Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: Re:
byl jsem s tim uz v sesti ruznejch servisech, ale cim vic se v tom vrtali tim je to horsi. Dle mereni je zapalovani i cidlo start. ventilu OK, svicky jsou uplne nove, vsechny podtlaky, ktere ovladaji strikacku jsou taky OK. Zkousel jsem tam namontovat druhou vstrikovaci jednotku z nahradniho motoru, ale nic se nestalo, projevovalo se to stejne. Vsude mi jen poradili, ze levnejsi bude koupit celej druhej motor a vymenit to, nez to spravovat. Jedna se totiz o system K-jetronic u Mercedesu. Nemuzou to byt spatne tesnici vstriky? kdyz jsem je vydelal z jineho motoru, byly na nich uplne ztvrdle tesnici gumove O krouzky a nektere byly i popraskane. Bohuzel z prahy nejsem, jsem z moravy, do prahy jedu ve ctvrtek. -
« Re: Tak mam dalsi Jobovku
Je mi to jasny. Osobne se mi fakt nechce rozebirat strikacku. Udelam jeste jednu dve nadrze a uvidim. Myslim ze to tim bude, protoze se to zaclo az po tom naliti. No nic. V pondeli me ceka vymena lozisek na prednich kolech, taky se na to moc tesim. Cao Doctore a dik, ozvu se. -
« Re: Tak mam dalsi Jobovku
*Ze skušenosti nepoužívám čistící prostředky do paliva, protože je pravda že se vyčístí palivový sistém, ale všechny nečistoty se stejně nezachytí v palivovém filtru , ale pokračují dál. No a jsme u jádra problému. Nečistoty se dostanou až do karburace nebo ke vstřikům. A jak známo trysky a vstřiky jsou nejužším místem, kterým protéká palivo a jestli-že se nečistota dostane přes palivovej filtr tak skončí kde? V tryskách. Takže rozeber karbec nebo vstřiky jsou-li rozebyratelné, vyčisti je nebo vyměň a pokračuj v jízdě. Ale pozor, ne každé škubání musí být zapřičineno palivem. Čau Doc. -
« Tak mam dalsi Jobovku
Nalil jsem na doporuceni mechanika do benzinu Valvolinackej Fuel Injector, carburator cleaner no zasralo mi to motor rekl bych. V ty nadrzi co to bylo, sel motor obcas nepravidelne a z vejfuku to hazelo peknej humus. Mozna se to tim cistilo a zbavovalo hnusu, ale ted tam mam uz dalsi cistou nadrz a stejne to obcas ma takovou tendenci jakoby vynechavat. Dela to jen zastudena a jen pri rozjezdu z nizkejch otacek. Uvidime, co to udela po dalsich dvou nadrzich. -
« Re: Auto nemá dostatečné kW
Hej rolete, to neni presny. Vymena lambdy je k hov.. k nicemu :o), protoze tam neni ta druha strana, coz je odezva od katu. Chtelo by to nekoho, kdo ti naladuje pocitac datama, ze je to takhle OK a at se kouka snazit a nejaky ty koniky tam nasype :o) -
"-- skrytý --" 28.02.01 22:14
« Re: Auto nemá dostatečné kW
jenže to nesmí být ten katalyzátor řízený (což bych u té Calibry předpokládal). Protože se právě motor snaží udržet co nejvhodnější spotřebu (kvůli spalinám), tak tam jde většinou hodně řídká směs, aby se všechno spálilo. Pokud je vadná jen lambda sonda, tak je zase spotřeba dost vysoká, protože auto nemá odezvu na nespálené "části" paliva a ani neví jak má motor řídit, tak nastaví nějaký "default", který je nastavený z fabriky tak, aby to auto nějak jelo a všechen "sajrajt" musí prostě zvládnout katalyzátor (ten taky kvůli tomu nadměrnému zatížení někdy může odejít). A tedy: protože má motor správné údaje od lambda sondy, ale žádné od katalyzátoru, tak nastaví zase jiný "default" pro případ, kdy tam prostě katalyzátor není a jde tedy o ekologii, a tudíž se sníží výkon. -
« Re: Auto nemá dostatečné kW
Moment, nedoporučil bych ti šoupnout tam znovu kat. Spíš bych doporučil někoho, kdo to bude umět seřídit. Kat sice pomůže, ale musel bys mít ten samej, na kterej to bylo nastavený a to by mohlo bejt celkem mastný. Když tam dáš univerzál, tak si vůbec nemusíš pomoct. Ať tak nebo tak, chce to někoho, gdo do toho vidí a může to seštelovat.