Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: Tak mam dalsi Jobovku
*Ze skušenosti nepoužívám čistící prostředky do paliva, protože je pravda že se vyčístí palivový sistém, ale všechny nečistoty se stejně nezachytí v palivovém filtru , ale pokračují dál. No a jsme u jádra problému. Nečistoty se dostanou až do karburace nebo ke vstřikům. A jak známo trysky a vstřiky jsou nejužším místem, kterým protéká palivo a jestli-že se nečistota dostane přes palivovej filtr tak skončí kde? V tryskách. Takže rozeber karbec nebo vstřiky jsou-li rozebyratelné, vyčisti je nebo vyměň a pokračuj v jízdě. Ale pozor, ne každé škubání musí být zapřičineno palivem. Čau Doc. -
« Tak mam dalsi Jobovku
Nalil jsem na doporuceni mechanika do benzinu Valvolinackej Fuel Injector, carburator cleaner no zasralo mi to motor rekl bych. V ty nadrzi co to bylo, sel motor obcas nepravidelne a z vejfuku to hazelo peknej humus. Mozna se to tim cistilo a zbavovalo hnusu, ale ted tam mam uz dalsi cistou nadrz a stejne to obcas ma takovou tendenci jakoby vynechavat. Dela to jen zastudena a jen pri rozjezdu z nizkejch otacek. Uvidime, co to udela po dalsich dvou nadrzich. -
« Re: Auto nemá dostatečné kW
Hej rolete, to neni presny. Vymena lambdy je k hov.. k nicemu :o), protoze tam neni ta druha strana, coz je odezva od katu. Chtelo by to nekoho, kdo ti naladuje pocitac datama, ze je to takhle OK a at se kouka snazit a nejaky ty koniky tam nasype :o) -
"-- skrytý --" 28.02.01 22:14