Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: Vůle v řízení
možností je víc, mimo tebou zmíněné, ještě na kloubu tyče řízení (ten pod gumovou harmonikou) a tzv. fajfce, na konci tyče u kol (na obou stranách). Stačí je s citem sevřít do dlaně a pomocník zase s citem bude volantem jemně třást ze strany na stranu. Vůle se projeví jiným pohybem jednoho proti druhému kusu. A navíc se za provozu sčítají. -
« Skoda pickup a řazení:
Mam Škodu Pickupa ´92, najeto 150tisic km - problem je řadící páka-nejen že neskutečně vrže,ale úplně chybí kulisa, rvu tam prostě kvalty naslepo, klasický "H" tam prostě není.Určitě to nebude na výměnu převodovky,ale asi jen ty kulisy.Prve jsem našel dokonce někde v ceniku,že něco takovyho existuje-až to koupím,jak se to instaluje, musí se jít do převodovky?A mam udělat proti tomu vrzání?Díky. -
"-- skrytý --" 11.09.02 12:03
« Turbo
Pokud turbo zere olej a nebo motor kouri, tak je zbytecny resit kde to je, protoze se stejne musi cely repasnout. Specialne Opely si nasavaj radi olej - ten motor 1.7D je opruz. U VW je hlavni pruser na loziskach, lidi, mejte slitovani a nehonte to tolik za studena. Proste nez se olej uplne ohreje, tak radeji nehnat do otacek a neakcelerovat!!! Jinak turba za dobry penize a slusne repasujou ve Stary Boleslavi u posty. -
"-- skrytý --" 09.09.02 18:50
« Re: Přidírá se turbo
Tenhle problem znam z Astry 1.7D , ktera ma tzv. Light turbo. Olej , co maze turbo sel kolem lozisek do sani a melo to spotrebu tak 1l oleje na 100 Km , kouřilo to dostatecne, nejvic pri startu a dost spatne to slo natocit. Oprava stala cca 30 T. CZK. ( auto po srazce s divocakem opravovali u staigeru, asi tak na 10x , a krome krive hlavy a turba tam zapomeli opravit jeste vic veci. Nejlepsi na to bylo, ze nedrzeli zaruku na opravy s tim, ze to auto bylo bourany a pri prvotni oprave u nich to bylo ok :-) Nedavno jsem se byl kouknout na agilu a prave se tam jeden zoufalec nachazel v podobne situaci - bezuspesne reklamoval jejich servis. -
« Hledam FORDackyho mechanik
Zdravicko lidi
tak uz jsem poridil novou masinu a s tim souvisi i zmena mechaniku ;o)
Potrebuju mechanika/firmu, kde delaj FORDy, ale nechci znackovej servis. Hledam nejaky nadsence, ktery to umej a delaj to a nechte 1k za hodinu prace.
Diky, diky diky ;o) -
« bezpecnostni srouby
Nazdarek! Chlapi, uz 4 mesice marne hledam bezpecnostni srouby na autak. Zkousel jsem primo u nekterych vyrobcu-nic. Zkousel jsem to u prodejcu litych kol-taky nic. Jsou to paprskova kola original Dunlop anglicke vyroby, chromovana, na Jaguaru. Srouby-matice jsou dlouhe 5 centimetru s vnitrnim zavitem, s kuzelovou dosedaci plochou, s chromovanou hlavou-17-ky. Kazdy kontakt je pro me pomoc, takze jestli znate nejakou firmu, ktera by udelala tyhle matice treba i na zakazku, tak mi prosim napiste. Diky!!!!!!
-
« Turbo a olej
Prosím o radu. Zdá sa mi že sa mi cez turbo trochu stráca olej, pri prudkej akcelerácii v 2ke alebo 3ke mierny svetlý dym (1,8 TD Mondeo r.94, 150 tkm). Je nejaký rozdiel v správaní motora (farba výfukových plynov,výkon ...), keď je to na nasávacej strane alebo na výfukovej? Kedy je už potrebný repas turba? Musel som zapchať pred 20 tkm hadicu od EGR ventilu do nasávania turba, lebo cez ňu presakoval olej a teraz sa mi objavil na vstupe vzduchu do intercoolera, po niekoľko hodinovej jazde po diaľnici. Alebo to môže byť v niečom inom? -
« Re: Přidírá se turbo
Sergi koukni se kousek smerem dolu, tusim ze tady podobnej problem byl, jen u nejakyho Transita, nebo tak neco. Odpovidal na to Michal z ATX, coz je osoba nad jine povolana.....
zkus si to najit
Jj, nejakyho Japoncika... Asi prave Galant 94-97, nebo Accord ve stejnejch letech... cenove je to radove 150-220k podle vybavy, motoru atd.
Co zvazuju, je prave zminovanej motor. Nejvic se mi libi Dvoulitrik a je to taky nejbeznejsi... radove kolem 100KW...
jenze je to ve stejny skupine pojisteni, jako 2.5 V6 a cena neni zas tak moc rozdilna...
Takze by me zajimalo, co a proc byste doporucili... Vetsi motor by mel teoreticky vic vydrzet, ale prakticky????
Dik -
« Re: Přidírá se turbo
Buď k turbu nejde dost oleje a nebo jsou na tom ložiska v turbu tak špatně že se přidírají. Každopádně turbo a tedy i ložiska se dají repasovat. Tak jako tak, životnost turba je menší než životnost motoru a repase bude třeba tak jako tak. Pokud ten motor kouří je to jasný - olej který ma mazat turbo jde kolem ložisek do sání a místo aby mazal turbo se spaluje .