včera jsem se k tomu konečně po měsíci dostal, naštěstí to byl jen ten kloub na poloose (kupodivu ten na vnitřní straně, u převodovky). Zvláštní na tom je, že to neklepalo a nevydávalo žádné zvuky, jen se to prostě v záběru zadrhávalo a hejbalo motorem... -
« Re: Golfík....
jj, presneji nechci tomu verit... myslim si, ze je to v pr.... RJ, jenze to nevyresim :-( a kdyz mi i v Auto I.S.R. coz je oficialni dovozce VW reknou, ze II golfa neudelaj, tak je to dost na .....
takze hledam prestavbu jak to jen jde a mezitim testuju -
« Rozsirenie blatnikov
Nazdar, samozrejme potrebujem radu, kupil som nove pnue na auticko a co cert nechcel ked ho poriadne nalozim a skocim do nejakej diery, tak blatnik suchne o pneumatiku (zboku). pritom mam pneu ake odporuca vyrobca. Da sa nejako povytiahnut blatnik, tak aby neopraskala farba? Stacilo by takych 5 mm. Za pripadne rady dik. -
« chlazení motoru
Ahoj,poraďte!!!! Opel Asta 1.6i r.v.94 mám problém s chlazením motoru.Teplota jde až do maxima(do červenýho na teploměru)a ventilátor nesepne.Vyměnil jsem čidlo na chladiči,čidlo teploty na motoru a termostat.Pořád ten samej problém.Poradte co stím, díky. -
« Re: Golfík....
Ty porad neveris tomu, ze v mechanickych castech tahle zavada nebude, vid? :-) I kdyz nekdy se deji pozoruhodne veci pozoruhodnymi zpusoby. Vzpominam si, ze pred x lety jsem mel se Skodou 100 nasledujici zajimavost. Auto normalne jelo, pokud si zastavil, vypnul motor a stal tak 3 - 60 minut, auto si nenastartoval, ani po rozjeti z kopce nenaskocilo. Pokud jsem stal kratsi nebo delsi dobu, vse OK. Kdyz uz me to prestalo bavit, rozdelal jsem co se dalo a pricina byla nejspis nekde v oblasti plovaku v karburatoru. Dodnes nevim jaka presne, pokud jsem plovak vyndal a znovu zandal, uz to zase jelo kdykoliv. Casem po mnoha demontazich a drobnych upravach plovaku a okoli to prestalo delat uplne. Jenze v te Skode 100 to ani jina nez mechanicka zavada byt nemohla :-) -
« Re: to rambo1 - turbo
Ještě jedna věc mě napadá, zkontroluj základní předvstřik a tak stejně dynamický předvstřik v otáčkách! Pokud by byl základní moc malý, anebo jeho regulace s otáčkami nefungovala, při plném zatížení a plné dávce paliva by nafta dohořívala moc pozdě, a to až mimo spalovací prostor, což by také hodně zvyšovalo teplotu výfuk plynů. Někde v tom, co jsem napsal je problém tvého auta. P.S. Pořád mně tady smrdí ten plast na Golfa... Mám ti ho poslat? -
« to rambo1 - turbo
Tvoje turba mají evidentní problém s mazáním! Všechny to co popisuješ, souvisí s nedostatečným mazáním hřídele turba, přehříváním středního domečku s ložisky, částečným přidíráním ložisek (zvuky), postupně vydírajícími se ložisky (únik oleje) až po úplné zadření hřídelky turba, a její následné zlomení. Chybu hledej v někde v a) mazacím okruhu 70%, b) výfuku 20%, či c)EGR 10%. Asice ad a), dává olej. čerpadlo do olej. větve k turbu patřičný tlak a průtok? Není přívodní olej. trubka k turbu zmáčklá či jinak zacpaná? Je centrální domeček turba průchodný a namontovaný přívodem a odvodem oleje ve vertikální poloze vůči zemi +-10°? Je odvodní olejová trubice či hadice od turba k motoru průchozí, není zmáčklá či ucpaná, či namontovaná s takovým předpětím, že je neprůchodná? Je vstup do bloku či olej. vany pro olej od turba průchozí? Jsou všechny spojovací kolmé šrouby na hadicích či trubkách průchozí? Ad b) Nemáš totálně zacpaný výfuk, který může zapřičinit přehřívání turba? Turbo by mělo mít na max. zatížení na straně turbíny max. 750°C, v centrálním domečku max. 400°C a na straně kompresoru max. 200°C. Změř jej opt. teploměrem, anebo termočlánkem. Ad c), zkontroluj, jestli EGR ventil nezůstává viset, anebo nějaká podtlaková hadice či drát k němu nejsou v nepořádku. EGR ventil musí na volnoběh a max. výkon být zavřený, pouze při částečném zatížení a v otáčkách nad volnoběhem se otevírá. Kdyby toto nefungovalo, muže se zvýšit teplota výfuk plynů natolik, až se turbo rozsvtí do žluta jako u benz. motorů. -
« to Rabmo1
Přesně tak to je, celá záruka mobility je tak akorát na *! Podmínky splnění této záruky nutí zákazníka ke všem operacím spojeným s autem v aut. servisu, kde nejenom že mu bude naúčtována práce aut. servisu, ale vyměněno kde co v cenách orig. ND, a to všechno jenom proto, aby v případě problému měl zákazník možnost využít zdarma odtahu do aut. servisu, v omezeném množství a ceně hotel, a tak stejně v omezeném množství a době zápujčku auta. A to všechno s tím, že mu problém opraví pochopitelně v cenách orig. dílů a orig. práce. Každý hlupák si spočítá, že 1+1=pečená knedla a na tuto vymoženost se z vysoka vykašle! Jen si každý zkuste nahlédnout do aut. servisu na cenu všech prohlídek, např. VW, t.j. 15tkm, 30tkm, 45tkm, 60tkm, 75tkm, 90tkm, 105tkm, 120tkm, 135tkm, 150tkm, atd... A ktomu možnou eventualitu 1x odtah zdarma+cca 3dny průměrný hotel+cca týden podprůměrné auto.